Skocz do zawartości

Dawne (i dzisiejsze) pisma o grach poza PE (PSX Fan, P+, OPSM, i inne)


Rekomendowane odpowiedzi

A o czym tak strollowali 1ego kwietnia?

Co do tekstów z CDA, to da się wyczuć, że autorzy po prostu dużo czytają książek. W ogóle napisanie w takim piśmie o jakiejś ciekawej książce, czy płycie, wiąże się od razu z promocją. Sam pamiętam, jak Eld polecał jakiś zespół, to łykałem wszystko jak leci. Zresztą nie tylko ja, bo nagle w Action Magu, kąciku muzycznym, czytelnicy recenzowali te albumy:). Sam nawet tam pisałem (ape do gierkowego zina), Farmer pisał (ale nie ten od kartonów), czy słynny aktor, Ogórek.

Odnośnik do komentarza

Mnie chyba odpycha właśnie ta warstwa wizualna czy inaczej layout. Stoją w miejscu od paru dobrych lat, a konkurencja poczyniła spore zmiany. Przydałby się kompletny refresh to może wtedy wrocilbym do nich znowu.

Odnośnik do komentarza

Chodzi mi o ten tekst o nieistniejacym współtwórcy masy kultowych gierek. Spoko to wyszło i miało w sobie potencjał pozytywnej beki. Efekt był taki, że później prostowali i lali z czytelników, którzy to łyknęli. To tak w temacie braku luzu w PE (i nie chodzi mi o heheszki wariata Myszaqa i plucie na przechodniów).

 

W CDA podoba mi się ta akcja z przeciekami gierek, które mają się pojawić na płytkach z nowym numerem. Jak ktoś lubi łamigłówki to wydaje mi się, że redakcja CDA daje radę pod tym względem. Zwłaszcza akcja z "ukrytą treścią", to jest wyższa półka i jak czytam rozwiązania, to łeb mi pęka na pół ze szczerego wrażenia. Bardzo kreatywna forma interakcji z czytelnikiem.

Odnośnik do komentarza

Z FB pixela:

4. numer miesięcznika PIXEL od jutra w sprzedaży. Co w środku? Oto krótki opis zawartości:

LOADING
Pixel Night #1
Relacja z pierwszej edycji wydarzenia zorganizowanego przez naszą redakcję w Centrum Zarządzania Światem, podczas której swoimi doświadczeniami dzielili się Sos Sosowski i Adrian Chmielarz.

Independent Games Festival
Przyglądamy się najważniejszym tytułom prezentowanym podczas tegorocznego święta gier niezależnych w San Francisco.

Automation
Zapowiedź gry, w której możemy pokierować własnym warsztatem samochodowym.

Galactic Inheritors
Sir Haszak bierze na warsztat roboczą wersję nowej strategii rozgrywającej się w bezmiarach Wszechświata.

Hellblade
Jedna z najbardziej oczekiwanych gier roku, dzieło twórców Devil May Cry i Heavenly Sword.

World of Warships
Testujemy wczesną wersję przygotowywanego przez Wargaming symulatora walk morskich.

Mad Max
Rzut oka na powstającą grową superprodukcję opartą na kultowym filmie z Melem Gibsonem.

Final Fantasy XV
Gramy już w nowe Final Fantasy i jak się okazuje, podupadła seria może ponownie stanąć na nogach.

Wywiad z twórcą Hotline Miami 2
Dennis Wedin ze studia Dennaton Games opowiada o tym, jak razem z kolegą wymyślił Hotline Miami oraz jego sequel.

"Nie tylko Wiedźmin"
Na polskim rynku niewiele jest książek o grach. Z zadowoleniem więc witamy efekt pracy Marcina Kosmana.

Sprzęt na rękę
Dla miłośników gadżetów świat nowoczesnych technologii proponuje akcesoria uatrakcyjniające uprawianie sportu.

PLAY THE GAME
Bloodborne
Krupik i dogłębna recenzja nowej, tym razem zrealizowanej w wiktoriańskich klimatach rzeźni prosto od japońskiego From Software.

Battlefield Hardline
Z czysto wojennych scenerii Visceral Games przeniosło się do wielkomiejskiej dżungli i zdaniem Pocztara wyszło jej to na dobre.

Mortal Kombat X
Wobec najnowszej części Mortal Kombat oczekiwania były proste: ma być szybka, brutalna i efektowna.

Ironcast
Gra zainspirowana twórczością klasyków sci-fi, takich jak Juliusz Verne i H. G. Wells.

Worlds of Magic
Polskie studio Wastelands Interactive wyprodukowało właśnie strategię nawiązującą do dobrych czasów MicroProse.

Nosgoth
Sieciowy spadkobierca serii Legacy of Kain, którego zaawansowaną wersję mieliśmy okazję porządnie ograć.

Reign of Kings
Gra, która mogłaby być wielkim przebojem, gdyby nie... No właśnie, ale i tak Reign of Kings domaga się uwagi.

Galactic Civilizations III
Firma Stardock Entertainment uparcie od niemal ćwierćwiecza lansuje swój model gier wideo opowiadających o kosmicznych podbojach.

Fire
Bardziej przygodówka czy platformówka? Pewne jest, że bohater tej kolorowej gry jest bardzo kudłaty.

Republique Remastered
Trochę zapomniana gra w nowych szatach – a jest to zacna rzecz dla miłośników cyberpunku.

Sid Meier's Starships
Kolejna turowa strategia autorstwa starego mistrza, czyli gra napisana przez fana dla fanów.

Oceanhorn
Zaskakująca bogactwem kolorów podróbka Zeldy wykonana przez fińskich twórców.

TerraTech
Produkcja oscylująca gdzieś pomiędzy przepychankami mechów, a wyścigami zabawek.

HALL OF FAME
Cinemaware
Historia jednej z najbardziej niezwykłych firm w dziejach przemysłu elektronicznej rozrywki, która chciała przemienić gry w kino.

LucasArts
W drugim numerze Pixela pisaliśmy o Lucasfilm Games, teraz przyszedł czas na opisanie dziejów jego następcy.

Secret of Monkey Island
Nostalgiczna impresja o tym jak powstała legenda przygodówek.

Wywiad z Ronem Gilbertem
Autor SoMI długo nie chciał się zgodzić na wywiad, ale w końcu uległ i opowiedział o tym skąd w jego głowie pojawił się temat piratów.

Rozmowa z Davidem Foksem
Obszerny wywiad z najbardziej zasłużonym twórcąw growym imperium George'a Lucasa.

Historia sagi The Elder Scrolls
Miały to być walki gladiatorów na Arenie, a w efekcie wyszła epokowa seria komputerowych RPG, którą dogłębnie opisuje sam Borek!

SECRET LEVEL
Interface
Kto pyta, nie błądzi.

Od planszówek do gier komputerowych
W ostatnich latach całkiem niemało gier przebyło drogę z planszy na ekran monitora.

Felieton MRW
Autor przygląda się poczynaniom fandomu i odnosi je do współczesnej branży gier wideo.

Historia Vectrex
Jedna z najdziwniejszych konsol w historii. Pech i niesprzyjające okoliczności nie pozwoliły jej odnieść wielkiego sukcesu.

Felieton Atora
Autor powraca do wielkiego wydarzenia, jakim było odbywające się w katowickim Spodku Intel Extreme Masters.

Gra w ból
Trochę już dziś zapomniany nurt w grach wideo optujący za dosłownym przeżywaniem wydarzeń.

Autostopem przez galaktykę
Droga Mleczna kryje w sobie więcej sekretów niż można się spodziewać. Niektóre z nich odkryje User Jama.

Felieton Śledzia
Śledziu w znakomitej historyjce zastanawia się, co było przed YouTube.

CREDITS
Triada Psygnosis
Trzy najważniejsze gry liverpoolskiego studia w nietrywialnych opisach – jako uzupełnienie tekstu z poprzedniego numeru Pixela.

Limbo
Historia powstania mrocznej fantazji rozgrywającej się w świecie, w którym nie świeci słońce.

Fiński pasjans
Uganiając się za najnowszymi grami, zapominamy czasem o pradziadzie ich wszystkich.

Horror w grach
Krupik analizuje ludzkie zachowania podczas użytkowania survival horrorów.

Tajemnice Mortala
Największe smaczki serii, która na kilka lat zawładnęła w Polsce umysłami całego pokolenia.

Felieton Krupika
Czasy Clicka! powracają w konwencji koszmaru? Prawie, ale jest też tam miejsce na nostalgię.

Studio Spiderweb
Paweł Schreiber omawia losy upartego i konsekwentnego studia przygotowującego gry RPG dla hardkorowców.

Zapomniany kuzyn Dizzy'ego
Powstał w Polsce w czasie, gdy C64 był już martwy, ale wyróżniał się na tle wcześniejszych zachodnich tytułów.

Felieton Borka
Dobre czasy przed nami - pokolenie czytelników Bajtka i Top Secretu nie tylko dorosło, ale zaczyna odnosić realne sukcesy.

11182169_1041742462503026_60282237288434
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Nowy Pixel całkiem okej acz drażnią mnie te "recenzje" pierdół z Early Access. Serio taka bieda jest na piecach, że trzeba pisać o jakichś alfach czy innych betach w dziale poświęconym recenzjom?

 

Na PS4 też wychodzą early accesy i też jest bieda, ale jakoś nie widzę żebyś na to narzekał.

Odnośnik do komentarza

Mówisz? Jakoś żadna z tych 60+ gier, które posiadam (kupiłem-co akurat w tym przypadku jest istotne) nie jest w wersjach alfa/beta. No a jak już jakaś beta raz na ruski rok wyjątkowo się pojawi, to nikt nikomu za jej testowanie płacić nie każe. I to dotyczy konsol ogólnie nie tylko jakiegoś tam PS4. Nie o to chodzi-early acces, choć absurdalny zupełnie, niech tam sobie występuje w "rzucie okiem" czy czymś podobnym. Recenzje wersji alfa, beta? Czegoś co może nigdy nie wyjść z takiej fazy? Stanowcze nie.

Odnośnik do komentarza

 

Nowy Pixel całkiem okej acz drażnią mnie te "recenzje" pierdół z Early Access. Serio taka bieda jest na piecach, że trzeba pisać o jakichś alfach czy innych betach w dziale poświęconym recenzjom?

 

Na PS4 też wychodzą early accesy i też jest bieda, ale jakoś nie widzę żebyś na to narzekał.

 

niektorzy narzekaja 24h a i tak kupuja potem ta konsole

Odnośnik do komentarza

Mówisz? Jakoś żadna z tych 60+ gier, które posiadam (kupiłem-co akurat w tym przypadku jest istotne) nie jest w wersjach alfa/beta. No a jak już jakaś beta raz na ruski rok wyjątkowo się pojawi, to nikt nikomu za jej testowanie płacić nie każe. I to dotyczy konsol ogólnie nie tylko jakiegoś tam PS4. Nie o to chodzi-early acces, choć absurdalny zupełnie, niech tam sobie występuje w "rzucie okiem" czy czymś podobnym. Recenzje wersji alfa, beta? Czegoś co może nigdy nie wyjść z takiej fazy? Stanowcze nie.

 

Za Drivecluba jakoś kazali płacić. 

Odnośnik do komentarza

DC był, nie ukrywajmy, s(pipi)y. Halo:MCC także. Parę innych tytułów, które podczas swych premier były zepsute, z pewnością by się znalazło. W żadnym razie to jakieś tam bety, Alfy czy inne accessy nie były. Złośliwości złośliwościami ale mi nie o małostkowość chodzi a o faktyczne recenzowanie wersji gier, które de facto recenzowane być nie powinny bo oficjalnie nie są skończonymi produktami.

Odnośnik do komentarza

Ech taki ten świat mały, ale jeden gość piszący na grupie Pixela, wygląda jak:

10981608_838298222908756_676531447354550

:)

 

przyznaję grupę Pixela lubię i polecam. Jest tam parę sztywniaków, co są świętsi od papieża (jestem w miarę świeżo po dyskusji o tym jak to Hatred tragedia bo zabija się ludzi lol), ale ogólnie zwarta, spoko wesoła grupa ludzi co grają dłużej niż rejwen żyje na świecie. Pomogli mi przy książkach cyberpunk, zawsze podpowiedzą jak grzebię coś tam w retro. 

Forum jeszcze nie ogarnąłem i pewnie nie ogarnę, bo jest tylko jeden forumek w intenecie, reszta to jakieś nędzne mirrory 

Odnośnik do komentarza

Grupa dyskusyjna to takie jakby pisanie komentarzy na profilu i wszyscy to komentują. Na Pikselu głównie pojawiają się okładki magazynu, na tle innych gazetek, albo ludzie skarżą się jak to listonosz pogniótł numer, albo że kartki się odklejają (dawniej). Są też ciekawostki, ktoś czasem wrzuci jakieś ciekawe filmiki, linki. Ogólnie, jak śledzę na fejsie kilka growych portali, to i tak czasem się czymś zaskoczę. Polecam dołączyć, ale nie każdy może. 
Ja, jak im napisałem coś niemiłego, to dopiero za drugim razem mnie zaakceptowali :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...