Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

 

dla tych, co jutro się nie załapią

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 741,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

Edytowane przez Stunik

Opublikowano

 

dla tych, co jutro się nie załapią

Kevin-Butler-Mind-Blown.gif

Opublikowano
Jeśli chodzi o PlayStation 4, dobrze jest mieć szybką pamięć - mówi Balázs Török. - Wszyscy jesteśmy z tego powodu zadowoleni, ale problem jest taki, że gra musi działać poprawnie na każdej platformie.

„Nie dostrzegam znaczącej różnicy w mocy konsol.”

 

- Nie oznacza to, że powstrzymujemy projekt przed tym, by wyglądał lepiej - dodaje. - Na tym etapie nie jesteśmy po prostu gotowi, by optymalizować grę konkretnie pod daną platformę. Skupiamy się na tym, aby gra i cały silnik działał na wszystkim, ze wszystkimi efektami i wodotryskami, a dopiero potem optymalizować, optymalizować i optymalizować.

- Nie dostrzegam znaczącej różnicy w mocy konsol. Pamięć jest inna, ale o tym już wspomniałem. Jeśli mierzyć czystą moc obliczeniową, różnice nie są znaczące.

Török podkreśla, że obie konsole są bardzo podobne do PC. Dopiero prawdziwe zgłębienie się w optymalizację niższego poziomu pozwoli uzyskać z poszczególnych konsol konkretne korzyści.

- Xbox One jest konsolą łatwą do rozgryzienia nie tylko z powodu podobieństwa sprzętowego do PC, ale także pozostałych elementów, jak choćby SDK, również API jest bardzo podobnego do tego, co możemy znaleźć na PC. W tym sensie PS4 jest nieco bardziej skomplikowane.

- Osobiście pracowałem także przy PS3. Tam ważna była komunikacja, dzielenie się informacją na różne sposoby. Teraz jest o wiele łatwiej i wszyscy wykorzystują wiedzę związaną z PC, i ewentualnie to, co zdobyli pracując przy poprzednich konsolach, by osiągnąć odpowiednie cele.

 

 

http://www.eurogamer.pl/articles/2013-11-28-wiedzmin-3-czym-jest-rpg-nowej-generacji

 

I CO TERASSSS? CD Redzi się znają chyba.

Opublikowano

Ziomek z Sucker Punch w wywiadzie stwierdził że cała fizyka i efekty cząsteczkowe są liczone przez GPU, CPU nic przy tym nie robi. Wygląda na to że GPGPU to przyszłość.

Odnośnie tego wywiadu z twórcą Wiedźmina 3, możliwe że tak jest, tutaj zdania są mocno podzielone. Sam powiedział że jeszcze nie optymalizują pod konsolę a to tam kryje się diabeł.

 

No i pomijając technologicznie pyerdolenie, super że Wiedźmin 3 wraca do korzeni i jednocześnie uderza w otwarty świat + nadal będzie ta brudna atmosfera. Grafika np. z psem rozszarpującym zwłoki na ulicy ma mega klimat, cieszy też to że przestali się bawić w Dark Souls.

 

Btw ziomek na gafie który kupił PS4 na evencie w Londynie, musiał uciekać na rowerze, gonili go inni uczestnicy i zwykli złodzieje :D ah ten zakłamany świat, raz kamery bogactwo i blitchr, atmosfera święta a 2 kroki dalej szara rzeczywistość

no i wpyerdol

  :D

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

 

Jeśli chodzi o PlayStation 4, dobrze jest mieć szybką pamięć - mówi Balázs Török. - Wszyscy jesteśmy z tego powodu zadowoleni, ale problem jest taki, że gra musi działać poprawnie na każdej platformie.

 

„Nie dostrzegam znaczącej różnicy w mocy konsol.”

 

 

- Nie oznacza to, że powstrzymujemy projekt przed tym, by wyglądał lepiej - dodaje. - Na tym etapie nie jesteśmy po prostu gotowi, by optymalizować grę konkretnie pod daną platformę. Skupiamy się na tym, aby gra i cały silnik działał na wszystkim, ze wszystkimi efektami i wodotryskami, a dopiero potem optymalizować, optymalizować i optymalizować.

- Nie dostrzegam znaczącej różnicy w mocy konsol. Pamięć jest inna, ale o tym już wspomniałem. Jeśli mierzyć czystą moc obliczeniową, różnice nie są znaczące.

Török podkreśla, że obie konsole są bardzo podobne do PC. Dopiero prawdziwe zgłębienie się w optymalizację niższego poziomu pozwoli uzyskać z poszczególnych konsol konkretne korzyści.

- Xbox One jest konsolą łatwą do rozgryzienia nie tylko z powodu podobieństwa sprzętowego do PC, ale także pozostałych elementów, jak choćby SDK, również API jest bardzo podobnego do tego, co możemy znaleźć na PC. W tym sensie PS4 jest nieco bardziej skomplikowane.

- Osobiście pracowałem także przy PS3. Tam ważna była komunikacja, dzielenie się informacją na różne sposoby. Teraz jest o wiele łatwiej i wszyscy wykorzystują wiedzę związaną z PC, i ewentualnie to, co zdobyli pracując przy poprzednich konsolach, by osiągnąć odpowiednie cele.

 

http://www.eurogamer.pl/articles/2013-11-28-wiedzmin-3-czym-jest-rpg-nowej-generacji

 

I CO TERASSSS? CD Redzi się znają chyba.

 

Tłumaczenie: obie ssą równie mocno w porównaniu do PC. Bo IIRC dziwnym trafem mało kto podziela tę opinię, a albo to, albo margines "znaczącej różnicy" jest u nich ku.rewsko duży (choćby dlatego, żeby nie obrazić żadnej ze stron). :P

Opublikowano
Electronic Arts: konsole PS4 i Xbox One pożyją 5-6 lat

 

Wiceszef Electronic Arts twierdzi, że nowa generacja konsol dobiegnie końca już za 5-6 lat. Czy przyznajecie mu rację?
 
Patrick Soderlund, wiceprezydent Electronic Arts, zabawił się w analityka pełną gębą i stwierdził w rozmowie z serwisem MCV, że cykl zycia PS4 i Xbox One dobiegnie do końca już za 5-6 lat. Jego zdaniem nowe konsole pożyją więc nieco krócej, niż ich poprzednicy - PS3 (jest z nami już 7 lat) i Xbox 360 (a ten aż 8).
 
Obecny cykl życia konsol [360/PS3] może potrwać dłużej niż sądziłem. Z drugiej strony pod sam koniec widziałeś takie gry jak The Last of Us czy GTA V, których nie spodziewałbyś się jeszcze kilka lat temu. Ale pięć, sześć lat [życia konsol - przyp. GZ] jest czymś, co moim zdaniem sprawdzi się w przyszłości.
 
Niby niewiele, ale w świecie ciągle rozwijających się technologii okres 5-6 lat to przecież cała wieczność. Już teraz mnóstwo jest takich produktów, które jedno roku wchodzą na rynek, by po stosunkowo niewielkim czasie zrobić miejsce usprawnionym modelom. Wszyscy gonią w piętkę, byle tylko nie zostać w tyle.
 
 
i tyle powinno być

Edytowane przez Szprota

Opublikowano

Co to za typ na lewo od barona?

Opublikowano

Ziomek z Sucker Punch w wywiadzie stwierdził że cała fizyka i efekty cząsteczkowe są liczone przez GPU, CPU nic przy tym nie robi. 

to w tej grze jest jakakolwiek fizyka :x

Opublikowano

Dawno, dawno temu z wypiekami na twarzy oglądałem premiery X360 i PS3 (chociaż bardziej launch X360 mi się do głowy wbił), pamiętam maraton TES IV Oblivion ogrywane na X360 na IGN, pamiętam pierwsze gejmpleje z Gears of War...(wybaczcie fani PS3).

Jeszcze dawniej temu z zachwytem wpatrywalłm się w fotorealistyczną grafikę Gran Tourismo 4, super płynnie chodzące gry odpalające się, można by rzec, w chwilę po włożeniu jej do czytnika PS2.

Wśród mroku dziejów wyłaniają się moje marzenia o konsoli SNES będącej bohaterką niemieckich programów dla dzieci, jak i Super Mario Land na pożyczonym Game Boy-u.

 

Dzisiejsze premiery tzw, next-genów nie wywierają już na mnie takiego wrażenia, prześciganie się w specyfikacjach i walka na numerki nijak się ma do następujących  8-bitowych, 16-bitowych, 32-bitowych czy też 64(!)-bitowych "potworów". Gdzieś zaginęła ta chęć oczekiwania na spędzenie choćby chwili w towarzystwie wyśnionej konsoli, bo przez wtórność nie ma już o czym śnić.

 

Dobranoc.

Opublikowano

Zobaczcie tylko jakie poruszenie w sklepach i na forum w zwiazku z premiera Playstation 4, nie pamietam zeby cos podobnego dzialo sie na premiere XBOX'a One.

Tak tylko mowie. ;)

Opublikowano

Może dlatego, że nie było jeszcze premiery xbox one.

Opublikowano

A jaka to niby różnica? ;)

Opublikowano

Temat zdechł wszyscy przeszli na ps4 xd

Czyli co? Sony wygrało generacje?

Opublikowano

Formalnie jedni i drudzy w jakimś stopniu zostali wyruchani, więc chyba czas na kolejną iteracje CW.

Opublikowano

Ale MS bardziej wyruchal.

Opublikowano

Spokojnie gów.no jeszcze wypłynie. Najlepsze, że niby sony wygrało generacje bez gier xD to w takim razie jaka jest miara zwycięstwa w tej generacji? No bo w poprzedniej ilość się nie liczyła (bo wii więcej sprzedało), w tej ilość eksów nie (bo xbox ma więcej) kurde no cięzko was ogarnąć.

Opublikowano

 

Temat zdechł wszyscy przeszli na ps4 xd

Czyli co? Sony wygrało generacje?

 

Na razie wygląda to na anal bez wazeliny.

Opublikowano

to w takim razie jaka jest miara zwycięstwa w tej generacji? No bo w poprzedniej ilość się nie liczyła (bo wii więcej sprzedało), w tej ilość eksów nie (bo xbox ma więcej) kurde no cięzko was ogarnąć.

 

PS3 miało więcej lepiej ocenionych ex'ów z przedziału 70-100 na MC, do tego miało ex'a jako grę roku, ex'y wygrywały rok w rok nagrodę za grafikę roku. Wii przyjęliśmy że traktujemy jako past gena i konkurowało z PS2 (z którym sprzedażą przegrało). PS3 ma lepszą (a wg. niektórych źródeł równą) sprzedaż co X360, choć to PS3 zdobyło dwa kluczowe rynki z trzech (Japonię i Europę, oprócz USA), i żeby tego było mało miało premierę rok później od X360. PS3 wprowadziło także najbardziej innowacyjną usługę abonamentową w postaci PS+ .

 

PS3 wygrało z X360, a MS spoczął na laurach, zaczął failować i patrząc na obecną generację to w sumie ta passa trwa.

Opublikowano

Wii przyjęliśmy że traktujemy jako past gena (...)

 

Można wiedzieć kto tak przyjął? Bo niestety cały świat nadal kwalifikuje Wii do siódmej generacji.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.