Opublikowano 10 sierpnia 201311 l Ok, to start o której? 18:30? Pisać jeszcze kto chętny, to może uda sie zagrać 4 na 4.
Opublikowano 11 sierpnia 201311 l Ktoś jutro chętny na jakąś gierkę rano/w południe? Wieczór mam zajęty. Tylko bez "nubuff", Homer musi utrzymać swoje pro elo k/d. <3 Edytowane 11 sierpnia 201311 l przez Homer S
Opublikowano 15 sierpnia 201311 l nie mogę sie w ogolę połączyć z serwerami wyskakuje mi bym błąd: brak Network Pass'a, a jeszcze wczoraj grałem. system mam aktywowany, także nie wiem co jest. wróciłem z roboty i chciałem popykać a tu cyrki ;( tylko ja to mam ? edit. poszło po ponownym zassaniu OP Edytowane 15 sierpnia 201311 l przez MEVEK
Opublikowano 29 sierpnia 201311 l jest, wazy 93mb. ja moge grac, tylko ustawmy sie na konkretna godzine
Opublikowano 8 września 201311 l Jak oceniacie nowy tryb?Wczoraj przesiedział z 3 godziny w przesłuchaniu, dla mnie najlepszy tryb. Dziś będę tak przed 18, jak ktoś chętny to wbijac.
Opublikowano 7 października 201311 l Właśnie uporałem się z singlem i zaczynam Multi, jest ciężko grać samemu przeciw innym doświadczonym, najwięcej killed niemal na każdej mapie, staram się trzymać innych. Wielu rzeczy nie chwytam jeszcze ale staram się ogarniać. psn: dar-kos head set
Opublikowano 7 października 201311 l Witam, pytanie do użytkowników grających w tryb online The Last of Us: orientujecie się czy jest możliwość filtrowania meczów, tak by trafiać na przeciwników (i współgraczy w drużynie) o podobnym stopniu rozwinięcia? Chodzi mi o to, że często trafiam na graczy, których postacie są na poziomie 139, 76, itd., gdy ja dopiero raczkuję na 7 poziomie...
Opublikowano 7 października 201311 l No właśnie ja nie wiem, a przydało by się, mecze były by wyrównane. A tak jedyna możliwość to nie dać się zabić czaić się na mapie i zbierać pozostałości po tym co zostawiają ludzie którzy mają wyższe levele. Oni lepiej zabijają więc wystarczy podczepić się pod taką grupkę i kontynuować mecze.
Opublikowano 8 października 201311 l BTW, chętnie pogram większą ekipą w sieciówkę. Jeśli byłby ktoś chętny (u mnie w grę wchodzi najlepiej weekend) to piszcie. Może uda się zlepić 8 osób na gaming. Pozdrawiam
Opublikowano 9 października 201311 l Poziom leveli w tej grze nie ma dużego znaczenia, tu liczy się zgrany zespół. Często z osobami z levelami nie przekraczającymi 20 byliśmy górą w starciu z jakimiś kosmicznymi poziomami.
Opublikowano 9 października 201311 l Niby tak, ale gra czesto wrzuca do jednego teamu ludzi z levelami 20+, a do drugiego kolesi ponizej 10, ktorzy nawet mapy dobrze nie znaja... Retardacja. Jesli juz mowa o mapach, ciekawe czy kiedys doczekam czasu gdy konsolowa gra da mozliwosc odpalenia mapy w pojedynke, zeby mozna bylo na spokojnie zaznajomic sie z mapa i sprawdzic jak rozne rzeczy dzialaja. Nic tak nie w(pipi)ia, jak zaciecie sie na niewidzialnym murku albo gdy postac wyczynia ekwilibrystyke przy wspinaniu sie na nie ten murek co trzeba - w srodku meczu, wystawiajac sie na ostrzal. Jako, ze spedzilem juz troche czasu w tym multi i jest to jedno z najlepszych z jakimi sie spoktalem na konsolach, napisze kilka spostrzezen. 1. Kod sieciowy to absolutna parodia, to co sie momentami dzieje to skandal. Na porzadku dziennym jest obrywanie przez sciany, murki i inne przeszkody. Ponadto gra mat(pipi)e ludzi bez zadnej logiki, np w ostatni weekend gralem chyba z 5 meczy z samymi japonczykami (lol). Na osobna wzmianke zasluguje detekcja kolizji, a konkretnie uzywanie deski z gwozdziem. Odkad gram nie przypominam sobie ani jednej sytuacji, gdzie wygralbym pojedynek 1v1 na deske z gwozdziem. Nawet jesli pierwszy wezme zamach to i tak gine bo animacja jest przerwana albo przenika na wylot a przeciwnik laduje obalenie. Niestety, problemy z kodem sieciowym beda wystepowac tak dlugo jak producenci beda odwalac amatorke polegajaca na braku dedykowanych serwerow, a hostowaniu gier przez graczy. 2. Balans skili i broni wymaga nieco poprawek. Snajperka w tej chwili (i na obecnym zestawie map) jest praktycznie bezuzyteczna. Rozwiazaniem byloby podniesienie dmg w odniesieniu do armorow, lub obnizenie jej kosztu. Mogli by tez dac mozliwosc recznego wlaczania zooma. Maczeta jest za slaba, zeby bylo smieszniej jest slabsza od deski z gwozdziem, ktora jest darmowa. Bezsens. Istnieje sporo bezuzytecznych perkow, podczas gdy inne sa zbyt dobre. Np. tajne szkolenie w moim odczuciu jest do wywalenia z gry lub co najmniej do usuniecia blokady zaznaczenia kolesia ktory tego uzywa. Koszt powinien rowniez wzrosnac. Generalnie sporo jest takich denerwujacych drobnostek o ktorych teraz nie pamietam, ale najczesciej wynikaja z problemow z kodem sieciowym lub balansem. Szkoda, ze Tlou wyszlo pod koniec generacji, gdyz to multi ma zadatki na swietna platforme typu competitive, ale gra wymaga mase patchy i zmian w balansie, a ND nie bedzie juz raczej pompowac pieniedzy w ten tytul, gdyz juz na bank pracuja nad tytulami na PS4.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.