QLOC 0 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 Warszawska firma QLOC S.A., odpowiedzialna między innymi za pecetowe porty gier Super Street Fighter IV: Arcade Edition, Street Fighter X Tekken, DmC: Devil May Cry czy Resident Evil 6, poszukuje wielbicieli gier wideo do pracy przy testach funkcjonalnych gier komputerowych i konsolowych.Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:• testowanie poprawnego funkcjonowania gier,• raportowanie napotkanych błędów za pomocą narzędzia informatycznego,• kontrolę jakości dostarczonych produktów.Wymagania:• znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej dobrym, umożliwiającym płynną komunikację,• duże doświadczenie z grami komputerowymi lub konsolowymi, zwłaszcza w gatunku bijatyk,• wysoka komunikatywność – umiejętność jasnego i zwięzłego opisywania problemów,• umiejętność pracy w grupie,• zdolność do pracy pod presją czasu,• dobra znajomość pakietu MS Office,• ukończone 18 lat i zdana matura.Dodatkowymi atutami będą:• znajomość branży gier komputerowych,• obycie ze sprzętem i produktami na platformy PLAYSTATION®3, Nintendo Wii oraz Xbox 360,• doświadczenie na podobnym stanowiskuPraca wykonywana będzie w siedzibie firmy w Warszawie. Zainteresowane osoby spełniające nasze wymagania prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego w języku angielskim na adres e-mail careers@q-loc.com. Prosimy o wpisanie w temacie imienia, nazwiska oraz koniecznie dopisku „TESTER FUNKCJONALNY”.Uprzejmie prosimy o zamieszczenie w aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133. poz.883)". Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z kandydatami wybranymi w pierwszym etapie rekrutacji. Cytuj
Ken Marinaris 374 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 Szkoda że w W-wie, bo mógłbym spróbować Cytuj
Nemesis 1 274 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 Pewnie za najniższą krajową i bez płatnych nadgodzin xD. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 jeszcze byś chciał żeby ci ktoś płacił za granie w gierki?! xD Cytuj
QLOC 0 Opublikowano 27 czerwca 2013 Autor Opublikowano 27 czerwca 2013 Pewnie za najniższą krajową i bez płatnych nadgodzin xD. Nie i nie Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 1 lipca 2013 Opublikowano 1 lipca 2013 ciekawa sprawa. jaki rodzaj umowy? Cytuj
QLOC 0 Opublikowano 1 lipca 2013 Autor Opublikowano 1 lipca 2013 Zlecenie, praca na projektach. Cytuj
Di 849 Opublikowano 31 sierpnia 2015 Opublikowano 31 sierpnia 2015 Nasze drzwi są wciąż otwarte, zapraszamy . Szczegóły poniżej. http://www.pracuj.pl/praca/tester-gier-komputerowych-warszawa,oferta,4096756 http://www.skillshot.pl/jobs/2102-tester-gier-komputerowych-at-qloc-s-a Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 31 sierpnia 2015 Opublikowano 31 sierpnia 2015 (edytowane) 10zł, na umowie śmieciowej Edytowane 31 sierpnia 2015 przez Szejdj Cytuj
QLOC 0 Opublikowano 17 września 2015 Autor Opublikowano 17 września 2015 Trwa rekrutacja, zachęcamy kandydatów, zwłaszcza studentów, do przesyłania zgłoszeń. Wielu osobom i stawka, i umowa odpowiada. To jest idealny start kariery w tej branży! Cytuj
QLOC 0 Opublikowano 10 marca 2016 Autor Opublikowano 10 marca 2016 Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji na stanowisko testera gier. Chętnie podejmiemy współpracę z native speakerami języków innych niż polski. Ogłoszenie dla obcokrajowców: http://www.skillshot.pl/jobs/2920-arabic-chinese-german-french-italian-spanish-video Ogłoszenie dla Polaków: http://www.skillshot.pl/jobs/3072-tester-gier-komputerowych-at-qloc-sa Cytuj
Gość ragus Opublikowano 10 marca 2016 Opublikowano 10 marca 2016 Uprzejmie prosimy o zamieszczenie w aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133. poz.883)". Dane osobowe nadsyłane w CV będą gromadzone wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Administratorem danych jest QLOC S.A, ul. Krakowiaków 50, 02-255 Warszawa. Kandydaci mają prawo dostępu do treści swoich danych i możliwość ich poprawiania - kontaktując się z działem HR pod nr tel. 22 355 74 60/ 22 355 74 32. Podstawa prawna: art. 221 Kodeksu pracy. Dlaczego powołujecie się na artykuł 221 kodeksu pracy? Raz, że przecież nie oferujecie umowy o pracę, a dwa, że artykuł ten stanowi o procesach pracy stwarzających szczególne zagrożenie dla zdrowia lub życia. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 10 marca 2016 Opublikowano 10 marca 2016 może testowanie ich gier stwarza zagrożenie dla zdrowia lub życia Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 10 marca 2016 Opublikowano 10 marca 2016 Przecież pisali o bijatykach = możesz dostać z półobrotu Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 10 marca 2016 Opublikowano 10 marca 2016 http://kodeks.ws/pracy/art22-1.htm Cytuj
Gość ragus Opublikowano 10 marca 2016 Opublikowano 10 marca 2016 co innego 22 z indeksem 1, a co innego 221 widniejący w regulaminie Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 15 marca 2016 Opublikowano 15 marca 2016 ragi jaki prawniczek yebany ;/ Pewnie jak ktoś mówi, że składa odwołanie od czegoś, to że reklamację składa się do wyższej instancji, Ty składasz tylko wniosek o ponowne rozpatrzenie!!!11 ehh Nie chciałbym być testerem gierek. Idę o zakład, że w ciągu paru miesięcy cała przyjemność z obcowania z gierkami w życiu by wyparowała. Nie mówiąc o tym, że mając gierki w robocie na pewno nie relaksowałby się przy nich człowiek po robocie. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 15 marca 2016 Opublikowano 15 marca 2016 ale jak ktoś chce zacząć pracę w branży gamedevu to jest to bardzo dobry krok a jak ktoś po prostu szuka pracy bo lubi grać no to rzeczywiście wolałbym pracować w kiosku i czytać gazetki o grach za darmo Cytuj
Gość Opublikowano 15 marca 2016 Opublikowano 15 marca 2016 ragi jaki prawniczek yebany ;/ Pewnie jak ktoś mówi, że składa odwołanie od czegoś, to że reklamację składa się do wyższej instancji, Ty składasz tylko wniosek o ponowne rozpatrzenie!!!11 ehh Nie chciałbym być testerem gierek. Idę o zakład, że w ciągu paru miesięcy cała przyjemność z obcowania z gierkami w życiu by wyparowała. Nie mówiąc o tym, że mając gierki w robocie na pewno nie relaksowałby się przy nich człowiek po robocie. Nie widzisz plusów wynikających z takiej sytuacji? Znajomi, ruchanie, opalenizna... Cytuj
Di 849 Opublikowano 15 marca 2016 Opublikowano 15 marca 2016 (edytowane) Nie chciałbym być testerem gierek. Idę o zakład, że w ciągu paru miesięcy cała przyjemność z obcowania z gierkami w życiu by wyparowała. Nie mówiąc o tym, że mając gierki w robocie na pewno nie relaksowałby się przy nich człowiek po robocie. IMO wszystko zależy od podejścia :- jeśli testowanie traktujesz jako pracę, która jest początkiem pracy w branży (inaczej mówiąc: poważnie), to jesteś w stanie postawić granicę między "graniem" w pracy a graniem poza nią . Ja swego czasu testując normalnie 5 dni w tygodniu po 8h normalnie grałem w domu, przechodząc 1-2 gry tygodniowo. Jeśli jednak "granie w pracy" to po prostu "granie w pracy", to rzeczywiście można się szybko wypalić. Edytowane 15 marca 2016 przez Di 1 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 15 marca 2016 Opublikowano 15 marca 2016 QLOC lokalizowało GTA V więc jak mają umowę na gry Rockstar to już zapewne wiedzą kiedy mniej-więcej wyjdzie RDR 2. Pawcio jedziemy? Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 15 marca 2016 Opublikowano 15 marca 2016 Nie chciałbym być testerem gierek. Idę o zakład, że w ciągu paru miesięcy cała przyjemność z obcowania z gierkami w życiu by wyparowała. Nie mówiąc o tym, że mając gierki w robocie na pewno nie relaksowałby się przy nich człowiek po robocie. IMO wszystko zależy od podejścia :- jeśli testowanie traktujesz jako pracę, która jest początkiem pracy w branży (inaczej mówiąc: poważnie), to jesteś w stanie postawić granicę między "graniem" w pracy a graniem poza nią . Ja swego czasu testując normalnie 5 dni w tygodniu po 8h normalnie grałem w domu, przechodząc 1-2 gry tygodniowo. Jeśli jednak "granie w pracy" to po prostu "granie w pracy", to rzeczywiście można się szybko wypalić. Praca testera nie polega na napurwianiu co chwile w nowy tytul od poczatku do konca jednym ciurkiem, tylko na piłowaniu danych sekwencji 300 razy upewniajac sie ze klamka od drzwi bedzie na pewno dzialac, wiec imo dla przyjemnosci raczej ciezko by bylo cos takiego robic. Np wyobrazcie sobie przechodzic 300 razy prolog w mgsie V aby z calkowita pewnoscia moc stwierdzic ze tutaj nie ma zadnego glitcha ktory moglby blokowac progres. 1 Cytuj
Di 849 Opublikowano 15 marca 2016 Opublikowano 15 marca 2016 Nie chciałbym być testerem gierek. Idę o zakład, że w ciągu paru miesięcy cała przyjemność z obcowania z gierkami w życiu by wyparowała. Nie mówiąc o tym, że mając gierki w robocie na pewno nie relaksowałby się przy nich człowiek po robocie. IMO wszystko zależy od podejścia :- jeśli testowanie traktujesz jako pracę, która jest początkiem pracy w branży (inaczej mówiąc: poważnie), to jesteś w stanie postawić granicę między "graniem" w pracy a graniem poza nią . Ja swego czasu testując normalnie 5 dni w tygodniu po 8h normalnie grałem w domu, przechodząc 1-2 gry tygodniowo. Jeśli jednak "granie w pracy" to po prostu "granie w pracy", to rzeczywiście można się szybko wypalić. Praca testera nie polega na napurwianiu co chwile w nowy tytul od poczatku do konca jednym ciurkiem, tylko na piłowaniu danych sekwencji 300 razy upewniajac sie ze klamka od drzwi bedzie na pewno dzialac, wiec imo dla przyjemnosci raczej ciezko by bylo cos takiego robic. Np wyobrazcie sobie przechodzic 300 razy prolog w mgsie V aby z calkowita pewnoscia moc stwierdzic ze tutaj nie ma zadnego glitcha ktory moglby blokowac progres. Praca testera polega na różnych rzeczach . Trzeba wziąć pod uwagę to, czy testujemy funkcjonalnie, lingwistycznie, czy może zagłębiamy się w dziedzinę testów certyfikacyjnych. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.