Skocz do zawartości

The Last of Us

Featured Replies

  • Odpowiedzi 267
  • Wyświetleń 21,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Pewnie o to, że jesteś xbotem i powinieneś się cieszyć, że w ogóle łączy cię z PSN.

  • Jest kilka takich zadan, ze jesli sie ich nie wykona, to najlepszy dowod na to, ze ma sie jakis zespol, albo inny uszczerbek na zdrowiu... Od 10 tygodnia do konca 3-4 razy jest zagrozenie 100% - tak

  • musisz mieć perk leczenia na drugim poziomie, albo perk "majstra" na drugim poziomie przy perkach jest opisane co i jak o ile pamiętam to leczenie - naciskasz X patrząc na rannego kolege dawanie pr

Opublikowano

Ok, to start o której? 18:30?

Pisać jeszcze kto chętny, to może uda sie zagrać 4 na 4.

Opublikowano

Ktoś jutro chętny na jakąś gierkę rano/w południe? Wieczór mam zajęty. :(

 

Tylko bez "nubuff", Homer musi utrzymać swoje pro elo k/d. <3

Edytowane przez Homer S

Opublikowano

nie mogę sie w ogolę połączyć z serwerami :(

wyskakuje mi bym błąd: brak  Network Pass'a, a jeszcze wczoraj grałem. 

system mam aktywowany, także nie wiem co jest. wróciłem z roboty i chciałem popykać a tu cyrki ;( 

tylko ja to mam ?

 

edit. poszło po ponownym zassaniu OP  :)

Edytowane przez MEVEK

Opublikowano

Kto gra dzisiaj od 23?

 

1. ja

2. 

3. 

4.

Opublikowano

Kto gra dzisiaj od 23?

 

1. ja

2. Q-Jot

3. 

4.

ja

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzisiaj ktoś chętny na testy nowego trybu? ;)

Opublikowano

juz jest latka?

Opublikowano

Tak, pobrałem koło południa. 

Opublikowano

jest, wazy 93mb.

 

ja moge grac, tylko ustawmy sie na konkretna godzine

Opublikowano

18-19?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jak oceniacie nowy tryb?

Wczoraj przesiedział z 3 godziny w przesłuchaniu, dla mnie najlepszy tryb. Dziś będę tak przed 18, jak ktoś chętny to wbijac.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Właśnie uporałem się z singlem i zaczynam Multi, jest ciężko grać samemu przeciw innym doświadczonym, najwięcej killed niemal na każdej mapie, staram się trzymać innych. Wielu rzeczy nie chwytam jeszcze ale staram się ogarniać. 

 

psn: dar-kos 

head set

Opublikowano

Witam,

 

pytanie do użytkowników grających w tryb online The Last of Us: orientujecie się czy jest możliwość filtrowania meczów, tak by trafiać na przeciwników (i współgraczy w drużynie) o podobnym stopniu rozwinięcia? Chodzi mi o to, że często trafiam na graczy, których postacie są na poziomie 139, 76, itd., gdy ja dopiero raczkuję na 7 poziomie... 

Opublikowano

No właśnie ja nie wiem, a przydało by się, mecze były by wyrównane. A tak jedyna możliwość to nie dać się zabić czaić się na mapie i zbierać pozostałości po tym co zostawiają ludzie którzy mają wyższe levele. 

 

Oni lepiej zabijają więc wystarczy podczepić się pod taką grupkę i kontynuować mecze. 

Opublikowano

BTW, chętnie pogram większą ekipą w sieciówkę. Jeśli byłby ktoś chętny (u mnie w grę wchodzi najlepiej weekend) to piszcie. Może uda się zlepić 8 osób na gaming. Pozdrawiam 

Opublikowano

Poziom leveli w tej grze nie ma dużego znaczenia, tu liczy się zgrany zespół. Często z osobami z levelami nie przekraczającymi 20 byliśmy górą w starciu z jakimiś kosmicznymi poziomami.

Opublikowano

Niby tak, ale gra czesto wrzuca do jednego teamu ludzi z levelami 20+, a do drugiego kolesi ponizej 10, ktorzy nawet mapy dobrze nie znaja... Retardacja.

Jesli juz mowa o mapach, ciekawe czy kiedys doczekam czasu gdy konsolowa gra da mozliwosc odpalenia mapy w pojedynke, zeby mozna bylo na spokojnie zaznajomic sie z mapa i sprawdzic jak rozne rzeczy dzialaja. Nic tak nie w(pipi)ia, jak zaciecie sie na niewidzialnym murku albo gdy postac wyczynia ekwilibrystyke przy wspinaniu sie na nie ten murek co trzeba - w srodku meczu, wystawiajac sie na ostrzal.

 

Jako, ze spedzilem juz troche czasu w tym multi i jest to jedno z najlepszych z jakimi sie spoktalem na konsolach, napisze kilka spostrzezen.

 

1. Kod sieciowy to absolutna parodia, to co sie momentami dzieje to skandal. Na porzadku dziennym jest obrywanie przez sciany, murki i inne przeszkody. Ponadto gra mat(pipi)e ludzi bez zadnej logiki, np w ostatni weekend gralem chyba z 5 meczy z samymi japonczykami (lol). Na osobna wzmianke zasluguje detekcja kolizji, a konkretnie uzywanie deski z gwozdziem. Odkad gram nie przypominam sobie ani jednej sytuacji, gdzie wygralbym pojedynek 1v1 na deske z gwozdziem. Nawet jesli pierwszy wezme zamach to i tak gine bo animacja jest przerwana albo przenika na wylot a przeciwnik laduje obalenie.

Niestety, problemy z kodem sieciowym beda wystepowac tak dlugo jak producenci beda odwalac amatorke polegajaca na braku dedykowanych serwerow, a hostowaniu gier przez graczy.

 

2. Balans skili i broni wymaga nieco poprawek.

Snajperka w tej chwili (i na obecnym zestawie map) jest praktycznie bezuzyteczna. Rozwiazaniem byloby podniesienie dmg w odniesieniu do armorow, lub obnizenie jej kosztu. Mogli by tez dac mozliwosc recznego wlaczania zooma.

Maczeta jest za slaba, zeby bylo smieszniej jest slabsza od deski z gwozdziem, ktora jest darmowa. Bezsens.

Istnieje sporo bezuzytecznych perkow, podczas gdy inne sa zbyt dobre. Np. tajne szkolenie w moim odczuciu jest do wywalenia z gry lub co najmniej do usuniecia blokady zaznaczenia kolesia ktory tego uzywa. Koszt powinien rowniez wzrosnac.

 

Generalnie sporo jest takich denerwujacych drobnostek o ktorych teraz nie pamietam, ale najczesciej wynikaja z problemow z kodem sieciowym lub balansem.

 

Szkoda, ze Tlou wyszlo pod koniec generacji, gdyz to multi ma zadatki na swietna platforme typu competitive, ale gra wymaga mase patchy i zmian w balansie, a ND nie bedzie juz raczej pompowac pieniedzy w ten tytul, gdyz juz na bank pracuja nad tytulami na PS4.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.