Sibian 154 Opublikowano 3 września 2013 Opublikowano 3 września 2013 (edytowane) Cóż, kontynuacja jednego z najlepszych horrorów na rynku, musi mieć tutaj swój temat. Premiera już 10 września. Twórcy m.in na twitterze podali link do pierwszych 25-minut gry. http://www.youtube.com/watch?v=pg3dxBUAlsY Odpuszczę sobie lepiej ten filmik ze względu na możliwe spojlery. Oglądać na własną odpowiedzialność. Zapowiadana jest wersja polska na steamie i GOG-u. Ceny : GOG : 15,99$ Steam : 12,79€ Allegro : ok. 44-48zł Edytor poziomów nie został jeszcze potwierdzony. Bez niego, produkcja naprawdę ogromnie straci na żywotności i ocenie. Edytowane 3 września 2013 przez Sibian Cytuj
c0ŕ 4 834 Opublikowano 3 września 2013 Opublikowano 3 września 2013 jedynka dobra, penumbry świetne, czekam z niecierpliwością Cytuj
decoyed 707 Opublikowano 3 września 2013 Opublikowano 3 września 2013 Wlasnie po raz pierwszy przechodze jedynke. Niesamowita gra. Sluchawki na uszach, ciemnica w domu i wrazenia niesamowite. Juz wiem, ze chetnie siegne po kontynuacje. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 5 września 2013 Opublikowano 5 września 2013 Amesia Dark Descent wyszła im świetnie więc pokładam duże nadzieje, na kolejny solidną porcję klimatycznego straszenia. Cena jak za nowość też nie jest zła ale i tak poczekam z zakupem do Xmax Steam Sale bo teraz mam dość gier do ogrywania. Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 5 września 2013 Autor Opublikowano 5 września 2013 Można już wstępnie pobrać na steamie. Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 5 września 2013 Autor Opublikowano 5 września 2013 (edytowane) Nie będzie możliwości tworzenia CS. Wrzucą tylko jakiś lipny zbiór teksturek do starej Amnezji. Niech się durnie ugryzą. Minimum -2 do oceny. Zaskoczenie negatywne, wiedziałbym wcześniej to bym im pokazał środkowy palec a nie kupił. Edytowane 5 września 2013 przez Sibian Cytuj
Gość TopsyTurvy Opublikowano 5 września 2013 Opublikowano 5 września 2013 Sequel do jednego z najlepszych horrorów jakie dane było mi grać, do tego z dość wymagającymi zagadkami. Liczę tylko, że mój PC to udźwignie, bo podobno gra ma tak wyśrubowaną fizykę, że potrzebuje wyraźnie lepszego sprzętu, aniżeli poprzedniczka. Ważne by nie poszło w stronę większej ilości wrogów. Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 7 września 2013 Autor Opublikowano 7 września 2013 (edytowane) Gra według twórców będzie krótsza niż pierwowzór. Jedynie, średnio 5-6h czasu gry. Dodajmy do tego brak edytora. Oj, Fricional zaczyna powoli dymać klientów. Główny wątek będzie musiał być oszałamiający by oceny były dobre. Z drugiej strony , nawet jeśli gierka będzie przeciętna, mega odtwórcza to pajace nadal będą piszczeć jak to jest strasznie, ciemno i dawać dyszki. Ja zaczynam mieć coraz większe obawy , że to zwykły krótki, ograny DLC tyle , że nagle płatny. Zresztą z takim zamiarem na początku powstawała ta gra i to bodaj za darmoszkę. No nic. Oby do wtorku, do około 19:00. Edytowane 7 września 2013 przez Sibian Cytuj
Peter. 1 Opublikowano 7 września 2013 Opublikowano 7 września 2013 Nie będzie możliwości tworzenia CS. Wrzucą tylko jakiś lipny zbiór teksturek do starej Amnezji Edytora do AAMFP nie będzie nie bez przyczyny - twórcy wyjaśnili dlaczego wybrali takie a nie inne rozwiązanie. Ten update ma nie być lipnym zbiorem tekstur, tak naprawdę w nim ma nie być żadnych assetów, tylko kod gry ATDD zostanie tak zmieniony, aby można było wykorzystać elementy AAMFP w CS dla ATDD. Z drugiej strony gracze którzy kupią AAMFP nie mając ATDD (które było już co najmniej 2 x w humble bundle) będą pokrzywdzeni... Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 7 września 2013 Autor Opublikowano 7 września 2013 (edytowane) Wytłumaczyli w taki prostacki sposób który tylko jeszcze bardziej ich dyskwalifikuje. M.in , że nie będzie w AAMFP "plecaka" więc twórcy CS sobie nie poradzą w tworzeniu. Dlatego CAŁY edytor wylatuje a malkontenci niech wracają do starości. Oczywiście mydlenie oczu lipnym uaktualnieniem również jest zabawne. Działania tej firmy zachęcają do spiracenia i czkawką prędzej czy później im się to odbije. A co do tego , że nie będzie nowych assetów to oni sami już się plączą. Raz fanzolą tak, raz siak. Dziwię się fanom. Wprawdzie jest kilka tematów o tym na oficjalnym forum, jednak bardzo mdłe i uległe. Może moderacja tam ostro działa ? Byłby ostry szum to tylko patrzcie jak zaraz pojawiłby się nowy edytor AAMFP z możliwościami tej odsłony. No nic, widać większość fanów CS chce lecieć na dwie części w tym jedną kulawą. Edytowane 7 września 2013 przez Sibian Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 9 września 2013 Autor Opublikowano 9 września 2013 (edytowane) Zaczynają napływać oceny. Póki co średnia to około 75-77%. "Jedynka" ma około 85-87%. Edytowane 9 września 2013 przez Sibian Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 9 września 2013 Opublikowano 9 września 2013 Nie wiedziałem o tym, ale za Amfp stoi inny developer (kolesie od dear esther) więc to pewnie tłumaczy słabsze oceny. Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 9 września 2013 Autor Opublikowano 9 września 2013 Znaczy robili to z nimi w kooperacji. Tyle rzeczy ponoć wycieli . Przyspieszyli premierę na steamie. Będzie za około 13h. Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 10 września 2013 Autor Opublikowano 10 września 2013 (edytowane) Co za (pipi). Połowy przedmiotów już nie można ruszać czyli fizyka ucięta o połowę. Połowa drzwi zamknięta na głucho. Ciągle tnie bo nie potrafi doczytać kolacji w tle ( na forum już widzę jest o tym wątek ), lampa o nieorganicznym zapasie (pipi) wi czego, fabułka taka z(pipi)ana których nienawidzę, czy to sen czy nie, (pipi) wi o co chodzi. System strachu bohatera wycięty całkowicie Tekstury, przedmioty już po 5 minutach gry powtarzają się na potęgę. Nie kupujcie tego. Edytowane 10 września 2013 przez Sibian Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 10 września 2013 Opublikowano 10 września 2013 A powiedźcie czego wy się spodziewaliście? The chineseroom nie umie robić gier. Oni robią tylko przechadzki, wędrówki po planszach. Coś jak benchmark, tylko bez oszołamiającej grafiki. Nic dziwnego, że ich nowa gra powstaje tylko na PS4. W szeregach Sony powinni się odnaleźć bez problemu. Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 10 września 2013 Autor Opublikowano 10 września 2013 Nie robili tego sami przecież a w kooperacji z FG. Ok, więcej, bez emocji opiszę za jakiś czas. Na szybko czego nie ma już i nie zostało zastąpione niczym innym tak naprawdę : - brak "systemu strachu" - brak oliwy do lampy ( aktualna lampa świeci non stop ) - brak krzesiw, nie ma już zapalania świec - brak plecaka ( wszystko używamy w najbliższym pobliżu ) - chyba z 70% przedmiotów na mapie nie można już ruszać ( ruszamy tylko to co twórcy pozwolili, reszta nieaktywna, dramat) - chyba z 90% drzwi i szafek zakratkowana i nawet nie można ciągnąć za klamkę, uchwyt Za dużo różnorakich melodyjek, odgłosów. Co chwilę coś innego, no tak się strachu nie buduje stoma bzyczkami na minutę. Chyba jeszcze nawet głuchej ciszy nie było. I jeszcze prawdopodobnie przez to gra stop klatkuje ( ciągle te odgłosy ciągnie z dysku, bez pre-loadingu, watek na oficjalnym forum się rozrasta ). Póki co grałem, strachu brak. Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 11 września 2013 Autor Opublikowano 11 września 2013 (edytowane) http://www.psxextreme.info/topic/96750-własnie-ukonczyłem/?p=2898223 I to chyba tyle z mojej strony, i tak było mnie tu za dużo. Trzeba zapomnieć o tym niewypale. Edytowane 11 września 2013 przez Sibian Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.