grzybiarz 10 316 Opublikowano 28 kwietnia 2015 Opublikowano 28 kwietnia 2015 A o czym tak strollowali 1ego kwietnia? Co do tekstów z CDA, to da się wyczuć, że autorzy po prostu dużo czytają książek. W ogóle napisanie w takim piśmie o jakiejś ciekawej książce, czy płycie, wiąże się od razu z promocją. Sam pamiętam, jak Eld polecał jakiś zespół, to łykałem wszystko jak leci. Zresztą nie tylko ja, bo nagle w Action Magu, kąciku muzycznym, czytelnicy recenzowali te albumy:). Sam nawet tam pisałem (ape do gierkowego zina), Farmer pisał (ale nie ten od kartonów), czy słynny aktor, Ogórek. Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 28 kwietnia 2015 Opublikowano 28 kwietnia 2015 Mnie chyba odpycha właśnie ta warstwa wizualna czy inaczej layout. Stoją w miejscu od paru dobrych lat, a konkurencja poczyniła spore zmiany. Przydałby się kompletny refresh to może wtedy wrocilbym do nich znowu. Cytuj
Gość Opublikowano 28 kwietnia 2015 Opublikowano 28 kwietnia 2015 Chodzi mi o ten tekst o nieistniejacym współtwórcy masy kultowych gierek. Spoko to wyszło i miało w sobie potencjał pozytywnej beki. Efekt był taki, że później prostowali i lali z czytelników, którzy to łyknęli. To tak w temacie braku luzu w PE (i nie chodzi mi o heheszki wariata Myszaqa i plucie na przechodniów). W CDA podoba mi się ta akcja z przeciekami gierek, które mają się pojawić na płytkach z nowym numerem. Jak ktoś lubi łamigłówki to wydaje mi się, że redakcja CDA daje radę pod tym względem. Zwłaszcza akcja z "ukrytą treścią", to jest wyższa półka i jak czytam rozwiązania, to łeb mi pęka na pół ze szczerego wrażenia. Bardzo kreatywna forma interakcji z czytelnikiem. Cytuj
philipo 159 Opublikowano 29 kwietnia 2015 Opublikowano 29 kwietnia 2015 Z FB pixela: 4. numer miesięcznika PIXEL od jutra w sprzedaży. Co w środku? Oto krótki opis zawartości: LOADINGPixel Night #1Relacja z pierwszej edycji wydarzenia zorganizowanego przez naszą redakcję w Centrum Zarządzania Światem, podczas której swoimi doświadczeniami dzielili się Sos Sosowski i Adrian Chmielarz. Independent Games FestivalPrzyglądamy się najważniejszym tytułom prezentowanym podczas tegorocznego święta gier niezależnych w San Francisco. AutomationZapowiedź gry, w której możemy pokierować własnym warsztatem samochodowym. Galactic InheritorsSir Haszak bierze na warsztat roboczą wersję nowej strategii rozgrywającej się w bezmiarach Wszechświata. HellbladeJedna z najbardziej oczekiwanych gier roku, dzieło twórców Devil May Cry i Heavenly Sword. World of WarshipsTestujemy wczesną wersję przygotowywanego przez Wargaming symulatora walk morskich. Mad MaxRzut oka na powstającą grową superprodukcję opartą na kultowym filmie z Melem Gibsonem. Final Fantasy XVGramy już w nowe Final Fantasy i jak się okazuje, podupadła seria może ponownie stanąć na nogach. Wywiad z twórcą Hotline Miami 2Dennis Wedin ze studia Dennaton Games opowiada o tym, jak razem z kolegą wymyślił Hotline Miami oraz jego sequel. "Nie tylko Wiedźmin"Na polskim rynku niewiele jest książek o grach. Z zadowoleniem więc witamy efekt pracy Marcina Kosmana. Sprzęt na rękęDla miłośników gadżetów świat nowoczesnych technologii proponuje akcesoria uatrakcyjniające uprawianie sportu. PLAY THE GAMEBloodborneKrupik i dogłębna recenzja nowej, tym razem zrealizowanej w wiktoriańskich klimatach rzeźni prosto od japońskiego From Software. Battlefield HardlineZ czysto wojennych scenerii Visceral Games przeniosło się do wielkomiejskiej dżungli i zdaniem Pocztara wyszło jej to na dobre. Mortal Kombat XWobec najnowszej części Mortal Kombat oczekiwania były proste: ma być szybka, brutalna i efektowna. IroncastGra zainspirowana twórczością klasyków sci-fi, takich jak Juliusz Verne i H. G. Wells. Worlds of MagicPolskie studio Wastelands Interactive wyprodukowało właśnie strategię nawiązującą do dobrych czasów MicroProse. NosgothSieciowy spadkobierca serii Legacy of Kain, którego zaawansowaną wersję mieliśmy okazję porządnie ograć. Reign of KingsGra, która mogłaby być wielkim przebojem, gdyby nie... No właśnie, ale i tak Reign of Kings domaga się uwagi. Galactic Civilizations IIIFirma Stardock Entertainment uparcie od niemal ćwierćwiecza lansuje swój model gier wideo opowiadających o kosmicznych podbojach. FireBardziej przygodówka czy platformówka? Pewne jest, że bohater tej kolorowej gry jest bardzo kudłaty. Republique RemasteredTrochę zapomniana gra w nowych szatach – a jest to zacna rzecz dla miłośników cyberpunku. Sid Meier's StarshipsKolejna turowa strategia autorstwa starego mistrza, czyli gra napisana przez fana dla fanów. OceanhornZaskakująca bogactwem kolorów podróbka Zeldy wykonana przez fińskich twórców. TerraTechProdukcja oscylująca gdzieś pomiędzy przepychankami mechów, a wyścigami zabawek. HALL OF FAMECinemawareHistoria jednej z najbardziej niezwykłych firm w dziejach przemysłu elektronicznej rozrywki, która chciała przemienić gry w kino. LucasArtsW drugim numerze Pixela pisaliśmy o Lucasfilm Games, teraz przyszedł czas na opisanie dziejów jego następcy. Secret of Monkey IslandNostalgiczna impresja o tym jak powstała legenda przygodówek. Wywiad z Ronem GilbertemAutor SoMI długo nie chciał się zgodzić na wywiad, ale w końcu uległ i opowiedział o tym skąd w jego głowie pojawił się temat piratów. Rozmowa z Davidem FoksemObszerny wywiad z najbardziej zasłużonym twórcąw growym imperium George'a Lucasa. Historia sagi The Elder ScrollsMiały to być walki gladiatorów na Arenie, a w efekcie wyszła epokowa seria komputerowych RPG, którą dogłębnie opisuje sam Borek! SECRET LEVELInterfaceKto pyta, nie błądzi. Od planszówek do gier komputerowychW ostatnich latach całkiem niemało gier przebyło drogę z planszy na ekran monitora. Felieton MRWAutor przygląda się poczynaniom fandomu i odnosi je do współczesnej branży gier wideo. Historia VectrexJedna z najdziwniejszych konsol w historii. Pech i niesprzyjające okoliczności nie pozwoliły jej odnieść wielkiego sukcesu. Felieton AtoraAutor powraca do wielkiego wydarzenia, jakim było odbywające się w katowickim Spodku Intel Extreme Masters. Gra w bólTrochę już dziś zapomniany nurt w grach wideo optujący za dosłownym przeżywaniem wydarzeń. Autostopem przez galaktykęDroga Mleczna kryje w sobie więcej sekretów niż można się spodziewać. Niektóre z nich odkryje User Jama. Felieton ŚledziaŚledziu w znakomitej historyjce zastanawia się, co było przed YouTube. CREDITSTriada PsygnosisTrzy najważniejsze gry liverpoolskiego studia w nietrywialnych opisach – jako uzupełnienie tekstu z poprzedniego numeru Pixela. LimboHistoria powstania mrocznej fantazji rozgrywającej się w świecie, w którym nie świeci słońce. Fiński pasjansUganiając się za najnowszymi grami, zapominamy czasem o pradziadzie ich wszystkich. Horror w grachKrupik analizuje ludzkie zachowania podczas użytkowania survival horrorów. Tajemnice MortalaNajwiększe smaczki serii, która na kilka lat zawładnęła w Polsce umysłami całego pokolenia. Felieton KrupikaCzasy Clicka! powracają w konwencji koszmaru? Prawie, ale jest też tam miejsce na nostalgię. Studio SpiderwebPaweł Schreiber omawia losy upartego i konsekwentnego studia przygotowującego gry RPG dla hardkorowców. Zapomniany kuzyn Dizzy'egoPowstał w Polsce w czasie, gdy C64 był już martwy, ale wyróżniał się na tle wcześniejszych zachodnich tytułów. Felieton BorkaDobre czasy przed nami - pokolenie czytelników Bajtka i Top Secretu nie tylko dorosło, ale zaczyna odnosić realne sukcesy. 1 Cytuj
tk___tk 4 795 Opublikowano 29 kwietnia 2015 Opublikowano 29 kwietnia 2015 (edytowane) już się jaram na tekst o cinemawere, zwłaszcza że ich amigowe tytuły zaczęły się od jakiegoś czasu pojawiać na gogu. Edytowane 29 kwietnia 2015 przez tk___tk Cytuj
Xenon 73 Opublikowano 29 kwietnia 2015 Opublikowano 29 kwietnia 2015 Ja mam "w piwnicy" całkiem sporo Crash'y, ZZAPów, Amiga Action, Happy Computer'ów, Bajtków i innych Power Play'ów. Nawet jakieś prehistoryczne Tele Match'e by się znalazły. Kiedyś to generalnie chooyowo było ale prasa była zdecydowanie lepsza. Cytuj
grzybiarz 10 316 Opublikowano 29 kwietnia 2015 Opublikowano 29 kwietnia 2015 Ech taki ten świat mały, ale jeden gość piszący na grupie Pixela, wygląda jak: Cytuj
stoodio 2 080 Opublikowano 30 kwietnia 2015 Opublikowano 30 kwietnia 2015 Mam nowy numer i od razu smutne info - po Pixelu. Micz we wstępniaku pisze: Za miesiąc powitamy nową autorkę 2 Cytuj
Xenon 73 Opublikowano 30 kwietnia 2015 Opublikowano 30 kwietnia 2015 Nowy Pixel całkiem okej acz drażnią mnie te "recenzje" pierdół z Early Access. Serio taka bieda jest na piecach, że trzeba pisać o jakichś alfach czy innych betach w dziale poświęconym recenzjom? Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 30 kwietnia 2015 Opublikowano 30 kwietnia 2015 Nowy Pixel całkiem okej acz drażnią mnie te "recenzje" pierdół z Early Access. Serio taka bieda jest na piecach, że trzeba pisać o jakichś alfach czy innych betach w dziale poświęconym recenzjom? Na PS4 też wychodzą early accesy i też jest bieda, ale jakoś nie widzę żebyś na to narzekał. Cytuj
Xenon 73 Opublikowano 30 kwietnia 2015 Opublikowano 30 kwietnia 2015 Mówisz? Jakoś żadna z tych 60+ gier, które posiadam (kupiłem-co akurat w tym przypadku jest istotne) nie jest w wersjach alfa/beta. No a jak już jakaś beta raz na ruski rok wyjątkowo się pojawi, to nikt nikomu za jej testowanie płacić nie każe. I to dotyczy konsol ogólnie nie tylko jakiegoś tam PS4. Nie o to chodzi-early acces, choć absurdalny zupełnie, niech tam sobie występuje w "rzucie okiem" czy czymś podobnym. Recenzje wersji alfa, beta? Czegoś co może nigdy nie wyjść z takiej fazy? Stanowcze nie. Cytuj
Daffy 10 645 Opublikowano 30 kwietnia 2015 Opublikowano 30 kwietnia 2015 Nowy Pixel całkiem okej acz drażnią mnie te "recenzje" pierdół z Early Access. Serio taka bieda jest na piecach, że trzeba pisać o jakichś alfach czy innych betach w dziale poświęconym recenzjom? Na PS4 też wychodzą early accesy i też jest bieda, ale jakoś nie widzę żebyś na to narzekał. niektorzy narzekaja 24h a i tak kupuja potem ta konsole Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 30 kwietnia 2015 Opublikowano 30 kwietnia 2015 Mówisz? Jakoś żadna z tych 60+ gier, które posiadam (kupiłem-co akurat w tym przypadku jest istotne) nie jest w wersjach alfa/beta. No a jak już jakaś beta raz na ruski rok wyjątkowo się pojawi, to nikt nikomu za jej testowanie płacić nie każe. I to dotyczy konsol ogólnie nie tylko jakiegoś tam PS4. Nie o to chodzi-early acces, choć absurdalny zupełnie, niech tam sobie występuje w "rzucie okiem" czy czymś podobnym. Recenzje wersji alfa, beta? Czegoś co może nigdy nie wyjść z takiej fazy? Stanowcze nie. Za Drivecluba jakoś kazali płacić. Cytuj
Xenon 73 Opublikowano 30 kwietnia 2015 Opublikowano 30 kwietnia 2015 DC był, nie ukrywajmy, s(pipi)y. Halo:MCC także. Parę innych tytułów, które podczas swych premier były zepsute, z pewnością by się znalazło. W żadnym razie to jakieś tam bety, Alfy czy inne accessy nie były. Złośliwości złośliwościami ale mi nie o małostkowość chodzi a o faktyczne recenzowanie wersji gier, które de facto recenzowane być nie powinny bo oficjalnie nie są skończonymi produktami. Cytuj
tk___tk 4 795 Opublikowano 30 kwietnia 2015 Opublikowano 30 kwietnia 2015 przeczytałem cały trzeci numer, osobę z najlepszym piórem zostawili na ostatnią stronę . Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 4 maja 2015 Opublikowano 4 maja 2015 Ech taki ten świat mały, ale jeden gość piszący na grupie Pixela, wygląda jak: przyznaję grupę Pixela lubię i polecam. Jest tam parę sztywniaków, co są świętsi od papieża (jestem w miarę świeżo po dyskusji o tym jak to Hatred tragedia bo zabija się ludzi lol), ale ogólnie zwarta, spoko wesoła grupa ludzi co grają dłużej niż rejwen żyje na świecie. Pomogli mi przy książkach cyberpunk, zawsze podpowiedzą jak grzebię coś tam w retro. Forum jeszcze nie ogarnąłem i pewnie nie ogarnę, bo jest tylko jeden forumek w intenecie, reszta to jakieś nędzne mirrory Cytuj
tk___tk 4 795 Opublikowano 4 maja 2015 Opublikowano 4 maja 2015 no taki postal dla ubogich od wyborców Mariana kowalskiego. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 4 maja 2015 Opublikowano 4 maja 2015 sęk w tym, że tam nikt nie dyskutował o samej grze, tylko jak to zrobić grę-symulację zabijania. ALE JAK TO Cytuj
tk___tk 4 795 Opublikowano 4 maja 2015 Opublikowano 4 maja 2015 a to jakoś na początku lipca ma premierę c'nie? ciekaw jestem czy opiniotwórczy magazyn PIXEL będzie bronił tuzów polskiego developingu przez zalewem hejtu od zachodnich SWJ i innych dżenderowców. Cytuj
Mejm 15 368 Opublikowano 4 maja 2015 Opublikowano 4 maja 2015 Czy grupa dyskusyjna na FB to takie forum, bo jakos fb z dyskusja mi sie malo kojarzy, a wiecej z lizaniem jajec i slodko-pierdzacymi komentarzami. Cytuj
grzybiarz 10 316 Opublikowano 4 maja 2015 Opublikowano 4 maja 2015 Grupa dyskusyjna to takie jakby pisanie komentarzy na profilu i wszyscy to komentują. Na Pikselu głównie pojawiają się okładki magazynu, na tle innych gazetek, albo ludzie skarżą się jak to listonosz pogniótł numer, albo że kartki się odklejają (dawniej). Są też ciekawostki, ktoś czasem wrzuci jakieś ciekawe filmiki, linki. Ogólnie, jak śledzę na fejsie kilka growych portali, to i tak czasem się czymś zaskoczę. Polecam dołączyć, ale nie każdy może. Ja, jak im napisałem coś niemiłego, to dopiero za drugim razem mnie zaakceptowali Cytuj
grzybiarz 10 316 Opublikowano 9 maja 2015 Opublikowano 9 maja 2015 Jak ktoś jeszcze nie grał w Limbo i chce znać zakończenie, to polecam przeczytać tekst o Limbo z najnowszego numeru Pixela. Spoiler jest na stronie nr 95. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.