Opublikowano 28 września 201311 l Rozi rap to byl ciekawy 20lat temu. Teraz to wszystko na jedno kopyto jak to spiewali w die antword "inbread fuck fest" Haha, czekałem na to XDDDDDD
Opublikowano 29 września 201311 l - Model jazdy, motorów to w ogóle nie komentuje, na szczęście dzięki kodowi na slippery cars, jazda autami jest zabawna. Do GTA IV nie ma porównania. Samochody na gumowych resorach takie piękne XDDDD Odpal sobie Saints Roł tam taka zabawa świetna ;p ;] ;> rozi jesteś niezrównoważony psychicznie jeśli twierdzisz że model jazdy w V > IV, odpal sobie track manie tam masz fajnie tak auta przyssane do podłoża, akurat by sie spodobało Edytowane 29 września 201311 l przez mersi
Opublikowano 29 września 201311 l Oczywiście ,że w 5 jest lepszy, w 4 nawet dźwięk aut był obrzydliwy do tego niko chyba biegów zmieniać nie umiał bo wiecznie na jedynce katował
Opublikowano 29 września 201311 l Ojej, zaraz beda sie bic o wyzszosc racji, glupiego modelu jazdy. Imo OST w tej czesci troche mnie zawiodl.
Opublikowano 29 września 201311 l Ci którzy lubią rap (współczesny i starszy) nie zawiodą się na OST. Ci którzy lubią rock/metal mogą się zawieść. Tak dla mnie wygląda sprawa soundtracku w GTA 5.
Opublikowano 29 września 201311 l - Model jazdy, motorów to w ogóle nie komentuje, na szczęście dzięki kodowi na slippery cars, jazda autami jest zabawna. Do GTA IV nie ma porównania. Samochody na gumowych resorach takie piękne XDDDD Odpal sobie Saints Roł tam taka zabawa świetna ;p ;] ;> rozi jesteś niezrównoważony psychicznie jeśli twierdzisz że model jazdy w V > IV, odpal sobie track manie tam masz fajnie tak auta przyssane do podłoża, akurat by sie spodobało Jeździłeś kiedyś prawdziwym samochodem?
Opublikowano 29 września 201311 l Nieczytelne statystyki. Np. jeśli chodzi o losowe zdarzenia to mogłoby wymieniać te, które już mi zaliczyło (np zaatakowałem konwój przewożący gotówkę, zgarnąłem hajs i po bardzo długim pościgu i samobójczym ataku typa z biura szeryfa wylądowałem w szpitalu no i teraz nie wiem czym to losowe zdarzenie mam już zaliczone czy żeby było zaliczone muszę uciec przed psiarnią)
Opublikowano 29 września 201311 l Te randomowe zdarzenia z vanami są dziwne, bo jedno zdarzenie robiłem chyba 3 razy, raz zabijałem typa, który szedł z walizką, raz wysadzałem drzwi i jeszcze raz, a zdarzenie cały czas jest mimo, że we wszystkich przypadkach uciekłem policji.
Opublikowano 29 września 201311 l Po przegraniu 30h: - Nie wykorzystany potencjał wszystkich atrakcji na mapie w głównych misjach tz: - kolejka górska - olbrzymi gazociąg ( cały czas liczyłem na jakieś bum w którejś z misji - baza wojskowa z czołgami i myśliwcami Fabuła w końcu pękła, więc skupiłem się na misjach od dziwaków te niestety trochę kuleją zdarzają się perełki typu rzeźnia ale większość zawiewa nudą
Opublikowano 29 września 201311 l Nieczytelne statystyki. Np. jeśli chodzi o losowe zdarzenia to mogłoby wymieniać te, które już mi zaliczyło (np zaatakowałem konwój przewożący gotówkę, zgarnąłem hajs i po bardzo długim pościgu i samobójczym ataku typa z biura szeryfa wylądowałem w szpitalu no i teraz nie wiem czym to losowe zdarzenie mam już zaliczone czy żeby było zaliczone muszę uciec przed psiarnią) Afair wszystko to jest zaznaczone na mapie w social clubie. @Meser też nad tym ubolewałem, ale stawiam, że wszystkie te lokacje znajdą zastosowanie w online
Opublikowano 29 września 201311 l Online jak najbardziej ale licze tęż na jakieś DLC z dodatkowymi misjami;) Co by nie było ta gra ma jednak wadę: Po przejsciu fabuły poprostu nie ma co robić.....
Opublikowano 29 września 201311 l Po przejsciu fabuły poprostu nie ma co robić..... HAHAH no to teraz żeś do(pipi)ał
Opublikowano 29 września 201311 l Mnie najbardziej zawiodla ilosc skokow na banki itp. Liczylem na jakies akcje z kasynami itp a tutaj bida z nedza jedynie skok na jubilera i ostatni skok bardzo fajnie zrobione. Zastanawia mnie czy nie wycieli jakies misji, bo na jednym z trailerow byla akcja jak samolot zrzucal opryski na ludzi, tymczasem w grze tego nie uswiadczylem.
Opublikowano 29 września 201311 l Skąd to wiesz, że to z opryskami to była misja? Mógł to być zwyczajny event żyjącego świata.
Opublikowano 29 września 201311 l Random. Jak się na niego przełączyłem to miałem tę scenkę. Nawet fotkę zrobiłem.
Opublikowano 29 września 201311 l 1 Po przegraniu 30h: - Nie wykorzystany potencjał wszystkich atrakcji na mapie w głównych misjach tz: - kolejka górska - olbrzymi gazociąg ( cały czas liczyłem na jakieś bum w którejś z misji - baza wojskowa z czołgami i myśliwcami 2 Fabuła w końcu pękła, więc skupiłem się na misjach od dziwaków te niestety trochę kuleją zdarzają się perełki typu rzeźnia ale większość zawiewa nudą 1. Dla mnie to duży plus, bo właśnie to, że się spodziewasz zobaczyć tam jakąś epicką akcję czyni dzieło R* Mesjaszem. Pozwolili sobie na zrobienie GENIALNYCH miejscówek, które są tylko tłem, smaczkiem. Może jakby R* zrobiłli fabułę na 150-200 h, to upchneliby tam wszystkie miejsca z LS, które są tego warte. MOŻE. 2. Ja przeplatam misje fabularne z tymi pobocznymi i nie narzekam na różnorodność. Nie pamiętam, żebym spotkał się z sandboxem w którym popierdółkowate misje poboczne mógłbym nazwać "zróżnicowanymi". Tutaj przynajmniej jak kogoś wieziemy z punktu A do punktu B, to możemy posłuchać niezłych rozmów. Model jazdy mi odpowiada. Nie jest taki łatwy do opanowania jak w IV, zdecydowanie mniej przewidywalny na ręcznym. Narzekanie na zniszczenia rządzi. Zniszczenia są kapitalne, bo czasami wystarczy raz wycedzić kołem w wyższy krawężnik przy dużej prędkości i auto nie nadaje się do jazdy (czasami wystarczy wygiąć blachę, tak że ta blokuje jedną z opon). Nie wygląda to już jakby auto miało ukryty pasek energii, gdzie przy 80% gnie się blacha, 50% puszczają zawiasy w drzwiach, a przy 20% auto zaczyna się jarać. Krok w stronę realizmu, gdzie nie jeździmy po mieście zgniecioną puszką sardynek, zdzierając felgami asfalt.
Opublikowano 29 września 201311 l Po przejsciu fabuły poprostu nie ma co robić..... HAHAH no to teraz żeś do(pipi)ał W czworce nie było co robic , tu jest otwarta furtka.
Opublikowano 29 września 201311 l No samochody w tej części niszczą się bardziej jak samochody. Albo przestaje jeździć z powodu powyginanych/brakujących kół. Albo tak się go zajedzie, że w końcu silnik umiera. Co mnie bawi to reakcje "ludzi pracujących" na szturchanie. Np. jakiś parkingowy. Ch.uj że siedzi w robocie, jak go szturchniesz ma wyje.bane odwraca się i idzie do domu. Tak samo koleś z gitarą. Zostawia gitarę i w długą no bo w końcu został szturchnięty więc pewnie ktoś chce go zabić. Zabawne jest to, że od kilkunastu lat nic się nie zmieniło. Póki co wciąż mnie to bawi. Ale ciekawe przez ile kolejnych gta tak to będzie wyglądać. Aha, no i czy tylko mi gra robi freezy przy pościgach? Takie nawet 3-5 sekundowe.
Opublikowano 29 września 201311 l Ja na moim poczciwym już PS3 prawie przy każdym lepszym pościgu zaliczam takie 3-5 sekundowe zwiechy i spore doczytywanie sie tekstur, co jakoś specjalnie mi szczerze mówiąc nie przeszkadza. Boje sie tylko, że laser wkrótce wyzionie ducha .
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.