Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

Skrypty = zło?

 

"Dbałość o realizm opowieści i otaczającego świata przejawia się w detalach, które łatwo przeoczyć nawet podczas wielokrotnego podejścia do gry. Przykład? Gdy Joel i Ellie, Sam i Henry trafiają do sklepu z zabawkami (z planszówkami Uncharted - Jax & Dexter na półkach), odpowiednio manipulując Joelem i jego polem widzenia, zobaczymy animację jak Ellie podnosi robota-zabawkę porzuconą przez Sama i chowa do plecaka. Zrobi to jednak tylko wtedy, gdy uzna że jej nie widzimy naszą postacią."

 

Z ostatniego nr Extrima, gdzie wg redakcji TLOU zajął notabene pierwsze miejsce najlepszych gier action/ adventure tej generacji. 

 

1. TLOU

2. GTA V

3. Uncharted 2 

4. Read Dead Redeption

5. Batman: AA

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 741,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

Ready at Dawn nie jest po prostu w stanie tego (pipi)ć. Po dwóch GoW'ach mają u mnie ogromny kredyt zaufania.

Edytowane przez Nemesis

Opublikowano

Wybaczcie, ale nawet TLOU by zyskał gdyby miał co-opa. Przynajmniej Ellie nie wpadałaby na przeciwników

 

Weź swojego Xbona i się nim porządnie jebnij w łeb  :teehee:  Coop w TLoU by tą grę kompletnie zmienił, a wiele scen (często najlepszych) by się w ogóle nie dało zrobić, albo by nie wywierały takiego samego wpływu.

 

Przykłady scen, które by wykluczył coop:

 

 

 

1. Prolog i granie Sarą? Nope, odpada.

2. Etap w szpitalu? Nope, nie da się.

3. Cały zimowy rozdział gdzie Ellie i Joel są rozdzieleni odpada.

4. Gdy Ellie ucieka z elektrowni Tommiego i ją szukamy.

5. I kilka innych scen gdzie Joel jest sam, np. piwnica hotelu w Pittsburgu i Uniwersytet.

 

Do tego dochodzi budowanie relacji przez całą grę na linii Joel - Ellie, której by się nie dało zrobić w coopie jeszcze z kimś cały czas gadając o du.pie maryni.

 

 

 

 

To tak na szybko. Więc TLoU by nic nie zyskał, ale za to stracił wiele rzeczy, które czynią ją świetną grą.

Twórcy lepiej wiedzą, że coop nie pasuje do ich koncepcji The Order i musicie z tym handlować :P

 

 

Serio, od "coop w każdej grze" bardziej irytujący są tylko ci, którzy chcą żeby Naughty Dog wróciło do robienia Jaka, haha :D

Edytowane przez SzczurekPB

Opublikowano

Jak dla mnie wygląda za(pipi)iście. Jeśli strzelanie będzie choć trochę tak przyjemne jak w Gearsach to będę wniebowzięty.

Opublikowano

na mnie na razie jakiegos wrazenia nie zrobilo - fajny mroczny design Londynu - przypominaja mi sie niektore etapy z pierwszego resistance ale juz same gify z gameplayu - mazzeo ma racje, te pasy wraz z kamera umieszczona tak blisko bohatera zaslaniaja zdecydowanie za duzo

Opublikowano

 

Serio, od "coop w każdej grze" bardziej irytujący są tylko ci, którzy chcą żeby Naughty Dog wróciło do robienia Jaka, haha :D

 True, caly czas czekam na nowe Crash team racing
Opublikowano

Kto wam w ogóle powiedział, że ta gra ma coś współnego z Gearsami? Oby gameplay był bardziej rozbudowany, bo samo strzelanie znudzi po dwóch godzinach.

Opublikowano

 

Wybaczcie, ale nawet TLOU by zyskał gdyby miał co-opa. Przynajmniej Ellie nie wpadałaby na przeciwników

 

Weź swojego Xbona i się nim porządnie jebnij w łeb  :teehee:  Coop w TLoU by tą grę kompletnie zmienił, a wiele scen (często najlepszych) by się w ogóle nie dało zrobić, albo by nie wywierały takiego samego wpływu.

 

Przykłady scen, które by wykluczył coop:

 

 

 

1. Prolog i granie Sarą? Nope, odpada.

2. Etap w szpitalu? Nope, nie da się.

3. Cały zimowy rozdział gdzie Ellie i Joel są rozdzieleni odpada.

4. Gdy Ellie ucieka z elektrowni Tommiego i ją szukamy.

5. I kilka innych scen gdzie Joel jest sam, np. piwnica hotelu w Pittsburgu i Uniwersytet.

 

Do tego dochodzi budowanie relacji przez całą grę na linii Joel - Ellie, której by się nie dało zrobić w coopie jeszcze z kimś cały czas gadając o du.pie maryni.

 

 

 

 

To tak na szybko. Więc TLoU by nic nie zyskał, ale za to stracił wiele rzeczy, które czynią ją świetną grą.

Twórcy lepiej wiedzą, że coop nie pasuje do ich koncepcji The Order i musicie z tym handlować :P

 

 

Serio, od "coop w każdej grze" bardziej irytujący są tylko ci, którzy chcą żeby Naughty Dog wróciło do robienia Jaka, haha :D

 

Wiesz, gyrosy miały co-opa i teraz każda gra musi mieć co-opa żeby xboty ją zaakceptowały. Po Tf'ie okaze się, że każdy FPS z singlem, ktory jest exem na ps'a jest do dupy. No bo singiel.

Opublikowano

brak coopa jeszcze wybacze, ale multi by sie przydalo. mazzeo dobrze mowil, bedzie wysyp tej gry po premierze na pchlim/allegro/gametrade jak killzonea

Opublikowano

Nie kazda musi miec co-opa, ale fajnie jak istnieje, bo znaczaco wydluza zabawe z tytulem. TLoU jest mistrzowskie ale 3 raz juz nie chce mi sie przechodzic, a takie Gearsy w co-opie moge grac zawsze. Lepiej zeby faktycznie ta gra byla czyms wiecej niz tylko strzelanka, bo ma pipaf ma tez byc wzorowane na Uncharted to faktycznie moze znudzic sie po dwoch godzinach.

Edytowane przez Ins

Opublikowano

Zawsze mogą po premierze dorzucić oddzielny tryb co-op właśnie w stylu Uncharted.. lub tryb taki pojawi się po prostu w ewentualnej kontynuacji.

Opublikowano

brak coopa i multi w takiej grze to spory minus.

Kolejny ex, który po przejscu poleci na allegro.

Szkoda.

Edytowane przez easye

Opublikowano

sze. Lepiej zeby faktycznie ta gra byla czyms wiecej niz tylko strzelanka, bo ma pipaf ma tez byc wzorowane na Uncharted to faktycznie moze znudzic sie po dwoch godzinach.

 

Całe szczęście w Uncharted można jeszcze w mordę przywalić albo po cichu załatwić, bo inaczej faktycznie byłoby krucho. W Gearskach na przykład zabrakło czegoś poza pif paf (bo ile można oglądać jedną animację cięcia piłą?) i gra tak mnie wynudziła, że ciężko było skończyć nawet w co-opie. Kumpel co prawda kupił ze dwa lata po premierze dwójkę, ale już mi się nawet siadać do niej nie chciało.

Edytowane przez Iras

Opublikowano

Nie no Iras nie gadaj, źe tylko z Lancerem w Gearsach chodziłeś i jedną egzekucje piłą ciachałeś? xd Przecie to przyjemność była odkrywanie egzekucji na innych broniach.

Opublikowano

Zacnie sie prezentuje, ale pasy faktycznie irytuja podczas gameplay'u.

 

No i koles mowi, ze spodziewal sie gry przygodowej, a nie cover-based-shootera, ale i tak jest zainteresowany.

Opublikowano

ok wyciekl gameplay szybciej

 

http://www.dailymotion.com/video/x1cjjrl_the-order-1886-merges-cg-and-gameplay-visuals-on-ps4_videogames

 

wyglada bardzo dobrze, ale pasy w(pipi)iaja;/

Spory recoil, fanom xboxa zdecydowanie nie spodoba sie, bo u nich teraz na topie Titanfall:No Recoil

Edytowane przez eX4cT_PL

Opublikowano

nic ten gameplay ciekawego nie prezentuje - liczylem ze pokaze cos co przekona do prawdziwego next gen experience a zaprezentowane fragmenty gameplayu pokazuja lokacje jeszcze bardziej korytarzykowe niz w serii uncharted. No i pasy sa TRAGICZNE. Mi hype calkowicie upadl - poza fajnym klimatem nic ciekawego, czekam na cos kontretniejszego z tej gry

Opublikowano

jfbckz.gif

 

imu4pB3yVOMiL.gif

 

iGansb4rcnV0.gif

 

iGhBxyjFoNdJ3.gif

 

 

Aż strach pomyśleć co Santa Monica i Naughty Dog by osiągnęło gdyby poszli na kompromis i robili gry w 1600 x 900.

Edytowane przez SzczurekPB

Opublikowano

Wyglada zacnienie, wiadomo pasy to fail ale nie moge sobie wyobrazic co ND zrobi z ta konsola o_O

Opublikowano
Aż strach pomyśleć co Santa Monica i Naughty Dog by osiągnęło gdyby poszli na kompromis i robili gry w 1600 x 900.

No, w 1024x768 to już w ogóle byłaby miazga :O :v #eksajt

 

Edytowane przez raven_raven

Opublikowano

Mam nadzieję że te pasy to nie bedzie jakaś nowa moda ;/

Opublikowano

 

ok wyciekl gameplay szybciej

 

http://www.dailymotion.com/video/x1cjjrl_the-order-1886-merges-cg-and-gameplay-visuals-on-ps4_videogames

 

wyglada bardzo dobrze, ale pasy w(pipi)iaja;/

Spory recoil, fanom xboxa zdecydowanie nie spodoba sie, bo u nich teraz na topie Titanfall:No Recoil

 

Bardziej interesująca jest zaawansowana SI nie reagująca na strzały w plecy, zabijanie przeciwników po strzałach w kostki i to, że w pokazanym urywku 70% czasu to było movie experience. Zniszczalność otoczenia raczej też nie występuje. Ważne, że jest recoil.

Edytowane przez Gość

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.