nobody 3 504 Opublikowano 21 października 2014 Opublikowano 21 października 2014 Rime od hiszpańskiego studia Tequilla Works, przypomina w zamyśle gry sławnego Team Ico, na których mitycznego już The Last Guardian (PS3) nie możemy doczekać się od wielu lat. Być może to właśnie Rime (PS4) będzie czymś, co zapełni tę pustkę. Ekipa portalu Gamereactor miała okazję przeprowadzić wywiad z dyrektorem projektu, z którego dowiedzieliśmy się wielu ciekawych szczegółów na temat gry. Gra łączy w sobie poczucie osamotnienia i odkrywania, podobnie jak to miało miejsce w klasycznych filmach takich jak np. Jazon i Argonauci oraz doświadczenia autorów z dzieciństwa, w śródziemnomorskim klimacie. Nie będzie walki, ale nie poczujesz się niepokonany, progres nie będzie łatwy. Jako dziecko nie jesteś świadomy wszystkich zagrożeń. Oryginalne elementy w zagadkach takie jak użycie perspektywy czy światła. Otwarty, ale zwarty świat. Wieża nie jest końcem, jest początkiem, niespodzianką dla graczy. Jeśli lubicie eksploracje, to pokochacie Rime (PS4). Jeśli lubicie zabijać potwory, nie oczekujcie tego. Inspiracjami są: Malarstwo Sorolli (światło), Ico, animacja w Shadow of the Colossus, Jak and Dexter, czy The Room. http://www.pssite.com/news-37182-nowe_wiadomosci_na_temat_unikalnego_rime.html Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 23 października 2014 Opublikowano 23 października 2014 Czuję w trzewiach, że to będzie instant classic, niczym ICO na PS2. Nie wiem, co mogłoby tutaj pójść nie tak. Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 23 października 2014 Opublikowano 23 października 2014 Ale sprzedaż nie ma nic do rzeczy, jeśli tylko gra będzie wspaniała. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 23 października 2014 Opublikowano 23 października 2014 niby wszystko to prawda, ale nie wróży to dobrze na przyszłość podobnym projektom. dobry przykład to D4 na X1, którego kontynuacja stanęła pod znakiem zapytania. Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 23 października 2014 Opublikowano 23 października 2014 Akurat na PS4 wszystko dobrze się sprzedaje, to nie świat Xboksa Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 23 października 2014 Opublikowano 23 października 2014 (edytowane) Ty żyjesz w jakimś alternatywnym najwidoczniej Edytowane 23 października 2014 przez DonSterydo 1 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 23 października 2014 Opublikowano 23 października 2014 Akurat na PS4 wszystko dobrze się sprzedaje, to nie świat Xboksa Wipeout HD i Siren Blood Curse. Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 23 października 2014 Opublikowano 23 października 2014 (edytowane) PS3 to PS3, przecież napisałem, że na PS4. Exowe pudełka schodzą ładnie, nawet taki średniak jak Knack, sprzedaż dobrych cyfrówek trzyma poziom w zestawieniach PS Store. Sony też na pewno poświęci sporo miejsca Rime w reklamach. Będzie gra-kozak, a i sprzedaż przyzwoita. Edytowane 23 października 2014 przez Kasias Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 25 października 2014 Opublikowano 25 października 2014 no to można się spodziewać klimatycznej i lekko mrocznej muzyczki. Dla mnie bomba. Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 26 października 2014 Opublikowano 26 października 2014 Ale o tym że Akira tworzy muzykę do tej gry to już wiadomo gdzieś od roku więc skąd nagle ta podjara? Cytuj
MEVEK 3 510 Opublikowano 26 października 2014 Opublikowano 26 października 2014 Bo to az Akira! Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 4 czerwca 2015 Opublikowano 4 czerwca 2015 (edytowane) Edytowane 4 czerwca 2015 przez YETI Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 4 czerwca 2015 Opublikowano 4 czerwca 2015 (edytowane) ta gra miała jakąś date premiery? miało być pudełko czy tylko cyfra? Edytowane 4 czerwca 2015 przez Fanek 1 Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 4 czerwca 2015 Opublikowano 4 czerwca 2015 jak miala? zostala skasowana? Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 4 czerwca 2015 Opublikowano 4 czerwca 2015 No nic nowego, Sony i reszta zawsze muszą planować na kilka pokazów do przodu, więc rodzielanie trailerów etc. jest normalne. Stąd na E3 nie liczyłbym na nic od Quantic Dream, czy pokaz Wild, bo oczywistym jest, że będą chcieli pokazać gry francuskojęzycznych twórców na Paris Game Week, które tak swoją drogą dogania Gamescom, pod względem frekwencji.A co do daty, twórcy wspominali o 2015, ale czy się wyrobią to inna sprawa 1 Cytuj
Figaro 8 216 Opublikowano 4 czerwca 2015 Autor Opublikowano 4 czerwca 2015 ta gra miała jakąś date premiery? miało być pudełko czy tylko cyfra? Nie miała. Cyfra, ale myślą nad opcją pudełka. Może w EU. 1 Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 17 sierpnia 2015 Opublikowano 17 sierpnia 2015 (edytowane) Edytowane 17 sierpnia 2015 przez YETI Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 18 sierpnia 2015 Opublikowano 18 sierpnia 2015 Z twittera jednego z twórców. 1 Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 28 października 2015 Opublikowano 28 października 2015 Jeśli chodzi o gry, to w produkcji prze studia 1st party jest ich mniej więcej 30-40, ale Yoshida niekoniecznie o wszystkich wie. Rime (PS4) jest w produkcji, a cisza związana z tytułem spowodowana jest małą liczbą deweloperów nad nią pracujących. By oszlifować ten potencjalny diament potrzebują więcej czasu. http://www.pssite.com/news/45422/shuhei-yoshida-o-lepszym-ps4-grach-z-ps3-na-ps4-i-zmianie-psn-id.html Cytuj
Gość koosa Opublikowano 3 grudnia 2015 Opublikowano 3 grudnia 2015 Rime pojawi się na PSXE, premiera czerwiec 2016 Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 4 grudnia 2015 Opublikowano 4 grudnia 2015 Skąd info że będzie na PSE? Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 28 stycznia 2016 Opublikowano 28 stycznia 2016 Niebawem nowe informacje, może GDC? Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 28 stycznia 2016 Opublikowano 28 stycznia 2016 Gra to podobno niezly niewypał. Chyba szczurek pisał cos o tej grze w Cw. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.