Malibu 940 Opublikowano 20 maja 2017 Opublikowano 20 maja 2017 (edytowane) U mnie cena na premierę 30 eurasków, więc chyba biorę na premierę :). Ciekaw jestem kiedy inni zrecenzują Rime Edytowane 20 maja 2017 przez Malibu Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 20 maja 2017 Opublikowano 20 maja 2017 Jako ciekawostka, na Switchu jest juz ta sama cena co na reszcie konsol.Nie jest, przynajmniej nie do końca . Cyfrowo tak, jest tyle co na innych platformach, ale pudełko nadal dyche drożej. Ale w ramach trgo twórcy dorzucają w boxie cyfrowy ost o wartości 10 baksow Cytuj
Tomtu 122 Opublikowano 21 maja 2017 Opublikowano 21 maja 2017 Mam preordera w empiku za 135 zł. Ciut drożej niż w innych sklepach, jednak mam na karcie podarunkowej 100 zł i nic innego na Xone nie mają w normalnej cenie. Czekamy do piątku... Cytuj
YETI 10 997 Opublikowano 23 maja 2017 Opublikowano 23 maja 2017 EDGE 9/10, zapowiada się, że gierka godnie zajmie miejsce na półce obok TLG, ICO i SOTC. Cytuj
Wredny 9 576 Opublikowano 23 maja 2017 Opublikowano 23 maja 2017 Kurna olek... Nie miałem tego w planach, ale po magicznej przygodzie w The Last Guardian, mam głód takich artystycznych gierek, więc chyba trzeba będzie kupić. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 25 maja 2017 Opublikowano 25 maja 2017 (edytowane) Pojawiła się kolejna recenzja z trochę większą ilością informacji o grze: German games magazine M!Games (formerly Maniac) gave Rime 80/100: tested on: PS4, XONE gameplay: 8/10 graphics: 8/10 sound 8/10 average playtime: 5-6h, lots of collectibles to find 5 alternative outfits, concept gallery no fighting, just puzzle solving & exploration gameplay relaxing experience with fair distribution of checkpoints 4 sections of the world (you start on the island, explore caves, ruins, flooded areas, windmills, etc.) day & night cycle framerate problems (especially during the 1st section, worse on XONE than on PS4; they recommend buying the PS4 version because of the more stable framerate and sharper image quality) puzzles too easy, you don’t get stuck but puzzles also never provide real challenges controls not optimal during platforming sections, comparison to Team Ico games very interesting story that grabs you while playing the fox from the promo material is not a constant companion fantastic visual design that practically invites you to stand still and take in the stylized world reminiscent of Journey or The Witness short, but you’re constantly introduced to something new (puzzles, mechanics, companion NPCs, etc.) Za taką cenę to szkoda nie brać, zwłaszcza, że tego typu gier to ze świecą szukać. P.S. Muzyka też zapowiada się dobrze: Edytowane 25 maja 2017 przez MBeniek Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 25 maja 2017 Opublikowano 25 maja 2017 A dla odmiany, nieco chłodniejsza recka z Polygamii: http://polygamia.pl/rime-recenzja/ Ciekawe spostrzeżenie z recki: Rime kopiuje wiele. I nie byłoby w tym nic złego, gdyby robił to sumiennie, naprawdę przekładając na swoją estetykę esencję gier Fumito Uedy. Problem w tym, że hiszpański deweloper nie kopiuje tylko z Ico, a z wielu gier jednocześnie. I robi to bardzo pobieżnie. Po kojarzącym się z debiutem Uedy prologu zaczynamy czuć się trochę jak w The Witness. W końcu kolorowa wyspa z zagadkami przestrzennymi to coś raczej dla nas jednoznacznego, przynajmniej od stycznia 2016 roku. Gdy już dochodzimy do wniosku, że Rime to wariacja na temat ostatniej gry Jonathana Blowa, ale w TPP i z większym naciskiem na elementy zręcznościowe, nagle pojawia się nowa mechanika zagadek. Bez wdawania się w szczegóły fajna, ale zanim twórcy na dobre rozwijają w niej skrzydła, już jesteśmy w kolejnym rozdziale, w którym wyraźnie wzorowano się Abzu. Eksplorację półotwartego terenu zastępują liniowe poziomy, w których po prostu biegniemy lub płyniemy przed siebie. Tylko po to, żeby zaraz natknąć się na namiastkę więzi z The Last Guardian. Za dużo, za szybko, zbyt pobieżnie. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 26 maja 2017 Opublikowano 26 maja 2017 Eurogamer polski się zachwyca czyli jednak sony może pluć sobie troche w brodę. Cytuj
Shankor 1 617 Opublikowano 26 maja 2017 Opublikowano 26 maja 2017 Wersja na PC za 35 zł. Waham się. Cytuj
Shankor 1 617 Opublikowano 26 maja 2017 Opublikowano 26 maja 2017 https://lowcygier.pl/promocje-cyfrowe/rime-na-steama-za-ok-28-zlotych-z-rosyjskiego-yuplay/ Z rosyjskiej dystrybucji, bez blokady regionalnej. Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 7 czerwca 2017 Opublikowano 7 czerwca 2017 (edytowane) Właśnie skończyłem i muszę powiedzieć, że dobrze się stało że gra wyszła, bo praktycznie wszystko co było pokazane zostało w grze, no może oprócz odganiania zwierzyny ogniem. Sprawa jest prosta, jak ktoś jest fanem TeamIco i gierek, które się nimi w jakiś sposób inspirują będzie zadowolony, czuć tutaj takie gry jak Ico, TLG, Journey i zgaduje, że Abzu. Jako, że gra wrzuca gracza w dane środowisko i nie tłumaczy za bardzo co robić, w jakiej kolejności to przy pierwszym przejściu jest realne nawet 7h grania tak jak u mnie. Największy plus za klimat i niesamowicie dobrą muzykę, nie żartuję, cokolwiek by nie leciało podczas grania robi robotę tak jak trzeba. Podejrzewam, że gdyby podczas gry towarzyszyłą nam, tylko cisza, oceniałbym Rime dużo gorzej. Zagadki są w miarę proste choc oceniam je pozytywnie, wymagają trochę spostrzegawczości, ale lepsze to niż udziwnienia i brak logiki na siłe. Jeśli miałbym się przyczepić to chyba najbardziej do jakiejś tam monotonii, gra czasami zbyt mocno śmierdzi symulatorem chodzenia i do tego, że przewidziałem o czym będzie gra już w pierwszych minutach gry. Mimo, ze twórcy próbują, żebyśmy przywiązali się do liska czy kuli z koszpyrami to jednak nie jest to poziom TeamIco i minimalne emołszyns wyczułem dopiero po koniec , według mojej interpretacji gra opowiada o tym o czym było Journey oraz o pogodzeniu się ze stratą , co nie jest jakies ciężkie do zrozumienia, ale podjerzewam, że inne podobne gry jakby były bardziej dosłowne wypadłyby podobnie pod tym względem. Wiadomo, nie ma tutaj sytuacji jak w TeamIco, że grałeś w tylko 3 gry, a każda z nich była unikalnym doświadczeniem, no ale Rime ma w sobie coś magicznego i swojej kategorii dałbym jej solidne 8/10 choć zdaje sobie sprawę, że ktoś może uwazac, że za dużo tutaj naśladownictwa i za mało własnej tożsamości. Polecam jednak sprawdzić i przekonać się samemu, nie ma tego typu gierek zbyt wiele, wiec czemu nie dac Rime szansy? Edytowane 7 czerwca 2017 przez SlimShady 1 Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 21 czerwca 2017 Opublikowano 21 czerwca 2017 Pograłem 2h i całkiem przyjemna gierka na odstresowanie, zagadki proste, trochę ślamazarne sterowanie ale klimat i oprawa AV robi mocno, tylko gra ostro szaleje z płynnością na xo/ps4 i tutaj duży minus. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 11 października 2017 Opublikowano 11 października 2017 Boże jakie to dobre. Jakby mnie ktoś mnie zahibernował i włączył tę gierkę to bym myślał, że to kolejna pozycja Team Ico. Klimat, dźwięk, odgłosy, niektóre budowle czy nawet wszędobylskie jaszczurki xD to normalnie TI. Trochę skakania, zagadek, eksploracji no i co ważne pure singiel player. Do tego naprawdę fajna rysowana, kolorowa grafa Czuje się jakbym grał na PS2 z samymi dobrymi tego aspektami. Po 3,5h największe zaszkodzenia ostatniego roku. Kto nie grał to polecam nadrobić. Cytuj
Gość Opublikowano 14 listopada 2017 Opublikowano 14 listopada 2017 Miałem na switcha brac ale wszedzie pisza ze niezla kaszana in wyszla z tego portu. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 14 listopada 2017 Opublikowano 14 listopada 2017 Też czekałem i czekałem na tę wersję aż się złamałem i wziąłem na PS4. Teraz tym bardziej nie żałuję. Jak coś zapraszam po prawilną wersję na PT http://www.psxextreme.info/topic/116480-zs-rime/?do=findComment&comment=4122632 Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 14 listopada 2017 Opublikowano 14 listopada 2017 Mam ta grę na celowniku :) Cytuj
Pierce 10 Opublikowano 7 lutego 2018 Opublikowano 7 lutego 2018 Jestem w szoku, ale gra początkowo sprawia mi więcej radochy niż TLG. Coś, co nigdy nie przeszłoby mi przez myśl. Grafika jest cudna, klimat niesamowicie kojący, a niezbyt skomplikowane zagadki połączone z eksploracją aż przenoszą mnie na ten świat. Mam jedynie nadzieję, że gra nie jest za długa i nie nadwyręża gościnności. Cytuj
ASX 14 659 Opublikowano 7 lutego 2018 Opublikowano 7 lutego 2018 Zdecydowanie nie jest za długa Figaro, nie masz się czego obawiać Gra ma bardzo przyjemny pacing i regularnie wprowadza do rozgrywki niewielkie, aczkolwiek nowe odświeżające zmiany, dzięki czemu cały czas spędzony w grze jest bardzo przyjemny. Szkoda że gra przeszła bez większego echa, bo wydaję mi się że zasługiwała na nieco więcej miłości i uwagi od graczy. Cytuj
Pierce 10 Opublikowano 7 lutego 2018 Opublikowano 7 lutego 2018 9 godzin temu, asax napisał: Szkoda że gra przeszła bez większego echa, bo wydaję mi się że zasługiwała na nieco więcej miłości i uwagi od graczy. Bo przestała być exem Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 7 lutego 2018 Opublikowano 7 lutego 2018 (edytowane) 21 minut temu, Pierce napisał: Bo przestała być exem Coś w tym jest, Yeti nie kupił na premiere a bardzo gifami z tej w CW walczył. Szczerze mowiąc to myślałem, że wyjdzie z tej gry crap po tych perypetiach w studiu i ogólnie jakości ich gier (grałem w crapiastego Deadlight), ale na szczęscie tak nie jest, sprawdzi się w plusie, sciągne dzisiaj. Edytowane 7 lutego 2018 przez _Be_ Cytuj
Hum 3 699 Opublikowano 7 lutego 2018 Opublikowano 7 lutego 2018 Ogrywam właśnie Rime i generalnie, gdyby nie kwestie techniczne, czyli miejscami stałe 20 fps i zwolnienia przy doczytywaniu kolejnych etapów, to byłoby solidne 8+/10 Poziom artystyczny gierki jest bardzo wysoki. Żywy, pięknie animowany świat, śliczna muzyka. Nic tylko się chilloutować przy niej. Cytuj
Pierce 10 Opublikowano 7 lutego 2018 Opublikowano 7 lutego 2018 A na czym ogrywasz? Na Prosiaku framerate jest dosyć niezły. Podoba mi się również brak znaczników i w sumie dosyć luźne podpowiedzi co dokładnie powinno się robić. Gra ufa intuicji gracza, a to zawsze się chwali. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.