Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

Obejrzałem gameplay i tak.. przed wyścigiem bardzo fajnie prezentje się to Ferrari. Widać, że w końcu popracowali nad kolorystyką. Podczas samego wyścigu może i jest jakiś filtr kolorystyczny.. ale i tak wygląda to całkiem przyjemnie. Trawy na poboczu jest masa. Jest na tej trasie jak i na innych, które do tej pory pokazali. Może to dziwne ale bardzo lubię zieleninę w grach i zwracam na to uwagę.

Jakość filmiku mogłaby być lepsza... Podczas samego gameplayu jest w ogóle ten shader od niedoskonałości lakieru czy tylko w menu i przed wyścigiem? Pytam bo nie widać tego na gameplayach w ogóle.. ale to pewnie "zasługa" kompresji.

 

Co mnie natomiast w(pipi)ia lekko to znowu pogarszająca się jakosć cieni. Chodzi mi o cienie samego samochodu i cienie wewnątrz. GT6 w stosunku do GT5 ma niby miękkie cienie ale ich szczegółowość i rozdzielczość to jakaś kpina.

Tutaj niestety jest podobnie (tzn w mniejszych stopniu). Na pierwszych gameplayach z Pragi było widać bardzo szczególowe cienie w wysokiej rozdzielczości. Późniejsze gameplaye i ten obecny to powrót do poziomu z FM4.

Wkuriwa mnie to bo po pierwszym pokazie FM5 cieszyłem się, ze w końcu przynajmniej ta kwestia wraz z nową generacją będzie rozwiązana.. a tu klops...

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 741,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

Trzeba poczekać na dobre filmiki w 1080p z gamersyde. Ten z killzona również, najlepiej 60fps.

 

Rzuci ktoś linkiem do filmiku, skąd pochodzą te nowe gify z singleplayera Shadow Fall?

Opublikowano

ktos dla zmyły wymazeło dał to do tematu killzone shadow fall.

Opublikowano

Trzeba poczekać na dobre filmiki w 1080p z gamersyde. Ten z killzona również, najlepiej 60fps.

 

Rzuci ktoś linkiem do filmiku, skąd pochodzą te nowe gify z singleplayera Shadow Fall?

Jest w temacie o grze przeciez.

Opublikowano

coddog.gif

 

Dyski 500GB zapchaja sie tak samo szybko jak 20tki z poczatku tej generacji. Jak ktos bedzie kupowac tylko plytki to jeszcze ok, ale jak ktos chce isc w strone cyfrowej dystrybucji to wspolczuje.

Edytowane przez Ins

Opublikowano

Ostateczny dowód na to że to szybka robota na odwal się bez krztyny optymalizacji.

Opublikowano

Instalka CoD Ghosts na PS4 zajmie 49 GB :O

 

BXXVX-AIcAAlQAP.jpg

 

Killzone dla porównania 39 GB.

Nawet danych nie umia kompresowac
Opublikowano

ale ta gra jest tak brzydka ze chyba te tekstury dali  w kazdej wersji jezykowej.

Opublikowano

Te pudełka do PS4 są takiej wielkości i szerokości co te z ps3 czy filmów bluray?

Opublikowano

Mam takie niedyskretne pytanie.

 

Czy podali już pełne (ALE... PEŁNE) specyfikacje techniczne PS4. Interesuje mnie to trochę, bo lubię cyferki...

 

I NIE interesuje mnie takie coś jak:

 

  • Single-chip custom processor
  • CPU: low power x86-64 AMD “Jaguar”, 8 cores
  • GPU: 1.84 TFLOPS, AMD Radeon™ Graphics Core Next engine
  • GDDR5 8GB

 

Chodzi o cyferki, czy je podali?

 

Przepustowość szyny procka, pamięć podręczna procka, obsługiwane instrukcje (skoro developing ma być uproszczony to i pewnie z piecowych instrukcji będą korzystać, a istotne jest... z jakich, mam tu na myśli instrukcje SSE lub jakkolwiek podobne), jaka technologia wykonania procesora, czyli ile nm, jaka średnica wiatraka na procesorze (bo obudowa skromna jest, odprowadzanie ciepła jest moim zdaniem bardzo istotne), czy te 8GB ramu będzie autentycznie tak samo szybkie jak "prawdziwe" GDDR5 (wątpię), jakie częstotliwosci taktowania rdzenia/pamięci/shaderów posiada układ graficzny (ja wiem, że to nie jest to samo i nie jest tak łatwe do określenia jak na PC, ale może w przybliżeniu) i czy programy zwane grami będą pisane domyślnie na API DX11 (to pewnie zależy od układu graficznego, a serio nie wiem nawet co tam drzemie...) czy też już DX11.1; nawet tego nie wiadomo; nie wiem jaka tam karta siedzi, wybaczcie moją indolencję i nie hejtujcie, albo hejtujcie, mam to w dup.ci).

 

Takie rzeczy mnie interesują akurat. Jestem fanem cyferek. Lubię takie coś. Kiedy to wszystko będzie wiadomo?

 

 

 

Oczywiście specyfikacje techniczne nowego iksboksa mnie nie obchodzą, bo odgórnie wiadomo, że będzie to konsola dla ludzi ubogich, materialnie i umysłowo. Kto to w ogóle kupi, lol... Tylko PS4.

Edytowane przez Royal

Opublikowano

A będzie Granturizmo?

Opublikowano

Ja jak przeglądam tą liste gier i ich rozdzielczosci to jak bedzie w tej generacji 900p i 2xaa to bedzie juz pelny next gen :-D

 

 

Playstation 3

 

50 Cent = 1280x720 (blur filter)

 

Afro Samurai = 1280x720 (QAA)

Alice: Madness Returns = 1280x720 (MLAA)

Aliens: Colonial Marines = 1280x720 (no AA)

Aliens Vs Predator = 1120x630 (custom AA)

Alone in the Dark = 1120x630 (no AA)

Army of Two = 1280x720 (no AA)

Assassin's Creed = 1280x720 (QAA)

Assassin's Creed 2 = 1280x720 (QAA), 960x720 (QAA) -> 1080 mode.

Assassin's Creed 2: Bromance = 1280x720 (QAA)

Assassin's Creed 2: Revelations = 1280x720 (post-AA)

Assassin's Creed 3 = 1280x718 (black bar at top, post-AA)

Assassin's Creed 3: Side Story 1

Assassin's Creed 3: Side Story 2

Assassin's Creed 3: Side Story 3

Assassin's Creed 3: Side Story 4

Assassin's Creed 3: Don't Stop Dancing

Assassin's Creed 3: Higher

Assassin's Creed 3: My Sacrifice

Assassin's Creed 3: One Last Breath

Assassin's Creed 3: With Arms Wide Open

Assassin's Creed 3: The Ending DLC

Assassin's Creed 3: The After Credits Ending DLC

Avatar = 1280x692 (QAA, black borders)

Azura's Wrath = 1280x720 (no AA)

 

Backbreaker = 1152x640 (2xAA + blur filter)

Batman: Arkham Asylum = 1280x720 (no AA)

Batman: Arkham City = 1280x720 (no AA)

Battle Fantasia = 1280x720 (no AA, toggable blur filter)

Battlefield 3 = 1280x704 (MLAA) black bars

Battlefield: Bad Company = 1280x720 (no AA)

Battlefield: Bad Company 2 = 1280x720 (no AA)

Bayonetta = 1280x720 (no AA)

Beijing 2008 = 1024x768 (no AA)

Beowulf = 1280x720 (no AA)

Bionic Commando = 1120x640 (no AA)

Bioshock = 680p (no AA, blur filter pre-patch)

Bioshock 2 = 1280x720 (no AA)

Bioshock Infinite = 1152x640 (FXAA)

Binary Domain =

Blacksite: Area 51 = 1280x720 (no AA)

BlazBlue: Calamity Trigger = 1280x720 (QAA background, no AA characters )

Blur = 1280x720 (2xAA + half-pixel, bilinear-filtered edge blur)

Bodycount = 1024x640 (FXAA?)

Borderlands = 1280x720 (no AA)

Borderlands 2 = 1280x720 (no AA)

Bourne Conspiracy, The (demo) = 1280x720 (no AA)

Brink = 1280x720 (no AA)

Brutal Legend = 1152x720 (no AA)

Bulletstorm = 1280x720 (no AA)

Burnout: Paradise = 1280x720 (2xAA)

 

Call of Duty 3 (screenshot) ~1088x624 (2xAA)

Call of Duty: Black Ops = 960x544 (2xAA)

Call of Duty: Black Ops 2 = 880x720 (dynamic? Instances of 832x624..., post-AA)

Call of Duty: Modern Warfare = 1024x600 (2xAA)

Call of Duty: Modern Warfare 2 = 1024x600 (2xAA)

Call of Duty: Modern Warfare 3 = 1024x600 (2xAA)

Call of Duty: World at War = 1024x600 (2x AA)

Call of Juarez: Bound in Blood = 1152x640 (4x2 custom edge AA)

Call of Juarez: The Cartel = 1280x720 (custom edge AA)

Cars Mater-National = 1280x720 (QAA), 1920x1080 (QAA)

Castlevania: Lord of Shadow = 1280x720 (no AA)

Catherine = 1280x720 (QAA)

Chronicles of Riddick: Dark Athena = 1024x720 (QAA)

Command & Conquer: Red Alert 3 = 1280x720 (no AA)

Conan (demo) = 1024x576 (no AA)

Condemned 2 = 1280x720 (no AA)

Conflict: Denied Ops = 1280x720 (no AA) or 960x1080

Crysis = 1024x720 (TAA + edge post-process)

Crysis 2 = 1024x720 (TAA + edge post-process)

Crysis 3 = 1024x720 (SMAA T2X)

 

Dante's Inferno = 1280x720 (no AA)

Dark Sector = 1152x640 (no AA)

Darksiders = 1152x640 (no AA)

Darksiders II = 1152x640 (post-AA)

Darkness, The (demo) = 1024x576 (no AA)

Darkness II, The = 1152x600 (FXAA)

Dark Souls = 1024x720 (2xAA)

Dead Island = 1280x720 (custom edge filter)

Dead or Alive 5 = dynamic up to 1280x720 (no AA in-game)

Dead Rising 2 = 1024x576 (2xAA)

Dead Space = 1280x720 (no AA)

Dead Space 2 = 1280x720 (no AA)

Dead Space 3 = 1280x720 (FXAA)

Dead to Rights: Retribution = 1072x603 (2xAA) ?

de Blob 2 = 1280x720 (2xAA)

Def Jam Icon (screenshot) = 1152x648 (no AA)

Demon's Souls = 1280x720 (no AA)

Deus Ex: Human Revolution = 1280x720 (MLAA)

Devil May Cry 4 = 1280x720 (2xAA, temporal)

Devil May Cry (DmC) = 1280x720 (post-AA -> MLAA?)

Diablo III = 1120x584 (2xAA)

Dirt = 1280x720 (QAA)

Dirt 2 = 1280x720 (QAA)

Dishonoured = 1280x720 (post-AA)

Dragon Age: Origins = 1280x720 (AA ?)

Dragon Age II = 1280x720 (MLAA)

Dragon Ball: Raging Blast 2 = 1280x720 (no AA)

Dragon's Dogma = 1280x608 (black bars, FXAA)

Driver: San Fransisco = ~1120x720 (2xAA)

Duke Nukem Forever = 1152x640 (no AA)

Dynasty Warriors 6 = 1280x720 (no AA)

Dynasty Warriors 7 = 1280x720 (no AA)

 

EDF: Insect Armageddon = 1280x720 (QAA)

El Shaddai = 1152x576 (no AA)

Elder Scrolls IV: Oblivion = 1280x720 (no AA)

Elder Scrolls V: Skyrim = 1280x720 (likely FXAA, more aggressive edge detection than 360 iteration)

End of Eternity/Resonance of Fate = 1088x720 (2xAA)

End War = 1280x720 (2xAA)

Enslaved = 1280x720 (no AA)

 

F.E.A.R. = 1280x720 (blur filter)?

F.E.A.R. 2 = 1280x720 (no AA)

F.E.A.R. 3 = 1280x720

F1 2010 = 1280x720 (QAA)

F1 2011 = 1280x720 (MLAA)

FaceBreaker = 1280x720 (QAA), 960x1080

Fallout 3 = 1280x720 (no AA)

Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer = 1280x720 (no AA)

Far Cry 2 = 1274x692 (QAA, black borders)

Far Cry 3 = 1274x702 (post-AA, black borders)

Fifa 2008 = 1280x720 (no AA)

Fifa 2010 = 1280x720 (QAA)

Fifa 2011 = 1280x720 (QAA)

Fifa 2014 = 1280x720 (QAA)

Fifa Street 3 = 1920x1080 (no AA)

Fight Night Champion Online =

Fight Night Round 4 = 1280x720 (QAA)

Final Fantasy XIII = 1280x720 (2xAA)

Full Auto 2 (demo) = 1920x1080 (4x AA)

Fracture = 1152x648 (no AA)

 

Ghostbusters = 960x540 (QAA, pre-patch), 1024x576 (2xAA, post-patch)

Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 = 1280x720

Ghost Recon: Future Soldier = 1024x600 (FXAA)

G.I. Joe: The Rise of the Cobra = 1280x720 (QAA)

Godfather II = 1200x720 (blur filter)

God of War: Origins Collection = 1280x720 or 1920x1080 (no AA), 3D is 1280x720

God of War Collection Volume II = 1280x720 or1920x1080 (no AA)

God of War III = 1280x720 (MLAA)

Golden Axe: Beast Rider = 1280x720 (no AA, blur filter)

Golden Compass = 1280x720 (no AA)

Grand Theft Auto IV = 1152x640 (QAA)

Grand Theft Auto V = 1280x720 (FXAA)

Gran Turismo 5: Prologue = 1080p mode is 1280x1080 (2xAA) in-game while the garage/pit/showrooms are 1920x1080 with no AA. 720p mode is 1280x720 (4xAA)

Gran Turismo 5 = 1280x720 (4xAA), 1280x1080 (QAA, TAA selectable), 1280x720 (QAA) in 3D mode

Guitar Hero 3 = 1040x585 (no AA)

Guitar Hero Aerosmith = 1040x585 (no AA)

Guitar Hero World Tour = 1040x585 (no AA)

Guitar Hero 5 = 1024x576 (no AA)

 

HAWX = 1280x720 (no AA, horizontal blur)

HAWX2 = 1280x720 (2xAA, full screen blur filter)

Haze (demo) = 1024x576 (2xAA)

Heavenly Sword = 1280x720 (4xAA)

Heavy Rain = 1280x720 (2xAA)

Hitman: Absolution = 1280x720 (MLAA)

Homefront = 1024x576 (no AA)

 

Ico = 1280x720 or 1920x1080 (MLAA)

IL2 Sturmovik = 1280x720 (QAA)

Infamous = 1280x720 (no AA)

Infamous 2 =

Incredible Hulk = 1280x720 (no AA), 960x1080 (no AA)

 

James Bond 007: Blood Stone = 1280x720 (2xAA + blur filter, half pixel, bilinear edge filter)

Jericho (demo) = 996x560 (2x AA)

Juiced 2: Hot Import Nights = 1280x720 (QAA)

 

Killzone 2 = 1280x720 (QAA)

Killzone 3 = 1280x720 2D, 640x716 3D, (both MLAA )

Kingdoms of Amalur = 1280x720 (no AA)

Kung Fu Panda = 1280x720 (no AA), 960x1080 (no AA)

 

Lair = 800x1080 (2xAA) - AA buffers are merged to produce 1600x1080 for further scaling

Legend of Spyro: Dawn of the Dragon, The = 1280x720 (no AA)

Legendary = 1280x720 (no AA)

LEGO: Batman = 1280x720 (no AA, slight blur filter)

LEGO: Harry Potter 1-4 = 1280x720 (no AA)

LEGO: Indiana Jones = 1280x720 (no AA), 960x1080 (no AA)

LEGO: Star Wars III = 1280x720 (edge detect blur filter)

Little Big Planet = 1280x720 (2xAA)

Little Big Planet 2 = 1280x720 (MLAA)

Lord of the Rings: Conquest = 640p (no AA)

Lost Planet = 1280x720 (temporal 2xAA)

Lost Planet 2 = 1280x720 (no AA)

 

Madden NFL '09 = 1280x720 (no AA)

Mafia 2 = 1280x720 (no AA)

MAG = 1280x720 (2xAA)

Marvel: Ultimate Alliance = 1280x720 & 1920x1080 (no AA)

Marvel: Ultimate Alliance 2 = 1024x576 (2xAA)

Marvel Vs Capcom 3 = 1280x720 (no AA)

Mass Effect = 1280x720 (no AA)

Mass Effect 2 = 1280x720 (no AA)

Mass Effect 3 = 1280x720 (FXAA)

Medal of Honor = 1280x720 (no AA)

Medal of Honor: Warfighter = 1280x704 (MLAA)

Mercenaries 2: World in Flames = 1280x720 (no AA)

Metal Gear Online = 1024x768 (2xAA, temporal)

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriot = 1024x768 (2xAA, temporal)

Metro: Last Light = 1152x640 (post-AA)

Midnight Club: Los Angeles = 960x720 (QAA)

Mirror's Edge = 1280x720 (no AA)

MotoGP '10/'11 = 1280x704 (no AA)

Mortal Kombat 9 = 1280x720 (edge blur filter), one of the levels appears to be 680p. 1/2x1/2 transparencies, 960x720 in 3D mode

Mortal Kombat vs DC = 1040x624 (QAA)

MLB08: The Show = 1280x720 (2xAA) - The rendering window is adjustable down to 576p without upscaling to 720p i.e. the frame has black borders

MLB09: The Show = 1280x720 (2xAA) or 1920x1080 (no AA)

Motorstorm = 1280x720 (2xAA)

Motorstorm Apocalypse = 1280x1080 (dynamic) 2D, 1024x720 3D (MLAA)

Motorstorm Pacific = 1280x720 (dynamic down to 576p, 2xAA)

MX vs ATV: Alive = 1280x720 (no AA)

MX vs ATV: Reflex = 1280x720 (no AA)

MX vs ATV: Untamed = 1024x576 (no AA)

 

Nail'd = 1152x640 (4x2 custom edge AA)

Naruto Ninja Storm 2 = 1280x720 (no AA)

NBA07 (demo) = 1920x1080 (no AA)

NBA08 (demo) = 1920x1080 (no AA)

NBA Live '08 = 1280x720 (no AA)

NBA Street Home court (screenshot) = 1920x1080 (no AA)

Need For Speed: Hot Pursuit = 1280x720 (2xAA on cars, no AA on environment)

Need For Speed: Most Wanted (2012) = 1280x704 (post-AA)

Need For Speed: Pro Street = 1280x720 (QAA)

Need For Speed: Shift = 1280x720 (QAA)

Need For Speed: Shift 2 =1280x720 (MLAA)

Need For Speed: The Run = 1280x704 (MLAA) black bars

Need For Speed: Undercover = 1280x720 (QAA)

NFL Tour = 1280x720 (no AA, poor framerate)

NHL '09 = 1280x720 (4xAA)

Ninja Gaiden: Sigma = 1280x720 (no AA, has weird scaling to support 1080p)

Ninja Gaiden: Sigma 2 = 1280x718 (dynamic 2xMSAA, black borders)

Ninja Gaiden 3 = dynamic up to 1280x720 (dynamic 2xAA)

 

Operation Flashpoint 2 = 1280x720 (QAA)

Orange Box, The = 1280x720 (QAA or full screen blur...)

Overlord = 1280x720 (no AA)

Overlord II = 1280x720 (no AA)

 

Pirates des Caraibes (screenshot) = 768x1080 (no AA), 960x720 en mode 720p

Portal 2 = 1280x720 (MLAA)

Prince of Persia = 1280x720

Prince of Persia: The Forgotten Sands = 1280x720 (2xAA + blur? or quincunx)

Pro Evolution Soccer 2008 = 1280x720 (QAA)

Pro Evolution Soccer 2010 = 1280x720 (2xAA in-game, no AA cut-scenes)

Pro Evolution Soccer 2011 = 1280x720 (no AA)

Prototype = 1120x640 (QAA)

 

Quake Wars: Enemy Territory = 1280x720 (no AA)

 

Race Driver: GRID = 1280x720 (2xAA)

Rage = 640x720 up to 1280x720 (no AA)

Rainbow Six Vegas 2 = 1280x720 (2xAA)

Ratchet & Clank: Tools of Destruction = 960x704 (2xAA, AA samples used to reconstruct 720p)

Ratchet & Clank: A Crank in Time = 960x704 (2xAA, AA samples used to reconstruct 720p)

Red Dead Redemption = 1152x640 (QAA)

Red Faction: Armageddon = 960x540 (MLAA)

Red Faction: Guerrilla = 1280x720 (no AA)

Resident Evil 5 = 1280x720 (dynamic 0-QAA)

Resident Evil 6 = 1280x720 (Post-AA)

Resistance: Fall of Man = 1280x720 (QAA)

Resistance 2 = 1280x720 (QAA)

Resistance 3 = 960x704 (QAA)

Ridge Racer 7 (demo) = 1920x1080 (no AA)

Rise of the Argonauts = 1280x720 (no AA)

Risen 2: Black Waters = 1120x640 (no AA)

Rock Band = 1280x720 (2xAA, post-fx or lighting usually resulting in "no AA")

Rock Band 2 = 1280x720 (2xAA, post-fx or lighting usually resulting in "no AA")

Rock Band: The Beatles = 1280x720 (2xAA, post-fx or lighting usually resulting in "no AA")

Rock Band: Green Day = 1280x720 (2xAA, post-fx or lighting usually resulting in "no AA")

Ryu Ga Gotoku 3 = 1024x768 (no AA)

 

Saboteur = 1280x720 (edge detect)

Sacred 2: Fallen Angel = 1280x720 when sub-HD output selected, 1920x1080 for any HD output (no AA)

Saint's Row 2 = 640p (QAA)

Saint's Row 3 = 1280x720 (2xMSAA material pass), 800x450 (lighting & G-buffer passes)

Saint's Row 4 = 960x720 (fxaa?)

SCORE International Baja 1000 = 1280x720 (no AA)

SEGA: All Stars Racing = 1280x720 (2xAA)

SEGA: Rally Revo = 1280x720 (4xAA, alpha blend)

SEGA: Superstars Tennis = 1280x720 (QAA, 30fps)

Shadow of the Colossus = 1280x720, 960x1080 (MLAA), 720p for 3D

Shadows of the Damned = 1280x720 (no AA, higher AF)

Silent Hill: Homecoming = 1024x576 (no AA)

Simpsons, The = 1280x720 (no AA)

Singularity = 1280x720 (no AA)

Skate = 1280x720 (no AA)

Skate 3 = possibly 1152x640 (2xAA, super blur filter makes it difficult to determine exact res)

Sleeping Dogs = 1152x640 (FXAA)

Soldier of Fortune: Payback = 1280x720 (no AA)

Sonic & All-Stars Racing Transformed = 1280x720 (post-AA)

Sonic Unleashed = 880x720 (blur filter)

Soul Calibur IV = 1280x720 (no AA), 1280x576 in 1080p mode

Soul Calibur V = 1280x720 (MLAA)

Spec Ops: The Line = ~1120x640 (light FXAA?)

Spiderman: Web of Shadows = 1280x720 (no AA)

Spiderman: Shattered Dimensions = 1120x630 (no AA)

Splinter Cell: Blacklist = 1152x640 (post-AA)

Split-Second = 1280x720 (2xAA)

SSX = 1120x585 (FXAA)

Star Ocean 4: The Last Hope = 1024x720 (2xAA, in field), ~930x512 (2xAA, in battle)

Star Wars: The Force Unleashed = 1280x720 (no AA)

Stormrise = 1280x720 (2xAA)

Street Fighter IV = 1280x720 (no AA), 1120x630 (in up-close character view)

Super Stars V8: Next Challenge = 1280x720 (2xAA)

Super Street Fighter IV = 1280x720 (no AA)

Supercar Challenge = 960x1080 (no AA)

Syndicate = 1280x720 (post-AA, dynamic res)

 

Tekken 6 = 1024x576 (2xMSAA w/o motion blur, no AA w/motion blur)

Tekken Tag Tournament 2 = dynamic 720x720 to 1280x720, mostly 1024x720 with 2 characters in-game (with motion blur), max 900x720 with 3 characters, max 800x720 with 4 characters (no AA in-game, 2xAA for character LED background or no-characters-environment-only/rankings view), more often 1280x720 with 2 characters no motion blur

Terminator: Salvation = 1152x648 (blur filter)

Test Drive Unlimited = 1280x720 (QAA?)

Test Drive Unlimited 2 = 1280x720 (MLAA)

Tiger Woods PGA Tour '09 = 1280x720 (no AA)

Tiger Woods PGA Tour '11 = 1280x720 (no AA)

Tomb Raider =

Tomb Raider: Underworld = 1280x720 (QAA)

Tony Hawk's Project 8 = 1280x720

Tony Hawk's Proving Ground (demo) = 1024x576 (no AA)

Top Spin 3 = 1280x720 (QAA)

Top Spin 4 = 1280x720 (QAA) 2D, 1024x720 (no AA) 3D

Transformers = 960x1080 (no AA)

Transformers: Revenge of the Fallen = 1120x720 (blur filter)

Transformers: War for Cybertron = 1024x600 (no AA)

Tron = 1280x720 (no AA)

Turning Point: Fall of Liberty = 1280x720 (no AA)

Turok = 1280x720 (no AA)

 

UEFA Euro 2008 = 1280x720 (no AA)

UFC 2009: Undisputed = 1280x720 (no AA in-game, 4xAA cutscenes)

Uncharted: Drake's Fortune = 1280x720 (2xAA)

Uncharted 2 = 1280x720 (2xAA)

Uncharted 3 = 1280x720 (edge detect) in 2D, 896x504 in 3D

Unreal Tournament III = 1280x720 (no AA)

 

Vanquish = 1024x720 (2xAA)

Viking: Battle for Asgard = 960x720 (2xAA) - AA buffers are merged to a 1920x720 framebuffer, which is then downscaled to 1280x720

Virtua Fighter 5 = 1024x1024 (no AA)

1024x768 en mode 1080p

Virtua Tennis 2009 = 1280x720 (QAA)

Virtua Tennis 3 = 1920x1080 (2x AA)

Virtua Tennis 4 = 1280x720 (2xAA) for 2D and 3D, 640x720 in 3D for cut-scenes

 

WALL E = 1280x720 (no AA)

Wanted = 1120x640 (no AA)

Warhammer 40,000: Space Marine = 1138x640 (post-AA)

Wheelman = 1280x720 (no AA)

Wolfenstein = 1280x720 (no AA)

World Series Of Poker 2008 = 1920x1080 (2xAA)

WWE 08 = ? 640x720 ? (2x AA) - les edges ont l'aparence du 1280x720 mais d'apres certain artefact il semble que ce soit le resultat de la fusion de 2 buffers MSAA 640x720

translation StefanS: "The edges give the impression of being 1280x720p, but because of a certain artifact it seems that it is the result of the fusion of 2 MSAA buffers of resolution 640x720"

WWE All-Stars = 1152x640 (no AA)

 

XCOM: Enemy Unknown = 1280x720 (FXAA)

X-Men Origins: Wolverine = 1280x720 (no AA)

 

Zone of the Enders HD = 1280x720 (no AA)

 

 

PSN GAMES

 

1942: Joint Strike = 1280x720 (4xAA) or 1920x1080 (2xAA)

After Burner Climax = 1280x720 (no AA)

Battlefield 1943 = 1280x720 (no AA)

Blast Factor = 1920x1080 (no AA)

Bionic Commando: Rearmed = 1280x720 (no AA)

Calling All Cars (screenshot) = 1920x1080 (4x AA)

Commando 3 = 1280x720 (4xAA) or 1920x1080 (2xAA)

Dead Nation = 1280x720 (no AA)

Echochrome = 1920x1080 (2xAA)

Elefunk = 1920x1080 (4xAA)

Explodemon = 1280x720 (no AA)

Fat Princess = 1920x1080 (no AA)

Forbidden Siren = 1024x512 (4xAA)

Go Puzzle = 1920x1080

GTHD = 1440x1080 (no AA) - Vehicle selection is rendered at 1920x1080

Hard Corps: Uprising = 1280x720 (no AA)

High Velocity Bowling = 1920x1080 (no AA)

Lara Croft and The Guardian of Light = 1024x576 (QAA)

Locoroco Cocoreccho = 1920x1080 (2x AA)

Mainichi Issyo = 1440x1080 (4xAA)

Pixel Junk Monsters/Racers/Eden = 1920x1080

Puddle = 1280x720 (post-AA)

Red Faction: Battlegrounds = 1280x720 (QAA)

Rocketmen = 1920x1080 (2xAA)

Rub'a'dub = 1600x1080 (no AA)

Snakeball = 1280x1080 (no AA)

Stacking = 1152x720 (custom edge filter)

Stardust HD = 1280x1080 (no AA) pre-update, 1920x1080 (no AA) or 1280x720 (4xAA) post-update

Sudoku = 1920x1080

Super Rub-a-Dub = 1600x1080

Tekken 5 Dark Resurrection (screenshot) = 1920x1080 (no AA), not always?

TMNT:TiT Re-shelled = 1280x720 (no AA)

Trine 2 = dynamic 1280x720 (FXAA)

Virtua Fighter 5: Final Showdown = 1280x720 (FXAA)

Warhawk = 1280x720 (4xAA)

Wipeout HD = dynamic-framerate-dependent 1080p framebuffer (1280x1080 to 1920x1080)

Wolf of the Battlefield: Commando 3 = 1920x1080 (2xAA)

 

 

Edytowane przez eX4cT_PL

Opublikowano

Szysko odpaliłem 1080p + 4xAA ULTRA DETALE, co wygrałem?

Opublikowano

Tam są xboty, całkowita eksterminacja.

iPODajhHayT1N.gif
Opublikowano

 

 

 

 

Nie ma drugiej firmy w branży która odstawia takie wygibasy umysłowe jak nvidia, wystarczy obejrzeć dowolna ich prezentacje

 

To chyba nie interesujesz się rynkiem konsolowym. Jak poczytasz ten temat to nvidia wyda ci się całkiem racjonalnie gadającą firmą.

 

 

 

proszę cie nie ma najmniejszego porówna z prezentacją kolejnej grzałki , demami dymu który się nie realizuje w grach nawet wile lat później,  kosmicznych specyfikacjach mających zapewnić rewolucji a starzejących się jak mleko. Nie wspominając już o tabelkach w których nvidia zagina czas i matematyke  :woot:  oraz  shadow gun który wefług nich wygląda lepiej niz gears of war 3 bo dział na ich sprzęcie:) Nie ma takiej siły przebijającej Jena i spółkę. Konsolowcy sa rozpieszczeni i wymagający dlatego trochę marudzą ale dobrze że większość nie wie jak to jest na prawdę po drugiej stronie.

 

Ten Twoj blog to pokłady beki na całe dnie, oczywiscie w pozytywnym tego slowa znaczeniu.

Aż kruk nam gdzieś uciekł, żeby z niego nie piać.

 

 

hehe zapraszam do subskrypcji, często wrzucam nowe teksty :yes:

 

 

Mam takie niedyskretne pytanie.

 

Czy podali już pełne (ALE... PEŁNE) specyfikacje techniczne PS4. Interesuje mnie to trochę, bo lubię cyferki...

 

I NIE interesuje mnie takie coś jak:

 

  • Single-chip custom processor
  • CPU: low power x86-64 AMD “Jaguar”, 8 cores
  • GPU: 1.84 TFLOPS, AMD Radeon™ Graphics Core Next engine
  • GDDR5 8GB

 

Chodzi o cyferki, czy je podali?

 

Przepustowość szyny procka, pamięć podręczna procka, obsługiwane instrukcje (skoro developing ma być uproszczony to i pewnie z piecowych instrukcji będą korzystać, a istotne jest... z jakich, mam tu na myśli instrukcje SSE lub jakkolwiek podobne), jaka technologia wykonania procesora, czyli ile nm, jaka średnica wiatraka na procesorze (bo obudowa skromna jest, odprowadzanie ciepła jest moim zdaniem bardzo istotne), czy te 8GB ramu będzie autentycznie tak samo szybkie jak "prawdziwe" GDDR5 (wątpię), jakie częstotliwosci taktowania rdzenia/pamięci/shaderów posiada układ graficzny (ja wiem, że to nie jest to samo i nie jest tak łatwe do określenia jak na PC, ale może w przybliżeniu) i czy programy zwane grami będą pisane domyślnie na API DX11 (to pewnie zależy od układu graficznego, a serio nie wiem nawet co tam drzemie...) czy też już DX11.1; nawet tego nie wiadomo; nie wiem jaka tam karta siedzi, wybaczcie moją indolencję i nie hejtujcie, albo hejtujcie, mam to w dup.ci).

 

Takie rzeczy mnie interesują akurat. Jestem fanem cyferek. Lubię takie coś. Kiedy to wszystko będzie wiadomo?

 

 

 

Oczywiście specyfikacje techniczne nowego iksboksa mnie nie obchodzą, bo odgórnie wiadomo, że będzie to konsola dla ludzi ubogich, materialnie i umysłowo. Kto to w ogóle kupi, lol... Tylko PS4.

 

 

- Dokładne specyfikacje masz na vgleaks i u branżowych insiderów na b3d, 1.6ghz, 28nm , 6Gb z 8 dostępne dla gier, xbone 5gb ( na razie, ps3 początkowo zabierali 96 teraz 32) 200gflops, a w bardziej generalnych operacjach 10x ppe z ps3

 

- hałas i ciepło zmierzyła już pare dni temu jakaś niemiecka redakcja, porównywalne do ps3 slim

 

- Nie ma czegoś takiego jak karty dx coś tam, to są tylko zestawy bibliotek istotne TYLKO pod windowsem aby ustalić wspólny mianownik dla rozdrobnionej prowizory. karty grafiki mają nawet ukryte funkcje które są niewyeksponowane w direct X i są nieużywane. Sony używa dwóch API jednej bardziej ogólnej, prostszej( taki opengl zmodyfikowany) dla indian ale z której mozna wyciągnąć mniej i drugiej zwanej libGNM wyobraź sobe to jako dx11.5+), trudniejszej ale która sprawia ze po kilku latach ps4 (radeon 7870 na sterydach z układami i znajomościami ) ośmieszy najbliższego kuzyna w pc, tak jak ps3 z hybrydą geforca7600-7800 robi to do dziś( na ekwiwalencie nie uruchomisz żadnej gry lub w wyjątki w 5fps)

https://twitter.com/ID_AA_Carmack/statuses/50277106856370176

Edytowane przez władzisław pierwszy

Opublikowano

a tak z innej beczki, sony będzie wspierało w gierkach 3d? czy już moge swoją plazme 3d sobie w dupe wsadzić?

Opublikowano

To ktos jeszcze wogole gra w gry w tym trybie ?

Przeciez nawet na obecnych konsolach jest juz od jakiegos czasu olewany, to byla tylko chwilowa i przejsciowa "moda".

Opublikowano

SONY nauczyło się na błędach i teraz będą robić standard 4D.

Opublikowano

i w czasie wzmozonej walki w Killzone poczujesz zapach spalenizny i zobaczysz dym.... jednak okaze sie, ze to konsola sie przegrzala. :D

 

Sony dosyc szybko zrezygnowalo z trybu 3D, na X360 cos tam wyszlo, ale malo tego bylo. Dla mnie zadna strata - wlaczylem, sprawdzilem i wylaczalem, lepiej gra sie bez 3D bo to po prostu przeszkadza, ot taka ciekawostka, lepsza do filmow/bajek niz gier.

Edytowane przez saptis

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.