KarolJanuszGejmingu 476 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 Sa w tej grze dzielnice kontrolowane przez gangi? Najbardziej ten aspekt podobal mi sie w SA. Cytuj
EvilGucio 17 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 Wszystko jest cacy ale model jazdy i uszkodzeń z L.A Noire ssie pałe! Cholera no nic nie czuć wagi tych pojazdów nie fruwają tak swobodnie i nie czuć żadnej energii przy mocnym uderzeniu po prostu nie mogę tego przeboleć i nie wierzę, że tak to będzie wyglądało w grze kiedy wyjdzie 17 Września. Efekt jest taki jak by przy samochodach kompletnie wyłączyli fizykę i silnik euforię, przed chwilą jadąc motorem odbiłem się od znaku jak jakimś NFS czy Midnight Clubie. I co z tego, że jest ogromny świat jak najważniejsza rzeczy czyli samochody mają jakąś kamienną fizykę... może po prostu te konsole nie pociągnęły by już takiej ilości detali, ogromu świata i fizyki pojazdów. Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 I jak z wersja na ps3 ? jakies opinie ? różni się od Xboxa ? jest 640p ? Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 jest piekna jak przechodzila z M do xmb 2 minuty to myslalem ze to juz koniec mojej konsoli. gra jest piekna Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 Raven, napisałeś, że wszystkie bronie nie są dostępne od początku. W takim razie jak się je odblokowuje?? Są jakieś specjalne misje dające ci dostęp do większego arsenału, czy po prostu w pewnym momencie misjo fabularnych stają się dostępne?? Z czasem, z kolejnymi misjami, odblokowują się kolejne. Tak było przecież w poprzednich GTA też. Po zrobieniu misji z daną bronią dostajemy SMS-a, że ta właśnie pukawka jest już dostępna w Ammunation. Sa w tej grze dzielnice kontrolowane przez gangi? Najbardziej ten aspekt podobal mi sie w SA. Na razie na nic takiego nie trafiłem i nie wydaje mi się, bym jeszcze miał okazję. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 (pipi) panowie, (pipi). Tak straszyliście tym modelem jazdy, brakiem zniszczeń, euphorii, a tu się okazuje że nic z tego nie było prawdą. Trzeba Panowie wziąć grę we własne rączki, żeby się przekonać jak jest na prawdę. System zniszczeń pojazdów jest o niebo lepszy od tego z czwórki. Nówki nie gniotą się mocno przy pierwszych uderzeniach (co dziwiło), lecz gdy już się zaczną to jest na co patrzeć. Model jazdy wolniejszych pojazdów jest taki sobie. Za to fur sportowych to prawdziwy ogień. Nie ma mowy o żadnych uogólnieniach. Euphoria lata niczym szmata, wszystko sypie się dookoła, jest nextgenowo, bardzo nextgenowo. Przemierzyłem mapę wzdłuż i wszerz, Waliłem do wojska jak do kaczek, byłem na najwyższej górze w grze, z której zjechałem motorem - ginąc. A i wiecie co. Gra jest płynna. Czasem liczba fpsów spada do 20, ale nigdy mniej. Aliasing to poziom Max Payne 3, więc możecie sobie porównać. Graficznie orgia. Filtry - widać że R* wyciągnęło wnioski po modach do czwórki. Nie wiem teraz czy grać, czy czekać na oryginała. Daleko nie chcę zajść. A w sumie to wszystko jedno, skończę ja nie raz bo misje są przecudne. Nie ma mowy o nudzie z czwórki. Już 3 misja kręci konkretnie, a dalej jest już tylko lepiej. Pozdrawiam ze słonecznego Los Santos. 3 Cytuj
sprutus 3 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 dalej niech już bedzie wtorek.cos czuje ze po pierwszym ograniu wezme konsole do pracy nastepnego dnia Cytuj
Masny 343 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 Efekt jest taki jak by przy samochodach kompletnie wyłączyli fizykę i silnik euforię Euphoria nie ma nic wspólnego z prowadzeniem pojazdu. Silnikiem fizycznym w grze jest silnik bullet; euphoria odpowiada tylko za fizykę żywych ludzi (martwi to zwykły ragdoll) Cytuj
GwynBleidd_79 114 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 dalej niech już bedzie wtorek.cos czuje ze po pierwszym ograniu wezme konsole do pracy nastepnego dnia Ja akurat z poniedziałku na wtorek jestem w pracy. Orientuje się ktoś o której otwierają real albo tesco Coś czuje że nie pośpię sobie po tej nocce w wtorek Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 (edytowane) Nie wiem ile razy miałem podkreślać, że model jazdy nie jest gorszy, ale inny, więc nie wiem o czym mówisz pisząc o straszeniu. Gdzieś w pewnym momencie nawet pisałem, że po dłuższym czasie zaczyna się dostrzegać dobre strony. Po prostu jeśli ktoś liczył na pływanie z GTA IV, gdzie kręciło się nieziemskie drifty, to można się lekko zniechęcić. Edytowane 14 września 2013 przez raven_raven Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 (edytowane) (pipi) panowie, (pipi). Tak straszyliście tym modelem jazdy, brakiem zniszczeń, euphorii, a tu się okazuje że nic z tego nie było prawdą. Trzeba Panowie wziąć grę we własne rączki, żeby się przekonać jak jest na prawdę. System zniszczeń pojazdów jest o niebo lepszy od tego z czwórki. Nówki nie gniotą się mocno przy pierwszych uderzeniach (co dziwiło), lecz gdy już się zaczną to jest na co patrzeć. Model jazdy wolniejszych pojazdów jest taki sobie. Za to fur sportowych to prawdziwy ogień. Nie ma mowy o żadnych uogólnieniach. Euphoria lata niczym szmata, wszystko sypie się dookoła, jest nextgenowo, bardzo nextgenowo. Przemierzyłem mapę wzdłuż i wszerz, Waliłem do wojska jak do kaczek, byłem na najwyższej górze w grze, z której zjechałem motorem - ginąc. A i wiecie co. Gra jest płynna. Czasem liczba fpsów spada do 20, ale nigdy mniej. Aliasing to poziom Max Payne 3, więc możecie sobie porównać. Graficznie orgia. Filtry - widać że R* wyciągnęło wnioski po modach do czwórki. Nie wiem teraz czy grać, czy czekać na oryginała. Daleko nie chcę zajść. A w sumie to wszystko jedno, skończę ja nie raz bo misje są przecudne. Nie ma mowy o nudzie z czwórki. Już 3 misja kręci konkretnie, a dalej jest już tylko lepiej. Pozdrawiam ze słonecznego Los Santos. a jak jest z tym modelem jazdy texz ? jak wypada w porównaniu do czwórki ? zaznaczam, że dla mnie model jazdy w IV to najlepszy model jazdy w sandboxach ever edit: raven mnie wyprzedził, ale co dokładnie masz na myśli pisząc ''inny'' ? Edytowane 14 września 2013 przez 44bronx Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 Chyba chodziło mu o (nie)sławny cytat, który jest widoczny w mojej sygnie. Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 Boje sie tego modelu jazdy Bo wyglada tak dretwo jak we sleeping dogs Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 Czy rzeczywiście występuje efekt doczytywania się tekstur nawet tych blisko gracza ? Oczywiście chodzi mi o PS3 ? Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 Boje sie tego modelu jazdy Bo wyglada tak dretwo jak we sleeping dogs Ciiii, będzie dobrze... Już, już... Zawsze możesz sobie czwóreczke odpalić, no już, nie płacz... 1 3 Cytuj
popiol 16 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 A jakie są znajdźki w tej części? bo w IV było 100 gołębi do ubicia. Tuningując auto można wrzucić do niego nitro? Próbowaliście strzelać w oponę rozpędzonej furze, jak tak to jak te auto się zachowuje wtedy? Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 Panowie, czytajcie dokładniej, bo już kilka razy pisałem. Kamera jest dużo sztywniejsza a samochody mają sporo wyższą przyczepność. Stąd ta sztywność wyziewająca z gifów. W prowadzeniu jest ciekawiej, bo samochodem wciąż giba zawodowo, ale przez kamerę tego już tak nie czuć, a i rzadziej wpadamy w poślizgi. Tylko tyle i aż tyle moim zdaniem. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 Model jazdy jest inny, samochody lepiej reagują. Denerwować może to przy wolniejszych furach bo te nie wpadają w poślizgi i wydaje się jakby trzymały się szyn. Te które mają trochę pod silnikiem zachodzą przy zakrętach, wpadają w poślizgi, skaczą na nierównościach co daje masę frajdy. W połączeniu z silnikiem fizycznym Euphoria jest kozacko. Gra przez to zyskała na szybkości bo pojazdy Policji w obecnym stadium to niesamowicie wkurzające sukinkoty. Nie można używać Pay N Spray do ich gubienia, ale za to ucieczka samolotem to pewna ucieczka. Przy 5 gwiazdkach co prawda nie goni nas wojsko, ale te jest obecne w grze. Gra imo jest trudniejsza niż czwórka bo nie pamiętam żebym tak często tracił życie. Acha, wiecie dlaczego na filmikach nie było wyskakiwania przez przednią szybę? Bo trzeba na prawdę konkretnie uderzyć. Wypadek przez szybę = zgon. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 poślizgi był kozackie w IV, ale z tego co napisałeś to zapowiada się i tak dobrze Cytuj
Vigor 22 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 raven, mysle, ze te wzmianki o sztywnej kamerze niektorym zaciemniaja twoj opis. co za roznica jak kameraa pracuje, wydus z siebie, ze model jazdy jest lzejszy i pozwala na bardziej dynamiczne akcje. naszprycowalem sie wczorj strimami pare h wiec nawet ne dotykacja pada moge to powiedziec. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 Jak komuś podobało się prowadzenie fur w NFSMW 2013 to będzie zadowolony. Cytuj
Janush 224 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 (edytowane) Dzisiaj jadę z nagrywarką do kolegi, który ma gta 5. W poniedziałek o 22:00 powinienem wrzucić stunt montage, ale jakby ktoś był chętny to mogę przesłać jakiś gameplay albo wrzucić na jakąś stronę, żeby można było pobrać już wcześniej. Edytowane 14 września 2013 przez terror Cytuj
mariopim 6 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 Czy to gta na ps3 będzie można zainstalować na konsoli i grać bez płyty? Bo coś tak wyczytałem... Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 (edytowane) Ha no pewnie. Ja sie skladam z 30 kolegami na jedna kopie - a I tak wszyscy pograja! Edytowane 14 września 2013 przez Kre3k 1 Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 (edytowane) Pograłem chwile i to co mi przeszkadza to płynność animacji szczególnie jak jedziemy szybko po miescie (sam poczatek). Na pewno nie ma 30 fpsów. Sama gra jednak (pomijając framerate) widać że jest dopracowana do granic możliwości - najwyższa półka. Animacja postaci, to co się dzieje wokoło 0_o. Nie wiem jakim cudem ktoś napisał silnik napędzający to wszystko na 512 mb pamięci. Aż strach pomyśleć jak to będzie wyglądać na super PCcie z nasa albo co rockstar wymodzi na nextgenach. Edytowane 14 września 2013 przez mozi Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.