Skocz do zawartości

Hearthstone


Ruther

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Obecnie wszystkie cancerowate bezmozgi rzucily sie na pirate wojownika. Najwiekszy potencjal wydaje sie miec Druid, ale za wczesnie by wyrokowac.

 

 

BTW jaki mielisci najlepszy pakiet?. Ja otworzylem ~90 w tym 5 legend, ale oczywiscie wszystkie slabe. "Najlepszy" pakiety wygladal tak:

 

ljWmyki.jpg

Opublikowano

Ja na 46 pakietów miałem 2 legendy. Tego oszołoma lenedarnego  dla łotra co ma 2/3, stealth i daje Ci kartę z klasy przeciwnika po ataku, oraz "syna nefariana" - 5 many 5/6 chyba i ciągniesz 3 karty albo do pierwszego smoka. Ogólnie jakoś parę epicków w tym kilka złotych wpadło, ale już nie pamiętam co tam było, bo w ogóle jeszcze nie ogarniam tych nowych kart.

Gość Orzeszek
Opublikowano

20 pakietów 0 legend może dwie złote karty. xd nie zainwestuję w te gre nawet złotówki

Opublikowano

bardzo mocne są talie oparte na reno i kazakusie. prosi na nich top1 legendy wbijają. wczoraj StanCifka na locku, a dzisiaj Savjz na priescie.

mage na reno też mocny.

 

u mnie dwie słabe legendy z 35 paczek. dużo pyłu z poprzednich rozszerzeń (jakoś nie miałem serca wcześniej) i kilka ciekawych tali złożonych.

Opublikowano (edytowane)

Myślę, że ludzie chyba będą jęczeć na piraty. Oczywiście wojownika. Już wcześniej, będąc kompletnie słabym w tę grę, miałem dobre wyniki (koło 5. rangi) na piratach, a teraz doszły niezłe rzeczy - nowa broń może sporo dać, legenda-pirat wiadomo, i ta legenda co ci wzmacnia bronie. Każde +1/+1 do broni to naprawdę potężny zastrzyk dla takiej gry.

 

Zresztą, co tu mówić. Widzę, że dosłownie ktoś tutaj nazwał ludźmi "rakowatymi bezmózgami" za to, że grają sobie w gierkę karcianą komputerową w zły sposób. Trzeźwe myślenie, brak skrajności i zacietrzewienia typowe dla tego forum.

 

 

To zupełnie co innego przegrać ze zręcznym Reniarzem na randze 1, a co innego dostawać w ryj od kolesia, który ma taktykę "wszystko w ryj" i po 4 rundzie widzisz, że matematycznie nie masz szans przetrwać następnych dwóch. Ale... oczywiście są na to metody ułożenia talii, tylko pytanie, która z nich będzie jednocześnie najlepsza na inne popularne rzeczy. Zobaczymy. Ja jak tam za 3 miesiące uzbieram karty do kontrol szamana to może być dobrze, bo zawsze lubiłem tak grać, a teraz póki co nic nie stracił, a zyskał leczenie i tego kolesia 10/10, który wydaje mi się przydatny.

 

Serio można odnieść wrażenie, że chociaż fani jęczą na Blizzard, to zrobili wiele rzeczy właśnie w takim kierunku, jak fani chcą. W praniu nowe motywy - golemy, wzmacnianie ziomków w ręce, mikstury - wszystkie dają fajny klimat i wpływają na grę, a na wszystko wydaje się istnieć dość sensowna kontra. Próbowałem nawet ożywić łotra z tym nowym żmijem many - teoretycznie jak mu dasz ukrycie to w następnym ruchu 30 ataku stoi otworem. Ale nigdy nie chcą karty iść w odpowiedniej kolejności. Przegrywałem tak, aż zobaczyłem napis "nie możesz spaść niżej" mdr.

 

 

Póki co Arena. Trochę się zmieniło i aż mi się złoto skończyło po serii chojrakowania i grania łowcą i szamanem i porażek. Balans jest inny - aż dziwne, bo te nowe karty nie wypadają specjalnie często. Jednak podobno ze statystyk wynika, że teraz zdecydowanie najsilniejszy jest czarnoksiężnik. Za nim kapłan. W sumie to chyba dobrze, bo obie te klasy zazwyczaj są bardzo ciekawe do grania.

Edytowane przez ogqozo
Opublikowano (edytowane)

Miałem dziś największego fuksa. Arena, oczywiście, więc karty mogą być wszelkie. Przez cały mecz trzymam tego głupiego szczura 2/6, który może ci przegrać mecz (nie pytajcie, jakie były inne wybory...). I teraz myślę: ok, starczy, przegrałem, no chyba że koleś ma w ręce Doomsayera he he he...

 

FNRVqWN.png

 

 

 

Wygrałem mając 1 HP :obama: Ale i tak dociągnąłem tylko do 5 wygranych.

Edytowane przez ogqozo
  • Plusik 2
Gość Orzeszek
Opublikowano

gorzej jak wyciągnie ragnarosa czy inną ysere :reggie: imo bardziej wkurza ten pirat 1/1 z sarżą co wskakuje na stół gdy rzucimy innego pirata, mały, ale wariat.

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Nowy brawl jest fantastyczny do farmienia zlota. Zasady - deck sklada sie z 10 kart, na poczatku kazdej tury discover. Zlozylem cos takiego.

 

Innervate

Wild Growth

Astral Communion

Kezan Mystic

Reno

Dr Boom

Ragnaros

Deathwing

y'shaarj

sunwalker (wrzucilbym na jego miejsce soggotha, niestety nie posiadam go w kolekcji)

 

100% winrate po 12 brawlach xD

Edytowane przez shinian
  • 3 tygodnie później...
Gość Orzeszek
Opublikowano

<stuk stuk> no hejka hearthstone'owe świry

 

no jest sprawa, możliwe, że wyciekł tytuł nowej przygody/dodatku do gierki a nazwa jego LOST SECRETS OF UN'GORO

Sprawa dość dziwna, na nazwe wpadł użytkownik reddita przeglądając "portfolio" z próbkami i występami pewnej voice actorki, której zdarzyło się współpracować z blizzardem. Wydaje się to legitymacyjne, bo laska ma wypisane użyczanie głosu dinozaurom co ma sens z lokacją un'goro.

 

Pytanie tylko czy dodatek czy przygoda. teoretycznie zawsze było na przemian i wypada teraz na przygode, ale po wprowadzeniu formatów BenBrode napisał, że dążą do dwóch dużych dodatków rocznie na początku i końcu roku i w okres wakacyjny przygoda. No czekam.

Opublikowano

laska ma wypisane użyczanie głosu dinozaurom 

ladna choc?

 

blizzard powiedzial juz dawno (chyba po gvg) ze nie jest to mus ze po dodatku bedzie przygoda.

osobiscie obstawiam teraz dodatek bo za duzo kart wypadnie by sama przygoda pozmieniali tyle by wypelnic luke po deckach ktore umra (a tym razem bedzie ich o wiele wiecej)

Gość Orzeszek
Opublikowano

ja sie ciesze, że odpadnie imperator thaurissan, reno z brannem. oby do kwietnia i już zbieram gelda w grze. ten ostatni dodatek jakoś tak bez jaja ;/ mocne decki na nefrycie i renodecki na kozakusie, te talie na buffach okazały się balasami na rankedzie na szczęście. tylko uciułać pył na aye i kaprawe oczko :v

Opublikowano

Potwierdzone pierwsze od dawna zmiany kart. "Kto idzieeee" będzie mieć tylko 1 życia, a pazury szamana będą za 2 many. Sam nie wiem, jaki to będzie mieć efekt... Kto wie, być może uczyni Paczesia nieużytecznym, bo nie będzie sensu grać piratami. Ale wolałbym, gdyby Bukianierowi zabrano jednak punkt ataku, nie życia - nadal mam wrażenie, że 3/1 w pierwszym ruchu to za mocne. Szaman wydaje się mieć tak dużo najlepszych kart, że powinien nadal rządzić w grze - nawet po tym, jak niedługo ze standardu odejdzie kilka mocnych kart (trogg, golem). Tyle że dominować może wariant nefrytowy, który już teraz ich nie używa.

 

Ogólnie ten następny dodatek ma wiele wyzwań jeśli chodzi o balans gry w drabince, odchodzi wiele ciekawych kart, a jawi się wizja dominazji nefrytów albo mocnego agro, a może i połączenia obu. Spadająca liczba kart wydaje mi się atrakcyjna, bo nie będę miał takich braków, ale w sumie to i tak gram jakimiś alternatywnymi taliami albo na arenie. Żałuję tylko np., że nie mogę zaznać legendarnego murloka-ninja teraz, kiedy jeszcze ma jakieś zastosowanie dzięki istnieniu karty "przyzwij zabite murloki", odchodzącej zdaje się ze standardu, tego typu rzeczy.

 

Paczesia sobie zrobiłem na samym początku dodatku. Aż teraz żałuję. Poprzednio dużo grałem wojownikiem na piratach, i było fajne. Pierwszy zastrzyk Paczesia i bukaniera był fajny - wow, ale jestem silny! "Kto idzieee". "Teraz ja tu rządzę!". Doszedłem chyba najwyżej jak kiedykolwiek, bodaj 3. ranga. Jak na mnie wysoko. Tyle że teraz wojownikiem na piratach grał każdy i nie miałem już z tego frajdy i przestałem. Później wysoko zaszedłem łotrem, gdy się kapnąłem, że dodanie bukaniera i Paczesia do starej receptury też pozwala wygrywać 2x więcej meczów. Niby frajda, ale tylko na krótką metę z racji oczywistości i taniości tego zagrania. Teraz więc od dawna już nie gram żadną talią na piratach. Szamanem od wielu miesięcy gram tylko w jakichś taliach bez żadnych wszechobecnych kart, czyli np. skrajna kontrola (do której teraz mi brakuje kart - leczący koleś czy 5 mana 10/10), albo Bloodlust i jakieś murloki albo synergie z totemami.

 

 

 

Sam nie wiem, czego się spodziewać po grze dalej. Fani są niezadowoleni, jak zawsze. Hearthstone jest na tyle prosty, że trudno wymyślić dużo nowych, wyjątkowych kart. Teoretycznie wszystkie mechanizmy z ostatniego dodatku są ciekawe: tworzenie zaklęć Kazakusem, nefryty które się rozkręcają, a nawet wzmacnianie stronników w ręce. To ostatnie niby "się opłaca", np. masz za 3 many stronnika 3/3 i dodanie +2/+2, ale inne rzeczy opłacają się jeszcze bardziej. Ponadto mechanika ta pokazuje jedno z ograniczeń silnika Hearthstone'a i jego prostoty, czyli tego, że nie można wskazywać kart w ręce. Losowość tego mechanizmu czyni grę bardziej nieprzewidywalną, ale też osłabia jego przydatność.

 

Jednak podejście typu "zadbajmy o to, żeby na wszystko była kontra" i "papier-nożyce-kamień" w świecie łatwego kopiowania najlepszych talii z internetu chyba nie jest najlepsze dla gry. Prowadzi do tego, że chcąc osiągnąć jakikolwiek wynik, niemal przesądzone jest, jaką talią się gra, a także jaką będzie mieć przeciwnik. 

 

Bynajmniej nie odczuwam tego, żeby cały czas trafiać na szamana. Może za niska ranga. Ale i tak przegrywam masowo. Ale nadal lubię sobie włączyć kilka meczyków, a potem spróbować arenę.

Opublikowano

Szkoda strzepic ryja na ta gre na chwile obecna. Nerf dobrze ze w ogole jakis jest, ale co z tego skoro tak naprawde skorzysta na tym glownie mage i warlock czyli i tak jedyne nie-agro kontry na pirackie scierwo.

To jest klaun fiesta gdy defensywny reno deck z dobrym rozdaniem ginie w 4-5 turze od aggro z dobrym rozdaniem.

 

Kontrola w tej grze juz nie istnieje i nie bedzie istniec dopoki to cudo blizzardowskiej mysli balansujacej zwane Jade Idolem nie wyleci z rotacji. Czyli za 2 lata.

 

Ladder obecnie wyglada tak, bierze sie reno deck, trafia na inny reno deck i jest fajna i ciekawa gra ktora przewaznie rozstrzyga sie na podstawie ukladu potionow z kazakusa albo innego rng. Ale juz mniejsza o to, przynajmniej mozna uzyc szarych komorek. Tylko ze po takiej 40 minutowej gierce reno vs reno trafiasz na bota na piratach i w 3 minuty przegrywasz rzut moneta, czyli 43 minuty zycia spuszczone w klopie. Ja dziekuje, nie chce mi sie juz 5- rangi wbijac, ba - nawet 10 -  a co dopiero wyzszej. Wole spozytkowac ten czas na gry w ktorych mam wplyw na przebieg rozgrywki i wygrywa lepszy.

 

Nawet prosom juz nerwy popuszczaly, np Amnesiacowi:

 

https://clips.twitch.tv/amnesia_sc/SmilingHerdResidentSleeper

 

Takze 0 hypu na dodatek ktory juz za rogiem, chyba ze przebuduja caly ladder i polowe obecnych kart. Na pewno tak zrobia  :reggie:

Gość Orzeszek
Opublikowano

polecam odpocząć od hs, wróciłem po miesięcznej przerwie i mam inne podejście, gram tylko daily, nie grinduje rankingu, aren nie gram bo po co xd. mam dużego niefarta do paczek z gadżetonu chyba juz z 70 otworzyłem i bez legendy ;/

Opublikowano

ja dalej robie daily co 3 dni tym razem w wild bo ciekawsza meta i jest szybciej a tak to gram w inna f2p karcianke zwana shadowverse

 

-nie ma rng (male jest ale nic co zdecyduje kto wygra bo jugler trafil albo ragnaros sniper)

-ciekawsza meta

-szybsza rozgrywka

-mozna wylaczyc animacje

-mozna wylaczyc emotki

-nagrody za sezon sa progresowe a nie jedna na koniec

-ranga sie nie resetuje co miesiac wiec nie trzeba czekac az prosi wyjda z rang 16

-antyagro wygrywa z agro w 90% przypadkow

 

swietuja wlasnie 7 milionow pobran wiec daja wszystkim 7 darmowych paczek (dodatkowo do 30 ktore dostajesz za tutorial+20 private matche+14 za ai an elite) wiec mozna zlozyc cos na start w pierwszy tydzien

polecam bo przypomina hearthstone z bety jesli chodzi o fun z gry

Opublikowano

The Rundown

  • Blackrock Mountain, The Grand Tournament, and The League of Explorers all rotate out of Standard with The Year of the Mammoth.
  • Six cards from Classic are being moved to Wild-only.
    • You cannot dust these cards, but if you own them, Blizzard is going to just give you Arcane Dust.
    • You will only get the dust for the copies you have that can be included in a deck. If you have 3 Azure Drakes, disenchant one today.
  • We will not see an Adventure this year. Instead, we will see three ~130 card expansions!
    • The second and third expansions will feature a playable story, like an adventure.
    • Cards will still only come from card packs.
  • A Heroic Tavern Brawl will be going live sometime after the first expansion releases, using the Wild format.
  • Blizzard is going to work on doing more Wild tournaments.
  • Daily Login Rewards! At least for the start of the new rotation. Includes Dust, Gold, Expansion Packs, and "a few other surprises".
  • Rogues are getting Maeiv Shadowsong, a new hero! Win 10 games of Hearthstone in Standard when the rotation occurs and she's all yours.
  • We will see some Deathrattle build-arounds in upcoming sets.

wypadają do Wilda: Azure Drake, Sylvana, Rag, lanca, conceal i PO. nie wiem czy to dobra zmiana, ale na pewno osłabi to kilka topowych decków. 

może zdecydują się też na ruch w drugą stronę?

 

inne "nowości" wiele nie wnoszą. nadal brak nowego trybu.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...