Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

Wiadomo, przeszedłem kilka razy. Już kiedyś wrzucałem filmik jak ten koleś kończy tiviliz asylum (najtrudniejszy level imo) w 3:48 na hardzie, przechu.j:

 

Edytowane przez mate5

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 741,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

to criterion robił, w sensie ci od burnoutów c'nie? oby jeszcze kiedyś wzięli się za strzelankę.

Opublikowano

Zdaje się, że jednak robią coś związanego z Burnoutem. Może jednak lepiej niech zabiorą się za coś innego niż Black 2, ponieważ w dzisiejszych czasach by to tak wyprali i przeorali, że skończyłoby się miałką szczelanką z multiplayerem gdzie zdobywasz expa.

Opublikowano

Nie było przypadkiem ostatnio info o tym, ze criterion nie robi wyścigów tylko inną grę ? I że za serie need for speed są teraz odpowiedzialni ludzie od rivals ?

Opublikowano

Nie było przypadkiem ostatnio info o tym, ze criterion nie robi wyścigów tylko inną grę ? I że za serie need for speed są teraz odpowiedzialni ludzie od rivals ?

Raczej było o tym że większość ludzi przerzucili do Ghost by robili kolejne NFS'y jednocześnie w samym Criterion zostawiając niedobitki które rzekomo maja nad czymś dłubać.

Opublikowano

 

Nie było przypadkiem ostatnio info o tym, ze criterion nie robi wyścigów tylko inną grę ? I że za serie need for speed są teraz odpowiedzialni ludzie od rivals ?

Raczej było o tym że większość ludzi przerzucili do Ghost by robili kolejne NFS'y jednocześnie w samym Criterion zostawiając niedobitki które rzekomo maja nad czymś dłubać.

 

 

Czyli NFS > Burnout wedlug EA? :ninja:

Opublikowano

Jeżeli chodzi o rozpoznawalność marki to tak. Criterion mógłby zrobić Paradise 2, wtedy byłbym pierwszy w kolejce.

Opublikowano

Jak NFS to tylko Underground 3

Opublikowano

Jeżeli chodzi o rozpoznawalność marki to tak. Criterion mógłby zrobić Paradise 2, wtedy byłbym pierwszy w kolejce.

Przecież bodajże w kwietniu Criterion ogłosiło że kończy z grami wyścigowymi na rzecz czegoś "nowego" więc na nowego burnout'a tak czy siak nie było co liczyć. No chyba że EA zrobienie owego zleci Ghost.

Opublikowano

Wiem co ogłaszali i ubolewam nad tym. Po cichu jednak liczę na to, że się ogarną i wrócą przy BP2.

Opublikowano

Nowy NFS także daje rade, w końcu otwarty swiat, singiel przeplatany z multi, dodatkowo naprawdę niezle wygląda.

Jak ktoś lubi arcadowe wyścigi powinien zainwestować.

Edytowane przez easye

Opublikowano

Rivals się sprawdzi jak się kupi nową konsole. Gdybym teraz kupował, to nowy NFS byłby pewny do zakupu.

Opublikowano

Nie wykorzystali, ale działa na 7-letnich konsolach i nie trzeba do tego nowej karty nvidii za kilka klocków. No jednej z prezentacji tej ściemnionej firmy prezentowali niesamowitą nową możliwość kart, dzięki której kałuże mogły wysychać w świecie gry - master race fapowała po gafach gifami, a ja się zastanawiałem o co im chodzi, skoro to samo mam od dawna chociażby w RDR. Teraz blacharze będą lecą po nowe karty, zeby mieć w grze iskry i odłamki po strzale w ścianę, a przecież takie fizyczne efekty cząstkowe mieliśmy już chociażby w Black na PS2, wydanej prawie 8 lat temu.

 

http://www.youtube.com/watch?v=hXySA_k_zvg

 

Fajny bajer, ale jak ktoś lata po forach i wrzeszczy ze takie cuda jak iskry po strzale to invidia wymyśliła rok temu i na żadnej konsoli nigdy nie pójdzie to pozostaje tylko śmiać się z takiego małolata co daje sobie wciskać marketingowe bzdury.

 

 

Ale tu przecież nie chodzi o wynalezienie koła, ale o to, że te wszelkie odłamki, iskry, dym itp. są cały czas przeliczane przez komputer. IMO wygląda to genialnie, zwłaszcza interakcja z mgłą. Osobiście głównie takich smaczków oczekuję, ale pewnie nic z tego nie wyjdzie.

 

Generalnie jak ktoś chce, to doda jakieś tam smaczki, ale póki co, średnio to widać. Wyjątki oczywiście bywały, zgony w KZ2 były genialne

 

 

W tej samej grze chyba iskry również reagowały na otoczenie. Pomimo tego, że takie rzeczy się zdarzają w grach, to PhysX podnosi to na znacznie wyższy poziom, czego chciałbym w nowych konsolach.

Edytowane przez Moldar

Opublikowano

Wiem co ogłaszali i ubolewam nad tym. Po cichu jednak liczę na to, że się ogarną i wrócą przy BP2.

 

Nie trac nadziei, bo ostatnio jednak sugerowali, że mogą robic Burnouta :)

Opublikowano

Tylko, że PhysX od czasu wykupienia przez nvidię słtuży im właśnie jako napędzacz sprzedaży, bo prawidłowo (sprzętowo) obsługiwany jest tylko przez ich karty. Dlatego też (jak pisałem wcześniej) na nowych konsolach "PhysX'owe" efekty zobaczymy.. ale raczej w grach, które zamiast niego korzystają z innych (najlepiej dedykowanych konsolom) silników.

 

e: @up

Pisali chyba, że wcześniej czy później wrócą do Burnouta i nie mają zamiaru go całkiem porzucić.

Edytowane przez Emet

Opublikowano

e: @up

Pisali chyba, że wcześniej czy później wrócą do Burnouta i nie mają zamiaru go całkiem porzucić.

 

Mi się zdaję, że było to coś w stylu "fani burnouta, proszę cierpliwie na coś tam czekac", jakby faktycznie coś robili, ale pamięc już nie ta

Opublikowano

Dlatego cierpliwie czekam od 2008 roku, odkąd to pierwszy raz zagrałem w BP i spędziłem tam ponad 1000h ;)

Opublikowano

Wiem co mówisz, BP to genialna gra. 60 fpsów w otwartym świecie, połączenie stylów jazdy z innych części, przyjemna dla oka grafika do dzisiaj, fajna muzyka, natychmiastowy online... Ta gra to majstersztyk tego gatunku. Chyba sobie dzisiaj odpalę. Może jakieś spotkanie forumkowe wieczorem? :P

Opublikowano

Ja nie wiem co Wy widzicie w tym Paradise :confused:. Kocham trójeczkę, kocham revenge, kocham Dominatora (ale ta miłość nie miała za bardzo kiedy się rozwinąć), do Paradise podchodziłem kilka razy i nigdy mnie nie przekonało do siebie.

 

http://www.youtube.com/watch?v=7-rpBB6O_Io

<3

 

A słysząc setny raz "take me down to the paradise city where the grass is green and the girls are pretty... take... me... home..." przy włączaniu to rzygałem.

Edytowane przez raven_raven

Opublikowano

Jak można jarac się soundtrackiem z Burnouta 3... :P Nigdy tego nie czaiłem. Rozumiem z Revenge i Dominatora, ale trójki?

Opublikowano

3 na spox osta, bp nie porobił mi - brak trybu crash to był cios ( o tym gu.wnie co go przypomina nie wspominajcie nawet).

Opublikowano

Trójka to pierwszy Burnout w którego zagrałem i od pierwszej sekundy wyścigu mi się spodobał. Następnie genialny Revenge i Dominator na pożegnanie Criterion z PS2. Do Paradise sliniłem się od pierwszych zapowiedzi, graficznie tytuł niszczył wszystko w tamtym czasie. A co jest w nim takiego za(pipi)istego? Według mnie natychmiastowe multi z ogromem wyzwań do kooperacji i to właśnie wspólna gra ze znajomymi tak mnie wciągła. Do dzisiaj się dziwie, czemu w Hot Pursuit i Most Wanted dołączanie do multi i wszelkie opcje z tym trybem są tak upośledzone. W Rivals wygląda to lepiej czy też kaszana jak w MW?

 

E:

BP jest dodatkowo potwierdzeniem, że rozmowy na PS3 w 8 osób mogą dobrze działać.

 

@up

Trybu Crash strasznie brakuje, to prawda. Dostępny Showtime to śmiech na sali.

 

@Figaro

Ja bym chętnie pograł :)

Opublikowano

Ach, multi. Ja za tym typem rozgrywki do dzisiaj nie przepadam to może dlatego mnie nie wkręciło nigdy. Graficznie Paradise niszczył, zgoda, ale dla mnie to jest sprawa drugiej kategorii.

Opublikowano

Nowy NFS także daje rade, w końcu otwarty swiat, singiel przeplatany z multi, dodatkowo naprawdę niezle wygląda.

Jak ktoś lubi arcadowe wyścigi powinien zainwestować.

W Rivals też jest taki kretyński handicap jak np w ostatnim Most Wanted? Jak widzę takie debilstwo to nie jestem w stanie grać.

Edytowane przez balon

Opublikowano

Square - podbijam. BP najlepszy Burnout jaki powstał, nawet revenge musi ustąpić miejsca - idealne połączenie single'a z genialnym trybem multi do dziś robi wrażenie i jeszcze żadnej grze od 2008 roku nie udało się tak dobrze połączyć tych dwóch trybów jak pozycji C. Żadnego laga, sekunda/dwie na przejście i już 8 typa robiących beczki na kopalni i gadających przez HSa ze świetną jakością. Od następnej części nie wymagam wiele - nowy świat, powiększenie liczby graczy w pokoju i jestem kupiony, 600-700h nastukane w rok i jedna z najlepszych gier tej generacji. Dziękuje za uwagę.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.