Gość _Be_ Opublikowano 29 stycznia 2016 Opublikowano 29 stycznia 2016 Rime nie wyjdzie wcale, albo będzie balasem. Na jakimś hiszpańskim forum ktoś ponoć obeznany w temacie (heh) pisał, że gra jest zwyczajnie nudna i studio nie wie jak ją poprawić. Sony ponoć jest na nich wqrwione, bo wyłożyli sporo kasy a nie mają co pokazać. Pewnie Tequila zrobiło fajnego target rendera, Sony to łyknęło i opłacili produkcję a teraz jest problem by z tego zrobić dobrą grę Tak szczurek pisał, dalby źródlo na potwierdzenie hehe Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 29 stycznia 2016 Opublikowano 29 stycznia 2016 ''jakis hiszpan na neogafie'' Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 29 stycznia 2016 Opublikowano 29 stycznia 2016 Masz źródło: http://m.neogaf.com/showpost.php?p=183278187&postcount=128 Trzeba to traktować jako plotki, ale coś może mieć wspólnego z prawdą skoro od zapowiedzi w sierpniu 2013 dostaliśmy tylko dwa trailery Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 29 stycznia 2016 Opublikowano 29 stycznia 2016 Nie no, jak to ma być kolejny symulator chodzenia to trochę bez sensu to wydawać. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 29 stycznia 2016 Opublikowano 29 stycznia 2016 Symulatory chodzenia są ostatnio w modzie ( ͡ᵔ ͜ʖ ͡ᵔ ) Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 29 stycznia 2016 Opublikowano 29 stycznia 2016 Zwiastuny sugerowały, że będzie to przygoda z puzzlami, a nie spacerniak. Studio zrobiło wcześniej niezłe Deadlight na X360, więc wypada dać im kredyt zaufania. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 29 stycznia 2016 Opublikowano 29 stycznia 2016 Niezłe czyt. gra 2D na 3h Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 29 stycznia 2016 Opublikowano 29 stycznia 2016 (edytowane) No taki mieli budżet i pomysł, i taką grę zrobili. Świata nie niszczyła, ale była spoko, klimacior był. I chyba jednak dłuższa niż 3h. Edytowane 29 stycznia 2016 przez Kasias Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 29 stycznia 2016 Opublikowano 29 stycznia 2016 Deadlight to był mega crap. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 29 stycznia 2016 Opublikowano 29 stycznia 2016 No taki mieli budżet i pomysł, i taką grę zrobili. Świata nie niszczyła, ale była spoko, klimacior był. I chyba jednak dłuższa niż 3h. Przeciętna gra na 3h niewarta tych chyba 50 zł które sobie wołali w dzień premiery i o której już dzisiaj nikt nie pamięta. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 29 stycznia 2016 Opublikowano 29 stycznia 2016 Moze dadza laczenie kropek to dobija do 90% na MC. Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 29 stycznia 2016 Opublikowano 29 stycznia 2016 A jak dadza strzelanie to moze nawet jakis bot zagra. 2 Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 16 marca 2016 Opublikowano 16 marca 2016 Chyba te ploty o problemach z developingiem i irytacją Sony były prawdziwe, bo dev odkupił prawa do gry. Gdyby z Rime było wszystko OK, to SCE by raczej im nie oddali IP. 1 Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 16 marca 2016 Opublikowano 16 marca 2016 No to smutek. A tak świetnie sie zapowiadała gierka. Pewnie mozna przeniesc do multiplatform 1 Cytuj
Tankietka 24 Opublikowano 16 marca 2016 Opublikowano 16 marca 2016 Czyli Zelda Sony jak chooj z trąbek. Co to się czyni! Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 16 marca 2016 Opublikowano 16 marca 2016 Trzymam mocno kciuki za ten projekt, obyśmy dostali bardzo dobry tytuł. 1 Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 16 marca 2016 Opublikowano 16 marca 2016 Ech, ech, szkoda. Coraz mniej liczę, że wyjdzie z tego (o ile w ogóle!) dobry tytuł. A taki ten gamescomowy zwiastun był fajny... 1 Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 16 marca 2016 Opublikowano 16 marca 2016 kule jaki bol, jak sony to puszcza majac na uwadze jak dlugo jest cicho o tym projekcie i nic nowego nie pokazuja to mozna juz raczej krzyzyk stawiac 1 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 17 marca 2016 Opublikowano 17 marca 2016 (edytowane) No kurde szkoda, nawet jeśli wyjdzie jako multiplatforma to pewnie i tak kolejne duże opoznienie. Była jeszcze jedna gierka z taką rysowaną grafiką, ex dla PS4, wszystko działo sie pod wodą, kojarzy ktoś tytuł? Gierka nie wydana, słuch o niej zaginął Edytowane 17 marca 2016 przez Fanek 1 Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 17 marca 2016 Opublikowano 17 marca 2016 Abzu? Żyje, tu masz artykuł z 5 marca: http://www.gameinformer.com/games/abzu/b/playstation4/archive/2016/03/05/exploring-the-mysteries-of-the-deep.aspx?utm_content=buffer9742c&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 17 marca 2016 Opublikowano 17 marca 2016 O ku,rwa przy tym projekcie pracował typ wyje.bany z mecury steam co zrobił smród przy Castlevanii Lords of Shadow 2. This words are a direct quote from my source about this news and the studio itself (it contains his personal opinion): "Sony required about one month ago the DEV KITs to be returned and canceled the fundings into Tequila Works, due of the game had no-sense. Basically there wasn't a game. This is a consecuence of the bad studio direction, basically Raul Rubio thinks that he is the next Tim Schafer. The truth is that Raul was fired from MercurySteam. The people from MercurySteam speak really bad about him (the main critics are: he has no idea about games, technology and he has crazy ideas without sense). If you add that his wife is the chairman of Tequila Works and looking for info about her you can find this: http://www.notariado....N=AC&FLAG=MAIL You could see that she is public notary in Spain. She hasn't any background making games. The results are, that Rime has no publisher and it is not cancelled due of they got public spanish founds to develop games: http://www.minetur.g....lConcesion.pdf If you take a look into their website and you compare the hellworkers list with the original team from Deadlight , only a couple guys remains from the original team. If all the team has left the studio, you must think that something wrong there is into the top of the company." I'm a bit sad to be honest since i was there in the first days of the studio (not working). To nie mogło się udać. No to smutek. A tak świetnie sie zapowiadała gierka. Pewnie mozna przeniesc do multiplatform Chyba na cmentarz. Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 17 marca 2016 Opublikowano 17 marca 2016 (edytowane) G*wno wypływa na wierzch Zainteresowanych odsyłam też do pewnego wątku na forum GameOnly, gdzie pewien użytkownik już miesiąc temu pisał, że trzeba grę pomału przenosić do multiplatform. http://gameonly.pl/forum/index.php?topic=13388.40 To by się zgadzało nawet z terminem tego rzekomego ultimatum od Sony.... Edytowane 17 marca 2016 przez Cedric Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 22 marca 2016 Opublikowano 22 marca 2016 No to może pogramy na PC jak nie na Sony, ważne żeby jednak ukończyli bo zacnie się zapowiadała. Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 3 stycznia 2017 Opublikowano 3 stycznia 2017 Nowy trailer i.... gra ląduje w multiplatformach. Dobrze byłoby to przenieść. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 3 stycznia 2017 Opublikowano 3 stycznia 2017 alez chuyowo sie to prezentuje 1 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.