Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

Yeti - nie wiem czy mogę opierać się na Twojej opinii.

Wiesz tez mam kumpli, ktorzy nie zwracają na niektóre rzeczy uwagi i tez mowia, ze im wszytsko super rewelacyjnie działa.

 

Prawda jest taka, ze gdyby naprawdę dzialalo, to PS4 bylaby konsola idealna dla mnie.

Ktos wie jakie gry ukaza się do marca na PS4 (poza Infemousem i DC) ? bo ogolnie przyszly rok ma zatrzęsienie premier, ale nigdzie nie ma podanego miesiąca.

Edytowane przez easye

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 741 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

San Adreas więcej oferował i miał płynniejszą animkę.Widzę twoja wyobraźnia jest pobudzana tylko teksturami xD Moja płynnością i samym gameplayem. A i jeszcze przez te twoje testurki nadal mamy tytanowe makiety i kupę innych arachaicznych pierdół. Cóż, trzeba się pogodzić , że gry na dzisiaj są dla masówki która tylko patrzy a nie gra ; ) 

 

co?

Opublikowano

San Adreas więcej oferował i miał płynniejszą animkę.Widzę twoja wyobraźnia jest pobudzana tylko teksturami xD Moja płynnością i samym gameplayem. A i jeszcze przez te twoje testurki nadal mamy tytanowe makiety i kupę innych arachaicznych pierdół. Cóż, trzeba się pogodzić , że gry na dzisiaj są dla masówki która tylko patrzy a nie gra ; ) 

 

Nie zmieniaj tematu, napisales ze PS4 nie ma mityczniej, ukrytej mocy a ja tylko udowodnie ze nic nie wiesz o konsolach. A wiec San Andreas? To San Andreas ktore chodzilo na PS2 z 32mb ramu?

 

 

Gry startowe na PS2:

 

5357.jpg

 

s24756_ps2_10.jpg

 

A pozniej co bylo? San Andreas wlasnie no i cos wiecej:

 

138551681968.jpg

 

To jak to wytluamczysz? Skoro PS4 czy ogolnie konsole nie maja miitycznej ukrytej mocy to jak to sie stalo ze developerzy sa w stanie wyciagnac tyle ze sprzetu o zamknietej architekturze?

Opublikowano

A pozniej co bylo? San Andreas wlasnie no i cos wiecej:

 

138551681968.jpg

Oj, wciąż nie mogę się nadziwić czemu tego FPSa nie ma w PSS (wersja HD to już w ogóle była by cud miód). Klimat i poziom trudności w tej grze to było coś.
Opublikowano

24 Grudnia na PS3:

 

DmC Devil may Cry

Borderlands 2

 

:banana:  :banana: 

Podnieta braci konsolowej na wrzucenie w ramach abonamentu gierek które już jakiś czas temu można było kupić (oczywiście na normalnym systemie) za kilkanaście złotych. Bezcenne.

Opublikowano

 

San Adreas więcej oferował i miał płynniejszą animkę.Widzę twoja wyobraźnia jest pobudzana tylko teksturami xD Moja płynnością i samym gameplayem. A i jeszcze przez te twoje testurki nadal mamy tytanowe makiety i kupę innych arachaicznych pierdół. Cóż, trzeba się pogodzić , że gry na dzisiaj są dla masówki która tylko patrzy a nie gra ; ) 

 

Nie zmieniaj tematu, napisales ze PS4 nie ma mityczniej, ukrytej mocy a ja tylko udowodnie ze nic nie wiesz o konsolach. A wiec San Andreas? To San Andreas ktore chodzilo na PS2 z 32mb ramu?

 

 

Gry startowe na PS2:

 

5357.jpg

 

 

 

 

Kur.wa, nauczcie się wreszcie, że Ridge Racer V wcale tak nie wyglądał.

Opublikowano

Miło, że Figaro (!!!!) to zauważył. Podoba mi się ten trend maniaków konsolek, którzy wrzucają bulshoty z najładniejszych gierek z końca generacji i skompresowane zdjęcia z pierwszych tytułów na tej samej generacji, by przy(pipi)ać na koniec bulshotem z najładniejszych tytułów generacji poprzedzającej :sorcerer:

Opublikowano

na nba2k14 też wina ea ? Mogli dać Knacka za 99 zł i bym był zadowolony, bo ta gra tyle jest warta i nie jest indyszajsem, którego nie lubie. Chyba, żeby odświeżyli giane sisters, albo jakiegoś defendera, nawet te same poziomy, tylko w grafice jak z nowego raymana

 

nawet ku.rwa nie grałeś w tego "indycrapa" a od 5 postów caly czas to powtarzasz. I w sumie ten "indycrap" jest lepszy niż ten caly gów.niany knack. 

Opublikowano
To nie tylko wina EA - caly PSN dziala jak chce. Wczoraj nawet podlaczylem konsole bezposrednio przez modem, Nat 1 - jedenjedenjeden111!! w dashu bledy przy odsiweizaniu znajomych. Google - i 10 tematow ludzi z takimi problemami. 0 odpowiedzi od Sony.

 

help Center to kpina z klientow. Oni nawet nie zapisuja bledow, bo nie maja systemu do tego. Po co do nich dzwonic i zglaszac jakiekolwiek bledy z funkcjonowaniem sieci PSN, skoro nawet nie zapisuja ich w sytemie. Totalna olewka klienta - jedyna pomoc to "prosze skontaktowac sie z uslugodawca internetowym", badz "wyslac konsole do serwisu"

 

I tutaj kolejne jaja - serwis prosi bys podal im maila i haslo do swojego profilu, a oni sprawdza na swojej super sieci internetowej czy sie zaloguja. Beeeeka.

 

Po premierze nawet kodow bledow nie znali i czekali az im glowna siedziba przesle.

Ogolnie - lubie ta konsole, lubie Vite, ale jak widac ta firma poki co nie bedzie zadna konkurencja dla MS, jezeli chodzi o seci. Jakby MS wydal normalna konsole, bez kinecta, za rosadne pieniadze to zaloze sie ze duzo graczy mimo wszytsko wrocilo by do konsoli MS. Szczegolnie tych, ktorzy cenia sobie stabilnosc danej uslugi / konsoli.

 

Peszek, ze poki co na Xbox One tez bardzo duzo rzeczy jest z(pipi)anych wzgledem 360tki, a gry nie dzialaja stabilnie. Brak premiery, polskiej gwarancji w ogole zniecheca.

 

Ty tak trollujesz czy na serio masz z tym problemy ? Bo ja o dziwo poki co zadnych problemow z siecią. Wszystko śmiga błyskawicznie, zero błędów, na multi gram bez problemu.

Opublikowano

Sorka zapomniałem. Grałem w San Andreas na Xbox1. Animka na PS2 pewnie była kupiasta. Jak czytasz, ukryta, mityczna moc dotyczyła frameratu. Nie było chyba generacji w której animka by rosła z czasem. Jeśli teraz i w najbliższym czasie sporo gier ma/ będzie miało 30 to jak myślisz ile będzie za 4-5 lat ? Będzie 15-30. Reszta pójdzie w tekstury xD Pewnie tytanowe makiety i tępi rywale na rzecz twoich tekstur również. Fajnie , że każdy dla was ( większości tutaj ) kto nie wielbi jak głupi PS4 to automatycznie inna szufladka. Smutni są jednoplatformowcy. 

Edytowane przez Sibian

Opublikowano

Nie widzę sensu spuszczania się nad teksturkami i mocą skoro mechanika pewniej części gier jest w 2004: korytarze, niezniszczalne otoczenie, twarze (Ryse  :sick: ) bez emocji. 

Opublikowano

 

 

 

hav3n - skad te informacje ?

 

 

Titan Fall aka szczelanie do robotow na silniku souce - 720p

 

Infamous - gra z otwartym swiatek i grafa zyleta - 1080p

 

Mowie jak jest

 

 

TitanFall : 60 klatek

Infamous : 30 klatek

 

Zwycięzca : TitanFall

 

Kto nadal popiera podbijanie oprawy ( czyli cały scasulowany rynek ) kosztem płynności jest burokiem. 

 

 

 

LOLd

 

Na Xbonie taki silnik source powinien smigac w 4k@120fps no ale widac betonow 60fps@720p zadowoli bo przeciez multiplayerowe szczelanie do robotow zawsze jest w cenie  :teehee:

 

hav3n zarówno Ty jak i Yeti pieprzycie trzy po trzy.

 

mówienienie, że "source" stosowany w TitanFall to staroć i powinien smigać w 600fps jest równie mądre jak twierdzenie, że Cod Ghost chodzi na silniku Quake3.

 

Respawn gruntownie przebudowali Source i teraz on jest source w sumie tylko z nazwy...

 

ale tak to jest jak sie czyta nagłówki newsów a potem jedzie walczyć na forum

Opublikowano

 

 

 

 

hav3n - skad te informacje ?

 

 

Titan Fall aka szczelanie do robotow na silniku souce - 720p

 

Infamous - gra z otwartym swiatek i grafa zyleta - 1080p

 

Mowie jak jest

 

 

TitanFall : 60 klatek

Infamous : 30 klatek

 

Zwycięzca : TitanFall

 

Kto nadal popiera podbijanie oprawy ( czyli cały scasulowany rynek ) kosztem płynności jest burokiem. 

 

 

 

LOLd

 

Na Xbonie taki silnik source powinien smigac w 4k@120fps no ale widac betonow 60fps@720p zadowoli bo przeciez multiplayerowe szczelanie do robotow zawsze jest w cenie  :teehee:

 

hav3n zarówno Ty jak i Yeti pieprzycie trzy po trzy.

 

mówienienie, że "source" stosowany w TitanFall to staroć i powinien smigać w 600fps jest równie mądre jak twierdzenie, że Cod Ghost chodzi na silniku Quake3.

 

Respawn gruntownie przebudowali Source i teraz on jest source w sumie tylko z nazwy...

 

ale tak to jest jak sie czyta nagłówki newsów a potem jedzie walczyć na forum

 

 

 

Patrzac na cala serie Call of Duty spokojnie uwierze ze chodzi ona na silniku od Quake 3  :thumbsup:

Opublikowano

Spoko na PC kupi się lepszą grafę i pogra 4k, 60fps w Destiny, GTA6, Quantum Break i The Order: 1886. 

 

..oh wait

 

smutni rycerze blachy

Edytowane przez kermit

Opublikowano

Sorka zapomniałem. Grałem w San Andreas na Xbox1. Animka na PS2 pewnie była kupiasta. Jak czytasz, ukryta, mityczna moc dotyczyła frameratu. Nie było chyba generacji w której animka by rosła z czasem. Jeśli teraz i w najbliższym czasie sporo gier ma/ będzie miało 30 to jak myślisz ile będzie za 4-5 lat ? Będzie 15-30. Reszta pójdzie w tekstury xD Pewnie tytanowe makiety i tępi rywale na rzecz twoich tekstur również. Fajnie , że każdy dla was ( większości tutaj ) kto nie wielbi jak głupi PS4 to automatycznie inna szufladka. Smutni są jednoplatformowcy. 

 

Zasada jest mniej więcej taka, że jak na start nie dokona się znaczny postęp w kwestii zniszczalności świata, to z czasem nie będzie lepiej. Grafika musi się poprawiać z czasem, a to implikuje niedobory mocy, a nie jej nadwyżki, które można wykorzystać na zniszczalność świata. Na razie mamy dopiero tytułu startowe za sobą, i faktem jest, że pierwsza seria gier na daną konsolę faktycznie wygląda gorzej. Pamiętam State of Emergency na PS2 czy Perfect Dark Zero na X360. Ba, choćby Burnout 2 z 2002 a Burnout 3 z 2004 to całkiem spory skok IMO. Między tytułami z 2005 i 2006 na X360 jest spora zmiana, później coraz więcej sztuczek i cięć się pojawia by uzyskać lepszy efekt. Moim zdaniem gry przez kolejne dwa lata jeszcze będą wyglądać coraz ładniej (na konsolach), później zacznie się podkradanie klatek i brzydkie tekstury.

 

Tylko tutaj jest jeszcze jedna niewiadoma: tym razem konsole są oparte na x86, a nie na jakichś cudacznych CPU i GPU które można było rozgryzać i wykorzystywać na jakieś magiczne sposoby.

Edytowane przez raven_raven

Opublikowano

Spoko na PC kupi się lepszą grafę i pogra 4k, 60fps w Destiny, GTA6, Quantum Break i The Order: 1886. 

 

..oh wait

 

smutni rycerze blachy

Quantum break to od MS?

Czyli mozliwe ze trafi na pc ;)

 

Kermit nie przesadzasz troche? gta6? to będzie w okolicach 2020 xD I btw tez wyjdzie wczensiej czy pozniej na pc ;)

Opublikowano

Chcialem napisac o GTA 5, ale to już past gen. Na kolejnego mesjasza czas budować hajp od teraz :P

Opublikowano

Apropo EA

 

 

 

Krytykując działania gigantów branżowych pokroju Electronic Arts, mało kiedy mamy wystarczająco dużo informacji, by popatrzeć na ich problemy z różnych kątów. Często firmy stoją pomiędzy młotem, a kowadłem – z jednej strony chcą zadowolić graczy, a z drugiej muszą dbać o inwestorów. Udowadnia to obecna sytuacja EA, wobec którego wszczęto śledztwo za „wprowadzenie w błąd akcjonariuszy”.
Błędów w Battlefieldzie 4 było na tyle sporo, że EA podjęło radykalną decyzję i wstrzymało wszystkie przyszłe projekty DICE do czasu, aż studio nie naprawi gry – mowa tu przede wszystkim o kolejnych DLC do produkcji.
 
Nie spodobało się to inwestorom firmy – jej akcje poszybowały w dół. Okazuje się jednak, że podejmując – z punktu widzenia graczy świetną – decyzję, „Elektronicy” mogli złamać prawo. Tak twierdzi kancelaria prawnicza Holzer Holzer & Fistel specjalizująca się w reprezentowaniu interesów udziałowców i inwestorów, która postanowiła zbadać czy wstrzymując prace nad dodatkami do Battlefielda 4, EA nie naruszyło federalnych praw dotyczących ich bezpieczeństwa. W jaki sposób?
 
Prawnicy argumentują, że w okresie pomiędzy 24 lipca a 4 grudnia Electronic Arts wprowadziło w błąd swoich inwestorów, podając im fałszywe prognozy dotyczące sprzedaży Battlefielda 4 i związanych z grą treści, które uwzględniały także dochody generowane przez dodatki DLC. Wstrzymanie prac nad rozszerzeniami sprawiło, że przewidywanych celów nie będzie się już dało osiągnąć.
 
Dlatego też prawnicy z Holzer Holzer & Fistel proszą wszystkich, którzy kupili we wspomnianym wyżej okresie akcje EA i stracili na tej inwestycji (ich wartość spadła po oświadczeniu Electronic Arts o wstrzymaniu prac, nie uda się też wygenerować dodatkowych zysków), o kontakt.
 

Edytowane przez Szprota

Opublikowano

Nie ma w tym nic dziwnego, to jest biznes liczy się kasa a nie co kilku ziomków na forumku nie napisze. Każdy kto wtopił pieniądze na giełdzie taką sytuację zrozumie bez problemu.

Opublikowano

Jakby ludzkosc umiala spalac wodorl i zamieniac go w hel, to bysmy mieli energii na wszystko za darmo + bombe o mocy rozerwania planety.

 

 

Jakby wydali.. wydali co wydali, tyle. Mogli olac, stwierdzili ze poprawia PR ale nikt nie lubi jak mu kurs akcji doluje. Tyle.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Według cytatu na stronie do której należy powyższa wstawka nie.

 

Until Dawn miał być jednym z horrorów, które zasilą listę gier na PlayStation 3. Niestety ludzie, którzy postanowili złożyć zamówienie przedpremierowe na Amazonie donoszą, że po otrzymaniu maila ze sklepu, na premierę gry nie ma co liczyć.
 
Treść nie pozostawia złudzeń:
Doszła do nas informacja, że studio tworzące Until Dawn postanowiło anulować projekt, więc gra nie będzie udostępniona do sprzedaży.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.