Paliodor 1 817 Opublikowano 25 stycznia 2016 Opublikowano 25 stycznia 2016 @up: oooo tak! Albo samo logo: Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 25 stycznia 2016 Opublikowano 25 stycznia 2016 (edytowane) Samo logo było chyba kiedyś w CDA i wyglądało tak sobie. Meh. Edytowane 25 stycznia 2016 przez ireniqs Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 25 stycznia 2016 Opublikowano 25 stycznia 2016 Yaay, znany wszystkim art Dooma. Jakie ekscytujące. Fajnie że raz dali człowieka na okładkę magazynu o grach. Miła odskocznia. Niemniej ich własny art dotyczący Dooma byłby spoko. Cytuj
aux 3 809 Opublikowano 25 stycznia 2016 Opublikowano 25 stycznia 2016 Jasne, własny art byłby bardzo spoko. A ten oficjalny, dobrze znany jest tak zaje.bisty i ikoniczny że chyba nikt by nie narzekał. Cytuj
stoodio 2 080 Opublikowano 25 stycznia 2016 Opublikowano 25 stycznia 2016 "NES: wielkie tytuły" - zacieram ręce Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 25 stycznia 2016 Opublikowano 25 stycznia 2016 "NES: wielkie tytuły" - zacieram ręce Tam to pewnie nie będzie żadnego zaskoczenia. Temat wałkowany wszędzie X razy. Wolałbym jakby skupili się na mniej znanych dobrych gierkach, jakichs nisz tytułach bądź japan only. Albo historię Technos niech walnął na kilka stron Cytuj
stoodio 2 080 Opublikowano 25 stycznia 2016 Opublikowano 25 stycznia 2016 "NES: wielkie tytuły" - zacieram ręce Tam to pewnie nie będzie żadnego zaskoczenia. Temat wałkowany wszędzie X razy. Wolałbym jakby skupili się na mniej znanych dobrych gierkach, jakichs nisz tytułach bądź japan only. Albo historię Technos niech walnął na kilka stron Żaden, powtarzam, żaden temat opublikowany na łamach Pixela nie jest najmniejszym zaskoczeniem dla kogoś, kto siedzi w danym temacie. Jednakże zawsze chętnie poczytam o najlepszej konsoli Nintendo w kraju zdominowanym przez pegasusa. Cytuj
stoodio 2 080 Opublikowano 26 stycznia 2016 Opublikowano 26 stycznia 2016 Co tak cicho - nikt nie dostał jeszcze numeru? Poprzedni wydawał się mało atrakcyjny, ale koniec końców przeczytałem od deski do deski i jak się okazało, najgorszy był chyba (o dziwo) przekrój przez serię Fallout oraz felietion-w-stylu-nie-mam-o-czym-pisać-więc-streszczę-swój-dzień-xd. Nie wiem także, czemu się tak czepiają komiksów śledzia, dla mnie są wyborne. Cytuj
ornit 2 994 Opublikowano 26 stycznia 2016 Opublikowano 26 stycznia 2016 Ja przestałem kupować po dziesiątym numerze. Dwa razy chyba do niego zajrzałem Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 26 stycznia 2016 Opublikowano 26 stycznia 2016 (edytowane) Mi ostatni numer czytało się świetnie i mam zgoła odmienne zdanie, dla mnie to pisemko staje się z nr na nr coraz lepsze. Felietony nigdy mnie nie interesowały. Czytam tylko ten na ostatniej stronie, bo zawsze wydawał mi się najlepszy. Najsłabszy ma chyba Krupik. Poza tym zawsze od dechy do dechy, a np. wywiad z tym panem od giełdy (mam słabą pamięć do nazwisk) to rewelka wg mnie. Dowiedziałem się wielu fajnych rzeczy o których nie miałem bladego pojęcia. Nowy numer zakupię najszybciej na weekendzie, bo wcześniej nie będę miał kiedy, a w kiosku Ruchu nie mają Pixela. Edytowane 26 stycznia 2016 przez ireniqs Cytuj
Gość Opublikowano 26 stycznia 2016 Opublikowano 26 stycznia 2016 Podoba mi się ta okładka, bo jest nietypowa jak na pisemko o grach, zwłaszcza na pisemko znad Wisły. Odważne posunięcie, popieram. Ogólnie Pixel ma swoje wady (głównie teksty Krupik - mimo sympatii i sentymentu do jej osoby), ale nie jest nigdy tak, że po przewertowaniu numeru nie znajdę nic ciekawego do poczytania. Jak taki dzień nastąpi, to podobnie jak było z PE, przestanę go kupować. Proste, mi nikt nie płaci ze względu na sentyment np. wywiad z tym panem od giełdy (mam słabą pamięć do nazwisk) to rewelka wg mnie. Dowiedziałem się wielu fajnych rzeczy o których nie miałem bladego pojęcia. Potwierdzam, dla mnie to chyba najciekawszy (głównie przez rozmówcę) wywiad jaki czytałem w polskiej prasie growej. Cytuj
stoodio 2 080 Opublikowano 27 stycznia 2016 Opublikowano 27 stycznia 2016 Romero tak sobie umiłował okładkę z najnowszego Pixela, że ustawił to zdjęcie na swoim fejsikowym profilu Cytuj
Gość suteq Opublikowano 27 stycznia 2016 Opublikowano 27 stycznia 2016 Ej kiedy ten nowy numer bedzie w kioskach? Dzisiaj bylem i byl tylko styczniowy, ale ze chcialem i tak sprawdzic czasopismo to wzialem. Podchodze do kasy a babka mowi 14,50. WTF Tyle kasy za chude pisemko? Myslem ze to dyche kosztuje i to bylaby najlepsza cena. Zobacze jak tresc, jezeli bedzie ok to bede kupowal bo ostatnie czasopismo growe widzialem jakies 3 lata temu. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 27 stycznia 2016 Opublikowano 27 stycznia 2016 Dyche to PE kosztuje, pixel ma dużo lepszy papier więc normalne, że jest trochę droższy. Cytuj
stoodio 2 080 Opublikowano 27 stycznia 2016 Opublikowano 27 stycznia 2016 Zazwyczaj do kiosków trafia we czwartki. Cytuj
Rayos 3 188 Opublikowano 27 stycznia 2016 Opublikowano 27 stycznia 2016 14.5 za pismo o dużo lepszej jakości zarówno merytorycznej jak i wykonania, papier pixela jest cudowny. A nowy numer będzie jutro w kioskach 1 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 27 stycznia 2016 Opublikowano 27 stycznia 2016 Faktycznie, papier jest zayebisty. Grafika artykulow jest genialna. Ten wzor starej gazety w tekscie o giełdzie komputetowej. Jutro lece po nowy numer. Gurwa w koncu cos dobrego jest wydawane. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 27 stycznia 2016 Opublikowano 27 stycznia 2016 No od roku sie zbieralem z zakupem. xd Cytuj
grzybiarz 10 315 Opublikowano 27 stycznia 2016 Opublikowano 27 stycznia 2016 Romero tak sobie umiłował okładkę z najnowszego Pixela, że ustawił to zdjęcie na swoim fejsikowym profilu Koleś z Pixela, gdzieś w komencie (chyba nawet moim:), napisał, że ta fota była specjalnie robiona dla Pixela. A wchodzę na profila Romera, a tam ta fota dodana już w 2015 roku Cytuj
Metoda 1 325 Opublikowano 27 stycznia 2016 Opublikowano 27 stycznia 2016 Może specjalnie robiona dlatego, że mu dodali tę krechę na oczy Cytuj
Gość Opublikowano 27 stycznia 2016 Opublikowano 27 stycznia 2016 Romero tak sobie umiłował okładkę z najnowszego Pixela, że ustawił to zdjęcie na swoim fejsikowym profilu Koleś z Pixela, gdzieś w komencie (chyba nawet moim:), napisał, że ta fota była specjalnie robiona dla Pixela.A wchodzę na profila Romera, a tam ta fota dodana już w 2015 roku A wiesz, że mamy styczeń 2016, nowy numer jest na tapecie redakcji od końca 2015, więc materiały do niego mogą pochodzić również z 2015? Zgaduję, nie wiem. Cytuj
ornit 2 994 Opublikowano 27 stycznia 2016 Opublikowano 27 stycznia 2016 W lipcu sobie zrobił albo żona mu zrobiła. Faktycznie trochę bida. Cytuj
grzybiarz 10 315 Opublikowano 27 stycznia 2016 Opublikowano 27 stycznia 2016 No, nie mogę znaleźć komenta gościa z Pixela, jak zachwalał, że to zdjęcie robione przed imprezą, specjalnie dla Pixela, a tu robione już pół roku temu. No chyba, że tak się do tego wywiadu przygotowywali, pół roku. Cytuj
stoodio 2 080 Opublikowano 27 stycznia 2016 Opublikowano 27 stycznia 2016 Szczegółowa zawartość: Pixel 13. od jutra rana w sprzedaży w całej Polsce. Czas na tradycyjny opis zawartości numeru: LOADING DIGITAL DREAMERSW warszawskim Muzeum Techniki do 15 marca trwa niezwykła wystawa pokazująca historię branży gier wideo w Polsce. TORMENT: TIDES OF NUMENERATo była okazja, jaka nie zdarza się często. PIXEL jeszcze przed użytkownikami Kickstartera otrzymał możliwość przetestowania wczesnej wersji tego wielce oczekiwanego RPG. WARNER BROS.Nasz fruwający korespondent nie zwalnia tempa i tym razem poleciał do Kalifornii, by odwiedzić jedno z najsłynniejszych studiów z Fabryki Snów. DOOM 4Mamy najświeższe wiadomości dotyczące nowej części „Zagłady”. ELEXW przygotowaniu jest RPG twórców Gothica, który nie będzie Gothikiem, lecz grą z zupełnie nowego uniwersum. WYWIAD Z PIRANHA BYTESBjoern Pankratz udzielił nam wywiadu, w którym opowiada o planach swojej firmy i tym, jak zamierzają sobie radzić po zakończeniu przygody z serią Risen. NOWE TYTUŁY VRTen rok będzie obfitował w wieści dotyczące sprzętów VR, a na horyzoncie pojawiła się już pierwsza grupa tytułów nowej generacji. PLAY THE GAME OXENFREENiesamowita gra przenosząca nas w aurę zmierzchu, gdzie za każdym rogiem kryją się kolorowe strachy. SEBASTIEN LOEB RALLY EVOSpecjaliści z Milestone nie wypuszczają złych gier samochodowych i tak też się stało tym razem. DRAGON'S DOGMA: DARK ARISENGdy ta gra ukazała się na konsole poprzedniej generacji, przeszła trochę niezauważona. Tymczasem to doskonałe RPG, teraz wypuszczone na PC w rozszerzonej edycji. RAINBOW SIX: SIEGEOgrywamy też strzelaniny spod znaku AAA, a akurat ta ma wiele interesujących cech. WICK„Blair Witch Project” przeniesiony do gier wideo. No, prawie. Ale też jest las i niewielki płomyczek światła. THAT DRAGON, CANCERGra, która wstrząśnie nawet cynikami. Gra nie dla wszystkich. Według Pixela – jedno z najważniejszych dokonań ostatnich miesięcy w elektronicznej rozrywce. No właśnie, ale czy na pewno „rozrywce”? BLOOD & GOLD: CARIBBEANMiks strategii z RPG dziejący się epoce konkwistadorów plądrujących Amerykę Łacińską. THE QUESTDuch Eye of the Beholder, a może bardziej Wizardry jest ciągle żywy. Tyle że powstają gry będące wizualnymi cacuszkami. SUBMACHINE 10Polska gra znana bardziej na Zachodzie niż u nas. ASSASSIN'S CREED CHRONICLES: INDIATo druga część odpryskowej trylogii Ubisoftu, przenosząca nas w kolorowy świat Orientu. UNDERRAILŚwiat skażony, świat nieprzyjazny, a jednocześnie pociągający swymi tajemnicami. HALL OF FAME JOHN ROMEROTwórca Dooma zgodził się udzielić Pixelowi długiego i szczerego wywiadu. HISTORIA DOOMASześć stron o tym jak ewoluowały wczesne wersje Dooma oraz o tym, co się wydarzyło potem. FRANCUSKA REWOLUCJANiezwykły artykuł pokazujący korzenie francuskiej branży gier. SHINY ENTERTAINMENTFirma dowodzona przez Davida Perry'ego realizowała tak różne dzieła jak MDK, Messiah czy Earthworm Jim. SECRET LEVEL GRY WOJENNESięgamy do historii XIX wieku, żeby poszukać korzeni, z których wyrosły współczesne gry strategiczne bazujące na dowodzeniu armiami. FELIETON PIOTRA PIEŃKOWSKIEGOTo nie jest eksplozja optymizmu, lecz surowe spojrzenie na rzeczywistość człowieka, który widział wiele. GRAFIKA TŁUMUMasy ludzkie pojawiają się zarówno w filmach, jak i grach wideo. Metody ich tworzenia są w obu przypadkach podobne. FELIETON MRWGdy MRW zaczyna myśleć o „relaksie”, robi się niebezpiecznie.ZX SPECTRUM 128KArtykuł o nieco zapomnianej już dziś późnej ewolucji produktów Sir Clive'a. Mało kto pamięta, że na wyższe wersje Spectruma powstawały wyłączne tytuły. KOSMOSHibernacja w odmętach Wszechświata nie jest fanaberią, lecz sposobem na przeżycie. FELIETON ŚLEDZIAŚledziu wybrał się na nowy rytuał i doznał tam oświecenia. CREDITS KOMPUTEROWA ARTYLERIAPradziad wszystkich gier przetrwał dekady i w nieco zmutowanej formie walczy do dziś. PIERWSZA WOJNA KONSOLOWAW 1982 roku miały miejsce zupełnie kluczowe wydarzenia, wpływające na późniejsze dzieje przemysłu elektronicznej rozrywki. WIELKIE SERIE NESNa niepozorną konsolę Nintendo w pewnym momencie zaczęły powstawać kamienie milowe gier wideo. Staramy się wiernie odtworzyć tamten okres. L.A. NOIREBez żadnej wątpliwości jedna z najważniejszych gier minionej dekady. Zapadła w pamięć nie tylko ze względu na jakość świata przedstawionego, ale również z powodu historii, jaka ją otacza. ŁAŃCUCH INTERAKTYWNOŚCIArtykuł wskazuje przykłady, jak rozwijały się gry w swoich wczesnych latach, wzmacniając więź łączące je z odbiorcą. BRACIA OLIVERTwórcy Dizzy'ego, do dzisiaj aktywni zawodowo bliźniacy, opowiedzieli Pixelowi o swojej karierze. LABYRINTH OF TIMEByła taka gra, która jak żadna inna potrafiła przenieść nas na kilka chwil do zupełnie innego wymiaru. GWIEZDNE IMPERIUMPrzedpotopowa polska gra wydana w czasach, gdy piractwo było normą – a jednak walczyła niczym lew. SETTINGSPodobnie jak miesiąc temu przyglądamy się interesującym urządzeniom, pełniącym ważne role w życiu gracza. FELIETON BORKABorek zdenerwował się usłyszaną wypowiedzią o tym, że przed 1994 rokiem piractwo było legalne. Zapowiada się jeden z lepszych numerów :exact: 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.