Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

Sytuacja w której Sony odjeżdża od M$ dublując go na torze, a Xbone zostaje zapomniany przez wszystkich przez co na polu bitwy zostaje monopolista, Nintendo dla swoich fanów i mikropłatnościowe shity na smartfony to najgorsze co może nas spotkać. 

 

Chcecie postępu i coraz lepszych gier - kibicujcie MS i Sony tak samo.

 

edit - nintendo i tak sobie poradzi, marian wiecznie żywy.

Edytowane przez kermit

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 742 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

Bluber, wyluzuj. Nikt nie przeczy, że Sony też trochę dyma, ale przynajmniej używa wazeliny, a nie montuje wibroświder na swoim przyrodzeniu, jak MS.

 

Anyway, ciekawe że ludzie pisali jakie to PS3 technicznie nieudane, ale jak 3DS jest zacofany, to jest ok - bo nagle liczą się gry. Tja, wybiórcze używanie argumentacji, co nie? Poza tym po co dyskutować o konsoli, której wsparcie w Polsce zwyczajnie nie istnieje? Ten sprzęt to folkor, ciekawostka, rzecz którą casualowy Janusz powinien omijać z daleka.

 

A co do Insa, to jest taki syn marnotrawny w rodzinie Sony, na razie wystawiony na próbę. Dawno temu bardzo pluł jadem na najlepszą konsolę poprzedniej generacji, ale obecnie wrócił do domu szczęścia i radości, i nawet ukłonił się, więc powinno dać mu się szansę być w naszym gronie. Mam nadzieję że PS4 sprawi, że wyparuje z jego organizmu trucizna sączona latami przez MS ;)

Opublikowano

Guerrilla chyba faktycznie robi rpg.

 

Guerilla Games zatrudniło we wrześniu jednego z najbardziej utalentowanych ludzi ze studia Obsidian Entertainment, Johna Gonzalesa, który w poprzednim studiu pracował nie tylko nad scenariuszami, ale również kreował wizję świata, w jakich odgrywały się ich tytuły.

W swoim opisie profilu LinkedIn, John sam siebie opisuje jako skupionego na "opowiadaniu historii w grach z gatunku RPG z otwartym światem".

A zaraz poniżej można znaleźć dopisek, który potwierdza, że John jest głównodowodzącym jeśli chodzi o pisanie scenariusza dla Guerrilla Games.

Czy potrzeba jeszcze jakichkolwiek dowodów?

http://www.pssite.com/news-29659-coraz_wiecej_przeslanek_mowiacych_o_rpg_z_otwartym_swiatem_od_guerrilla_games.html

Opublikowano

A po co komu oświetlenie real-time skoro nie zmienia się pora dnia ani pogoda?

 

Piszesz o ilości polygonów w autach po czym wrzucasz zdjęcia - do czego tu się można przyczepić? "O kur.wa jaka bieda!" - w dupach się niektórym poprzewracało...

 

1. To że pogoda/pora dnia się nie zmienia to wada.

 

2. Przyczepić się można, bo jak zawsze materiały promocyjne i inne ,, in - game " okazują się być ładniejsze niż realny gameplay. Już GT5 miało takie bullshoty że hoho.

 

Już kiedyś napisałem długaśnego posta o tym, że Turn10 jest o tyle w tyle do konkurencji, bo oni nie mają opracowanych tych efektów wogóle, i musieliby zacząć od początku, a inni bawią się z tym już od dawna i ulepszają technologię ( najlepszy przykład tego ulepszania to seria GT ). Technologia > efekt.

 

 

@Yeti - i bardzo dobrze, tego gatunku Sony na PS3 chyba nie robiło. Poza Wiedźminem i Skyrimem bieda panuje, więc kibicuję.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Bluber, wyluzuj. Nikt nie przeczy, że Sony też trochę dyma, ale przynajmniej używa wazeliny, a nie montuje wibroświder na swoim przyrodzeniu, jak MS.

 

Anyway, ciekawe że ludzie pisali jakie to PS3 technicznie nieudane, ale jak 3DS jest zacofany, to jest ok - bo nagle liczą się gry. Tja, wybiórcze używanie argumentacji, co nie? Poza tym po co dyskutować o konsoli, której wsparcie w Polsce zwyczajnie nie istnieje? Ten sprzęt to folkor, ciekawostka, rzecz którą casualowy Janusz powinien omijać z daleka.

 

A co do Insa, to jest taki syn marnotrawny w rodzinie Sony, na razie wystawiony na próbę. Dawno temu bardzo pluł jadem na najlepszą konsolę poprzedniej generacji, ale obecnie wrócił do domu szczęścia i radości, i nawet ukłonił się, więc powinno dać mu się szansę być w naszym gronie. Mam nadzieję że PS4 sprawi, że wyparuje z jego organizmu trucizna sączona latami przez MS ;)

Zawsze liczyły się tylko gry. Dla Ciebie liczy się tylko plejstejszon

Edytowane przez Square
poprawiony zdublowany cytat

Opublikowano

Hue hue, trolle:

 

one8hck6.jpg

Opublikowano

Sytuacja w której Sony odjeżdża od M$ dublując go na torze, 

To w takim razie Nintendo stoi w boksie i zastanawia się dlaczego na kwadratowych kołach nie mogą jeździć ;)

Opublikowano

Nintendo od zawsze gra w swojej lidze, tyle.

Opublikowano

Vita 

niewygodny kształt (IMO).

Inne rzeczy jak moc, rozdzielczość to kwestia sporna, bo ja sam dostrzegam pewne zalety w niskiej rozdzielczości ekranu, a przynajmniej nie widzę potrzeby w pakowaniu do małego ekraniku ogromnej ilości pikseli.

 

- z vitą miałem mało do czynienia ale kształ jest taki jak na psp na którym sporo pograłem, i specjalnie ostatnio wziąłem do rąk swoją starą psp i różnica jest ogromna na plus dla psp. ogromna róznica jest dla mnie. po pierwsze psp jest lżejsze, ma środek ciężkości na dole, konsola zupelnie nie ciąży w rękach i nie męczy, a 3ds ze swoim rozkładanym ekranem caly czas przeważa do tyłu i przez to bardziej męczy ręce, jeszcze bardziej niewygodnie sie robi gdy próbuje sie trzymać konsole jedną ręką żeby drugą obsługiwać stylusa i ekran.

wcześniej kształ psp uważałem za "ok" ale w porównaniu z 3ds to naprawde niebo a ziemia

 

- rozdzielczość to kwestia sporna? ja przecież nie domagam sie żeby było full hd albo 2500x2000 jak w najnowszej komórce jakiejś tam firmy, też uważam to za ogormny przerost formy nad treścią, ale jednak mogło by być tych pixeli troche więcej (zwłaszcza w XL) bo poprostu za bardzo je widać, po przesiadce z galaxy s3 na 3ds oczy bolą od pixelozy (i pomijając czystą estetyke - to tak jak pisałem wyżej niektóre elementy są zwyczajnie zamazane).

nie wiem jakie widzisz zalety małej rozdziałki, mniejsze zużycie mocy i baterii? racja. tylko że jednak rozdzielczość nie powinna być AŻ TAK mała... (nawet psp ma większą przy mniejwiecej takim samym rozmiarze ekranu co XL)

 

 

żeby nie było - PSP też ma wady, np beznadziejny, powolny i niepraktyczny nośnik UMD, który u mnie sie szybko zepsuł i musiałem przerobić konsole i grac z karty pamięci (co swoją droga było o wiele wygoniejsze i szybsze, różnica w loadingach w MH to było jakięs 6-8 sekund na umd i 1-2 sekundy z karty pamięci)

 

 

-taka sama jak o konkurencji. niestety w 2013 roku do handheldów nic większego nie wkładają

-3D jest opcją, którą można wyłączyć

-ekran oporowy pozwala na większą precyzję dzięki używaniu stylusa. Owszem, są ekrany pojemnościowe z możliwością używania stylusa, ale w telefonach za 2k zł ;)

-chciałbyś żeby KAŻDA gra wykorzystywała ekran przez smyranie? Menu, mapa, dodatkowe opcje - mi to starczy/

 

A suwak masz widocznie jakiś trefny, bo u mnie się nie przesuwa sam z siebie.

 

 

 

- może i taka sama ale to nadal wada

- 3D można wyłączyć ale technologia i ekran to o wiele większy koszt i przymus oszczedzania mocy w razie gdyby ktoś tego używał, a jednak chyba serio mało kto używa tego zawsze, ja dosłownie kilka minut sprawdzałem, kilka razy próbowałem sie przełamać i przekonać ale odrazu dostawałęm oczopląsu a w doatku  tak jak pisalem co chwile mi sie rozjeżdżał obraz jak lekko ruszyłem ręką. więc to nie jest tak że 3D nie można nazwać wadą bo wystarczy go nie używać - nawet jak go nie używam to musiałem za niego zapłacić dodatkową kase.

swoją drogą samo to że 3ds xl ma podobną cene co PSV pokazuje jak droga jest to konsola (i psv ma wliczoną w cene ładowarke i drugą gałke)

- na pojemnościowym też jest dobra precyzja zwłaszcza że gry raczej nie stosują guziczków 5x5 pixeli tylko większe. w dodatku z tego co wiem są specjalne stylusy które działają na każdym pojemnościowym (a cena stylusa to pare zł a nie 2k). w dodatku nie nazwał bym tego "możliwością używania stylusa" tylko koniecznością bo ekran oporowy słabo radzi sobie z dotykiem, i wymaga nacisku i często nie wyłapie palca. a przecież oczywiste jest że wygodniej jest coś nacisnąć kciukiem niż puszczać jedną ręke z konsoli i wyjmować stylus

- akurat ten przytyk do słabego wykorzystania to raczej wina twórców ale odnosiłem sie do konkretnego przypadku monster huntera gdzie jest bardzo duże okienko ekwipunku z setkami przedmiotów i wyświetla sie na górze więc nie da sie ich ruszać stylusem, tylko trzeba łopatologicznie jak na psp strzłkami zaznaczać przedmiot i przenosić, a przy ekranie dotykowym aż prosiło sie żeby dało sie ro tobić stylusem

chodzi mi o taki ekwipunek

 

 

monster-hunter-tri-20100429012955922-000

 

 

 

- a suwak dźwięku sam sie nie rusza ale jest w takim miejscu że co chwile sie go dotyka ręką przez przypadek a ponieważ nie stawia żadnego oporu to odrazu idzie na maxa

 

 

AHA

i do wad oczywiscie trzeba dodać całkowitą olewke polski i problemy z kupnem sprzetu i gier, i spore ceny tychże

 

 

Nintendo od zawsze gra w swojej lidze, tyle.

 

ninetendo od wielu lat przynosi nóż na strzleanine

indy-vs-gun-with-big-knife.jpg

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Heh beka z typa i tak nie będziesz grał w tą Forze więc nie wiem po co sie produkujesz. Idź do tematu dedykowanego i tam możesz sobie pisać te twoje mongolskie historie.

Beka to z Ciebie jest bo od 2 stron (pipi) jak potłuczony i przypierdzielasz się do wszystkich. Piszę to dlatego, że to prawda, efektem ubocznym jest to, że taki "typ" jak Ty może się spiąć (w końcu to CW). Nie będę też pisał w temacie FM5 o tym, bo po co? Na temat braków GT6/GT5 pisałem już wielokrotnie. Teraz przyszła kolej na Forzę, która była ostatnio traktowana jak święta krowa (po ocenach w renecjzjach widać, że nadal tak jest, opinie graczy są przeważnie niezbyt pozytywne).

 

@ MaZZeo: Nie poprzewracało się w głowach tylko niby ścigałka na nową generację, która technicznie jest biedna i pod bardzo wieloma względami ustępuje większości grom z obecnej generacji. Może dla większości takie coś wystarcza.. ale nie mi.

 

Poza tym myślisz, że oświetlenie jest statyczne bo nie ma zmiennych pór dnia czy może nie ma zmiennych pór dnia ze względu na statyczne oświetlenie?

Opublikowano

Na pewno fabuła będzie dobra xD

No chyba dlatego zatrudnli gościa z Obsidianu żeby się tym zajął.

Opublikowano

Z Obsidianu? To tak jakby zatrudnić gościa z Nintendo jako specjalistę od tworzenia nowych IP

Opublikowano

Z Obsidianu? To tak jakby zatrudnić gościa z Nintendo jako specjalistę od tworzenia nowych IP

Grałeś w Alpha Protocol? New Vegas?

No to zagraj i dopiero się wypowiadaj. ;)

Opublikowano

Z Obsidianu? To tak jakby zatrudnić gościa z Nintendo jako specjalistę od tworzenia nowych IP

to tak jak by zatrudnić gości z infintie ward do robienia nowego silnika

 

to tak jak by zatrudnić polyphony do zrobienia gry w 2 lata

 

to tak jak by zatrudnić team ICO do zrobienia gry na daną generacje sprzetu

 

to tak jak by zatrudnić bethesde do zrobienia gry na innym silniku i nie w fpp

 

to tak jak by zatrudnić  valve do zrobienia half life 3 ...

Opublikowano

 

Z Obsidianu? To tak jakby zatrudnić gościa z Nintendo jako specjalistę od tworzenia nowych IP

 

Grałeś w Alpha Protocol? New Vegas?

No to zagraj i dopiero się wypowiadaj. ;)

Po KotOR 2 i NWN 2 trzymam się od tego developera tak daleko jak to możliwe

Opublikowano

Zwłaszcza, że KotOR 2 wydawca im nie dał dokończyć gry, ale wiadomo - wina dewelopera przecież.

Opublikowano

Bankowo było tak, że mieli deadline ustalony na jakiś czas i rok przed tym czasem wydawca przyszedł, porwał aktualną wersję i wpakował do pudełek

Opublikowano

 

Z Obsidianu? To tak jakby zatrudnić gościa z Nintendo jako specjalistę od tworzenia nowych IP

to tak jak by zatrudnić gości z infintie ward do robienia nowego silnika

 

to tak jak by zatrudnić polyphony do zrobienia gry w 2 lata

 

to tak jak by zatrudnić team ICO do zrobienia gry na daną generacje sprzetu

 

to tak jak by zatrudnić bethesde do zrobienia gry na innym silniku i nie w fpp

 

to tak jak by zatrudnić  valve do zrobienia half life 3 ...

 

Dokładnie, a ten wszedzie musi te swoje Nintendo wpyerdolić. Nawet do głupiego porównania. No i jak tu nie hejtować N, jak?!

Opublikowano

Sam przecież hejtuję tych leni

Opublikowano

GregZ tak hajpuje te swoje Nintendo jak swojego czasu Mendrek Sony przez co przez pewien czas autentycznie miałem obrzydzenia patrząc na ten sonowski kawałek plastiku stojący pod moim tv. Alleluja, że od jakiegoś czasu Mendrek popuścił trochę z tonu

Opublikowano

Ale ja hejtuję :cry: I to nie jest sarkazm

Opublikowano

Bankowo było tak, że mieli deadline ustalony na jakiś czas i rok przed tym czasem wydawca przyszedł, porwał aktualną wersję i wpakował do pudełek

Jeśli deweloper wskazuje, że gra ma błędy i potrzeba czasu żeby je naprawić i dokończyć niektórze rzeczy, a wydawca pokazuje faka, każe ciąć to co jest to właśnie tak jest. Polecam przeczytanie któregoś z tekstów na ten temat, a nie publiczną masturbację nad Nintendo i obrzydzanie ich gier każdemu w tym temacie.

Opublikowano

Ale ja hejtuję :cry: I to nie jest sarkazm

a jak ja pisalem to samo to dostałem opierdziel

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.