Skocz do zawartości

The Crew


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Samo latanie czy plywanie jak piszesz bedzie nudne. Ale mysle, ze wyscigi laczace kilka pojazdow moga byc ciekawe. Niby w becie byl jeden taki wyscig ale to raczej intro w formie pokazowki anizeli prawdziwy wyscig. Ja zrobilem to co bylo do zrobienia w becie i dobrze sie bawilem.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Pogralem w betę. Ladne. Ale tak samo bezplciowe co jedynka, jak dla mnie. Pomysl zacny z USA ale nie Ubi.

 

Chwila plywania i latania tylko mjie utwierdza w przekonaniu ze to chybiony pomysł w tego typu grze. Samo jezdzenie autkiem rowniez nie zachwyca. Mocno w tej serii cos nie bangla. 

 

Zaraz po tym odpalilem FH3 i Ojciec arkejdów pokazuje jak to się powinno robic. Przebić może ja tylko nadchodząca czwarta odsłona. 

Opublikowano

Też chwilę pograłem i jest słabo. Nie czuć prędkości i wagi pojazdów, dziwny model jazdy, brak zniszczeń i normalnych wypadków. Najśmieszniejsze jest to że w sandboksach w które ostatnio grałem (Watch Dogs 2, Mafia 3) wszystkie te elementy są lepiej dopracowane.

Opublikowano

Akurat w WD2 model jazdy jest tragiczny jak dla mnie. W The Crew 2 po ustawienia liniowości sterowania i martwych stref jak i wyłączeniu wszystkich asyst jest całkiem fajnie. Lepiej niż w jedynce, ale to jeszcze nie Forza.

 

* asysty wyłączamy w menu Osiągi na Xboxie naciskając klawisz podglądu ( dwa kwadraty) a na PS z tego co pamiętam gładzik.

Opublikowano (edytowane)

Więc tez zassałem bete.

Taka nijaka ta gra. Samochody w sumie to co w jedynce, tylko tuning zmieniony. W samolotach brak uczucia pędu, łódki nawet fajne. Ale mam problem na ps4, bo obraz mam ucięty i nijak nie idzie tego naprawić, nawet w ustawieniach obrazu konsoli. 

Edytowane przez PiotrekP
Opublikowano

U mnie wszystko w porządku na PS4. Gra wygląda o dwie klasy lepiej niż poprzednio. Efekty oświetleniowe są rewelacyjne, modele aut też niezłe, a i detale mapy reż dostały należytego boosta.

 

Model jazdy bez ustawiania nieliniowości, martwych stref i asyst może odrzucać, ale jak się ustawi to jest całkiem nieźle.

 

Całościowo gra pokazuje pazur dopiero jak się zacznie tuningować pojazdy, bo w stocku są trochę niemarawe.

 

Jeśli chodzi o różne kategorie sportów, najbardziej nudzi mnie latanie, ale podejrzewam że to się zmieni wraz ulepszaniem samolotu który posiadam. Bardzo fajnie wypadają natomiast łączone wyścigi.

Opublikowano
W dniu 24.06.2018 o 17:03, Masamune napisał:

U mnie wszystko w porządku na PS4. Gra wygląda o dwie klasy lepiej niż poprzednio. Efekty oświetleniowe są rewelacyjne, modele aut też niezłe, a i detale mapy reż dostały należytego boosta.

 

Model jazdy bez ustawiania nieliniowości, martwych stref i asyst może odrzucać, ale jak się ustawi to jest całkiem nieźle.

 

Całościowo gra pokazuje pazur dopiero jak się zacznie tuningować pojazdy, bo w stocku są trochę niemarawe.

 

Jeśli chodzi o różne kategorie sportów, najbardziej nudzi mnie latanie, ale podejrzewam że to się zmieni wraz ulepszaniem samolotu który posiadam. Bardzo fajnie wypadają natomiast łączone wyścigi.

 

Masz jakieś namiary jak odpowiednio ustawić sterowanie pod pada?

Opublikowano
21 minut temu, PlastikowySmalec napisał:

 

Masz jakieś namiary jak odpowiednio ustawić sterowanie pod pada?


Zasadniczo wyłącz martwą strefę sterowania, nieliniowość daj na jedno-dwa oczka mniej niż maksymalna wartość. Możesz też poeksperymentować z nieliniowością gazu i hamulca - początek skali oznacza, że przycisk będzie bardziej czuły w początkowej fazie, koniec skali oznacza, że przycisk będzie bardziej czuły w końcowej fazie ruchu.

 

Jeszcze jedna ważna sprawa, to asysty. W menu tuningu samochodu otwierasz "ustawienia dla zaawansowanych" i tam wyłączasz ESP, kontrole trakcji (opcjonalnie), i wspomaganie wychodzenia z poślizgu.

 

Na koniec pokombinuj z ustawieniem przyczepności tył/przód, znajduje się w tym samym menu co asysty. Warto zmniejszyć przód, tył zostaw wyżej, dzieki temu samochód nie będzie tak skręcać jak szalony przy każdym ruchu analogiem.

  • Plusik 2
Opublikowano
3 godziny temu, MaZZeo napisał:

Gdyby istniał świat bez Horizona to bym się zainteresował. Grafika fajna, model jazdy poprawny, tylko te skakanie oo budynkach... no cóż, może kiedyś się zainteresuję.


Skakanie jak na razie widziałem chyba w 2 eventach, Sa i normalne wyścigi bez takich bajerów.

Opublikowano
5 minut temu, PlastikowySmalec napisał:

Jutro premiera a recenzji brak... coś tu się złego odwala...

Gra jest online więc pewnie jak w przypadku jedynki recenzje dopiero po przetestowaniu serwerów. 

Opublikowano

Pograłem na razie ze 3h i jestem bardzo zadowolony z zakupu. Tak jak w jedynce pisałem o niewykorzystanym potencjale, tak teraz na razie jest git.

Podstawowy model jazdy w stylu NFS, czemu nie, ale pobawię się jeszcze asystami.

Grafika jak na tak duży świat robi wrażenie na Scorpio, pomijając oczywiście detale i powtarzalność normalną przy takiej skali terenu.

Bardzo dobrze zrobione jest menu, można wymieniać części i wybierać eventy bez jeżdżenia po mapie. Nowy wzór, lepiej niż w Horizonie.

Inne pojazdy traktowałem jako dodatek, ale zdążyłem już wciągnąć się w akrobacje samolotowe, więc tutaj duży plus. 

 

Zobaczymy jak dalej, ale wstępnie must have wobec ścigałkowej posuchy na PS4 i w końcu godny rywal Horizona na Xie.

  • Lubię! 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...