smoo 2 256 Opublikowano 3 grudnia 2016 Opublikowano 3 grudnia 2016 Obecnie wszystkie cancerowate bezmozgi rzucily sie na pirate wojownika. Najwiekszy potencjal wydaje sie miec Druid, ale za wczesnie by wyrokowac. BTW jaki mielisci najlepszy pakiet?. Ja otworzylem ~90 w tym 5 legend, ale oczywiscie wszystkie slabe. "Najlepszy" pakiety wygladal tak: Cytuj
Metoda 1 325 Opublikowano 3 grudnia 2016 Opublikowano 3 grudnia 2016 Ja na 46 pakietów miałem 2 legendy. Tego oszołoma lenedarnego dla łotra co ma 2/3, stealth i daje Ci kartę z klasy przeciwnika po ataku, oraz "syna nefariana" - 5 many 5/6 chyba i ciągniesz 3 karty albo do pierwszego smoka. Ogólnie jakoś parę epicków w tym kilka złotych wpadło, ale już nie pamiętam co tam było, bo w ogóle jeszcze nie ogarniam tych nowych kart. Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 3 grudnia 2016 Opublikowano 3 grudnia 2016 20 pakietów 0 legend może dwie złote karty. xd nie zainwestuję w te gre nawet złotówki Cytuj
shinian 637 Opublikowano 3 grudnia 2016 Opublikowano 3 grudnia 2016 60 pakietow. 3 legendy. Dziwne byly te paczki, brak mi nawet niektorych commonsow a taka red mana wyrm wpadla mi +9x. Do tego prawie 1K pylu. Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 3 grudnia 2016 Opublikowano 3 grudnia 2016 97 pakietow. 4 legendy w tym 1 duplikat. najbardziej op na chwile obecna sie wydaje legenda kabali i priesta. nowy dragon 5/6 za 5 co daje karte z decku przeciwnika tez ladnie op i ten deck jest mocno przegiety. Cytuj
luk_ash 88 Opublikowano 4 grudnia 2016 Opublikowano 4 grudnia 2016 bardzo mocne są talie oparte na reno i kazakusie. prosi na nich top1 legendy wbijają. wczoraj StanCifka na locku, a dzisiaj Savjz na priescie. mage na reno też mocny. u mnie dwie słabe legendy z 35 paczek. dużo pyłu z poprzednich rozszerzeń (jakoś nie miałem serca wcześniej) i kilka ciekawych tali złożonych. Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 4 grudnia 2016 Opublikowano 4 grudnia 2016 (edytowane) Myślę, że ludzie chyba będą jęczeć na piraty. Oczywiście wojownika. Już wcześniej, będąc kompletnie słabym w tę grę, miałem dobre wyniki (koło 5. rangi) na piratach, a teraz doszły niezłe rzeczy - nowa broń może sporo dać, legenda-pirat wiadomo, i ta legenda co ci wzmacnia bronie. Każde +1/+1 do broni to naprawdę potężny zastrzyk dla takiej gry. Zresztą, co tu mówić. Widzę, że dosłownie ktoś tutaj nazwał ludźmi "rakowatymi bezmózgami" za to, że grają sobie w gierkę karcianą komputerową w zły sposób. Trzeźwe myślenie, brak skrajności i zacietrzewienia typowe dla tego forum. To zupełnie co innego przegrać ze zręcznym Reniarzem na randze 1, a co innego dostawać w ryj od kolesia, który ma taktykę "wszystko w ryj" i po 4 rundzie widzisz, że matematycznie nie masz szans przetrwać następnych dwóch. Ale... oczywiście są na to metody ułożenia talii, tylko pytanie, która z nich będzie jednocześnie najlepsza na inne popularne rzeczy. Zobaczymy. Ja jak tam za 3 miesiące uzbieram karty do kontrol szamana to może być dobrze, bo zawsze lubiłem tak grać, a teraz póki co nic nie stracił, a zyskał leczenie i tego kolesia 10/10, który wydaje mi się przydatny. Serio można odnieść wrażenie, że chociaż fani jęczą na Blizzard, to zrobili wiele rzeczy właśnie w takim kierunku, jak fani chcą. W praniu nowe motywy - golemy, wzmacnianie ziomków w ręce, mikstury - wszystkie dają fajny klimat i wpływają na grę, a na wszystko wydaje się istnieć dość sensowna kontra. Próbowałem nawet ożywić łotra z tym nowym żmijem many - teoretycznie jak mu dasz ukrycie to w następnym ruchu 30 ataku stoi otworem. Ale nigdy nie chcą karty iść w odpowiedniej kolejności. Przegrywałem tak, aż zobaczyłem napis "nie możesz spaść niżej" mdr. Póki co Arena. Trochę się zmieniło i aż mi się złoto skończyło po serii chojrakowania i grania łowcą i szamanem i porażek. Balans jest inny - aż dziwne, bo te nowe karty nie wypadają specjalnie często. Jednak podobno ze statystyk wynika, że teraz zdecydowanie najsilniejszy jest czarnoksiężnik. Za nim kapłan. W sumie to chyba dobrze, bo obie te klasy zazwyczaj są bardzo ciekawe do grania. Edytowane 4 grudnia 2016 przez ogqozo Cytuj
shinian 637 Opublikowano 7 grudnia 2016 Opublikowano 7 grudnia 2016 Datamining w ostatnim patchu ujawnil sporo szczegolow nt. diablo 3 brawl - 4.01.2017, mnostwo nowych kart http://www.hearthpwn.com/news/2079-the-diablo-20th-anniversary-tavern-brawl-release Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 8 grudnia 2016 Opublikowano 8 grudnia 2016 (edytowane) Miałem dziś największego fuksa. Arena, oczywiście, więc karty mogą być wszelkie. Przez cały mecz trzymam tego głupiego szczura 2/6, który może ci przegrać mecz (nie pytajcie, jakie były inne wybory...). I teraz myślę: ok, starczy, przegrałem, no chyba że koleś ma w ręce Doomsayera he he he... Wygrałem mając 1 HP Ale i tak dociągnąłem tylko do 5 wygranych. Edytowane 11 grudnia 2016 przez ogqozo 2 Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 9 grudnia 2016 Opublikowano 9 grudnia 2016 ten szczur jest op i spokojnie trafia do kazdego reno Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 9 grudnia 2016 Opublikowano 9 grudnia 2016 gorzej jak wyciągnie ragnarosa czy inną ysere imo bardziej wkurza ten pirat 1/1 z sarżą co wskakuje na stół gdy rzucimy innego pirata, mały, ale wariat. Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 9 grudnia 2016 Opublikowano 9 grudnia 2016 wiesz go sie nie wystawia jak sie nie ma jak zabic ewentualnego ragnarosa czy ysere. jako combo z shadowflame czy siphon soul shadow death czy twisting nether ta karta to mvp ktory wygrywa gry. Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 17 grudnia 2016 Opublikowano 17 grudnia 2016 (edytowane) chyba najszybsze 30 dmg jakie zadalem: https://www.twitch.tv/nightghost84/v/107933453 Edytowane 17 grudnia 2016 przez Gattz Cytuj
xtomashx 162 Opublikowano 28 grudnia 2016 Opublikowano 28 grudnia 2016 Chciałbym wrócić do gry po bardzo długim czasie. To będzie gra praktycznie od nowa. Ktoś powie co teraz najlepiej robić na początku? Cytuj
karmaster 363 Opublikowano 29 grudnia 2016 Opublikowano 29 grudnia 2016 Wg mnie dobrze na początek obadać parę filmików stąd: https://www.youtube.com/playlist?list=PL0OKaaHWS-4teRk_bIG9UbTZFphfb7Z5WGość się konkretnie zna na gierce, więc myślę że na początek Ci to dużo pomoże. Cytuj
shinian 637 Opublikowano 19 stycznia 2017 Opublikowano 19 stycznia 2017 (edytowane) Nowy brawl jest fantastyczny do farmienia zlota. Zasady - deck sklada sie z 10 kart, na poczatku kazdej tury discover. Zlozylem cos takiego. Innervate Wild Growth Astral Communion Kezan Mystic Reno Dr Boom Ragnaros Deathwing y'shaarj sunwalker (wrzucilbym na jego miejsce soggotha, niestety nie posiadam go w kolekcji) 100% winrate po 12 brawlach xD Edytowane 19 stycznia 2017 przez shinian Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 6 lutego 2017 Opublikowano 6 lutego 2017 <stuk stuk> no hejka hearthstone'owe świry no jest sprawa, możliwe, że wyciekł tytuł nowej przygody/dodatku do gierki a nazwa jego LOST SECRETS OF UN'GORO Sprawa dość dziwna, na nazwe wpadł użytkownik reddita przeglądając "portfolio" z próbkami i występami pewnej voice actorki, której zdarzyło się współpracować z blizzardem. Wydaje się to legitymacyjne, bo laska ma wypisane użyczanie głosu dinozaurom co ma sens z lokacją un'goro. Pytanie tylko czy dodatek czy przygoda. teoretycznie zawsze było na przemian i wypada teraz na przygode, ale po wprowadzeniu formatów BenBrode napisał, że dążą do dwóch dużych dodatków rocznie na początku i końcu roku i w okres wakacyjny przygoda. No czekam. Cytuj
Metoda 1 325 Opublikowano 7 lutego 2017 Opublikowano 7 lutego 2017 Czyli znowu 100 nowych kart z czego 5-10 się przyjmie, a reszta będzie tylko na arenę. Powtórka z power creepów i wciskanie na siłę nowego typu decków dla danej klasy. Daję 11/9 Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 7 lutego 2017 Opublikowano 7 lutego 2017 laska ma wypisane użyczanie głosu dinozaurom ladna choc? blizzard powiedzial juz dawno (chyba po gvg) ze nie jest to mus ze po dodatku bedzie przygoda. osobiscie obstawiam teraz dodatek bo za duzo kart wypadnie by sama przygoda pozmieniali tyle by wypelnic luke po deckach ktore umra (a tym razem bedzie ich o wiele wiecej) Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 12 lutego 2017 Opublikowano 12 lutego 2017 ja sie ciesze, że odpadnie imperator thaurissan, reno z brannem. oby do kwietnia i już zbieram gelda w grze. ten ostatni dodatek jakoś tak bez jaja ;/ mocne decki na nefrycie i renodecki na kozakusie, te talie na buffach okazały się balasami na rankedzie na szczęście. tylko uciułać pył na aye i kaprawe oczko :v Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 14 lutego 2017 Opublikowano 14 lutego 2017 Potwierdzone pierwsze od dawna zmiany kart. "Kto idzieeee" będzie mieć tylko 1 życia, a pazury szamana będą za 2 many. Sam nie wiem, jaki to będzie mieć efekt... Kto wie, być może uczyni Paczesia nieużytecznym, bo nie będzie sensu grać piratami. Ale wolałbym, gdyby Bukianierowi zabrano jednak punkt ataku, nie życia - nadal mam wrażenie, że 3/1 w pierwszym ruchu to za mocne. Szaman wydaje się mieć tak dużo najlepszych kart, że powinien nadal rządzić w grze - nawet po tym, jak niedługo ze standardu odejdzie kilka mocnych kart (trogg, golem). Tyle że dominować może wariant nefrytowy, który już teraz ich nie używa. Ogólnie ten następny dodatek ma wiele wyzwań jeśli chodzi o balans gry w drabince, odchodzi wiele ciekawych kart, a jawi się wizja dominazji nefrytów albo mocnego agro, a może i połączenia obu. Spadająca liczba kart wydaje mi się atrakcyjna, bo nie będę miał takich braków, ale w sumie to i tak gram jakimiś alternatywnymi taliami albo na arenie. Żałuję tylko np., że nie mogę zaznać legendarnego murloka-ninja teraz, kiedy jeszcze ma jakieś zastosowanie dzięki istnieniu karty "przyzwij zabite murloki", odchodzącej zdaje się ze standardu, tego typu rzeczy. Paczesia sobie zrobiłem na samym początku dodatku. Aż teraz żałuję. Poprzednio dużo grałem wojownikiem na piratach, i było fajne. Pierwszy zastrzyk Paczesia i bukaniera był fajny - wow, ale jestem silny! "Kto idzieee". "Teraz ja tu rządzę!". Doszedłem chyba najwyżej jak kiedykolwiek, bodaj 3. ranga. Jak na mnie wysoko. Tyle że teraz wojownikiem na piratach grał każdy i nie miałem już z tego frajdy i przestałem. Później wysoko zaszedłem łotrem, gdy się kapnąłem, że dodanie bukaniera i Paczesia do starej receptury też pozwala wygrywać 2x więcej meczów. Niby frajda, ale tylko na krótką metę z racji oczywistości i taniości tego zagrania. Teraz więc od dawna już nie gram żadną talią na piratach. Szamanem od wielu miesięcy gram tylko w jakichś taliach bez żadnych wszechobecnych kart, czyli np. skrajna kontrola (do której teraz mi brakuje kart - leczący koleś czy 5 mana 10/10), albo Bloodlust i jakieś murloki albo synergie z totemami. Sam nie wiem, czego się spodziewać po grze dalej. Fani są niezadowoleni, jak zawsze. Hearthstone jest na tyle prosty, że trudno wymyślić dużo nowych, wyjątkowych kart. Teoretycznie wszystkie mechanizmy z ostatniego dodatku są ciekawe: tworzenie zaklęć Kazakusem, nefryty które się rozkręcają, a nawet wzmacnianie stronników w ręce. To ostatnie niby "się opłaca", np. masz za 3 many stronnika 3/3 i dodanie +2/+2, ale inne rzeczy opłacają się jeszcze bardziej. Ponadto mechanika ta pokazuje jedno z ograniczeń silnika Hearthstone'a i jego prostoty, czyli tego, że nie można wskazywać kart w ręce. Losowość tego mechanizmu czyni grę bardziej nieprzewidywalną, ale też osłabia jego przydatność. Jednak podejście typu "zadbajmy o to, żeby na wszystko była kontra" i "papier-nożyce-kamień" w świecie łatwego kopiowania najlepszych talii z internetu chyba nie jest najlepsze dla gry. Prowadzi do tego, że chcąc osiągnąć jakikolwiek wynik, niemal przesądzone jest, jaką talią się gra, a także jaką będzie mieć przeciwnik. Bynajmniej nie odczuwam tego, żeby cały czas trafiać na szamana. Może za niska ranga. Ale i tak przegrywam masowo. Ale nadal lubię sobie włączyć kilka meczyków, a potem spróbować arenę. Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 15 lutego 2017 Opublikowano 15 lutego 2017 Szkoda strzepic ryja na ta gre na chwile obecna. Nerf dobrze ze w ogole jakis jest, ale co z tego skoro tak naprawde skorzysta na tym glownie mage i warlock czyli i tak jedyne nie-agro kontry na pirackie scierwo. To jest klaun fiesta gdy defensywny reno deck z dobrym rozdaniem ginie w 4-5 turze od aggro z dobrym rozdaniem. Kontrola w tej grze juz nie istnieje i nie bedzie istniec dopoki to cudo blizzardowskiej mysli balansujacej zwane Jade Idolem nie wyleci z rotacji. Czyli za 2 lata. Ladder obecnie wyglada tak, bierze sie reno deck, trafia na inny reno deck i jest fajna i ciekawa gra ktora przewaznie rozstrzyga sie na podstawie ukladu potionow z kazakusa albo innego rng. Ale juz mniejsza o to, przynajmniej mozna uzyc szarych komorek. Tylko ze po takiej 40 minutowej gierce reno vs reno trafiasz na bota na piratach i w 3 minuty przegrywasz rzut moneta, czyli 43 minuty zycia spuszczone w klopie. Ja dziekuje, nie chce mi sie juz 5- rangi wbijac, ba - nawet 10 - a co dopiero wyzszej. Wole spozytkowac ten czas na gry w ktorych mam wplyw na przebieg rozgrywki i wygrywa lepszy. Nawet prosom juz nerwy popuszczaly, np Amnesiacowi: https://clips.twitch.tv/amnesia_sc/SmilingHerdResidentSleeper Takze 0 hypu na dodatek ktory juz za rogiem, chyba ze przebuduja caly ladder i polowe obecnych kart. Na pewno tak zrobia Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 16 lutego 2017 Opublikowano 16 lutego 2017 polecam odpocząć od hs, wróciłem po miesięcznej przerwie i mam inne podejście, gram tylko daily, nie grinduje rankingu, aren nie gram bo po co xd. mam dużego niefarta do paczek z gadżetonu chyba juz z 70 otworzyłem i bez legendy ;/ Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 16 lutego 2017 Opublikowano 16 lutego 2017 ja dalej robie daily co 3 dni tym razem w wild bo ciekawsza meta i jest szybciej a tak to gram w inna f2p karcianke zwana shadowverse -nie ma rng (male jest ale nic co zdecyduje kto wygra bo jugler trafil albo ragnaros sniper) -ciekawsza meta -szybsza rozgrywka -mozna wylaczyc animacje -mozna wylaczyc emotki -nagrody za sezon sa progresowe a nie jedna na koniec -ranga sie nie resetuje co miesiac wiec nie trzeba czekac az prosi wyjda z rang 16 -antyagro wygrywa z agro w 90% przypadkow swietuja wlasnie 7 milionow pobran wiec daja wszystkim 7 darmowych paczek (dodatkowo do 30 ktore dostajesz za tutorial+20 private matche+14 za ai an elite) wiec mozna zlozyc cos na start w pierwszy tydzien polecam bo przypomina hearthstone z bety jesli chodzi o fun z gry Cytuj
luk_ash 88 Opublikowano 16 lutego 2017 Opublikowano 16 lutego 2017 The Rundown Blackrock Mountain, The Grand Tournament, and The League of Explorers all rotate out of Standard with The Year of the Mammoth. Six cards from Classic are being moved to Wild-only.You cannot dust these cards, but if you own them, Blizzard is going to just give you Arcane Dust. You will only get the dust for the copies you have that can be included in a deck. If you have 3 Azure Drakes, disenchant one today. We will not see an Adventure this year. Instead, we will see three ~130 card expansions!The second and third expansions will feature a playable story, like an adventure. Cards will still only come from card packs. A Heroic Tavern Brawl will be going live sometime after the first expansion releases, using the Wild format. Blizzard is going to work on doing more Wild tournaments. Daily Login Rewards! At least for the start of the new rotation. Includes Dust, Gold, Expansion Packs, and "a few other surprises". Rogues are getting Maeiv Shadowsong, a new hero! Win 10 games of Hearthstone in Standard when the rotation occurs and she's all yours. We will see some Deathrattle build-arounds in upcoming sets. wypadają do Wilda: Azure Drake, Sylvana, Rag, lanca, conceal i PO. nie wiem czy to dobra zmiana, ale na pewno osłabi to kilka topowych decków. może zdecydują się też na ruch w drugą stronę? inne "nowości" wiele nie wnoszą. nadal brak nowego trybu. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.