Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

 

Do niedzielniakow to jest kierowana Forza 2HD, w DriveClubie jest przynajmniej innowacja i nextgenowe ficzery.

 

 

Że co ? xDDDDDDD

 

 

 

 

 

I to coś ma usprawiedliwiać 30 fpsów w wyścigach nextgenowych ? Naprawdę uruchom sobie na dwóch telewizorach obok siebie ścigałki w 60 i 30. Zrozumiesz jak wtedy śmieszne będą się wydawać jakieś dynamiczne cienie w wolnej wersji 30-fps'owej.

 

 

Tych elementów oczywiście jest więcej, niż te wymienione, po prostu nie chce mi się.

Z drugiej strony - co usprawiedliwa 720 w strzelaninie, bijatyce nextgenowej ?

 

 

 

60 fpsów w bijatykach, tak jak wyścigach to podstawa i jest to ważniejsze niż 720p które nie wpływa na gameplay. 30 klatek w bijatykach już ma znaczenie i to diametralnie negatywne. To samo w precyzyjnych strzelaninach multi. 720p to doznanie estetyczne, 30/60 klatek to już element precyzji i szybkości gameplayowej. Podsumowując 720p nie wpływa na rozgrywkę, 30 klatek w grach które mają być szybkie, precyzyjne już tak.

Edytowane przez Sibian

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 741,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

60 FPS w DC można sobie między bajki włożyć. Gra była od początku robiona z myślą o 30, a teraz jeszcze na dodatek ulepszają grafikę. Wygląd gry jest dla nich ważniejszy niż 60 klatek.

Opublikowano

Jak czytam post Zeratula to kręcam głową z niedowieżaniem, jak wielka i ślepa jest nadzieja xboxiarni w to, że xone to nie technologiczny szajs. :lol:

 

Czemu Evolution przesunęło premeirę, a Turn nie? Bo może ci drudzy rozpoczeli pracę na FM znacznie wcześniej?

 

1. Zdecydowanie wole sluchac ludzi ktorzy wiedza o czym pisza niz sonybojkow i "dziennikarzy" growych...

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-the-secret-developers-what-hardware-balance-actually-means-for-game-creators

 

 

 

With just weeks to go before the arrival of the PlayStation 4 and Xbox One, there seems to be a particular type of mania surrounding the technical capabilities of these two very similar machines.

 

 

"It's almost amazing how close they are in capabilities, how common they are... And that the capabilities that they give are essentially the same." - John Carmack on the Xbox One and PS4

 

 

The key part in that statement is that they have similar capabilities. Not performance, but capabilities. I read that as Carmack acknowledging that the differences in power between the two are negligible when considering cross-platform development. Neither one of them are way ahead of the other, and that they both deliver the same type of experience to the end user with minimal compromise.

 

 

This applies equally to both Xbox One and PlayStation 4, though the balance points will be different, just as they are with 360 and PS3.

 

 

People are still too focused on numbers, but as more games start to arrive for the consoles and people start to experience the games, I think that opinions will change. The actual back-buffer resolution will become far less important in discussions compared to the overall gaming experience itself, and quite rightly so.

 

2. Co evolution studios robilo od 2011? Na urlopach byli? Turn 10 wydalo Forze 4 w 2011, potem pomagalo przy Horizon... ale nie o to chodzi. Chyba nigdy nie brales udzialu w jakimkolwiek projekcie w firmie. 

Opublikowano

Oh, czyżby artykuł DF? Czy autorem nie jest Leadbetter? O, tak się składa, że jest. Ciekawe.

Opublikowano

Zeratul będzie miał bolesne zderzenie z rzeczywistością jeśli dalej będzie wierzył w opowieści, że obie konsole są równe. Liczby nie kłamią, ludzie tak :)

Opublikowano

1. Zdecydowanie wole sluchac ludzi ktorzy wiedza o czym pisza niz sonybojkow i "dziennikarzy" growych...

 

Zwyczajnie wybierasz to, co ci odpowiada  :yes:

Opublikowano

 

Jak czytam post Zeratula to kręcam głową z niedowieżaniem, jak wielka i ślepa jest nadzieja xboxiarni w to, że xone to nie technologiczny szajs. :lol:

 

Czemu Evolution przesunęło premeirę, a Turn nie? Bo może ci drudzy rozpoczeli pracę na FM znacznie wcześniej?

 

1. Zdecydowanie wole sluchac ludzi ktorzy wiedza o czym pisza niz sonybojkow i "dziennikarzy" growych...

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-the-secret-developers-what-hardware-balance-actually-means-for-game-creators

 

 

 

With just weeks to go before the arrival of the PlayStation 4 and Xbox One, there seems to be a particular type of mania surrounding the technical capabilities of these two very similar machines.

 

 

 

"It's almost amazing how close they are in capabilities, how common they are... And that the capabilities that they give are essentially the same." - John Carmack on the Xbox One and PS4

 

 

The key part in that statement is that they have similar capabilities. Not performance, but capabilities. I read that as Carmack acknowledging that the differences in power between the two are negligible when considering cross-platform development. Neither one of them are way ahead of the other, and that they both deliver the same type of experience to the end user with minimal compromise.

 

 

 

This applies equally to both Xbox One and PlayStation 4, though the balance points will be different, just as they are with 360 and PS3.

 

 

 

People are still too focused on numbers, but as more games start to arrive for the consoles and people start to experience the games, I think that opinions will change. The actual back-buffer resolution will become far less important in discussions compared to the overall gaming experience itself, and quite rightly so.

 

2. Co evolution studios robilo od 2011? Na urlopach byli? Turn 10 wydalo Forze 4 w 2011, potem pomagalo przy Horizon... ale nie o to chodzi. Chyba nigdy nie brales udzialu w jakimkolwiek projekcie w firmie. 

 

NIe kompromituj sie 

Opublikowano

Nie tylko grafika. Zmienne warunku pogodowe, dynamiczne cienie, czy chociaż taki miły bajer jak festyniarsko wyglądające, ale mimo wszystko - tłuczenie się szyb przy uderzeniach z widoku z kokpitu.

Jako że CW..

Zmienne warunki nie sa jeszcze takie pewne.

Co do tych dynamicznych cieni to tez nie jest za rozowo.

Zdaje sie ze generuje je tylko glowne zrodlo swiatla (slonce). Lampy samochodow juz nie.

Opublikowano

Majac do wyboru tweeta bylego pracownika IGN i artykul kolesia ktory pracowal nad tworzeniem gier na stronie o uznanej renomie... zdecydowanie wybiore to drugie.To raczej sonybojki robia halas tam gdzie nie ma potrzeby... ale rozumiem, ze naprawde ciezko jest sie podniecac knack'iem jako launch title.  :rofl2:

 

Nie bede mial zadnego bolesnego zderzenia z rzeczywistoscia... mowimy o giereczkach dla dzieci... nauczony doswiadczeniem wiem, ze Microsoft przygotowuje troche lepsze narzedzia deweloperskie. Chociaz zdaje sobie sprawe z przetasowaniem wewnatrz firmy stad mam jakis bufer tego, ze z paroma rzeczami mogli sie nie wyrobic. W najgorszym wypadku zaczne kupowac multiplatformy na ps4 i bede musial pogodzic sie z gorszym serwisem online i gorszym padem. 

Opublikowano

żadnego pada w rękach nie trzymał, a już wie który gorszy

eh te xboty

Edytowane przez Dahaka

Opublikowano

 

60 fpsów w bijatykach, tak jak wyścigach to podstawa i jest to ważniejsze niż 720p które nie wpływa na gameplay. 30 klatek w bijatykach już ma znaczenie i to diametralnie negatywne. To samo w precyzyjnych strzelaninach multi. 720p to doznanie estetyczne, 30/60 klatek to już element precyzji i szybkości gameplayowej. Podsumowując 720p nie wpływa na rozgrywkę, 30 klatek w grach które mają być szybkie, precyzyjne już tak.

 

 

To zależy.

 Obecnie można oddzielić rendering engine i moduł napędzający fizykę, więc gry w 30FPS odświeżają fizykę wielokrotnie częściej (360Hz w Horizon np.). Do takich gier wymagających mniejszej precyzji to w zupełności wystarcza. A DC nigdy poważnym simem nie był, widać że chodzi o fun i prostotę.

Opublikowano

Majac do wyboru tweeta bylego pracownika IGN i artykul kolesia ktory pracowal nad tworzeniem gier na stronie o uznanej renomie... zdecydowanie wybiore to drugie.To raczej sonybojki robia halas tam gdzie nie ma potrzeby... ale rozumiem, ze naprawde ciezko jest sie podniecac knack'iem jako launch title.  :rofl2:

 

Nie bede mial zadnego bolesnego zderzenia z rzeczywistoscia... mowimy o giereczkach dla dzieci... nauczony doswiadczeniem wiem, ze Microsoft przygotowuje troche lepsze narzedzia deweloperskie. Chociaz zdaje sobie sprawe z przetasowaniem wewnatrz firmy stad mam jakis bufer tego, ze z paroma rzeczami mogli sie nie wyrobic. W najgorszym wypadku zaczne kupowac multiplatformy na ps4 i bede musial pogodzic sie z gorszym serwisem online i gorszym padem. 

 

Jak czytam wywiady z pracownikami Microsoftu to tym bardziej nie chce tej konsoli.

Opublikowano

1. Zdecydowanie wole sluchac ludzi ktorzy wiedza o czym pisza niz sonybojkow i "dziennikarzy" growych...

 

No...

Twórcy War Thunder: "GPU PS4 jest 40% mocniejsze, DDR5 jest 50% mocniejsze od DDR3..., PlayStation 4 ma o połowę większą moc niż Xbox One, twierdzi Adrian Chmielarz.

 

Jak pisze Szczurek, zderzenie ze rzeczywistością będzi bolesne. Xbone tylko do ekskluziwów, PS4 do multiplatform, już pierwsze gry i zapowiedzi twórców (min. od Wiedzmina 3) jasno mówią, że PS4>Xbone. Może w grach dedykowanych na Kineckta będzie to 1080p, w końcu Microsoft będzie mocno wspierał pod tym wzgledem swoją konsole, a ostateczne fatality będzie jak Santa Monica czy Naughty Dog wydadzą swoje gry. :)

Edytowane przez YETI

Opublikowano

Zeratul będzie miał bolesne zderzenie z rzeczywistością jeśli dalej będzie wierzył w opowieści, że obie konsole są równe. Liczby nie kłamią, ludzie tak :)

Dokladnie, bedzie go to bolalo :D, jak można myśleć że sprzęt 50% słabszy jest równie mocny? trzeba mieć cement we krwi i kamień zamiast mózgu.

Opublikowano

 

Zmienne warunki nie sa jeszcze takie pewne.

Co do tych dynamicznych cieni to tez nie jest za rozowo.

Zdaje sie ze generuje je tylko glowne zrodlo swiatla (slonce). Lampy samochodow juz nie.

 

 

Wiadomo, że takie innowacje nigdy nie będą od razu zrobione perfect. Najważniejsze że to jest, mają podstawy by przy np. następnej części je udoskonalić. A Forza nie.

Przykład ? Wprowadzenie wpływu wagi na opony w GT4 -> ulepszenie body roll w GT5 -> nowe, świetnie symulujące te prawdziwe, zawieszenia w GT6.

 

Czego najbardziej potrzeba FM ? Nowy rendering engine na czele. Ten nie obsługuje dynamicznego oświetlenia i cieni, a bez tych elementów nie da się zrobić choćby day/night. Trzeba zrobić na nowo fizykę, bo ponoć to jest przeszkodą we wprowadzeniu pogody. Przydałyby się nowe odbicia z jakimś zalążkiem ray-tracing, wywalenie stref zniszczeń itp.

 

Tylko że jakby chcieli to wprowadzić, to nici z 60 FPS. Turn10 i tak poprawiło otoczenie i zwiększyło zakres rysowania otoczenia w lusterkach.

GT6 bawi się głównie w fizykę ale odbywa się to kosztem Aut Standard, frameratem itp.

I tak możemy wymieniać w nieskończość.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Nie ma co tak naprzód mieszać konsolki M$ z błotem. Wszystko zweryfikuje czas. Zobaczymy jak się rozwinie sytuacja. Marketing Microsoftu na razie zawodzi. Sony podwójnie korzysta na każdej drobnej wpadce. Też jestem za PS4 ale wszystko przed nami w końcu. 

 

Generalnie o ile słabszy jest XOne od PS4? Rozchodzi się tylko o GDDR5? Czy coś jeszcze przeoczyłem?

Edytowane przez Nemesis

Opublikowano

Najważniejsza jest różnica w GPU ( 1.13 vs 1.84 ) zwłaszcza w sytuacji gdy obie konsole są GPU - centryczne. Tego niczym się nie przeskoczy. Coraz więcej obliczeń przerzuca się na GPU, w dodatku PS4 ma mieć hUma którego nie znajdziemy w Xbone z powodu ESRAM.

Oczywiście są elementy gdzie X1 >PS4, ale jest ich niewiele i to raczej drugo i trzecio rzędne sprawy.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Ale XOne miał chyba wiecej ESRAMu. Muszę jeszcze raz przejrzeć później raporty Digital Foundry. 

Opublikowano

którego burgery dostana X1?

22 listopada.

Opublikowano

30 fpsów w wyścigach to kalectwo. Forza nadal król. Widzę, omamianie w nowej generacji niedzielniaków ciąg dalszy. Dać lepszą grafę ale gorszy, kluczowy w wyścigach framerate, i niezorientowana dzieciarnia się cieszy, no bo graficzka piękna. I z takim podejściem masówki, tylko czekać znowu na same 15-30 fpsowe next-genowe produkcje, no bo grafa a nie płynność najważniejsza.

Do niedzielniakow to jest kierowana Forza 2HD, w DriveClubie jest przynajmniej innowacja i nextgenowe ficzery.A 60FPS jest wciaz w temacie rozwazan i jeszcze nie wiadomo co z tego wyniknie.

Ahah co za głupoty. Jak Forza jest dla niedzielniakow to dla kogo jest gra od twórców Motostorma ?

Opublikowano

Ale XOne miał chyba wiecej ESRAMu. Muszę jeszcze raz przejrzeć później raporty Digital Foundry. 

Na pewno go ma więcej, bo PS4 go nie ma w ogóle.

Bronienie specyfikacji X1 wiedząc, co oferuje PS4 to BARDZO niebezpieczny gambit.

Opublikowano

 

którego burgery dostana X1?

22 listopada.

 

Dzięki

 

 

30 fpsów w wyścigach to kalectwo. Forza nadal król. Widzę, omamianie w nowej generacji niedzielniaków ciąg dalszy. Dać lepszą grafę ale gorszy, kluczowy w wyścigach framerate, i niezorientowana dzieciarnia się cieszy, no bo graficzka piękna. I z takim podejściem masówki, tylko czekać znowu na same 15-30 fpsowe next-genowe produkcje, no bo grafa a nie płynność najważniejsza.

Do niedzielniakow to jest kierowana Forza 2HD, w DriveClubie jest przynajmniej innowacja i nextgenowe ficzery.A 60FPS jest wciaz w temacie rozwazan i jeszcze nie wiadomo co z tego wyniknie.

 

Ahah co za głupoty. Jak Forza jest dla niedzielniakow to dla kogo jest gra od twórców Motostorma ?

 

Nie mam na mysli modelu jazdy czo contentu jaki jest w grze, mowie tylko ze to Froza 2 podbita do FHD, nie ma w niej nic nowego dla wyjadaczy konsolowych sumulatorow, ale dla osob nie obytych w temacie ma ladna rozdzielczosc i duzo detali  to wszystko.

Opublikowano

Nikt niczego nie broni, MeSser. Oficjalnie konsole mają chyba po tyle samo RAMu jeśli odejmiemy ilość pamięci zarezerwowanej dla OS. Nie wiem tylko ile tej zapasowej pamięci ma XOne. PS4 ma chyba coś ok. 1.5GB. 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.