Skocz do zawartości

Counter Strike Global Offensive


Gość suteq

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bieda na trybunach. Mocno mnie zdziwili ziomki na rozwalonych poduszkach bez ładu i składu tuż pod sceną. Co to kurfa za leżenie? Poważnie nie można było normalnie postawić krzeseł, by zmieściło się więcej ludzi? No chyba, że to jakaś strefa vipowska dla dzieci muharadży czy innych takich. Beka.

Opublikowano

Nie tylko jedna hehe, bo po 9 winie pod pretekstem odpowiedniego umieszczenia Ciebie w randze po 10 wygranej trzeba będzie czekać następne 20h.

Co do blokad to ja w sierpniu przeżyłem jedną na miesiąc i nie mogłem korzystać z rynku, ponieważ od roku konto nie było używane czy coś tam. Oczywiście gierki mogłem kupować, bo kaska musi się zgadzać. 

Aktualnie mam blokadę na 5 dni korzystania z rynku, ponieważ zasiliłem kilka razy konto z niezweryfikowanej karty... Kabaret.

Opublikowano

Niedawno mówiłeś tutaj że pro gracze cheatują więc chcialbym zobaczyc te dema, goscie pewnie legitni i dostaną bana bo się chooja znasz na rzeczy :frog:

Swoją drogą, ban za overwatcha różni się od VAC bana.

Opublikowano (edytowane)

Traktowałbym sprawę poważnie. Ostatnio w statusach Batman też wspomniał, że raportuje mnie za awatar i jakiś czas później wchodzę na forumka a tu pusto pod xywą. A czemu mi tą kaczuszkę z awatara usunęli to już tajemnica poliszynela :reggie:

 

c9b03d44e1a8a0ad.jpg

 

Edytowane przez kultywator
Opublikowano

I chyba hitboxy poprawili. Normalnie aż obawiam się, że to podpucha jakaś i ukrycie coś zyebali. 

Opublikowano

Nie poprawili wczoraj zrobiłem typowi z AK 99 w 1

musiałeś trafić przez coś

 

https://www.youtube.com/watch?v=H25vSFpcZ6M

te kabelki przy brojeniu paki :D

 

Grałem dziś tylko chwilę ale rzeczywiście hitboxy działają jak trzeba, szczególnie można to odczuć gdy przeciwnik skacze.

Z tego co czytałem na reddicie da się clipować zza skrzynek w taki sposób że nas nie widać, tak jak w CoD http://plays.tv/video/55f8ab638a93bd1f1b/-csgo?oreferer=notifications. Volvo fix plz

Gość Orzeszek
Opublikowano

niech sie uzbiera z 10 osób to pogramy 5 vs 5 jak bóg przekazał i będzie goty :fsg:

Opublikowano (edytowane)

Dla opornych:

 


Release Notes for 9/15/2015
15 SEP 2015 -

[ ANIMATION / GAMEPLAY ]
– Replaced all player body animations (Existing character models retained for demo compatibility)
– Replaced all world model weapon animation
– Updated shared player skeleton
– Re-rigged all player model geometry and player scaffold animation
– Updated animation networking to continually synchronize animation state instead of periodically latching
– Player animation sequence selection is now server-initiated
– Added new player states including bomb defusal and ladder climb poses
– Added thirdperson weapon deploy animations to more accurately represent viewmodel deploy state
– Extended all vertical aim matrix ranges to encompass the majority of vertical aim pitch so weapons line up precisely to firing angle
– Added reverse-bone-merge animation support so weapon models can store and play independent animation on the player holding them
– Added support for arbitrary numbers of articulated mechanical parts on world weapon models
– Updated weapon world model articulation points, bodygroup presets, holster positions and reverse-bone-merge skeletons
– Added physics motion to holstered attachment weapon locations
– Added support for non-polygonal capsule-shaped hit volumes, defined by a line segment and radius
– Replaced shared hitboxes with new capsule-based set
– Rebuilt player ragdoll angular constraints, physics hulls, and interaction pairs
– Ragdolls now assume more exact pose of their parent player on physics init
– Re-built animation statemachine to support blending locomotion over any weapon aim or action poses
– Enabled support for dynamic player animation layer re-ordering
– Sequence blendlayers now correctly contribute to computed cyclerate
– Added defuser cables and multimeter model
– Added hlmv support for capsule rendering, submodel attachment previewing, ragdoll constraint limit and bone name rendering, plus numerous small fixes
– Added model format support for named bodygroups, combined physics hulls, activity modifiers and animation system specific metadata
[ UI ]
– Fixed a bug where the mini-scoreboard armor/helmet information was not displaying for coaches
– Added sv_show_voip_indicator_for_enemies server convar. If set, it will make it so the ‘voice chat’ icon shows over enemy players as well as allies when they are using their microphone.
– Added sv_showbullethits feature to visualize server-confirmed hits and near-misses on listen servers
[ RENDERING ]
– Fixed improper stencil state in glow pass rendering
[ GAMEPLAY ]
– Added dynamic player culling to prevent players and weapons poking through thin walls and revealing their position
– M4A1-S:
— Reduced price
— Reduced armor penetration
— Reduced ROF
— Increased base spread
– Zeus x27
— Reduced price to $100
– Dual Berettas
— Increased armor penetration
— Increased range modifier
[ GOTV ]
– Added viewmodel position lerp to gotv camera transitions
[ OVERWATCH ]

– Players can now report enemies for anti-competitive griefing (i.e. deliberately losing).

 

Edytowane przez Metoda

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...