Square 8 711 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Gierka zapowiedziana w GoW: Ascension Trailer z GC mnie zaciekawił, ciekawe ile będzie trzeba na to czekać i co to w ogóle będzie. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 22 sierpnia 2013 Opublikowano 22 sierpnia 2013 Trailer z GC mnie zaciekawił, ciekawe ile będzie trzeba na to czekać i co to w ogóle będzie. Przygodówka w FPP. Miała też wyjść na PC, ale najwyraźniej to stuprocentowy ex na PS4. Cytuj
XM. 11 038 Opublikowano 22 sierpnia 2013 Opublikowano 22 sierpnia 2013 Mega zawód jeśli jest to właśnie ta zapowiedź z GOWa. Gra na przejście w godzinę to nie to czego się spodziewałem. Mam nadzieję, że druga część SMS robi coś ambitniejszego niż kolejny God of War. Cytuj
Figaro 8 303 Opublikowano 22 sierpnia 2013 Opublikowano 22 sierpnia 2013 Mega zawód jeśli jest to właśnie ta zapowiedź z GOWa. Gra na przejście w godzinę to nie to czego się spodziewałem. Mam nadzieję, że druga część SMS robi coś ambitniejszego niż kolejny God of War. Hm? Team Stiga robi nowe IP od 3 lat. Balrog pewnie zajmie się GoWem, ale oni dopiero zbierają ludzi. Poza tym wątpie by ten Rapture był na godzinę Cytuj
XM. 11 038 Opublikowano 22 sierpnia 2013 Opublikowano 22 sierpnia 2013 (edytowane) http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=19122 Everybody’s Gone to the Rapture to artystyczna przygodówka, w której akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Grę wyprodukowało studio thechineseroom, mające na koncie takie tytuły jak Dear Esther czy Amnesia: A Machine for Pigs. Produkcja opowiada historię cichej apokalipsy. Akcja toczy się w trakcie ostatniego dnia końca świata w niewielkiej wiosce zlokalizowanej na terenie brytyjskiego hrabstwa Shropshire. Całość koncentruje się na przedstawieniu intrygującej opowieści, a sercem rozgrywki są interakcje z otoczeniem i postaciami. Gracze mają pełną swobodę działania, ale jednocześnie fabuła nie jest kształtowana jedynie przez ich działania. Zamiast tego wirtualny świat zamieszkuje sześć innych postaci, które pozostawione w spokoju będą żyły własnym życiem. Oczywiście, jedną z głównych atrakcji jest wchodzenie w interakcje z tymi bohaterami i wpływanie na ich działania. Struktura świata jest w pełni otwarta. Mapa jest na tyle duża, że spacer z jednego jej końca na drugi zajmuje około 20 minut. Jednocześnie gracz na eksplorację zawsze otrzymuje jedynie godzinę. Po niej gra ulega zakończeniu, a to, co w ciągu tych 60 minut zobaczymy i zrobimy staje się naszą własną historią. Całość została zaprojektowana tak, aby można ją było przechodzić wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe elementy. Warto dodać, że pomimo położenia nacisku na fabułę środowisko gry oferuje sporą interaktywność i pozwala m.in. na otwieranie wszystkich drzwi i manipulowanie każdym obiektem, a dotarcie do niektórych lokacji wymaga sporego wysiłku. Wszystko to napędza silnik CryEngine 3. Nie jara mnie mimo wszystko granie po 10 razy i odkrywanie nowych dupereli. Obym się mylił i powstało coś ciekawego. "Team Stiga robi nowe IP od 3 lat. Balrog pewnie zajmie się GoWem, ale oni dopiero zbierają ludzi." W sumie spoko, nie wiedziałem, że az tak się rozrośli więc mnie trochę uspokoiłeś. Nowy GOW od Balroga to z miejsca będzie niszczyciel poprzednich części więc jeśli okaże się prawdą to zaczynam się jarać. Edytowane 22 sierpnia 2013 przez XM. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 22 sierpnia 2013 Opublikowano 22 sierpnia 2013 SSM tylko pomaga przy tej grze, to nie jest ich projekt. Prawdziwe SSM pracuje na duzym tytulem AAA scifi - na tyle duzym, ze ekipa od Wstapienia nie robi swojej gry tylko dolaczyli do Stiga. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 26 marca 2014 Opublikowano 26 marca 2014 “Everybody’s Gone to the Rapture” Could Be A Project Morpheus Title Everybody’s gone to the VR? Morpheus? Matrix? Sorry for the corny worn out jokes. Since Gamescom 2013, we’ve heard little about The Chinese Room‘s PlayStation 4 exclusive Everybody’s Gone to the Rapture. All we know so far is that its surrounds a post apocalyptic setting, you play as a scientist, and that it’s first person view. With that being said, in a recent twitter conversation between Sony President of Worldwide Studios Shuhei Yoshida, and The Chinese Room, we may have some interesting details for those interested in the newly announced Project Morpheus VR headset. First, check out the conversation below. As you can see, Media Molecule aren’t the only ones excited about Project Morpheus. Now, if you’re not familiar with The Chinese Room, allow me to shed some light on their history of video games. They’ve developed both Dear Esther, and the popular survival horror title, Amnesia: A Machine for Pigs. Amnesia has already received VR support from the Oculus Rift (Which has just been acquired by Facebook for 2 billion dollars). With that being said, this could be the main reason why we haven’t heard anything about Everybody’s Gone to the Rapture. The Chinese Room and Sony have kept the details of the game under wraps until Project Morpheus was revealed. As always, this is just rumor and speculation so take this with a grain of salt. Do you think The Chinese Room have their hands on the Morpheus, and is planning on using it to create Everybody’s Gone to the Rapture. http://www.junkiemonkeys.com/ps4-exclusive-everybodys-gone-to-the-rapture-could-be-a-project-morpheus-title/ Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 13 czerwca 2014 Opublikowano 13 czerwca 2014 Wiele na tym E3 nie pokazali, ale zawsze coś: Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 6 lipca 2014 Opublikowano 6 lipca 2014 Grałbym! Będzie dobry tytuł, choć na pewno nie dla wszystkich. Gry FPP bez pif-paf zawsze witam z otwartymi ramionami. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 18 stycznia 2015 Opublikowano 18 stycznia 2015 Nie tylko z filmików wypływa klimat tych lokacji. Z pewnością w to zagram. Cytuj
Figaro 8 303 Opublikowano 12 lutego 2015 Opublikowano 12 lutego 2015 (edytowane) Edytowane 12 lutego 2015 przez Square 1 Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 16 marca 2015 Opublikowano 16 marca 2015 Yeti, gdzie tam jest gameplay, skakałem po filmiku i widziałem tylko ruch kamery. Tak ma to wyglądać? Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 16 marca 2015 Opublikowano 16 marca 2015 no ja też tu widzę tylko grafikę. szykuje się kolejny walking simulator, ale bez puzzli. <ok> Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 16 kwietnia 2015 Opublikowano 16 kwietnia 2015 https://www.youtube.com/watch?v=XIWdbibONxg Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 16 kwietnia 2015 Opublikowano 16 kwietnia 2015 o kurde jak te screeny wyglądają! to na UE4 ? o czym ta gra ma być w ogóle, symulator chodzenia po domu? Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 16 kwietnia 2015 Opublikowano 16 kwietnia 2015 (edytowane) o kurde jak te screeny wyglądają! to na UE4 ? o czym ta gra ma być w ogóle, symulator chodzenia po domu? CryEngine. Ma być mniej więcej o tym, że wszyscy w miasteczku zniknęli, a ty chodzisz i szukasz wskazówek żeby się dowiedzieć co się stało. Taki trochę walking simulator. Edytowane 16 kwietnia 2015 przez SzczurekPB 1 Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 16 kwietnia 2015 Opublikowano 16 kwietnia 2015 o kurde jak te screeny wyglądają! to na UE4 ? o czym ta gra ma być w ogóle, symulator chodzenia po domu? Historia skupi się na tajemniczym wydarzeniu, które zmusiło wielu ludzi do ucieczki z angielskiej wioski. Chodzi o apokalipsę, choć z pewnością nietypową - jak sugerują twórcy. Akcja toczy się w czerwcu 1984 roku. Trailer przedstawia wnętrze budynku. Słyszymy głos spikera radiowego, który ostrzega mieszkańców. Mówi, żeby nie wychodzili z domów i nie kontaktowali się z innymi. Na końcu kamera oddala się na tyle, że widzimy niewyraźne, świetliste sylwetki mężczyzny i kobiety, którzy prowadzą rozmowę. Projektanci ze studia The Chinese Room są odpowiedzialni między innymi za tytuły Dear Esther czy Amnesia: A Machine for Pigs. http://www.eurogamer.pl/articles/2015-04-16-tajemnicza-atmosfera-w-nowym-zwiastunie-everybodys-gone-to-the-rapture Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 19 czerwca 2015 Opublikowano 19 czerwca 2015 Dobra, ale tak szczerze... o czym ma byc ta gra i dlaczego mam sie nia jarac? Ładna grafika, ok, ale co z reszta? 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.