Kosmos 2 712 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Tego właśnie potrzebują prawdziwi gracze. Czuję że będzie rewelacyjny tytuł. Cytuj
decoyed 707 Opublikowano 14 sierpnia 2014 Opublikowano 14 sierpnia 2014 Blagam niech zrobia z tego sonowska Zelde i wydadza to w pudelku. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 14 sierpnia 2014 Opublikowano 14 sierpnia 2014 tez modle sie o to zeby to mialo dlugi czas gry, a nie indykowe 4-5h, niech to bedzie duchowy nastepca zeldy na konsole sony Cytuj
Szatanek 116 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Nocny fragment z deszczem wywala z kapci aż na planetę 134340, znaną jako Pluton. Szczęka w piwnicy. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Nie ma szans, przypomnijcie sobie sprzedaż ICO i Okami na ps2. Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 20 sierpnia 2014 Opublikowano 20 sierpnia 2014 (edytowane) Will @RiMEGame be an action game? Will we be able to kill/ko stuff? Or more of a puzzle game? Tengo muchas preguntas @tequilaworks ! Odp: Action puzzle adventure. No combat. Action? Yes. Weapons and killing? No. Thanks! Wklejam tu link do twittera, ale nie wiedzieć czemu nie pojawia się w poście, dałem spacje po twitter.com https://twitter.com /goartygo/status/499604652548435969 Edytowane 20 sierpnia 2014 przez YETI 1 Cytuj
MEVEK 3 510 Opublikowano 20 sierpnia 2014 Opublikowano 20 sierpnia 2014 Czyli nie dla gimbazy :-P Nice :-D Cytuj
Lipa 512 Opublikowano 22 września 2014 Opublikowano 22 września 2014 Ale okładka! Magia. Ciekawe czy czegoś w podobnym stylu doczekamy się w naszym periodyku Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 22 września 2014 Opublikowano 22 września 2014 kurfa już nawet okładki mu dają, to nie może skończyć jako "indyk" na 3h Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 21 października 2014 Opublikowano 21 października 2014 (edytowane) Szczegóły o grze: - Combines feelings of loneliness and discovery of classic films such as Jason and the Argonauts with childhood experience in the Mediterranean coasts. - No combat, but you don't feel invincible, you know progress won't be easy. As a child, you are not aware of dangers. - Original elements in puzzles, such as use of light or perspective (POV). - Open world, but contained world. Tower isn't the end. It's the beginning, a surprise for players. "If you like exploration, I think you're going to love Rime. If you like to kill monsters, don't expect that". Comments on the industry itself, dev's role, moving away from Hollywood, learning from artists, finding limits of the medium. - Art/gameplay inspirations: Sorolla's lighting, Ico, Shadow of the Colossus' animation, Jax and Daxter and "above all" The Room. Edytowane 21 października 2014 przez Kasias Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 21 października 2014 Opublikowano 21 października 2014 Gra ma przepiękny artstyle, ale poprzednia gra tych devów to był srogi paździerz i raczej się obawiam o Rime. Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 21 października 2014 Opublikowano 21 października 2014 Znów nic o przybliżonej dacie premiery, długości i formie wydania gry. Ale i tak czekam to sie nie może nie udać. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 21 października 2014 Opublikowano 21 października 2014 design i klimat MAGICZNY, ale tez za cholere nie chce by wyszla z tego gierka na 3h do kupienia za 89zl w ps store Cytuj
Figaro 8 215 Opublikowano 21 października 2014 Autor Opublikowano 21 października 2014 No lepiej wydłużyć sztucznie, conje. Niech i będzie te 3h, ale open world w tak krótkim czasie? Wątpię. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 21 października 2014 Opublikowano 21 października 2014 No lepiej wydłużyć sztucznie, conje. Niech i będzie te 3h, ale open world w tak krótkim czasie? Wątpię. Za takie posty powinien być ban. Wiemy Figaro, że jesteś dzieckiem zepsutym przez PS3, ale indyk/arkejd =/= 3h gry za 80 zł. Cytuj
Figaro 8 215 Opublikowano 21 października 2014 Autor Opublikowano 21 października 2014 Oczywiście nie za 80 zł. Jeśli mają pomysł na 3h, to niech tyle będzie. Po co sztucznie wydluzac. Contre skonczysz w godzinę, a też kiedyś kosztowala 60 dolcow ;] Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 21 października 2014 Opublikowano 21 października 2014 Gry jednak trochę poszły do przodu od czasów Contry. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 21 października 2014 Opublikowano 21 października 2014 ale ogladajac ten trailer, ten swiat - ja po prostu nie chce by to trwalo 3h Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 21 października 2014 Opublikowano 21 października 2014 Jezu co to za głupie gadanie, że 3h. Ja nie pamietam zbyt dużo gier, które by trwały tak krótko i kosztowały wiecej niż 10 dolarów - wyjątek Journey. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 21 października 2014 Opublikowano 21 października 2014 ale ceny nikt nie okreslil tez nawet jakby to kosztowalo 29zl to nie chce po prostu by tak cudnie prezentujaca sie gra byla na 3h Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 21 października 2014 Opublikowano 21 października 2014 Akurat to, że nawet jak gra będzie tylko na 3h a będzie i tak kosztować 60-80 zł to jest pewniak. Tak było już na PS3, a teraz gry są droższe. Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 21 października 2014 Opublikowano 21 października 2014 Jak by to była gra na 3h nie robili by jej raczej tyle czasu. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 21 października 2014 Opublikowano 21 października 2014 nie wiem jak duzy team ja robi...np taki Murasaki baby na vite tez powstawal dlugo,a chyba da sie go bez problemu skonczyc ponizej 3h Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 21 października 2014 Opublikowano 21 października 2014 Stawiam na 8-10 godzin(za pierwszym razem), w końcu to puzzle-platformer, jak będą jakieś znajdźki to jeszcze dłużej.Nie mniej rozmowa o tym to tylko gdybanie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.