teddy 6 884 Opublikowano 12 września 2015 Opublikowano 12 września 2015 Wykoncza mnie nerwowo xd Cytuj
Bartolinsky 1 776 Opublikowano 12 września 2015 Opublikowano 12 września 2015 Bieda na trybunach. Mocno mnie zdziwili ziomki na rozwalonych poduszkach bez ładu i składu tuż pod sceną. Co to kurfa za leżenie? Poważnie nie można było normalnie postawić krzeseł, by zmieściło się więcej ludzi? No chyba, że to jakaś strefa vipowska dla dzieci muharadży czy innych takich. Beka. Cytuj
kultywator 2 083 Opublikowano 12 września 2015 Opublikowano 12 września 2015 Myślałem, że Tommo coś napisał. Cytuj
Metoda 1 325 Opublikowano 13 września 2015 Opublikowano 13 września 2015 Cóż to za blokada na 20h, za wygranie 2 gier turniejowych przed uzyskaniem rangi? :[ Cytuj
Bartolinsky 1 776 Opublikowano 13 września 2015 Opublikowano 13 września 2015 Nie tylko jedna hehe, bo po 9 winie pod pretekstem odpowiedniego umieszczenia Ciebie w randze po 10 wygranej trzeba będzie czekać następne 20h. Co do blokad to ja w sierpniu przeżyłem jedną na miesiąc i nie mogłem korzystać z rynku, ponieważ od roku konto nie było używane czy coś tam. Oczywiście gierki mogłem kupować, bo kaska musi się zgadzać. Aktualnie mam blokadę na 5 dni korzystania z rynku, ponieważ zasiliłem kilka razy konto z niezweryfikowanej karty... Kabaret. Cytuj
DarealRadexHEJOO 2 184 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 nowa funkcja: OVERWATCH ściągasz replay, oglądasz przez 10 minut i oceniasz czy kolo ma wspomaganie celu/rentgen/skrypty/albo griefuje teraz osobiście zbanuję wszystkie czity Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 Przeciez overwatch już jest od bardzo dawna Cytuj
xtomashx 162 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 Jak nie umiesz grać to nawet widząc ekran uczciwego wymiatacza będziesz klikać że cziter Cytuj
DarealRadexHEJOO 2 184 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 Przeciez overwatch już jest od bardzo dawna jakoś dopiero teraz dostałem Jak nie umiesz grać to nawet widząc ekran uczciwego wymiatacza będziesz klikać że cziter gadaj se co chcesz już jednego kliknąłem, że ma wally'ego i drugiego za redukcję recoila Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 Niedawno mówiłeś tutaj że pro gracze cheatują więc chcialbym zobaczyc te dema, goscie pewnie legitni i dostaną bana bo się chooja znasz na rzeczy Swoją drogą, ban za overwatcha różni się od VAC bana. Cytuj
DarealRadexHEJOO 2 184 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 (edytowane) paru dostało legalnego vac bana, więc czemu dyskutujesz? po co w ogóle znowu wykopujesz ten wątek? raporcik za prowokowanie flejma pozdrawiam Edytowane 15 września 2015 przez DarealRadexHEJOO Cytuj
kultywator 2 083 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 (edytowane) Traktowałbym sprawę poważnie. Ostatnio w statusach Batman też wspomniał, że raportuje mnie za awatar i jakiś czas później wchodzę na forumka a tu pusto pod xywą. A czemu mi tą kaczuszkę z awatara usunęli to już tajemnica poliszynela Edytowane 15 września 2015 przez kultywator Cytuj
Shankor 1 620 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 Widzieli nowe animacje? LUDZIKI WCHODZO PO DRABINIE! Cytuj
Gość suteq Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 I chyba hitboxy poprawili. Normalnie aż obawiam się, że to podpucha jakaś i ukrycie coś zyebali. Cytuj
Plamek 273 Opublikowano 16 września 2015 Opublikowano 16 września 2015 To moze moj brachol w końcu przestanie drzec morde gimbus glupi "jaaaaaaa 80 w 3 !!!!!!!! 1111111!!!!!". Kiedys bardzo lubilem cs'a właśnie do momentu az brachol nie zaczal grac Cytuj
orion50 632 Opublikowano 16 września 2015 Opublikowano 16 września 2015 Nie poprawili wczoraj zrobiłem typowi z AK 99 w 1 Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 16 września 2015 Opublikowano 16 września 2015 Nie poprawili wczoraj zrobiłem typowi z AK 99 w 1 musiałeś trafić przez coś https://www.youtube.com/watch?v=H25vSFpcZ6M te kabelki przy brojeniu paki Grałem dziś tylko chwilę ale rzeczywiście hitboxy działają jak trzeba, szczególnie można to odczuć gdy przeciwnik skacze. Z tego co czytałem na reddicie da się clipować zza skrzynek w taki sposób że nas nie widać, tak jak w CoD http://plays.tv/video/55f8ab638a93bd1f1b/-csgo?oreferer=notifications. Volvo fix plz Cytuj
Metoda 1 325 Opublikowano 16 września 2015 Opublikowano 16 września 2015 No pronto mordo, akurat dostanę rangę, bo jeszcze 2 wygrane do klasyfikacji Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 16 września 2015 Opublikowano 16 września 2015 niech sie uzbiera z 10 osób to pogramy 5 vs 5 jak bóg przekazał i będzie goty Cytuj
orion50 632 Opublikowano 16 września 2015 Opublikowano 16 września 2015 Moge zagrac, kumpel też będzie chętny to nas jest 2och Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 16 września 2015 Opublikowano 16 września 2015 M4A1-S zostało jeszcze znerfowane. Cytuj
Metoda 1 325 Opublikowano 16 września 2015 Opublikowano 16 września 2015 (edytowane) Dla opornych: Release Notes for 9/15/201515 SEP 2015 -[ ANIMATION / GAMEPLAY ]– Replaced all player body animations (Existing character models retained for demo compatibility)– Replaced all world model weapon animation– Updated shared player skeleton– Re-rigged all player model geometry and player scaffold animation– Updated animation networking to continually synchronize animation state instead of periodically latching– Player animation sequence selection is now server-initiated– Added new player states including bomb defusal and ladder climb poses– Added thirdperson weapon deploy animations to more accurately represent viewmodel deploy state– Extended all vertical aim matrix ranges to encompass the majority of vertical aim pitch so weapons line up precisely to firing angle– Added reverse-bone-merge animation support so weapon models can store and play independent animation on the player holding them– Added support for arbitrary numbers of articulated mechanical parts on world weapon models– Updated weapon world model articulation points, bodygroup presets, holster positions and reverse-bone-merge skeletons– Added physics motion to holstered attachment weapon locations– Added support for non-polygonal capsule-shaped hit volumes, defined by a line segment and radius– Replaced shared hitboxes with new capsule-based set– Rebuilt player ragdoll angular constraints, physics hulls, and interaction pairs– Ragdolls now assume more exact pose of their parent player on physics init– Re-built animation statemachine to support blending locomotion over any weapon aim or action poses– Enabled support for dynamic player animation layer re-ordering– Sequence blendlayers now correctly contribute to computed cyclerate– Added defuser cables and multimeter model– Added hlmv support for capsule rendering, submodel attachment previewing, ragdoll constraint limit and bone name rendering, plus numerous small fixes– Added model format support for named bodygroups, combined physics hulls, activity modifiers and animation system specific metadata[ UI ]– Fixed a bug where the mini-scoreboard armor/helmet information was not displaying for coaches– Added sv_show_voip_indicator_for_enemies server convar. If set, it will make it so the ‘voice chat’ icon shows over enemy players as well as allies when they are using their microphone.– Added sv_showbullethits feature to visualize server-confirmed hits and near-misses on listen servers[ RENDERING ]– Fixed improper stencil state in glow pass rendering[ GAMEPLAY ]– Added dynamic player culling to prevent players and weapons poking through thin walls and revealing their position– M4A1-S:— Reduced price— Reduced armor penetration— Reduced ROF— Increased base spread– Zeus x27— Reduced price to $100– Dual Berettas— Increased armor penetration— Increased range modifier[ GOTV ]– Added viewmodel position lerp to gotv camera transitions[ OVERWATCH ] – Players can now report enemies for anti-competitive griefing (i.e. deliberately losing). Edytowane 16 września 2015 przez Metoda Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.