Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

Tak oni tylko czekają na jeden negatywny news odnośnie ps4:D

Wtedy ich się wyje.ie cała masa jak za sprawą tego ramu.

 

Negatywne info odnosnie PS4 caly czas sie pojawia... obsuwa driveclub czy brak pewnych funkcjonalnosci na start konsoli... nikt jednak nie robi z tego dramy. Fani Sony wola oczywiscie temat przemilczec, a chetni na kupno xbox one maja to po prostu gdzies... tylko sonyboje zawsze robia duzo halasu o nic.

 

http://www.gamespot.com/articles/ps4-s-day-one-patch-detailed/1100-6415785/

 

 

@Suteq

Gram w najnowszego batmana na pc. Wszystko na ultra śmiga bez problemów, wygląda super. Niestety jednak podczas pierwszej walki z bossem występuje błąd (nie ma dźwięku i obrazu oprócz interfejsu gry). Rozwiązanie jakie polecają na ten błąd w internecie: pobrać najnowsze sterowniki lub wyłączyć directx11. Zrobiłem zarówno jedno, jak i drugie i nadal gra nie działa. Niestety ;(

Ty noobie

 

ps.Za 6h będzie pierwsze prawdziwe porównanie możliwości PS4 i X1 w BF4, jutro będzie masa funu.

 

ps2.

Zeratul w tej chwili

 

tommy-lee-jones-golden-globes.gif?w=630

 

 

Jutro mam taki fajny dzien, ze rzeczywiscie nie jest mi do smiechu, ale nie ma to nic wspolnego z premiera konsol. 

 

btw.

 

http://kotaku.com/rumored-xbox-one-launch-issues-lead-to-lots-of-qu

 

 

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=705712

 

 

 

As for all the other stuff blowing up over the weekend, I will make one small comment: There is a really bizarre phenomenon going on right now where the frenzy for news, drama, and behind-the-scenes dealings is clouding logic and reason. There is nothing going on behind the scenes nearly as interesting as everyone would like to believe. We are a month away from launch, and people are working hard to finalize the last of the bugs. There are still a lot things left to be done. We’re crunching and I’m sure Sony’s crunching too. 

I know people are excited. I’m sorry but things are nowhere near as dire or dramatic or exciting as everyone would like to believe. That’s why I’m not commenting on every single random rumor that comes along, because everything I see is so drastically overblown vs. reality.

Edytowane przez Zeratul

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 741,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

lulz57orm.gif

 

xD

 

ilIZqhy1GYHyP.jpg

 

neogaf jest za mocny

Edytowane przez _Milan_

Opublikowano

szkoda, ze po którejś aktualizacji Dashbord Xboxa 360 laduje się pare sekund.

Teraz pracują nad nowa strone, która zamula 2*bardziej niż cale PSN...

Opublikowano

ESRAM był bardzo pomocny w architekturze X360, teraz ten sam ESRAM tylko że w większej ilości jest tragedią do optymalizacji i bottleneckiem?

 

Mam wrażenie że te tweety mają powodować zwiększanie dramy jedynie.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

ESRAM był bardzo pomocny w architekturze X360, teraz ten sam ESRAM tylko że w większej ilości jest tragedią do optymalizacji i bottleneckiem?

 

 

 

o lol

Opublikowano

to nie tylko "tweety dodające dramę", wszyscy od początku krytykują ESRAM, który jest kołem ratunkowym wolnej pamięci. I z tego co czytałem, bardziej chodzi o ilość - 32 mb to po prostu za mało dla next gena.

 

 

ps. nie bo ty.

Opublikowano

no i neogaf padl w 2min po artykule na eurogamerze... 

 

Xbox One 720p 

PS4 900p

 

obie wersje maja raczej stale 60fps

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-battlefield-4-next-gen-vs-pc-face-off-preview

 

Needless to say, there are some basic differences in image quality that need knocking on the head right away. Chief among them is the hot topic of internal resolution, where we determine that the Xbox One code is indeed running at 1280x720. If this is set in stone for release - as is likely - the Microsoft version is poised to give us the most aliasing of the two next-gen platforms by a noticeable degree, and is only a stone's throw from the sub-720p resolutions of current-gen releases. On the other hand, the PS4 version delivers a whopping 1600x900 resolution in all modes, giving it a 50 per cent lead in output pixels overall. As well as cutting down on jagged edges, this reduces the amount of pixel shimmer we see in motion on complex shaders or thin geometry, with distant power lines, scaffolding and other elements with sub-pixel elements creating unwanted flickering on Xbox One.

 

Both versions are treated to post-processing anti-aliasing too, seemingly equivalent to the refined, high setting on PC. However, this doesn't tell the whole story. As you may notice in our screengrabs, the actual results on PS4 lack the corresponding level of crystal clarity we'd expect of such a significant resolution boost. This should surely be a home run for Sony's console, but what is likely to be a software-based upscale to 1080p delivers less-than-stellar returns, and for better or worse leaves the Xbox One with an often crisper looking, albeit much more aliased image.

 

What is curious is the level of "pop" given to the Xbox One's textures, where - bizarrely - artwork often seems to be more detailed than on PlayStation 4.

 

 

 

BF4_XO_005.bmp.jpg

 

 

 

BF4_PS4_005.bmp.jpg

 

 

 

what is added to texture detail also seems to be applied to XO's most ugly element - its highly noticeable sub-pixel break-up.

 

The soft blur on PS4 comes across as a missed opportunity given the extra leg-work needed by the PS4's troves of GDDR5 RAM and GPU compute units to hit this 1600x900 mark. Nevertheless the image in motion is clearly the superior of the two - if not quite the knock-out smash we'd expected based on the raw metrics

Opublikowano

W skrocie gra wyglada lepiej na jedynej, slusznej konsoli. Xbone kupia tylko ci co pozniej beda chcieli z blasterkow postrzelac.

Edytowane przez Guernica

Opublikowano

No to tak... ogolnie duzy zawod z next-genow, ze zaden nie potrafi pociagnac giereczki tak jak pececik. Fatalnie, ze ani jedna wersja nie chodzi w 1080p. Spokojnie moge wziac wersje na Xbox One ktory pomimo nizszej rozdzielczosci i tak prezentuje sie moim zdaniem lepiej!!! Wprawdzie ma swoje slabsze momenty (linie wysokie napiecia to tragedia), ale ogolnie ma IMO lepszy AA i lepsze teksturki.

 

Jezeli COD Ghosts nie poradzi sobie na Xbox One to smiech na sali z IW.  

 

Ale koniec koncow im blizej premiery obu konsol tym wiekszy zawod czuje. 

 

 

aaaaa jeszcze jedno. Odnosnie tego slabo dzialajacego Xbox Live.

 


 Regarding PS4, there were serious stability issues that repeatedly led to crashes after multiplayer matches concluded. As the PS4 is still more than two weeks away from its November 15th launch date, it seems premature to assume that this issue will not be resolved — and penalizing the game this far from the PS4's launch doesn't seem especially fair.

 

http://www.polygon.com/2013/10/29/5040656/battlefield-4-review

Opublikowano

Moze pozniej bedzie 1080p. Zwalam na chwile obecna na nieznajomosc sprzetu.

Opublikowano

nie ma też stabilnych 60 fpsów z tego co widzę, po szybkim rzucie okiem.

Opublikowano

@Suteq

Gram w najnowszego batmana na pc. Wszystko na ultra śmiga bez problemów, wygląda super. Niestety jednak podczas pierwszej walki z bossem występuje błąd (nie ma dźwięku i obrazu oprócz interfejsu gry). Rozwiązanie jakie polecają na ten błąd w internecie: pobrać najnowsze sterowniki lub wyłączyć directx11. Zrobiłem zarówno jedno, jak i drugie i nadal gra nie działa. Niestety ;(

 

Musisz włączyć Geeeeeeforce EXPERIENCE, wtedy wszystko sie samo ustawi jak na konsoli, tylko w ULTRA SUPER DUPER HD 8K DRM.

 

Poza tym piszesz bajki, noobie. Jesteś niezorientowany i tyle, kupiłeś PC-ta który jest dla super pro mastahów a nim nie jesteś, więc gra ma problemy. Czy to jasne? Noob...

Opublikowano

 

 

 PS4 version delivers a whopping 1600x900 resolution in all modes, giving it a 50 per cent lead in output pixels overall 

 

O 50% mocniejsza konsola to i o 50% więcej pixeli.

Opublikowano

Moze pozniej bedzie 1080p. Zwalam na chwile obecna na nieznajomosc sprzetu.

 

Też tak myślę. Wszyscy się teraz spieszą, zarówno IW jak i DICE więc jedyne o co dbają to stałe 60fps. XONE na papierze jest 10x mocniejszy od poprzednika, więc progres z 640p do 720p w przypadku COD jest śmieszny i wynika z braku znajomości sprzętu. Z resztą z PS4 tak samo, jakby mieli więcej czasu to pewno by się skończyło na 1080p w BF4 kosztem może gorszych detali.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

No to tak... ogolnie duzy zawod z next-genow, ze zaden nie potrafi pociagnac giereczki tak jak pececik. Fatalnie, ze ani jedna wersja nie chodzi w 1080p. Spokojnie moge wziac wersje na Xbox One ktory pomimo nizszej rozdzielczosci i tak prezentuje sie moim zdaniem lepiej!!! Wprawdzie ma swoje slabsze momenty (linie wysokie napiecia to tragedia), ale ogolnie ma IMO lepszy AA i lepsze teksturki.

 

Jezeli COD Ghosts nie poradzi sobie na Xbox One to smiech na sali z IW.  

 

Ale koniec koncow im blizej premiery obu konsol tym wiekszy zawod czuje. 

 

 

 

 

 

Czemu liczba mnoga? Zawod jest tylko i wylacznie z Xbona i Microsoftu ktory po swietnej 360 z wysmienitym padem, Xbox Live i masa gier pokroju GoW czy Mass Effect postanowilo zrobic pudeleczko multimedialne dla hamburgerow. Ty Zeratul i tak nie stoisz w zlej sytuacji bo jestes w USA...w sumie ja mieszkajac w UK tez nie i moge sobie pozwolic na oba next geny tak jak mialem 360 i teraz mam ps3...ale mysle ze trzeba poczekac do E3 bo Micro musi, poprostu musi sie odkuc. Ja jako zadeklarowany fan 360 nie moge patrzec na te wszystkie Kinecty, kafle czy inne ficzery ktore idzie o dupe rozbic  :sick:

Opublikowano

thuway: "ITS ONLY BLURRY BECAUSE THE VIDEO SETTINGS ARE DIFFERENT. THE XBOX ONE IMAGE IS CRUSHING BLACKS, ADDING NOISE (OVERSHARPENING), AND USING EVERY TRICK IN THE BOOK TO HIDE ITS DEFICIENCIES.

If you cannot understand that,
If you think over sharpening and artificially boosting contrast settings on your television is a good thing - than you should accept your opinion is retrogressive to accuracy. "

 

 

o lol. niech te konsole już wyjdą, żeby na spokojnie zobaczyć co i jak. To się robi męczące :)

Opublikowano

no i neogaf padl w 2min po artykule na eurogamerze... 

 

Xbox One 720p 

PS4 900p

 

obie wersje maja raczej stale 60fps

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-battlefield-4-next-gen-vs-pc-face-off-preview

 

Needless to say, there are some basic differences in image quality that need knocking on the head right away. Chief among them is the hot topic of internal resolution, where we determine that the Xbox One code is indeed running at 1280x720. If this is set in stone for release - as is likely - the Microsoft version is poised to give us the most aliasing of the two next-gen platforms by a noticeable degree, and is only a stone's throw from the sub-720p resolutions of current-gen releases. On the other hand, the PS4 version delivers a whopping 1600x900 resolution in all modes, giving it a 50 per cent lead in output pixels overall. As well as cutting down on jagged edges, this reduces the amount of pixel shimmer we see in motion on complex shaders or thin geometry, with distant power lines, scaffolding and other elements with sub-pixel elements creating unwanted flickering on Xbox One.

 

Both versions are treated to post-processing anti-aliasing too, seemingly equivalent to the refined, high setting on PC. However, this doesn't tell the whole story. As you may notice in our screengrabs, the actual results on PS4 lack the corresponding level of crystal clarity we'd expect of such a significant resolution boost. This should surely be a home run for Sony's console, but what is likely to be a software-based upscale to 1080p delivers less-than-stellar returns, and for better or worse leaves the Xbox One with an often crisper looking, albeit much more aliased image.

 

What is curious is the level of "pop" given to the Xbox One's textures, where - bizarrely - artwork often seems to be more detailed than on PlayStation 4.

 

 

 

BF4_XO_005.bmp.jpg

 

 

 

BF4_PS4_005.bmp.jpg

 

 

 

what is added to texture detail also seems to be applied to XO's most ugly element - its highly noticeable sub-pixel break-up.

 

The soft blur on PS4 comes across as a missed opportunity given the extra leg-work needed by the PS4's troves of GDDR5 RAM and GPU compute units to hit this 1600x900 mark. Nevertheless the image in motion is clearly the superior of the two - if not quite the knock-out smash we'd expected based on the raw metrics

To na pewno jest screen ze wersji na XO? Bo przyznam że na pierwszy rzut oka wersja na XO wygląda o wiele lepiej ,wersja na PS4 wygląda strasznie wyblakle i ma strasznie przytłumione kolory.

 

A tak to zawód ,że tylko 720p  ,ale i tak tej gry nie kupie ,bo nigdy do BFa mnie nie ciągnęło. i tamtejszego kamperskiego multi.

Ja jeśli chodzi o FPP ,czekam tylko na najnowsze Halo od magików z 343 ,potem zdecyduje o wyborze konsoli.

Opublikowano

Z tego co piszo na neogafie, DF pokazało trochę przekłamane screeny, na korzyść Xbone. Jakie to zadziwiające i szokujące.

Opublikowano

Na tych screenach widać że kolory z PS4 są mega przejaśnione, mdłe i tekstury przez to mają mniej ostry kontrast - ciekawe czy zabawa kolorkami czy jakiś cloud computing rocket science level stuff od M$.

Opublikowano

Bardzo za(pipi)iste tekstury na te next konsole... Bez jaja, bo albo screeny są z(pipi)ane, albo ta grafa to jakaś beta. Miała być najładniejsza gra startowa, a zdziwię się, jeżeli killzone nie będzie prezentował się lepiej. No i to jest trochę z dupy, że goście z DICE na PS4 idą w rozdziałkę (co ma swoje znaczenie- rusztowanie po lewej ma zdecydowanie mniejsze ząbki na PS4 niż na XO) , ale zubażają jakość tekstur względem XO.

Opublikowano

Ja bym powiedziial, ze wersja na One ma zbyt duzy kontrast. Przez to jeszcze bardziej w ruchu widac roznice w rozdzielczosci.

Ogolnie obie wersje wygladaja bardzo slabo jak na "next gen". Aliasing i flickering jest wrecz tragiczny...zwlaszcza na fragmecie gdzie jedziemy samochodem i widzimy wrzechobecne wieze/linie wysokiego napiecia.

Opublikowano

Pajgi, Zwiększysz kontrast i ostrość na tv i będziesz miał wersję na xbone :P . Z porównaniami gier na ps3 było tak samo.

Edytowane przez Moldar

Opublikowano

Mnie ciekawi jak DF będzie próbowało wyciągać Xbone'a z opresji. Gdy ewidentnie konsola MS ma problemy i nie dorównuje w pełni konkurencji od Sony. To będzie prawdziwa jazda, może nawet DF po tym wszystkim odejdzie w zapomnienie, i znowu otworzy się jakiś nowy serwis porównywawczy pod egidą Eurogamera. To będzie trzeci już. Meh.

 

Anyway, cieszę się z tej ogólnoświatowej (nie tylko tu na forumku) świadomości że MS daje tyłka. Ja też sprawiedliwie muszę przyznać, że na początku tej generacji Sony nie radziło sobie i może właśnie bunt ludzi zmotywował ich do zmian. Nie ma co zakłamywać fanbojsko rzeczywistości. Niech xboty schowają dumę do kieszeni i pokażą faka temu co odwala MS, a wyjdzie im to na dobre ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.