MaZZeo 14 182 Opublikowano 3 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 lutego 2015 zeskanuje ktoś i wrzuci mi na PW ten artykuł o HL? zwiedzilem 3 empiki w miescie i zaden nie miał no Cytuj Odnośnik do komentarza
Metoda 1 325 Opublikowano 4 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 lutego 2015 Wczoraj kupiłem pisemko od Judaszy, przejrzałem, coś tam poczytałem, i wrażenie jest jak najbardziej ok. Cytuj Odnośnik do komentarza
grzybiarz 10 292 Opublikowano 4 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 lutego 2015 Mazzeo, jedź do Tesco, albo Carefoura i tam na pasażu w kiosku inmedio, czy jakoś tak. Na pewno znajdziesz, a jak nie, to możesz kupić wersję cyfrową;p Cytuj Odnośnik do komentarza
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 5 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 lutego 2015 (edytowane) Jak czytam Pixela, jak w ogóle mam go w rękach, to przypomina mi sie moja dyskusja z Mazzim, ze marzę, aby tak kiedyś wyglądał magazyn o grach. Przytaczałem przykłady gazet o filmach, kinie pokazując, ze brakuje gazety o elektronicznej rozrywce wydawanej dla dorosłych (w sensie starych) graczy, dla których 5 złotych wiecej za gazetę to luz, a papier, układ, szata graficzna, kolorystyka itp wręcz krzyczą CZYTAJ MNIE TY DOJRZAŁY SKUR,VYSYNU!!! Ciekawe jak z następnymi numerami, ten propsuję Edytowane 5 lutego 2015 przez waldusthecyc 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Mejm 15 291 Opublikowano 7 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2015 Inne spojrzenie na sprawe zbiorki, nowego SS, Pixela itd. http://grastroskopia.pl/tomograf-11-z-archiwum-tajnych-sluzb/ od 27:56 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Velius 5 698 Opublikowano 9 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 lutego 2015 Czytam sobie PIXEL na kibelku co jakis czas. Wlasnie doszedlem do artykułu na temat Command and Conquer. Dobrze sie to czyta, chyba skusze sie na drugi numer jak sie pojawi. Cytuj Odnośnik do komentarza
grzybiarz 10 292 Opublikowano 14 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 lutego 2015 (edytowane) Od jakiegoś czasu śledzę profil pisma Pixel na fejsie i tak wrzucą czasem jakieś foto: raz z flipperami w redakcji (że to niby przerwa od pracy), a dzisiaj wrzucili "pochwałkę", że licytują Commadore i cena to 12 000 euro. Napisałem im komentarz, czy to za hajs ze zbiórki, to skasowali. PE zaczynali w jakimś biurowcu 2 x 2:/, a ci skąd mają mieć hajs? No trochę mnie to ciekawi, czy to nie czasem z tej całej zbiórki. Edytowane 14 lutego 2015 przez grzybiarz Cytuj Odnośnik do komentarza
II KoBik II 2 635 Opublikowano 14 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 lutego 2015 Zarobili po pierwszym numerze Pixela :] Cytuj Odnośnik do komentarza
Emtebe 2 524 Opublikowano 14 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 lutego 2015 Ale przecież tam nie ma żadnego info, że oni biorą udział w licytacji. Cytuj Odnośnik do komentarza
MichAelis 5 611 Opublikowano 14 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 lutego 2015 Dokladnie xD flipery gosc sobie kupil (nie z redakcji), a C65 to zwykly link. Cytuj Odnośnik do komentarza
stoodio 2 075 Opublikowano 15 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2015 Dobre - Butcher często przywoływał podobne licytacje w Okiem Maniaka, zapewne we wszystkich brał dział i wszystkie wygrywał za nasze piniendze 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
grzybiarz 10 292 Opublikowano 24 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 lutego 2015 Dobra, nowy numer od czwartku: Podobne trochę do tego: http://www.level.cz/ A Piksela szybko się czyta, ponieważ tak naprawdę mało tam tekstu, a czcionka jest spora. Otwórzcie na stronę 96 czy 108 - tutaj to widać chyba najbardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza
decoyed 707 Opublikowano 24 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 lutego 2015 (edytowane) Okladki to maja genialne. Minimalistyczne, a nie na.srane tego niewiadomo ile. Edytowane 24 lutego 2015 przez decoyed Cytuj Odnośnik do komentarza
marbel007 857 Opublikowano 24 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 lutego 2015 A to nie miał być dwumiesięcznik? Cytuj Odnośnik do komentarza
Lipa 510 Opublikowano 24 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 lutego 2015 Nie, mięsiecznik. Tylko guwno obesrane SS miało być co dwa miesiące Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 24 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 lutego 2015 Jesus, już nowy numer, a ja pierwszego jeszcze nie zdażyłem kupić :O w piątek trzeba będzie oba zakupić Cytuj Odnośnik do komentarza
grzybiarz 10 292 Opublikowano 24 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 lutego 2015 Do jutra masz czas z pierwszym numerem. Cytuj Odnośnik do komentarza
marcinwks 1 002 Opublikowano 25 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2015 Aaaa, miałem nie kupować, ale wzmianka na okładce o Shenmue, trochę mnie zaintrygowała. Problem tylko w tym, że nadal mam nieprzeczytany poprzedni numer, a także 2 numer reaktywowanego SS. Cytuj Odnośnik do komentarza
grzybiarz 10 292 Opublikowano 25 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2015 Ja również nie przeczytałem poprzednika (jestem przy końcu), jednak chyba forum PSX EXTREME wygrywa z wszelką prasą. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 25 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2015 Do jutra masz czas z pierwszym numerem. Wiem właśnie skoczę dziś/jutro do jakiegoś kiosku i poproszę o przytrzymanie do piątku. Cytuj Odnośnik do komentarza
marcinwks 1 002 Opublikowano 25 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2015 Ja również nie przeczytałem poprzednika (jestem przy końcu), jednak chyba forum PSX EXTREME wygrywa z wszelką prasą. Od zarania dziejów byłem wielbicielem i fanem prasy growej, czytając niemalże wszystko od Bajtka, przez TS, SS, Gambler, ŚGK, Reset, NEO+, ale od czasu upadku tego ostatniego prawie zupełnie nie czytam i nie kupuję nic. Próbowałem trochę z PSXE, ale to nie dla mnie. Na GameInformera, Edge'a czy inne periodyki zagraniczne mnie nie stać, więc liczyłem na reaktywację SS. Kiedy upadła, całkowicie straciłem zapał. 1 numer Pixela dostałem od wydawcy, ale jestem może w połowie. Obawiam się, że w dobie internetów, stron o grach i for, prasa - nie tylko growa - straciła niemalże rację bytu. Cytuj Odnośnik do komentarza
grzybiarz 10 292 Opublikowano 25 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2015 Wystarczy popatrzeć jak kiedyś PE, był w każdym kiosku. Dziś raz, że trzeba zagadać do kioskarki, co by sprowadziła PE, dwa: wiele kiosków upadło. Cytuj Odnośnik do komentarza
philipo 148 Opublikowano 25 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2015 Drugi numer miesięcznika PIXEL od czwartku (26.02) w sprzedaży w całym kraju. A oto krótki spis treści: LOADING Muzyka w Wiedźminie 3 Opisujemy jak wyglądały muzyczne inspiracje twórców z CD Projekt RED, rozmawiamy z głównym kompozytorem, Marcinem Przybyłowiczem. Reportaż z Hollywood Nie samymi grami człowiek żyje! Dziennikarz Pixela sprawdzał na Hollywoodzkim Bulwarze jak przez lata zmieniło się serce amerykańskiego kina. Nordic Game Jam Sos Sosowski w ramach "Polskiej Inwazji" dotarł do Kopenhagi, skąd przekazał na czym polega "dżemowanie" niezależnych twórców gier. Granie w Iranie Bartek Kluska osobiście w Teheranie! Tym razem sprawdza jak wyglądają nie polskie, lecz islamskie bajty. 2Dark / Subject 13 Dwie francuskie legendy powracają z nowymi projektami. Opowiadamy wszystko to, co obecnie o nich wiadomo. Torment: Tides of Numenera Była to rekordowa akcja crowdfundingowa na Kickstarterze. Mimo to o projekcie wciąż jeszcze niewiele wiadomo. Parę rzeczy jest jednak pewnych. Uncharted 4 Premiera nowej części przygód Nathana Drake'a zbliża się wielkimi krokami. Zapowiada się, że tonacja w grze będzie znacznie mroczniejsza niż w poprzednich odsłonach. Oculus Rift Testujemy najnowszą wersję wirtualnego sprzętu. Okulary Oculus Rift wkrótce mają w końcu trafić do regularnej dystrybucji, nadszedł więc najwyższy czas, żeby się im dogłębnie przyjrzeć. Kingdom Come Wielki, mało znany tytuł, który może zagrozić Wiedźminowi 3. Werystycznie odtworzony świat schyłku Średniowiecza naprawdę robi wrażenie. Chodziliśmy już po nim! Project Cars Premiera gry została przeniesiona na kwiecień, ale Pixel testował prawie już skończoną wersję gry. Wywiad z Michałem Gembickim z CDP.pl Firma w ostatnich miesiącach zmieniła nieco formułę funkcjonowania. O tym, co się dokładnie wydarzyło oraz o perspektywach rozwoju rynku cyfrowej dystrybucji gier opowiada prezes CDP.pl PLAY THE GAME Evolve Wielce oczekiwany tytuł, uznany za najlepszą grę targów gamescom 2014, wreszcie nadszedł. Sieciowe zwarcia z pozaziemską fauną nigdy nie były tak realistyczne. Life is Strange Wielkie zaskoczenie. Jeszcze kilka miesięcy temu mało kto słyszał o tej grze, a obecnie zapowiada się ona na początek arcyciekawej, mocno obudowanej psychologicznie sagi. Tormentum Graliśmy w pełną wersję tej przygodówki. Najszybciej jak to możliwe dowozimy więc dogłębną recenzję. Wywiad z Piotrem Ruszkowskim z OhNoo Człowiek, w którego głowie zrodził się świat Tormentum opowiada o swoich inspiracjach. Sunless Sea Ta ekonomiczna produkcja odbyła popularną ostatnio drogę od gry przeglądarkowej do klasycznej wersji. Przeszła przy tym rzecz jasna fundamentalny lifting. Grey Goo RTS w oprawie graficznej, jakiej jeszcze chyba nie widzieliśmy. Pytanie tylko czy grywalność stoi na równie wysokim poziomie? Blackguards 2 Klasyczne RPG z izometrycznym widokiem na pole akcji, jak w grach Black Isle. Do tego odpowiednio mroczy świat i stosownie brzydkie potwory. Anoxemia Indyk nie tylko dla płetwonurków! Gra w niesłychanie realistyczny sposób przedstawia podwodne dominium, oddając wszystkie efekty towarzyszące eksploracji głębin. Lucius II: The Prophecy Finowie ledwo co wydali tę horrorową przygodówkę, a już bierzemy ją na warsztat. Oto syn diabła trafia do szpitala psychiatrycznego... Apotheon Platformówka przenosząca nas do czasów świetności Hellady. Bardzo wiernie odtwarza stroje i wzornictwo z epoki. Co ciekawe, za powyższe odpowiada Polak! HALL OF FAME Brutalny Rockstar Skromna firma, która na jednej serii produktów stworzyła wielomiliardowe imperium. W jej historii szukamy momentów przejściowych, w których decydował się kształt Rockstara. Another World Gra, która na lata zdefiniował sposób narracji w grach komputerowych, stając się wzorcem dla późniejszych filmów interaktywnych. Wywiad z Erikiem Chahim Autor Another World udzielił Pixelowi dużego wywiadu, w którym opowiedział o całej swojej karierze. Historia serii Gothic Kochamy dobre cRPG, a seria przygód bezimiennego wojownika jest jedną najciekawszych propozycji gatunku ostatnich lat. Artykuł przedstawia wnikliwe spojrzenie na to, jak seria powstała i jak się rozwijała. Wywiad z Bjornem Pankratzem z Piranha Bytes Był obecny podczas prac nad wszystkimi częściami Gothica. Wie o Piranha Bytes wszystko, ponieważ jest w niej od samego początku. Lucasfilm Games Była to firma uznawana za najpotężniejszego finansowo i technologicznie producenta gier komputerowych w latach 80. Nie zawsze z jej warsztatu wychodziły rzeczy idealne, ale zawsze były to dzieła nietuzinkowe. SECRET LEVEL Felieton Śledzia Autor „Osiedla Swoboda” w moskiewskim metrze! Co się tam wydarzyło przed laty, opowie wam sam Śledziu w swoim felietonie obrazkowym. Wpadki Commodore Po oszałamiającym sukcesie C64 z firmy odszedł Jack Tramiel. Nowe kierownictwo próbowało się imać różnych pomysłów, lecz efekty działań były dość... egzotyczne. Laserdyski Zapomniani pionierzy – to jest to, czym się często w Pixelu będziemy zajmować. W latach 70. powstała technologia, która mogła zrewolucjonizować przemysł rozrywkowy, ale coś poszło nie tak. Wyżerka w kosmosie Gdy ludzkość w końcu zdecyduje się wyruszyć na Marsa, stanie przed problemem zapewnienia żywności załodze. Wśród kosmicznym tematów tym razem kosmiczne farmy. MSX Forever Trzeba było naprawdę kochać MSX-a, żeby znosić wszelkie towarzyszące tej platformie niedogodności. Gdy się jednak to przezwyciężyło, MSX pokazywał rzeczy, na jakie nie było stać C64 ani ZX Spectrum. CREDITS Rola muzyki w grach Na początku w ogóle jej nie było, ale począwszy od prostych piknięć w Pongu, poprzez pulsujące jak bicie serca odgłosy w Space Invaders, sfera dźwiękowa w grach zdobywała coraz większe znaczenie. Krótka historia e-sportu Ator próbuje uchwycić moment, w którym hobby zamieniło się w sport, a zabawa w rywalizację na pieniądze. Wyspa z Atari Wracamy do czasów ośmiobitowych, do rodzimych klimatów z małego Atari. Polscy autorzy zrobili grę, która miała stać się najciekawszą przygodówkę na tę wymierającą już na początku lat 90. platformę. Felieton Michała R. Wiśniewskiego Czy w grach jest miejsce na pierwiastki melodramatyczne? Jeśli tak, to w jakich konwencjach najlepiej się sprawdzają? Samurai Warrior: Battles of Usagi Yojimbo Zaginiony klasyk, który zdefiniował nowoczesne kopaniny. Po niemalże równych 30 latach Pixel przywraca mu należną sławę. Felieton Doktora Destroyera Jak się dawniej robiło pisma o grach, a jak się robi obecnie? No i gdzie w tym wszystkim jest miejsce dla wyświechtanego słowa „kultowy”? Shenmue Przez długi czas była to najdroższa gra wideo. Jednocześnie jedna z najbardziej niezwykłych, jakie kiedykolwiek powstały. Czym było tytułowe shenmue? Felieton Krupika Autorka porusza powracający nieustannie dylemat: czy grać w stare gry, czy się nimi jedynie zachwycać? Odpowiedź jest brutalnie szczera. Zombie Apokalipsa Duży tekst o nurtach we współczesnych grach wideo z zombie. I to zarówno tych przeznaczonych dla jednego gracza, jak i multiplayerowych. Momenty nostalgii: Saboteur Nie miejsce to i czas, żeby przekonywać jak bardzo rewolucyjny był Saboteur. Lepiej przypomnieć sobie wszystkie najciekawsze akcje z tej epokowej gry. Felieton Borka Ostatnie słowo jak zawsze należy do Borka. Tym razem na warsztat trafiają bardzo osobiste sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paliodor 1 761 Opublikowano 25 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2015 Historia Gothica,laserdyski,MSX mniam,trzeba lecieć jutro do kiosku po swój numer. Cytuj Odnośnik do komentarza
grzybiarz 10 292 Opublikowano 25 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2015 Sentyment jest silniejszy od nowych technologii Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.