Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

Kogo obchodzi zdanie xbotów którzy przesiedli się z pc lub pegasusa na x360 o exach , developerach sony i Nadkonsoli. Na szczęście wracają lata dominacji sony i nie będziemy musieli niedługo czytać o jakimś  Łoniaku czy innym microsyfie. 

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 741,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

Biedne te xboty z ich logiką... Przecież gdyby każdy developer po wypluciu gry 7/10 miał zwijać manatki, to na xboxa już w ogóle nie miałby kto robić exów :(

 

Gdyby tak było, to należałoby zamknąć wielu devów i wydawców, w tym sporo devów od Sony.

Opublikowano

Łał, ale grafika, łał ale detale. Co z tego, że sama gra jest chvjowa, no ale grafika to nr 1 w grach. Super, już Crysis pokazał, że sama grafika nie wystarczy gdy gameplay to gów.no. KZ i Crysis są siebie warci i są zwyczajnymi średniakami, aby nie powiedzieć crapami.

A co do QD, no tak, najlepiej dostawać same strzelanki na Xboksie zamiast różnorodnych gatunków, super myślenie. :)

Od Crysisa to zdala( jedynki rzecz jasna). Miała fantastyczną mechanikę, fizykę, która autentycznie wpływała na zabawę, a nie była tylko do podziwiania w oskryptowanych scenach, AI mimo tego, że zabugowane i tak jedne z lepszych na rynku shooterów. Konsolowe kontynuacje to już śmiecie.

Opublikowano

No to nie od dzisiaj tak jest, a od 2-3 lat przynajmniej.

 

Gra dostaje 9/10 to warto w nią zagrać, ale ocena 7/10 to już tragedia, a 5/10 to crap i kijem tego nie tykać. O niższych wartościach nie wspomnę w ogóle. Każdy chce grać w produkcje AAA z ocenami 10/10 (bo tylko takie się liczą). Niektórzy hejtują indyki, że to (pipi), a inni z kolei chcą się wybić i grają tylko w indyki, hejtując gry AAA (spotkałem się z opinią, że powinny wyginąć, bo każda jest taka sama :o)

 

Gdzie są ludzie, którzy po prostu cieszą się grami? Wszystkimi? Na dowolnie którą platformę? Masakra, żeby takiego człowieka spotkać w sieci.

Opublikowano

Od Crysisa to zdala( jedynki rzecz jasna). Miała fantastyczną mechanikę, fizykę, która autentycznie wpływała na zabawę, a nie była tylko do podziwiania w oskryptowanych scenach, AI mimo tego, że zabugowane i tak jedne z lepszych na rynku shooterów. Konsolowe kontynuacje to już śmiecie.

 

PS: Hejterzy na jakim poziomie trudności grali? Bo pamiętam, że mi też się nie podobała, dopóki nie zagrałem na którymś z wyższych...

Opublikowano

Gry 7/10 sa slabe?

 

Zależy od platformy. 7/10 na PlayStation - dno i wodorosty, developer na bruk. 7/10 na Xboxa - hit, must-have i mesjasz gatunku, a PRZYNAJMNIEJ bardzo dobra gra.

Opublikowano

 

Od Crysisa to zdala( jedynki rzecz jasna). Miała fantastyczną mechanikę, fizykę, która autentycznie wpływała na zabawę, a nie była tylko do podziwiania w oskryptowanych scenach, AI mimo tego, że zabugowane i tak jedne z lepszych na rynku shooterów. Konsolowe kontynuacje to już śmiecie.

 

Ale jest nudna, a to przekreśla u mnie tę produkcję. A podchodziłem do niej 3 razy, za każdym razem taki sam skutek = kasacja. :(

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Crysis nudny? Tam idziesz gdzie chcesz i robisz co chcesz, od Ciebie zależy jak sobie "ustawisz" zabawę. Potrzeba trochę wyobraźni. Jedynka była świetna pod tym względem i dawała mnóstwo możliwości. Przeszedłem ze trzy razy i z wywieszonym jęzorem grałem w Warhead. Też IMO świetne. Dwójka i trójka już mi tak nie przypasowały (ale dwójka miała świetny klimat tego miasta).

Opublikowano

https://www.youtube.com/watch?v=3_yRdB5plvg

 

 

Filmik z  bety Titanfall od DF, pokazuje że gra rzadko kiedy gubi klatki. Budująca wiadomość, choć ciężko wierzyć w ostateczne 900p na premierę.

 

MEGATONA

 

Gra w jednej sekundzie ma aż 62 FPS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! #nadkonsola #naddeveloper #nadgra

 

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Kurde, gra na silniku Source w 792p i dalej nie ma betonowych 60 klatek :( Spadki nawet do 40. Respawn musi się jeszcze wiele nauczyć...

Opublikowano

Czytałeś spoiler fanboju ???

Opublikowano

https://www.youtube.com/watch?v=3_yRdB5plvg

 

 

Filmik z  bety Titanfall od DF, pokazuje że gra rzadko kiedy gubi klatki. Budująca wiadomość, choć ciężko wierzyć w ostateczne 900p na premierę.

 

MEGATONA

 

Gra w jednej sekundzie ma aż 62 FPS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! #nadkonsola #naddeveloper #nadgra

 

 

komu oni dają pada do takich nagrań? Przecież ten typ trzy razy strzelał do swoich sprzymierzeńców, tego się oglądać nie da.

Opublikowano

Płynność jest git, ale boli trochę ten screen tearing.

 

Ale co tam, obejrzałem 2 minuty i od razu zachciało mi się grać. Kto ma PCta niech ściąga betę (gdy już będzie dostępna dla ogółu).

Opublikowano

No to nie od dzisiaj tak jest, a od 2-3 lat przynajmniej.

 

Gra dostaje 9/10 to warto w nią zagrać, ale ocena 7/10 to już tragedia, a 5/10 to crap i kijem tego nie tykać. O niższych wartościach nie wspomnę w ogóle. Każdy chce grać w produkcje AAA z ocenami 10/10 (bo tylko takie się liczą). Niektórzy hejtują indyki, że to (pipi), a inni z kolei chcą się wybić i grają tylko w indyki, hejtując gry AAA (spotkałem się z opinią, że powinny wyginąć, bo każda jest taka sama :o)

 

Gdzie są ludzie, którzy po prostu cieszą się grami? Wszystkimi? Na dowolnie którą platformę? Masakra, żeby takiego człowieka spotkać w sieci.

Oczywiście, bo są takie same. Ślepy by tylko tego nie zauważył. Od momentu wejścia na rynek konsol poprzedniej generacji. Jeden (pipi)a ten sam schemat: shooter lub cover shooter, regeneracja zdrowia, cinematic experience, press X to awesome, zerowe AI, tryliard cutscenki i zabierania kontroli na postacią. Na rynku AAA, nie masz już horrorów, skradanki też się pochowały o przygodowkach już nie wspominając. Platformówki, gdzie są platformówki? Na konsolach Nintendo, a co z resztą? Gdyby nie Indie i nieliczne wyjątki AAA, nie grałbym juź dzisiaj w gry. Jedyną grą AAA, która się naprawdę wyróżniła, była Left4Dead.

Opublikowano

Titanfall pokazuje co to znaczy ładować w wydajność i gameplay zamiast tylko w grafikę. W ruchu i tak prezentuje się solidnie.

Opublikowano

Wydajność? Jaką wydajność?! :woot:

Opublikowano

Gra dostaje 9/10 to warto w nią zagrać, ale ocena 7/10 to już tragedia, a 5/10 to crap i kijem tego nie tykać. O niższych wartościach nie wspomnę w ogóle. Każdy chce grać w produkcje AAA z ocenami 10/10 (bo tylko takie się liczą). Niektórzy hejtują indyki, że to (pipi), a inni z kolei chcą się wybić i grają tylko w indyki, hejtując gry AAA (spotkałem się z opinią, że powinny wyginąć, bo każda jest taka sama :o)

Bo gry są coraz dłuższe, a gracze coraz częściej starsi i z obowiązkami ważniejszymi niż granie. Większość kupi tylko najlepsze pozycje (lub najbardziej reklamowane), bo na średniaki nie ma czasu.

 

Sam zagrałem ostatnio w The Bureau: XCOM Declassified, bo miałem chwilę i gra mimo średnich ocen z miejsca miała ode mnie bonus za umiejscowienie w Ameryce lat '60. No i grało się przyjemnie, zdecydowanie nie żałuję zakupu (ale za premierową cenę bym się nie skusił), jednak w życiu nie poleciłbym poświęcać na nią czasu osobie, która np. nie grała jeszcze w GTA V albo Batmany (no chyba, że też jest fanem takiego klimatu).

Opublikowano

gry są coraz dłuższe

Ja odnosze odwrotne wrazenie
Opublikowano

Grałem teraz 2h i w zasadzie nie pamiętam bym gdzieś na 10 sekund się zatrzymał, tak intensywna jest rozgrywka. Po apdejcie dashboarda rzeczywiście gra ma mniej ząbków, w zasadzie tej niższej rozdzielczości nie widzę w trakcie rozgrywki, co innego w takim Dead Rising 3. Oczywiście, jak się weźmie direct feeda i zaczyna 3 minuty analizować to będzie stękanie, ale kur.wa nikt normalny nie zwraca na to uwagi w grze. Jednocześnie nie usprawiedliwiam Respawn (jak widać 70 osób to zbyt mało by zadbać o każdy aspekt produkcji).

 

Z resztą widać że problem leży w optymalizacji a nie sprzęcie, bo gra wg wielu testów działa na PC porównywalnie do BF4, a ten ma lepszą grafikę, większe mapy i ilość graczy.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Gra jest wydajna. Dlaczego?

 

- chodzi płynnie w 60klatkach

- sporo się dzieje i nic nie chrupie a sporadyczne dropy przy zadymach to odwieczny problem w każdej grze wczoraj, dziś i jutro

- gameplay jest bardzo mobilny i wydajny, jest sporo opcji jak na tak szybką strzelankę

- gra jest tak skonstruowana, żeby celowo nie pokazywać graczom braku topowej oprawy, czyli non stop intensywna akcja przy zachowaniu płynności

- w ruchu i tak wygląda dobrze (wizualnie)

 

Mam dalej wymieniać?   

Edytowane przez Nemesis

Opublikowano

 

gry są coraz dłuższe

Ja odnosze odwrotne wrazenie

 

Większość gierek nie tyle jest krótsza co łatwiejsza , dzisiejszy normal to odpowiednik easy z przed paru lat. Stąd wrażenie że gierki są krótsze.

Opublikowano

Gra jest wydajna. Dlaczego?

 

- chodzi płynnie w 60klatkach

- sporo się dzieje i nic nie chrupie a sporadyczne dropy przy zadymach to odwieczny problem w każdej grze wczoraj, dziś i jutro

- gameplay jest bardzo mobilny i wydajny, jest sporo opcji jak na tak szybką strzelankę

- gra jest tak skonstruowana, żeby celowo nie pokazywać graczom braku topowej oprawy, czyli non stop intensywna akcja przy zachowaniu płynności

- w ruchu i tak wygląda dobrze (wizualnie)

 

Mam dalej wymieniać?   

 

- jak na ekranie są 2 - 3 Tytany to spadek do sub 50 i tearing, tak samo można mówić o Killzonie SF że ma 60 FPS, zwłaszcza po ostatnim patchu

- tutaj zgoda

- Co to ma do wydajności ?

- jasne jak Słońce że w meczu multi mało kto dba o rozdzielczość podłoża, w sumie do każdej gry to pasuje - ale co to ma do rzeczy ?

- zgoda

 

Wymieniaj.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.