Gość Rozi Opublikowano 28 września 2013 Opublikowano 28 września 2013 Rozi rap to byl ciekawy 20lat temu. Teraz to wszystko na jedno kopyto jak to spiewali w die antword "inbread fuck fest" Haha, czekałem na to XDDDDDD Cytuj
mersi 804 Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 (edytowane) - Model jazdy, motorów to w ogóle nie komentuje, na szczęście dzięki kodowi na slippery cars, jazda autami jest zabawna. Do GTA IV nie ma porównania. Samochody na gumowych resorach takie piękne XDDDD Odpal sobie Saints Roł tam taka zabawa świetna ;p ;] ;> rozi jesteś niezrównoważony psychicznie jeśli twierdzisz że model jazdy w V > IV, odpal sobie track manie tam masz fajnie tak auta przyssane do podłoża, akurat by sie spodobało Edytowane 29 września 2013 przez mersi Cytuj
fredybizkit 99 Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 Oczywiście ,że w 5 jest lepszy, w 4 nawet dźwięk aut był obrzydliwy do tego niko chyba biegów zmieniać nie umiał bo wiecznie na jedynce katował Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 Ojej, zaraz beda sie bic o wyzszosc racji, glupiego modelu jazdy. Imo OST w tej czesci troche mnie zawiodl. Cytuj
Janush 224 Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 Ci którzy lubią rap (współczesny i starszy) nie zawiodą się na OST. Ci którzy lubią rock/metal mogą się zawieść. Tak dla mnie wygląda sprawa soundtracku w GTA 5. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 - Model jazdy, motorów to w ogóle nie komentuje, na szczęście dzięki kodowi na slippery cars, jazda autami jest zabawna. Do GTA IV nie ma porównania. Samochody na gumowych resorach takie piękne XDDDD Odpal sobie Saints Roł tam taka zabawa świetna ;p ;] ;> rozi jesteś niezrównoważony psychicznie jeśli twierdzisz że model jazdy w V > IV, odpal sobie track manie tam masz fajnie tak auta przyssane do podłoża, akurat by sie spodobało Jeździłeś kiedyś prawdziwym samochodem? Cytuj
Tokar 8 278 Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 Nieczytelne statystyki. Np. jeśli chodzi o losowe zdarzenia to mogłoby wymieniać te, które już mi zaliczyło (np zaatakowałem konwój przewożący gotówkę, zgarnąłem hajs i po bardzo długim pościgu i samobójczym ataku typa z biura szeryfa wylądowałem w szpitalu no i teraz nie wiem czym to losowe zdarzenie mam już zaliczone czy żeby było zaliczone muszę uciec przed psiarnią) Cytuj
Gość suteq Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 Te randomowe zdarzenia z vanami są dziwne, bo jedno zdarzenie robiłem chyba 3 razy, raz zabijałem typa, który szedł z walizką, raz wysadzałem drzwi i jeszcze raz, a zdarzenie cały czas jest mimo, że we wszystkich przypadkach uciekłem policji. Cytuj
Gość Maiden Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 "Pancerne" żywopłoty ownują wszystko. 1 Cytuj
Meser 12 Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 Po przegraniu 30h: - Nie wykorzystany potencjał wszystkich atrakcji na mapie w głównych misjach tz: - kolejka górska - olbrzymi gazociąg ( cały czas liczyłem na jakieś bum w którejś z misji - baza wojskowa z czołgami i myśliwcami Fabuła w końcu pękła, więc skupiłem się na misjach od dziwaków te niestety trochę kuleją zdarzają się perełki typu rzeźnia ale większość zawiewa nudą Cytuj
Bartg 5 525 Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 Nieczytelne statystyki. Np. jeśli chodzi o losowe zdarzenia to mogłoby wymieniać te, które już mi zaliczyło (np zaatakowałem konwój przewożący gotówkę, zgarnąłem hajs i po bardzo długim pościgu i samobójczym ataku typa z biura szeryfa wylądowałem w szpitalu no i teraz nie wiem czym to losowe zdarzenie mam już zaliczone czy żeby było zaliczone muszę uciec przed psiarnią) Afair wszystko to jest zaznaczone na mapie w social clubie. @Meser też nad tym ubolewałem, ale stawiam, że wszystkie te lokacje znajdą zastosowanie w online Cytuj
Meser 12 Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 Online jak najbardziej ale licze tęż na jakieś DLC z dodatkowymi misjami;) Co by nie było ta gra ma jednak wadę: Po przejsciu fabuły poprostu nie ma co robić..... Cytuj
Gość suteq Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 No jak kogoś interesuje tylko fabuła to na pewno. Cytuj
Janush 224 Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 Po przejsciu fabuły poprostu nie ma co robić..... HAHAH no to teraz żeś do(pipi)ał 2 Cytuj
Pejas123 8 Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 Mnie najbardziej zawiodla ilosc skokow na banki itp. Liczylem na jakies akcje z kasynami itp a tutaj bida z nedza jedynie skok na jubilera i ostatni skok bardzo fajnie zrobione. Zastanawia mnie czy nie wycieli jakies misji, bo na jednym z trailerow byla akcja jak samolot zrzucal opryski na ludzi, tymczasem w grze tego nie uswiadczylem. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 Skąd to wiesz, że to z opryskami to była misja? Mógł to być zwyczajny event żyjącego świata. Cytuj
maciucha 11 647 Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 suteq, a co np. z Trevorem upychającym noge w sedesie? Cytuj
Gość suteq Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 Random. Jak się na niego przełączyłem to miałem tę scenkę. Nawet fotkę zrobiłem. Cytuj
Gość Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 1 Po przegraniu 30h: - Nie wykorzystany potencjał wszystkich atrakcji na mapie w głównych misjach tz: - kolejka górska - olbrzymi gazociąg ( cały czas liczyłem na jakieś bum w którejś z misji - baza wojskowa z czołgami i myśliwcami 2 Fabuła w końcu pękła, więc skupiłem się na misjach od dziwaków te niestety trochę kuleją zdarzają się perełki typu rzeźnia ale większość zawiewa nudą 1. Dla mnie to duży plus, bo właśnie to, że się spodziewasz zobaczyć tam jakąś epicką akcję czyni dzieło R* Mesjaszem. Pozwolili sobie na zrobienie GENIALNYCH miejscówek, które są tylko tłem, smaczkiem. Może jakby R* zrobiłli fabułę na 150-200 h, to upchneliby tam wszystkie miejsca z LS, które są tego warte. MOŻE. 2. Ja przeplatam misje fabularne z tymi pobocznymi i nie narzekam na różnorodność. Nie pamiętam, żebym spotkał się z sandboxem w którym popierdółkowate misje poboczne mógłbym nazwać "zróżnicowanymi". Tutaj przynajmniej jak kogoś wieziemy z punktu A do punktu B, to możemy posłuchać niezłych rozmów. Model jazdy mi odpowiada. Nie jest taki łatwy do opanowania jak w IV, zdecydowanie mniej przewidywalny na ręcznym. Narzekanie na zniszczenia rządzi. Zniszczenia są kapitalne, bo czasami wystarczy raz wycedzić kołem w wyższy krawężnik przy dużej prędkości i auto nie nadaje się do jazdy (czasami wystarczy wygiąć blachę, tak że ta blokuje jedną z opon). Nie wygląda to już jakby auto miało ukryty pasek energii, gdzie przy 80% gnie się blacha, 50% puszczają zawiasy w drzwiach, a przy 20% auto zaczyna się jarać. Krok w stronę realizmu, gdzie nie jeździmy po mieście zgniecioną puszką sardynek, zdzierając felgami asfalt. Cytuj
Boomcio 4 144 Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 Po przejsciu fabuły poprostu nie ma co robić..... HAHAH no to teraz żeś do(pipi)ał W czworce nie było co robic , tu jest otwarta furtka. Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 No samochody w tej części niszczą się bardziej jak samochody. Albo przestaje jeździć z powodu powyginanych/brakujących kół. Albo tak się go zajedzie, że w końcu silnik umiera. Co mnie bawi to reakcje "ludzi pracujących" na szturchanie. Np. jakiś parkingowy. Ch.uj że siedzi w robocie, jak go szturchniesz ma wyje.bane odwraca się i idzie do domu. Tak samo koleś z gitarą. Zostawia gitarę i w długą no bo w końcu został szturchnięty więc pewnie ktoś chce go zabić. Zabawne jest to, że od kilkunastu lat nic się nie zmieniło. Póki co wciąż mnie to bawi. Ale ciekawe przez ile kolejnych gta tak to będzie wyglądać. Aha, no i czy tylko mi gra robi freezy przy pościgach? Takie nawet 3-5 sekundowe. Cytuj
Gość Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 Trudno powiedzieć, nie spotkałem się z takim problemem. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 2 razy miałem takie coś praktycznie w ciągu minuty przez 60h gry. Cytuj
maciucha 11 647 Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 Ja na moim poczciwym już PS3 prawie przy każdym lepszym pościgu zaliczam takie 3-5 sekundowe zwiechy i spore doczytywanie sie tekstur, co jakoś specjalnie mi szczerze mówiąc nie przeszkadza. Boje sie tylko, że laser wkrótce wyzionie ducha . Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.