kermit 6 998 Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 tyle czasu zje.banej bety, jakies NDA jakby tam co najmniej w tej grze mieli lekarstwo na raka, przy kazdej konfie dx12fabledx12falbledx12 a teraz bum zamykamy cale studio w ciagu 2 tygodni ms zyebalo to co budowali mozolnie przez ponad 2 lata uzdrawiania xboxa po konfie "drmtvtvtvtv" Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 Ale ile jeszcze mieli oplacac tych nierobow? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 Cóż MS będzie drugim Sony swego czasu gdzie pozamyka wszelakie studia które będą się obijać a oszukujmy się od czasów Fable 3 Lionhead nic godnego nie stworzyło a wieczne tworzenie tak miałkiego Fable Legends które mało kogo grzało było tylko gwoździem do trumny (co innego jakby może od początku zapowiedzieli Fable IV). Szkoda studia na swój sposób. Ja osobiście mam nadzieje iż seria pójdzie do Rare lub cuś bo jeżeli będą chcieli stworzyć kolejną odsłonę to bez tego brytyjskiego humoru to nie będzie Fable. Do Rare? Oni jakieś MMO o piratach dopiero co ZACZĘLI robić. Są tak samo "wydajni" jak i Lionhead Cytuj
DumaDyma 54 Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 Branża twierdzi , że produkcja gier coraz droższa,a gry jak kosztowały 50-60$ tak dalej tyle kosztują. A koszta produkcji QB pewnie kilkukrotnie przewyższa maxa Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 (edytowane) Ja (pipi)e dyma ale Remedy nie jest studiem zależnym od MS. Jak MS skończy z nimi umowę to sobie pójdą gdzieś indziej, do Sony, EA, Acti albo na drogę indyków. Ja już bym się martwił bardziej o Rare bo oni robią podobne badziewie tylko o piratach. Edytowane 7 marca 2016 przez hav7n Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 Cóż MS będzie drugim Sony swego czasu gdzie pozamyka wszelakie studia które będą się obijać a oszukujmy się od czasów Fable 3 Lionhead nic godnego nie stworzyło a wieczne tworzenie tak miałkiego Fable Legends które mało kogo grzało było tylko gwoździem do trumny (co innego jakby może od początku zapowiedzieli Fable IV). Szkoda studia na swój sposób. Ja osobiście mam nadzieje iż seria pójdzie do Rare lub cuś bo jeżeli będą chcieli stworzyć kolejną odsłonę to bez tego brytyjskiego humoru to nie będzie Fable. Do Rare? Oni jakieś MMO o piratach dopiero co ZACZĘLI robić. Są tak samo "wydajni" jak i Lionhead No na pewno patrząc ile lat i projektów MS odrzucał bo Rare miało utrzymywać Kinecta przy życiu to się nie dziwie że dopiero zaczynają swoją pierwszą nową produkcję od czasów Banjo na 360. To że to nie jest to samo Rare gdy było jako Rareware to nie znaczy że robili gówna na 360 bo ja tam dobrze bawiłem się przy Kameo, Banjo a zwłaszcza Piniatkach. A podałem tylko przykład Brytyjskiego studia które jeszcze zaposiada MS bo nie kojarzę innego większego zespołu który by nie był w kategorii Indie lub cu. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 Ci od Crackdowna nowego są że Szkocji. No i jeszcze ci od Screamride xd Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 Ja akurat się nie zdziwię jak Rare spotka to samo bo wpakowali się w podobne bagno. Sea of Thieves to dla mnie od samego początku strzał w próżnię. Ci od Crackdowna nowego są że Szkocji. No i jeszcze ci od Screamride xd Akurat Crackdown robią łącznie 3 studia, a developer Screamride nie należy do MS, to ci sami co zrobili Elite Dangerous. Sporo róznych gier robią. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 No to mamy kolejne dwa projekty do kasacji xd Cytuj
DumaDyma 54 Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 Phantom Dust to jeszcze dłubią czy już kaput? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 Phantom Dust to jeszcze dłubią czy już kaput? Kaput. Chociaż ostatnio Phil mówił, że jeszcze coś kombinują, ale biorąc pod uwagę, że pierwotny developer miał być tym najlepszym do tego zadania, a koniec końców gra wyglądała naprawdę źle, więc moim zdaniem można zapomnieć. Cytuj
Prekor 5 Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 (edytowane) Czy to Fable Legends nie miało być czasami kolejnym f2p? Jeśli tak to sumie się cieszę,że gra została anulowana. Chociaż szkoda mi tego studia, które właśnie poszło do piachu.A Fable 2 zawsze będę pamiętał jako świetną grę, która przekonała mnie do marki Xbox. Edytowane 7 marca 2016 przez Prekor Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 Tytuł po pewnym czasie przerobili na f2p ale sorry ile lat oni tworzyli tego przeciętniaka? W tym czasie na 360 zdążyli wypluć dwie pełnoprawne odsłony. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 Nie ma co płakać i mniej mob na rynku tym lepiej. Cytuj
PreciousScars 3 Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 Szkoda zamkniętego studia, ale nie szkoda mi Fable Legends - gdyby to była kolejna "normalna" odsłona, to ok. F2P? Dziękuję, postoję. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 12 maja 2016 Opublikowano 12 maja 2016 Podobno FL kosztowało 75mln $ xD a F4 było w produkcji w 2012 miało być dużo mroczniejsze i 18+ ale plany się zmieniły, ciekawe ile w tym prawdy. Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 12 maja 2016 Opublikowano 12 maja 2016 na eurogamerze jest dobry artykul na ten temat Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 12 maja 2016 Opublikowano 12 maja 2016 Sam artykuł świetny, czytałem na jednym wdechu. Wątpię aby osoby które zgodziły się powiedzieć to i owo w artykule mieli coś do stracenia i zaczęli kłamać bo po co? Zresztą jakiś czas temu czytałem podobny artykuł m.in. o Rare i jest bardzo dużo podobnych faktów nt. decyzji MS'a gdzie oby dwie firmy zostały ofiarami zafajdanego Kinecta i całej reszty gó.wnianych pomysłów, które były jeszcze do niedawna takie w modzie a oczywiście blisko 90%, które chwaliło się tymi pomysłami ostatecznie wszystko to wycięło ze swoich gier (second screen experience, potęga chmury i oczywiście Kinkiet). Nie da się ukryć że Fable Legends po prostu nie było fajne z czego nawet sami pracownicy o tym wiedzieli ale fakt że sam po cichu liczyłem iż zaraz po premierze zapowiedzą Fable 4 na co po cichu liczyli sami developerzy. Szkoda, wielka szkoda, tym bardziej iż wszyscy nawet jeżeli dostaną posady w innych studiach tak nie będzie tutaj mowy o "byłej ekipie Lionhead" co najwyżej będzie to kilka osób o których nawet nikt nie wspomni. Microsoft szczerze przyznaje od premiery XOne podejmuje często gęsto tak głupie decyzje iż naprawdę nie wiem dokąd firma już zmierza z marką Xbox i seriami które tak bardzo jeszcze do niedawna promowała. Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 12 maja 2016 Opublikowano 12 maja 2016 (edytowane) Dla mnie to raczej dość proste :-) Microsoft chce zunifikować wszystkie swoje platformy i stworzyć ekosystem, a marka XBOX będzie określała gamingową część tego ekosystemu. Powolutku wszystko do tego zmierza i skoro MS jest wstanie oddawać największe marki konsole PC'etowi (nieważne w jakiej formie), to oznacza mniej więcej tyle, że ich XBOX jako konsola nie interesuje. Myślę, że finalnie może się kiedyś skończyć na tym, że zewnętrzne firmy będą tworzyły PC'ety, gdzie instalowany będzie np. Windows 10 Gaming Edition, będący odpowiednikiem softu w XONE. Edytowane 12 maja 2016 przez Graczdari Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 13 maja 2016 Opublikowano 13 maja 2016 ale żeby anulować prace nad mrocznym F4 i wciskać pomysł na FL gdzie później na kilka miesięcy przed premierą wrzucić to do kosza to trzeba mieć nasrane albo palić dolarami w piecu. Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 13 maja 2016 Opublikowano 13 maja 2016 Akurat w branży gier wyrzucanie do kosza projektów na które wydano istotne pienia6dze to zadna nowość. Decyzja czysto księgowa. Ktoś policzył ile będzie kosztowało dokończenie produkcji, jej PR i pełne wsparcie po premierze. Do tabelki wrzucono spodziewane zyski i analizy, a wynik ostateczny excel wypluł ujemny . W takich wypadkach już raczej nie myśli się o kasie wydanej a o zminimalizowaniu dalszych inwestycji, przez analityķów uważane za bezcelowe. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 13 maja 2016 Opublikowano 13 maja 2016 Microsoft chce zunifikować wszystkie swoje platformy i stworzyć ekosystem, a marka XBOX będzie określała gamingową część tego ekosystemu. Powolutku wszystko do tego zmierza i skoro MS jest wstanie oddawać największe marki konsole PC'etowi (nieważne w jakiej formie), to oznacza mniej więcej tyle, że ich XBOX jako konsola nie interesuje. martwi mnie to, gdyby chodziło o sama dywizje xboxa to mozna by miec nadzieje ze sie ogarną jak z tvtvtvtvtv, ale jesli chodzi o ten caly ekosystem to narzuca im to z góry Nadella a z nim nie ma dyskusji bo szef ma taką wizję Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 13 maja 2016 Opublikowano 13 maja 2016 Jak narazie to caly ekosystem MS to pasmo niepowodzen. Legends skasowane, Gigantic (xDDD) wychodzi na windows 7 i 8, jedyna gra ktora cos tam probowala to QB ale tutaj ludzie sie lekko w(pipi)ili ze zapowiedzieli tego exa dwa miesiace przed premiera na pc, a ms nawet nie umial wyslac kodow z preorderow na czas xD. Teraz chwala sie aniversary updatem ktory wprowadza takie niespotykane ficzery jak odblokowanie fpsow czy wylaczenie vsyca xD. Moze jakby nie bylo stema na pc i ps4 w swiecie konsol to by bylo wszystko dobrze ale w takim tepie to oni konkurencji nigdy niedogonia, a z marki xbox zrobia rozwodniona srake. Fable bylo jedna z moich ulubionych gier ale czemu akurat przy tej pozycji MS musial tak mocno kombinowac z jakimis (pipi)mi na kinecta czy mobami f2p zamiast doyebac Fable 4 z nextgenowa grafa Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 13 maja 2016 Opublikowano 13 maja 2016 (edytowane) Moim zdaniem seria Fable i tak nie miała przyszłości z Lionhead. Z Fable 3 zrobili jakiegoś potworka, który chyba nikomu się nie podobał, a w Legends po 3 latach pracy nie potrafili zrobić porządnie nawet samej mechaniki rozgrywki. Beka tym bardziej jeśli faktycznie studio utopiło na tym $70 mln. Jeżeli natomiast plotki o tym, że nie doszło do sprzedaży Lionhead bo MS nie chciał sprzedać praw do Fable, są prawdziwe, to jest nadzieja, że seria odrodzi się pod skrzydłami innego developera, bo w innym przypadku MS raczej by nie zrezygnował z łatwej kasy, tym bardziej, że były już przypadki, które pokazały, że nie mają problemów z "uwolnieniem" studia (Bungie czy Twisted Pixel). Edytowane 13 maja 2016 przez DonSterydo Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 13 maja 2016 Opublikowano 13 maja 2016 Beka tym bardziej jeśli faktycznie studio utopiło na tym $70 mln. beka jest z tych co im dali 70 mln $ na arena mobe f2p xD za taka kase to mass effecta można zrobić z aktorami itp a w tym fable nic nie było Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.