Karas 433 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 The Crew będzie gigantyczną produkcją Firma Ubisoft ma w swoim portfolio wiele wspaniałych produkcji, jednakże próżno szukać wśród nich gier typowo wyścigowych. Dlatego też The Crew ma szansę odmienić ten stan rzeczy, a kolejne informacje na temat tego tytułu nastrajają optymistycznie. Jak widzieliśmy na materiałach zaprezentowanych w trakcie targów E3, The Crew będzie naprawdę dużą produkcją. Ahmed Boukhelifa z Ivory Tower postanowił podzielić się z nami konkretnymi informacjami na temat świata gry. To naprawdę masywna, olbrzymia produkcja. Znalazło się w niej ponad 10 tysięcy kilometrów dróg, dzięki czemuy jest tutaj więcej doświadczeń, niż gdziekolwiek indziej. To wielki, otwarty świat. Ahmed podzielił się z nami również informacjami na temat modelu jazdy. Ten ma być zręcznościowy, ale jego zdaniem różnice pomiędzy poszczególnymi pojazdami będą wyraźnie wyczuwalne: Spędziliśmy sporo czasu na tworzeniu modelu fizyki, by sprawić, że różnice pomiędzy poszczególnymi samochodami będą wyczuwalne. Można je modyfikować, by zachowywały się poprawnie niezależnie od tego, czy jeżdżą po asfalcie, drodze szutrowej lub po całkowitym bezdrożu. To i zróżnicowane doświadczenia, połączone z liczbą samochodów i otwartym światem, sprawia, że możemy dostarczyć Wam wyścigowe doświadczenie, które będzie odpowiadać Waszym wymaganiom. Nie zapominajmy, że w grze zwiedzimy niemal całą Amerykę Północną - Zachodnie wybrzeże, Nowy Jork, Miami, Las Wegas, Wschodnie wybrzeże... będzie zatem w czym wybierać, a deweloperzy przekonują, że udało im się odtworzyć "smak" każdego z tych regionów. Na koniec - mamy dla Was jeszcze jeden materiał prezentujący omawianą grę w akcji. A co Wy sądzicie o The Crew? Dacie szansę tej produkcji, kiedy w końcu trafi na PlayStation 4? http://www.ps3site.pl/the-crew-bedzie-gigantyczna-produkcja/158207 Cytuj
Karas 433 Opublikowano 27 lipca 2013 Autor Opublikowano 27 lipca 2013 The Crew w liczbach – gra ma pękać w szwach od zawartości The Crew zostało zapowiedziane na targach E3 i zachwyciło przede wszystkim zawartością. Mnogość dostępnych samochodów, możliwości ich modyfikacji, gigantyczny, otwarty świat... Czas na ujęcie tego wszystkiego w wielce wymownych liczbach. Jak można wyczytać na łamach Ubiblog, The Crew: Zaoferuje najszerszą gamę typów samochodów w historii gier samochodowych. Firma na tym nie poprzestała i podzieliła się z nami ciekawymi danymi. Zacznijmy od tego, że samochody dostosujemy do własnych potrzeb przy pomocy 200 unikalnych naklejek (oczywiście kolejne będziemy mogli wykonać własnoręcznie), a także 500 rodzajów modyfikacji optycznych pokroju lakierów, motywów, felg, spoilerów, ogonów, masek i tak dalej... Do tego dochodzą oczywiście modyfikacje mechaniczne. Na koniec, słówko o świecie. Wydawca przekonuje, że przejazd z jednego końca na drugi ma nam zająć około 1,5 godziny. Co o tym sądzicie? Czy taki wynik Was satysfakcjonuje? http://www.ps3site.pl/the-crew-w-liczbach-gra-ma-pekac-w-szwach-od-zawartosci/161950 Cytuj
Square 8 560 Opublikowano 27 lipca 2013 Opublikowano 27 lipca 2013 Jak miejscówki będą fajnie urozmaicone to jak najbardziej powinno być ok Wiadomo już co ma być w tym multi oprócz wyścigów? Będzie coś w rodzaju wyzwań z BP? Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 15 października 2013 Opublikowano 15 października 2013 (edytowane) The Crew przesuniety na Q2 2014 http://www.polygon.com/2013/10/15/4841204/ubisoft-delays-open-world-racing-game-the-crew Ubisoft's next-gen open world racing game, The Crew, has been delayed, the publisher announced today. Previously planned for a first quarter 2014 release, the game is now slated to hit PlayStation 4, Xbox One and Windows PC sometime after March 31, 2014. The Crew, developed by Ivory Tower and Ubisoft Reflections, was pushed into the publisher's next fiscal year alongside another high-profile Ubisoft title, multi-platform open-world game Watch Dogs. "Our long term goal is to win the next generation," Ubisoft co-founder and CEO Yves Guillemot said in a statement. "The tough decisions we are taking today to fully realize the major potential of our new creations have an impact on our short-term performance. We are convinced that, longer term, they will prove to be the right decisions both in terms of satisfaction for our fans and in terms of value creation for our shareholders. We are building franchises that will become perennial pillars of Ubisoft's financial performance. In a context of growing successes for mega-blockbusters, the additional time given to the development of our titles will allow them to fulfill their huge ambitions and thus offer players even more exceptional experiences." Ubisoft unveiled The Crew at E3 2013, promising an open-world action racing game that blends a lengthy single-player campaign with a seamless online multiplayer component. Edytowane 15 października 2013 przez Zaqair Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 8 kwietnia 2014 Opublikowano 8 kwietnia 2014 (edytowane) http://epn.tv/all/spotlight/what-makes-the-crew-stand-out/ Online racer The Crew will run at native 1080p, 30 frames per second on both PlayStation 4 and Xbox One, creative director Julian Gerighty has confirmed to VideoGamer.com. http://www.videogamer.com/ps4/the_crew/news/the_crew_runs_at_native_1080p_30fps_on_both_ps4_and_xbox_one.html The Crew will feature microtransactions that allow players to purchase new performance parts using real-world money, Ubisoft has revealed. The system appears to be similar to the monetisation model found in many free-to-play games, with players able to earn in-game credits by completing missions and challenges, or short-cutting the process by purchasing currency with real cash."We can confirm that performance parts can be unlocked through progression as well as microtransactions," a Ubisoft representative told VideoGamer.com. "All content can be unlocked through progression, but for busy gamers who want to save some time, they will have the opportunity to buy some items in-game." "Everything in the game has got this dual currency approach," creative director Julian Gerighty told us during a recent press tour. "We're not going to stop you from progressing [if you don't spend money], but it'll be more time." http://www.videogamer.com/ps4/the_crew/news/the_crews_microtransactions_let_you_buy_performance_parts_with_real_world_cash.html http://youtu.be/V_JxALkmloA Edytowane 8 kwietnia 2014 przez Zaqair Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 21 lipca 2014 Opublikowano 21 lipca 2014 wielkość świata jest obrzydliwie zayebista. To ma wyjść w tym roku? o_O Cytuj
Krzysztof Tomczak 945 Opublikowano 21 lipca 2014 Opublikowano 21 lipca 2014 Dostałem się do bety, pobrałem, włączyłem, dałem wszystko na ultra i chciałem odpalić gierkę, ale do wyboru jest tylko "continue" no więc klikam, włącza się obraz ładowania, i tak wkółko dosłownie 5 minut ładuje się, ładuję i ładuję - mówię wtf ? Coś sie pewno zwiesiło, więc alt+f4 ( panowie z ubi cwaniaki na f4 dali przelinkowanie odrazu do forum community ), więc odpalam drugi raz, włączam gre i cały czas tylko loading - z zegarkiem w ręku 10 minut i nic - to jakis ogolny błąd czy gra wymaga 16 gb ramu? Od razu mówie że mam dość mocnego kompa, bo nic wiekszych problemów ostatnio nie sprawiało Cytuj
Krzysztof Tomczak 945 Opublikowano 21 lipca 2014 Opublikowano 21 lipca 2014 (edytowane) Dobra panowie udało się! Podłączyłem kompa z powrotem do monitora ( miałem do TV ) i gra jakimś cudem sie odpaliła po 5 sekundach ładowania. Jezu, co to (pipi) jest? To jest naprawdę gra ? Nie wierzę że UBI ma takiego asa w rękawie, przecież to jest jakaś miazga po prostu!! No ale wszystko od początku. Odpalamy gierkę i odrazu zostajemy wrzuceni w akcję jako Alex "dibestdiver" i uciekamy policji, po tym jak nam się udaje dostajemy info ze niedaleko czeka na nas bryka w stodole i musimy pędzić na wyscig <ok> biore, wygrywam i fabula leci dalej, pare cut-scenek ( ladnie wygladają ) i zaczyna się domyslna rozgrywka, dostajemy lekki zastrzyk gotówki i wybieramy sobie furkę - pada na 370z, no i dostajemy jakies tam polecenie od kobitki, ale mamy też wolną ręke.Dobra czas ruszyć w drogę, otwieram mapę i szczena na podłodzę a móżg na suficie Jezusku najświętszy toć to jest przeogromne, wiedziałem że mają być całe stany, ale myślałem że to czysta przechwałka jak to zawsze Ubisoft, a tu jednak (pipi)nięcie na całego. No dobra mówię, jestem w Detroit zawsze chciałem zwiedzić zachodnie wybrzeże wybieramy się do LA! Daje sobie znacznik na mapie i ruszam w podróż, mówię pewno zajmie to gdzieś 10-15 minut, a tu co? 104 KM które zajeły mi około 42 minut na przejchanie kolejny mind blow ( obrazka już nie bede powielał bo nie ma sensu ). Po drodze minąłem Salt Lake City, wjechałem na piaszczyste Death Valley, przebiłem się przez Las Vegas aż dotarłem do pięknego Los Angeles. Ta gra jest ... po prostu ... cudowna. Brak mi słów. I nie chodzi mi tylko o ogrom mapy, ale o całokształt dla przykładu ruch na ulicach jest naprawdę ogromny i nie jest to tak jak w wiekszości " ścigałek ", są zróżnicowane natężenia ruchu na autostradach full praktycznie cały czas, choć momentami na mojej drodze pustki, a z naprzeciwka sznury samochodów, np na leśnej dróżce może minąłem ze dwa samochody, ale to nie wszystko. Co chwile coś się dzieję - wbiegający jeleń na drogę, lecące w formacji odrzutowce, przelatujący w śnieżnych górach helikopter "GOPRU", kolorowe balony unoszące się nad LA i więcej - mógłbym tak godzinami pewno, ale po co? Model jazdy jest naprawdę w porządku taka mieszanka Midnight Club LA + TDU - generalnie ta gra to taka mieszanka tych dwóch gier w połączeniu z jakims Burnoutem i Undergroundem 1 & 2. Graficznie może nie jest to Forza czy nawet ostatni NFS, ale są miejsca na których można zawieśić oko ( gram na ultra wyprzedzając pytania, tylko AA na 2x, choć w miastach mój komp miał ciężkie chwile ).No dobra, ale teraz troche o minusach ( tyle tego dobrego że już nie pamietam co miałem napisać złego o tej grze ). Oczywiście wiadomo że to Beta do premiery jeszcze troche, więc twórcy mają jeszcze trochę na poprawienie. Wsumie wiekszość rzeczy do których można się przyczepić to rzeczy typowo kosmetyczne typu brak odbić w lusterkach, przechodnie wyglądają jak z PS2 a zachowują sie jak z Taxi Driver, czasami tekstury w niektórych miejscach były naprawdę tragiczne ( ale ogrom świata to usprawiedliwia ), bardzo słaba detekcja kolizji, gra nie pokazuje jakiej stacji radiowej słuchamy i co to za piosenka ( muzyka bardzo wporządku ).Generalnie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony pogram trochę wiecej i zobaczymy co tam się będzie działo więcej bo tak naprawdę przejechałem dopiero jeden wyścig A no i sorry za post pod postem Edytowane 21 lipca 2014 przez Krzysztof Tomczak 8 Cytuj
Yakubu 3 047 Opublikowano 22 lipca 2014 Opublikowano 22 lipca 2014 No no, podjarałeś mnie Krzysztofie. Myślę, że to będzie jedyna gra, którą kupię do końca roku na premierę. Dużo jest miast? Jak wygląda ich wielkość? 2 Cytuj
Krzysztof Tomczak 945 Opublikowano 22 lipca 2014 Opublikowano 22 lipca 2014 (edytowane) No wkońcu ktoś napisał posta, bo już miałem się zabierać za pisanie trzeciego pod rząd No dobra troche ograłem wczoraj w nocy giereczkę i powiem że "hype level over 9000" nadal trwa. Gra jest po prostu niesamowita, zasiadłem wczoraj po napisaniu tego posta a skończyłem po 2 jakoś, i gdyby nie to że już chciało mi się spać to pewno teraz bym kończył grać - to jest to czego każdy szanujący się fan gier wyścigowych oczekuję od tego typu gier ( no może prócz arcadowego stylu jazdy, ale jest TDU-like bardzo ). Powiem wprost, porzucam wszystkie myśli na temat pre-orderowania DriveClub na rzecz tego cudeńka, i tak w DriveClube jeszcze nie grałem, ale wezmę wersje z PS+ i też będzie super, a pieniądze przeznacze na tego giganta.Ta gra to istny mix wszystkiego. Fabuła niczym z filmowego Need For Speed'a zmieszana z motywem pracowania pod przykrywką Paula Walkera w F&F ( jesteśmy w więzieniu ( nie spoileruje czemu ) ale po 5 latach dostajemy opcje pracy dla FBI aby rozbić gang 5-10 który jest kontrolowany przez dwóch "brudnych" agentów FBI ), dorzucając do tego motywy z TDU ( np. dostajemy pojazd i w określonym czasie musimy go dostarczyć w dobrym stanie do jakiegoś punktu, lub jeden z gangowców prosi nas o podwózkę obsypaną lekkim pościgiem policyjnym - no i kolejny motyw się wkrada MW ), tunig w grzę jest naprawde Undergroundowy - samochod rozkłada nam na części pierwszę i pokazuje nam bebechy naszego cudeńka, części do fur jest umiarkowanie, ale narazie miałem przyjemność zajechać do jednego warsztatu w Detroit. No i to co miśki lubią najbardziej, czyli wyścigi - po prostu kolejne WOW. Jest tego od groma, i więcej a podejrzewam że wiekszość jeszcze przede mną bo tak naprawdę czas jaki spędzałem to po prostu jazda po bezdrożach czy zatłoczonych miastach, ale znajdziemy tu od Street Race po zakorkowanym Detroit, ucieczke przed Policją, drag race ( wyścig w hangarach niedaleko torów kolejowych i odrazu miłe wspomnienia z NFS:U2, gdzie ścigało się właśnie po torach ), tak zwany Dirt Race czyli "róbtacochceta" - wyścig bez zasad można sobie skracać dowoli byle być pierwszym na mecie, typowy 1v1, ściganie typa po amerykańskich farmach i polach samochodem 4x4 aby wykonać "takedown" przed upływem czasu. W grze jest multum jakichś aktywnosći pobocznych typu zapierdzielasz przez autostrade, wjeżdzasz w aktywność slalom i musisz przez określony czas robic slalom na ulicy przez wyznaczone punkty - jesli dobrze nam idzie zostajemy nagradzani bonusem x1, x1,5 itp. i gdy osiągniemy dany poziom punktacji to dostajemy brązowy, srebrny lub złoty dodatek do naszej furki - który przy okazji można odrazu zamontować. To nie wszystko ta gra zaskakuje na każdym kroku, naprawdę. Co do wielkości miast, to są one naprawdę spore, ale wiadomo że nie jest to odwzorowane w 100%, znajdziemy tu charakterystyczne miejsca dla każdego z miast, więc myśle że jest to naprawdę dobra opcja. Co do ilośći miast to nie wiem dokładnie, ale tutaj masz mape Jest to screen z pierwszego lvl'a i z wczoraj ( dziś podochodziły takie jakby znaczniki na tej dużej mapie że widać gdzie jest jakies większe miasto - a ta czerwona linai ciągnąca się od Detroit przez Las Vegas i kończąc na LA to trasa którą przebyłem w 42 minuty, więc chyba każdy może sobie wyobrazić ogrom tej mapy ( coś mi się wydawało że mapa ma być wielkości 5000 km² ). A tak wygląda mapa po przybliżeniu A najlepsze jest to że gra ładuję się raz i można sobie dowoli jeźdczić i nic więcej sie nie wczyta! Co więcej na mapie można zrobić o taki zoomI można sobie zwiedzić całe stany z takiego widoku Gra jest naprawdę przeogromna i jestem w szoku że to Ubi i im to wychodzi na serio Beta jest naprawdę grywalnym kawałkiem gry i wiekszych błędów nie miałęm okazji ujrzeć. Fajnym motywem jest to że po mapie jeżdżą sobie normalnie ludzie ( choć wkurza jak ktoś w obrębie krzyczy przez mikro ), więc można powiedzieć że ta gra to takie prawie MMO, choć wszystkie misje robi się samemu. Ciekawi mnie motyw z załozeniem swojej ekipy " Crew ", ale pewno nie przekonam się jak to działa w becie. Fajnie prezentuję się system dnia i nocy miasta naprawdę lśnią nocą i są opustoszałe, i ruch na ulicach znikomy.Jest pare mankamentów których nie wymieniłem wcześniej ( bo po prostu zapomniałęm ), dla przykładu jak zmieniamy krajobraz np z Salt Lake City ( śnieg ) na Death Valley ( piasek ) to jest po prostu taka granica, ze tu śnieg a za metr piach, więc wygląda to troche śmiesznie, wkurza też motyw że poobijałem sobie samochód maska wgnieciona, urwane lusterko, pęknięta szyba przednia, ale jak będziesz jechac jakis czas takim samochodem to sie zrobi auto-repair i samochód cudownie naprawiony ( chociaż do końca nie wiem jak to działa ), ale rozumiem że twórcy jeszcze to poprawią.Uff, ludzie jest 30 stopni za oknem i od tego pisania normalnie ze mnie cieknie już A to jest dopiero czubek góry lodowej który poruszyłem na temat tej gry. Będe grał dalej i najwyżej będe dopisywać co jakiś czas wrażenia, ale jak narazie to jest must-have dla każdego szanującego się fana motoryzacji i wyścigów. Ta gra to wszystkie w jednej i zrobione na wysokim poziomie! PEACE! Edytowane 22 lipca 2014 przez Krzysztof Tomczak 1 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 22 lipca 2014 Opublikowano 22 lipca 2014 (edytowane) Trzymaj tak dalej, przez Twoje posty zaczalem nabierac checi do tej gry. Edytowane 22 lipca 2014 przez hav3n Cytuj
Krzysztof Tomczak 945 Opublikowano 22 lipca 2014 Opublikowano 22 lipca 2014 Posty postami, ale w to trzeba zagrać będe starał się coś jeszcze skrobnąć na temat tej gry, a napewno będzie o czym Jakbyście mieli jakieś pytania to śmiało walić Cytuj
Observer 10 397 Opublikowano 22 lipca 2014 Opublikowano 22 lipca 2014 Jest 5 miast, czy to tylko te odkryte? Co jest jakbyś w linii prostej podjechał z Miami do LA - coś tam się dzieje czy jedna prosta droga? Da się zwiedzić te puste przestrzenie, np. podjechać do granicy z Kanadą nad LA? Po prostu jeśli możesz to opisz co się dzieje poza miastami, są po drodze jakieś nietypowe wioski i miasteczka, unikalne lokacje, ciekawy świat - bo był już taki racer z ogromnym terenem - Fuel - i te wielkie tereny waliły randomowym generatorem i były po prostu nudne. Cytuj
Krzysztof Tomczak 945 Opublikowano 22 lipca 2014 Opublikowano 22 lipca 2014 (edytowane) Na mapie jest 15 dużych miast, te kółeczka z metrem w środku to one : Ale jak damy zoom'a na mape to jest dużo róznych miasteczek i małych mieścin które można zwiedzić i napewno też będą kryć fajne rzeczy, narazie poznaje historie i miasta odkrywam powoli wiec w innych nie ma żadnych wyścigów itp, ale tak jak ide do przodu z fabułą tak odkrywają się nowe rzeczy w danych lokacjach. Aktywności rozrzucone są po całej mapie, ale wymagają one danego poziomu im głębiej tym wiekszy poziom Tu screen zoom'a gdzies po środku niczego : Więc o to bym sie nie martwił. Generalnie gra ma fajnie i innowacyjnie rozwiązany poziom trudności ( chyba że już było a ja nie wiem) - nie ma takiego standardowego łatwy,normalny, trudny tylko wszystko zależy od samochodu jakim jedziemy dla przykładu : jedziemy samochodem którego moc ustalona przez gre jest na 40 wyścgi wymaga samochodu na poziomie 35 więc z góry wiadomo że będzie to łatwy wyścig i tak samo jedziemy na wyścgi 45 to już będzie trudny A tu kilka screenów z przed chwili - dam w spoiler bo duże rozmiary Edytowane 22 lipca 2014 przez Krzysztof Tomczak Cytuj
Moldar 2 248 Opublikowano 22 lipca 2014 Opublikowano 22 lipca 2014 To takie zamazanie na screenach to jakiś efekt uboczny robienia screenów, czy to kolejny ten ekstra ficzer co w assasinach ? A od którego, mam wymioty powoli. Cytuj
Krzysztof Tomczak 945 Opublikowano 22 lipca 2014 Opublikowano 22 lipca 2014 Chodzi Ci o hud? To jest efekt od np uderzen albo jak wyskoczysz i walniesz o ziemie to sie tak robi i rozmazuje Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 22 lipca 2014 Opublikowano 22 lipca 2014 (edytowane) Dostałem kod do bety, gierka zassana i... Na najniższych detalach przycina się tak, że nie da się ukończyć nawet pierwszego pościgu. No nic, gram w końcu na lapku, ale niezła różnica między płynnym Battlefieldem 4 na wysokich a tym. Bardzo się napalilem no ale cóż, może za kilka lat się pogra jak będzie się miało już nextgena. Edytowane 22 lipca 2014 przez wojnar Cytuj
Krzysztof Tomczak 945 Opublikowano 22 lipca 2014 Opublikowano 22 lipca 2014 Jak masz gdzie zagrać to zagraj bo naprawdę warto, nigdy nie spędzam z betami więcej niż godzine a ta pochłoneła mnie na maksa A jak nie to użycz komuś konto niech sobie sprawdzi Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 23 lipca 2014 Opublikowano 23 lipca 2014 Kurde, taki szpil a mi nie przyszedl kod na bete Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 23 lipca 2014 Opublikowano 23 lipca 2014 ta gra będzie coś w stylu GTA? nie interesowałem sie tym tytułem Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 23 lipca 2014 Opublikowano 23 lipca 2014 ta gra będzie coś w stylu GTA? nie interesowałem sie tym tytułem Arcade'owe rozp.ierdziu.chowe wyścigi i połączenie najnowszych NFS'ów z Fuel i Motorstorm Czyli samo mięsko, biere na premiere. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 23 lipca 2014 Opublikowano 23 lipca 2014 Rozsyłają jeszcze te kody? No ku,rwa mi nie wysłali Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.