Opublikowano 19 września 201311 l Jakim to trzeba być MLONEM żeby porównywać grafikę TLOU z GTAV. Czekam aż jakiś kretyn porówna grafikę w V z Forzą4.
Opublikowano 19 września 201311 l Już gdzieś było tutaj, że auta wyglądają jak standardy z GT5 Ja bym dodał jeszcze, że animacje i wygląda postaci nie umywają się do tych z PESa/FIFY.
Opublikowano 19 września 201311 l Nigdy nie kumalem tych goty i gotg, przeciez to jest subiektywne po pierwsze a po drugie czesto ustawiane. Jesli ktos mowi gotg to dla mnie to znaczy tyle, ze gra mu sie bardzo podoba i nic wiecej. Gaszenie czyjegos entuzjazmu jest dziwnym zajeciem, jak sie komus podoba jakas gra to niech sobie o niej gada. Skoro wszystko jest takie subiektywne to gre najlepiej oceniac jako taka lub jako czesc serii jesli ma kilka czesci. Gta5 na tle serii powrocilo do korzeni, znowu jest arkejdowo, kolorowo i jajcarsko. Samo w sobie jest przyjemna i wygodna gra.
Opublikowano 19 września 201311 l Już gdzieś było tutaj, że auta wyglądają jak standardy z GT5 Poważnie? Ręce opadają. Porównywania oprawy graficznej GTA do TLoU nawet nie skomentuję.
Opublikowano 19 września 201311 l Poza tym niektorzy myla chyba bycie graczem weteranem od bycia graczem nostalgicznym malkontentem.
Opublikowano 19 września 201311 l Stary, czy ty jestes slepy? W GTA widac CALY CZAS, ze gra klatkuje. Szczegolowosc otoczenia, postaci (twarze!), jakosc tekstur, animacja... To jest przepasc. PRZEPASC W TLOU wystarczy wyjść na otwartą przestrzeń (osławione wielkie tereny) , do tego 3-4 postaci i mamy gwarantowane CAŁY CZAS gubienie klatek. I to wszystko przy dosyć statycznym wyświetlaniu obiektów. Nie twierdzę, że w GTA V są lepsze tekstury, bardziej szczegółowe modele postaci itp. niż w TLOU, ale biorąc pod uwagę proporcje (jakie np. biorą osoby, które niższą jakość strony video w TLOU w porównaniu do takiego U3, zrzucają na rozbudowane levele), GTA V od strony video można postawić nawet stopień wyżej niż TLOU (tak samo jak robią to osoby stawiające TLOU ponad U3...). Teraz sprawdzałem porównanie wersji DIGITAL z pudełkową na PS3 i być może stąd taka opinia, bo DIGITAL na PS3 cierpi chyba jeszcze bardziej niż X360 po instalce obu płyt na HDD (doczytywanie tekstur i obiektów). Z porównań dostępnych na Youtube też można wywnioskować, że wersja na PS3 chodzi te 1-2 klatki mniej płynnie i może stąd taka różnica w odbiorze grafiki tej gry przez różne osoby.
Opublikowano 19 września 201311 l Myślałem, że Jaczes prześpi się i da sobie spokój, ale widzę, że dalej robi z siebie pośmiewisko. :confused: @bartg +1 co do tego, że się nie dziwisz jego postawie, też z nim grałem i wiem jak się zachowywał Serio, gra mi ani razu nie zgubiła klatek, a robiłem różne rzeczy. Obstawiam, że co najmniej połowa gier z obecnych konsol może zazdrościć GTA V płynności, bo ta jest nieziemska i nic tylko o to się bałem przy tej grze. Niepotrzebnie. Edytowane 19 września 201311 l przez suteq
Opublikowano 19 września 201311 l Nie podobają mi się 2rzeczy 1.po zmianie bohaterzy sami się przebierają,może raz na jakiś czas to byłoby spoko ale nie co chwile 2.mam wrażenie że postacie reagują gorzej na pociski,w poprzednich grach r* jakoś bardziej mi się podobało Żeby w każdej grze były takie minusy xD
Opublikowano 19 września 201311 l GTA V chodzi ladnie o wschodzie o zachodzie i w nocy, w dzien plynnie nie chodzi i dodatkowo widac straszne zeby, ale sama w sbie animacja az tak bardzo nie zwalnia, imho jest to inna liga niz GTA IV na PS3, jestem wiec zadowolony, model jazdy jest zj.ebany i tyle. Dobrze ze gadaja podczas jazdy czesto to wtedy jade ze 20km/h na lansie, czytam o czym sobie dyskutuja a przy okazji psychiki sobie nie krzywdze patrzac na te kartony. Edytowane 19 września 201311 l przez eX4cT_PL
Opublikowano 19 września 201311 l GTA V jest niezłym chwytem marketingowym. Jeśli ktoś myśli, że nie da się zrobić jej lepiej na current-geny to sam siebie oszukuje, ale niektórzy tutaj widać uznają to za formę masturbacji. Gra technicznie zawodzi, nawet na starym sprzęcie i tego typu głosy pojawiają się coraz częściej. Powodem tej sytuacji jest przecież rychła premiera next-genów, gdzie gra na bank się tez pojawi, najmniejszym nakładem pracy, czyli z podbitymi teksturami i możliwe, że w 60 fps. Ludzie znowu dostaną wścieklizny jąder i rzucą się na ten sam tytuł po raz drugi. Dla mnie biorąc pod uwagę klimat i technikalia ta gra nie zasługuje na więcej niż 8+/10.
Opublikowano 19 września 201311 l No dobrze to skoro da się taką grę zrobić lepiej na currentach to pokażcie mi ją, może watch dogs ? Dla mnie fakt, że ludzie tak krytykują wygląd tej gry wynika z tego, że mamy na PC całe mnóstwo pięknych gier, nextgeny są za rogiem i teraz ludzie twierdzą, że da się wycisnąć z sandboxa na ps3/x'a 2x tyle.Jedynie mam polewkę z tych co oczekiwali tu jazdy z gran turismo autami premium, strzelaniny tpp jak max payne czy uncharted, tenisa jak z top spin i latania z ace combat, wszystko w 60 fpsach z MSAA. Edytowane 19 września 201311 l przez Bartg
Opublikowano 19 września 201311 l To nie jest kwestia pokazania. Czy zależałoby ci na zrobieniu idealnej gry na daną platformę, jesli za dwa miesiące wypuszczasz ją znowu na inną, silniejszą..? Na nextach ta gra rozdupcy (technicznie) . Teraz nieco sztucznie niedomaga.
Opublikowano 19 września 201311 l Czyli domysły i wróżenie z fusów jak zwykle, tak specjalnie robili ją 5 lat, żeby była brzydka i zwalniała Zaraz dojdziemy do momentu, że model jazdy jest taki a nie inny, bo R* zaraż wypuści Forza Theft Auto gdzie będziesz tylko jeździł.
Opublikowano 19 września 201311 l Nie piszcie w tym temacie nic. Jaczes z bandą pobędą sami i sobie pójdą. A Ty mersi za takie gadanie zostałeś zdegradowany w gangu do pozycji pachoła. Gratuluję.
Opublikowano 19 września 201311 l Ej no, nie obrażaj mnie. :confused: Co ja Ci takiego zrobiłem? Edytowane 19 września 201311 l przez suteq
Opublikowano 19 września 201311 l To nie jest kwestia pokazania. Czy zależałoby ci na zrobieniu idealnej gry na daną platformę, jesli za dwa miesiące wypuszczasz ją znowu na inną, silniejszą..? Na nextach ta gra rozdupcy (technicznie) . Teraz nieco sztucznie niedomaga. Tak, 3 lata temu na zebraniu szef Rockstar powiedział "Ej słuchajcie robimy grę na odwal, niech fpsy nie przekraczają 30, doje.bcie brak AA, a jak za 3,5 roku wyjdzie PS4 to wydamy jeszcze raz". XDDDDD Wygrałeś. W jakieś inne teorie spiskowe też wierzysz? "V na ps3 mogła wyglądać lepiej" "To pokaż przykład gry, z której Rockstar powinno brać przykład" "Eeee tu nie chodzi o to, żeby coś pokazać. Mogli zrobić lepiej i tyle. Ja wiem." O stary... xd Edytowane 19 września 201311 l przez ragus
Opublikowano 19 września 201311 l Hahaha, jakie bzdury, co za brednie i tłumaczenia, że można osiągnąć więcej na tych konsolach. Gra rozpier*ala graficznie po same uszy i to w każdym aspekcie, a jak dzisiaj jechałem stuningowanym samochodem w deszczu, powoli, zgodnie z ruchem i widziałem, jak z czasem powstają kałuże na ulicach, jak koła zaczynają tracić przyczepność, jak leci spod nich woda i jak ludzie się kulą i chowają to pomyślałem sobie - JAK oni to zrobili?!Ta gra wygląda fenomenalnie, urywa jajca graficznie, czy to o wschodzie czy zachodnie słońca, w nocy kapitalnie wygląda rozświetlone miasto, za dnia słońce pięknie odbija się od budynków, a po założeniu ksenonów w samochodzie opada kopara, jakiego dają kopa do oświetlenia i jak wszystkie samochody reagują na to światło. Jak ono inaczej odbija się w matowej, a inaczej w chromowanej karoserii, jak odbija się od budynków, czy jak widoczne jest w kałużach. Jak deszcz obija się o asfalt, jak za(pipi)iście wyglądają wybuchy czy woda (strumyki czy ocean) - to wszystko daje fenomenalny efekt i jeżeli ktoś ocenia tą grafikę przez pryzmat kilku gorszych tekstur tu i ówdzie to jest ślepym, durnym ignorantem i trolluje tylko po to, by ludzi wk*rwiać.
Opublikowano 19 września 201311 l Ale przyznaj, zabiłbyś człowieka w obronie tej opinii, prawda..? Idę, bo za dużo bólu dupy, że chodzenie "mesjaża" po wodzie to tylko dym i lustra.
Opublikowano 19 września 201311 l Odnosząc się do głównego wątku, w grze nie podoba mi się kilka mało istotnych drobiazgów i jedna poważna kwestia: poziom trudności. Mam obecnie po ok. 40% progresu każdą z postaci i do tej pory misje były zdecydowanie za łatwe. Jedynie z pierwszą strzelaniną u Trevora chwilę się pomęczyłem, ale to raczej przez mój kiepski celownik (raczej unikam automatycznego namierzania). Poprzednie części GTA wydawały mi się sporo trudniejsze. Spróbuj w każdej z misji zdobyć złoto, a staną się o wiele trudniejsze. Przejście dla samego przejścia może wydawać się proste, ale już wyżyłowanie odpowiednich statystyk daje w kość
Opublikowano 19 września 201311 l Hehe uciekaj uciekaj.Też bym uciekał jakbym takie głupoty wypisywał.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.