Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

Jaki ninja edit easye xD... (albo była podwójna edycja.. albo przeglądarka po odświeżeniu wyświetliła mi za pierwszym razem tylko nową połowę posta...) ... Akurat ten screen z F40 i Laguna Seca przemawia zdecydowanie na korzyśc GT5 (szczególnie w kwestii oświetlenia, i wyglądu aut, bo ta trasa jest akurat lepsza w FM4).

Edytowane przez Emet

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 741,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

Ninja ! :ninja:

No chodzilo mi glownie o trase w tym wypadku. Jest obrzydliwa.

Nie ona jedna zresztą jest wykonana na takim poziomie.

Edytowane przez easye

Opublikowano

Laguna jest słaba.. ale bez tragedii. Najgorzej wyglądającą trasą w GT5 jest Trial Mountain.. która to wizualnie prezentuje poziom PS2.. w kilku miejscach z naleciałościami z PSX'a. Aby było ciekawiej nie jest to model w 100% przeniesiony z PS2.. a wygląda ohydnie, z kolei Gran Valley jest w 100% przeniesiony z GT4 (tylko tekstury asfaltu i pobocza zmieniono) a nie razi tak w oczy.

 

Tak czy inaczej być może PD popłynęło trochę z próbą upchnięcia "ficzerów" (szczególnie oświetlenie) ich silnika graficznego na PS3 w prawie 1080p i 60fps.. Ale z drugiej strony dzięki temu możliwa jest implementacja zmiennej pory dnia i warunków pogodowych (w GT5 na bardzo ograniczonej liczbie tras.. ale wygląda na to, że w GT6 bęzie to możliwe na większości).

 

Jezcze wracając do FM5 to w kwestii grafiki bardzo podobają mi się tam cienie samochodów (wewnątrz i na zewnątrz) - bardzo dokładne i w wysokiej rozdzielczości oraz odwzorowanie lakieru. Z drugiej niepojęte jest dla mnie to, że nadal siedzą z oświetleniem i cieniowaniem w przełomie XX i XXI wieku. Przechodząc na nową generację powinni jednak wziąć na to poprawkę projektując grę (bo to nie tylko sama teoretyczna strona techniczna i wygląd... ale i praktyczne ograniczenia.. czyli całkowity brak możliwośfci implementacji zmiennej pory dnia).

 

 

Idę spać :P

 

Edytowane przez Emet

Opublikowano

haha - nie pamietalem jak ta trasa się nazywa, chociaż wrzucają ja do każdej części od 15 lat ^^ .

Z większych plusow Forzy można wymienić także dźwięki silnikow. Wydaje mi się, ze sa takze lepiej zrobione.

Tak czy siak, Polyphony w moim rankingu zdecydowanie odstaje od Turn 10, glownie przez takie kwiatki.

Edytowane przez easye

Opublikowano

forza? to ta gra gdzie auta same skręcają na zakrętach? już z góry tą gre można nazwać sim-arcade XDD(już nie wspominając o samym cofaniu czasu niczym w grid albo dirt, kolejna beka) wyobraża ktoś sobie żeby w r factor też były takie podobne smaczki? przecież niby te obydwie gry to czyste simy hahaa LOL :teehee:

Opublikowano

Mersi, to ze można dostosować poziom trudności do największego nawet casuala nie oznacza, ze gra nie jest symulacja.

W FIFE możesz grac 2 przyciskami, tzn, ze gra nie ma nic wspólnego z pilka nozna ?

Uwielbiam takie zarzuty - gra  nie jest simem bo można jezdzic z ułatwieniami, automatycznym hamowaniem i cofaniem czasu.

Nie potrafisz ich wylaczyc w menu, czy co ? :teehee:

 

NIe trzeba być Pro gamerem, by wiedzieć ze czasy osiąga się lepsze gdy wylaczysz wspomagania i ułatwienia.

Wszyscy Online jezdza z jak najmniejsza liczba wspomagaczy, co dopiero mowic o cofaniu czasu, ale skad Ty możesz o tym wiedziec, skoro w GT online się po prostu nie gra...

Edytowane przez easye

Opublikowano

skoro w GT online się po prostu nie gra...

Powiedz to moim kumplom, którzy non stop śmigają online w GT5.

Opublikowano

ale w forzie jak sie wyłaczy funkcje autopilota to i tak będzie ci auto samo skręcało dalej XD deal with it

Opublikowano

Laguna jest słaba.. ale bez tragedii.

Jest bardzo słaba w porównaniu do Forzy. U kolegi odpaliłem właśnie Lagunę (jeden z moich ulubionych torów) i wybrałem bodajże Brerę. Samochód premium wyglądał ok, ale na trasie srodze się zawiodłem. No i poza tym na padzie od PS3 niewygodnie się jeździ, na pewno bardziej motywuje do gry na kierownicy niż pad od X360.

Opublikowano

GT5_interior.jpgTO WYSTARCZY RZEBY ZDEKLASOWAĆ WSZYSTKIE WYŚCGIGUWKI NA CURENT I NEXT GEN. ZNACZNIE LEPSZE OSWIETLENIE, AUTA POPROSTU WYGLONDAJĄ LEPIEJ.

 

 

 

 

Porownajcie sobie caloksztalt, jesli chodzi o wykonanie fur i nie tylko w GT5, polowa z nich ma tyle samo polygonow co felga w mclarenie p1. Liczycie, ze w gt6 bedzie wiecej premium (czytaj current gen, czyli takich, jakie powinny byc byc od poczatku) niz standard (czytaj: kupujesz ps3 zeby zagrac w gt4)? Krzyz na droge. Dzwięki silnikow to jest jakis zart - przy czym o roli, jaka odgrywaja w grze o samochodach, sie rozpisywac tutaj nie zamierzam bo slepo zakladam ze dyskutujacy w tym konkretnym temaice to fani motoryzacji wiec wszyscy powinni rozumiec. Zniszczenia wygladaja, jakby byly robione programem do znieksztalcania twarzy na zdjeciach typu cartoonist i objawiaja sie tym, ze auto samo zaczyna skrecac albo wolniej jedzie. Na slady opon i samochody troche inne od nissanow, trzeba bylo czekac 12 lat.  Telemetria, tuning (wymiana korbowodow i tlokow oraz zamontowanie jednoczesnie turbo bylo niemozliwe od pokolen), opis czesci, analityka osiagow jest na poziomie informacji zawartych w nalepkach gum turbo. Kariera polega na tym, ze bierzesz stjuningowan Minolte i gnieciesz polowe wyscigow, samotnie sunąć w bezplciowej podrozy, az dojedziesz tym odkurzaczem do mety. Co w tej grze wlasciwie jest takiego lepszego? Jakis enigmatyczny model jazdy, ktory w raz jest realistyczny, raz jest arcade? Ktory w jednej furze jest fajny, a w innej to jest symulator heblowania? O szesnastej w południe mamy dobre odwzorowanie, a wieczorem w sobote, poruszamy sie matchboxami? O ktorym najlepiej wypowiadaja sie podrzedni kierowcy na sponsorowanych przez sony eventach?  Skoro oni w 6 lat plodzili takiego babola, to mysle ze nie ma o czym dyskutowac. Wydali jakies niewiadomo co, cos co mozna porownac do autorskiego projektu jakichs kilku zapalencow na jakims forum o programowaniu, ktorzy zapragneli sobie zrobic scigalke i co miesiac prezentuja jakis update za darmo do pobrania. Porownywanie tego frankensztajna do pelnoprawnych i kompletnych produkcji zbierajacych za(pipi)iste oceny to juz jest jakis absurd, w ktory sam sie wstyd przyznac mieszam, ale wywyzszanie bękarta to juz jest przejaw zaawansowanej hipoksju mozgu i braku szacunku do branzy growej, samego siebie, swojego zmarnowanego czasu w oczekiwaniu na tego gniota az wrescie, swojego portfela. Bylem kiedys wielkim fanem gt i w dwojeczke przegralem chyba cale wakacje, ale od czesci 4, PD popadlo w zyciowy letarg niczym elwis i obecnie jest niczym innym jak tylko zaniedbanym  nieatrakcyjnym grubasem w zle dobranym lajkrowym dresie, ktory od czasu do czasu wyjdzie na scene i z zacpanym i spoconym pyskiem pobelkocze kilka zwrotek ze starych hitow, ktore kazdy zna na pamiec. Ja tak jak mowilem, przesiadlem sie z xsmiecia na PS3, forze meczylem od lat i po pierwszej przejazdzce w GT5, mialem wrazenie jakby ta gra byla projektem wyjsciowym z symulatora kostki rubika.
Deal with it, or clown around somewhere else.

Natomiast jedno jest pewne, jesli tacy jak exact beda istniec, elwis w koncu sie przecpa i umrze.

Edytowane przez Andżej

Opublikowano

Tomb Raider jest lepszy i ciekawszy niz Uncharted 3.

W multi zas to takie samo g(pipi)o.

do U2 nie bede porownywal, bo singiel w tej grze po premierze to dla mnie mocna dycha.

 

Ludwes - masz racje, moje slowa powinienem kierowac bardziej do uzytkownikow pokroju Pop, czy kidnappa.

 

Ale jakie słowa ? O co chodzi, bo nie rozumiem ?

Opublikowano

Andżej - Jest dużo prawdy w tym co piszesz ale ludzie mają różne preferencje, Ty wolisz poduszkowce w FM4 a ja dynamike i zachowanie samochodu w GT5, co więcej jezdzilem paroma szybkimi samochodami w swoim zyciu z czego najszybsze to Lamborghini Gallardo, a to w Forzie mozna porownac do jazdy wozem po polu na wsi podczas wykopków. Zamknijmy wiec ten temat, ani ja Ciebie nie przekonam ani Ty mnie.

Zgodze sie natomiast ze PD powinno dostac batem po (pipi)e i takie da fakty bo ani standard samochody ani standard trasy nie powinny miec miejsca,zreszta ludzi w PD jest mniej niz Turn10, GT5 w momencie wyjscia wcale nie bylo ukonczone i nie powinno aie pojawic,jesli w GT6 bedzie dalej tak jak w GT5 to bedzie im bardzo ciezko odbudowac zaufanie.

Opublikowano

no mojego na bank już nie odbudują wydając swoja gre po 9 latach pisząc, ze tym razem auta standard będą poprawione. Trasy także maja poprawić ?

Szczytem idiotyzmu zas jest ich sugerowanie, ze GT6 mogloby się pojawić na PS4.

Ja chce prawdziwa nextgenowa scigalke, a nie kolejny port! Zreszta co to za roznica, patrząc na ich prace nowe GT na PS4 pojawi się pewnie w 2020r...

Edytowane przez easye

Opublikowano

W tej generacji mieliśmy sporo gier, które dostawały patcha w dniu premiery. Nadchodzi nowa generacja, więc Turn10 idzie jeszcze dalej - część Forzy 5 będziesz musiał sobie dociągnąć z Live:

 

 


Flagship Xbox One launch title Forza Motorsport 5 – which will make extensive use of the console’s cloud capabilities and always-online functionality – will also be playable offline now that Microsoft has changed its policies. However, it will require a one-time connection to Xbox Live before you can play.

In an interview with IGN, Dan Greenawalt, the studio head at Forza developer Turn 10 Studios, clarified how their day-one racing game will work if your Xbox One isn’t connected to Xbox Live.

“So when you first boot up the game, we’re going to ask you to log in,” he explained. “And when you log in you’re going to get the Drivatars and you’re also going to get a whole bunch of content: tracks and cars. Our production schedule is such that we are putting them in as late as possible and that means making them free as downloadable content on Day One.

We’re not making a launch game. We’re making Forza 5, at launch.

“[but] that is required content to play the game. We basically have designed the game to work with all that content no matter how late is coming in, in order to make the biggest game possible.”

In other words, because games have to be submitted to Microsoft testing, certified, and then pressed onto discs and shipped, Forza 5 has to be done much, much sooner than November. By requiring part of the game as a download on launch day, it gives Turn 10 extra time to finish everything. And so what you get on the disc you buy at the store won’t be the entire game. You’ll need to download the rest of it from Xbox Live (which should be possible to occur as you play, Greenawalt clarified).

After that, Greenawalt said, Forza 5 is like your refrigerator. “You have to fill it up with food the first time,” he explained. “And from then on, you connect whenever you want when you want to update your food. The Drivatars are as fresh as they are. It’s not like they’re going to degrade, but when you’re looking for new stuff – fresh stuff…it’s going to keep evolving. That’s the nature of this Drivatar system.”

 

 

 

http://uk.ign.com/articles/2013/07/16/forza-motorsport-5-requires-one-time-internet-connection

Edytowane przez SzczurekPB

Opublikowano

a jak oni sobie poradzili z całym systemem. Przeciez jedna z nowości było zapisywanie przejazdow znajomych w chmurze i sciganie sie z nimi nawet w karierze.  Akurat ten ficzer najbardziej mi sie podobal, ale teraz zamienia to sztuczne AI całkowicie ?

 

 

Ale jakie słowa ? O co chodzi, bo nie rozumiem ?

O Twoja gadke, ze wprowadzam największy ferment w temacie...

Edytowane przez easye

Opublikowano

Z Xbone jest teraz o tyle zabawnie, że aby usunąć przymus podłączania konsoli do internetu, trzeba ją najpierw... podłączyć do internetu xD

To też przy okazji raczej całkowicie przekreśla jakiekolwiek możliwości zmian parametrów technicznych konsoli (więcej RAMu itp), bo konsole (wraz z softem) widocznie już są składane (bo jak inaczej wytłumaczyć to, że nie mogą teraz od razu dostarczyć konsol ze zaktualizowanym fw?).

Pewnie dopiero druga partia będzie miała nowy fw w standardzie.

Edytowane przez Emet

Opublikowano

Wydaje mi sie, ze ta super uczaca sie AI to taki chwyt, uzasadniajacy (niby) stale polaczenie z internetem.

Edytowane przez Ludwes

Opublikowano

watpie.

Emet, konsole nie sa jeszcze w fazie produkcji.

 

Najbardziej podoba mi sie komentarz na feju:

"Jest to krok w dobrym kierunku, może będzie mniej DLC na premierę "

 

:teehee: 

Edytowane przez easye

Opublikowano

DonSterydo style, robienie z wad zalet xD

Opublikowano

no dla mnie to kolejna bzdura od MS. Beda sprzedawac wybrakowane produkty, ktore musisz załatać przy premierze. LOL

Edytowane przez easye

Opublikowano

meme4.jpg

Edytowane przez Jaczes

Opublikowano

To patologia która spowodowała kolejną patologię. Presja czasowa (którą nota bene narzuca wydawca - tutaj MS) powoduje, że dostajemy wybrakowane gry. Presja czasowa sprawia, że gry które muszą być tworzone na nowe systemy, które wymagają więcej pracy, i więcej pieniędzy (a więc większa kontrola ze strony wydawcy) wytworzyła sytuację, w której developerzy ewidentnie nie wyrabiają się w czasie. I robią wszystko by wydłużyć sobie czas do premiery. To bardzo niekorzystne, bo może w końcu dojść do sytuacji, w której gry będą "dorabiane"np. w tydzień po premierze w formie darmowego DLC. I ten czas może się już potem tylko wydłużać. Bo chodzi o to by wydać grę w danym okresie - reszta się nie liczy. Choćby było to demo, wersja powycinana, czy beta wersja. To podąża w złą stronę i chyba pora jakoś zwrócić wydawcom na tą uwagę. Ja jestem w stanie dłużej czekać na grę, byle byłaby zrobiona do końca i dobrze.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.