Skocz do zawartości

Hearthstone


Ruther

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ten tryb generuje sporo śmiesznych sytuacji, jest w ciekawych proporcjach zaplanowany i losowy, tak sobie nieco wyobrażałem bójki gdy je wprowadzono - naprawdę wydaje się udany, nawet aż mam ochotę wrócić, ale faktycznie brak nagród nieco zniechęca.

 

Wygrałem w końcu 8 bitew, mając mega-przegiętą talię na agonie łotra (podwójne aktywowanie każdej agonii + masa kart która to wykorzystuje, łatwo nawalić np. 4 Aye i tego typu rzeczy...). I co? No ten król koboldów powiedział: ojoj, nie zabieraj skarbu, takim lekko przejętym głosem. I tyle. Nie było nawet fanfar, tylko 8 skreślonych portretów bossów i opcja "wróć". Trochę niewdzięczna ta gra za to że tyle poświęciłem czasu.

Edytowane przez ogqozo
Opublikowano (edytowane)

jeden z dungeonów na 7 poziomie.

 

miałem chyba z 10 podejść i prawie zawsze kończe na ostatnim bossie...

nawet z mega talią taki Azari jest nie do przejścia jak się nie ma tali aggro albo tych najlepszych artefaktów

Edytowane przez luk_ash
Gość Orzeszek
Opublikowano

potrzebny fart i dobry deck bazujący na podwojnych agoniach lub okrzykach bojowych, mi sie udalo go rogalem zjechać fartem bo mialem duzo drawu i +do obr. magicznych + malygos + kilka kart innego removalu. chyba kazdy boss ma lvl 7 to bol tylka. najlepszy ten co rzuca dynamity  i s(pipi)ol od ewolucji

  • 2 tygodnie później...
Gość Orzeszek
Opublikowano

Udało się wszystkie dungeony machnąć. najwięcej cyrków miałem szamanem chyba za 20 razem pykło. W niektórych przypadkach przyfarciłem XD. kluczem do zwycięstwa są pasywki takie jak +1/+1 dla minionków / nakładanie efektów jak podwójne okrzyki/agonie, oraz karty oszukujące jak "życzenie" czy ta karta "dobierz 3 karty i kosztują 0many w tej turze" minionki też muszą mieć synergie między sobą. jak siadł rogal z podwónymi okrzykami i cthuno deckemiem to na bosie smoku zrobiłem otk za 64dmg x2 XD

Gość Orzeszek
Opublikowano

raz sie udało fartem chyba fatygą nawet XD najgorszy smok z skarbami, z jednej strony nie można detonować skarbów bo bije potem mocno, z drugiej strony je buffuje i ma minionki co rosną po rzuconym spellu. najprostrzy beholder, król koboldów i demon co pali karty.

  • 2 tygodnie później...
Gość Orzeszek
Opublikowano (edytowane)

cisza w temacie, wrczuce czym gram bo z 19 rangi włąsnie zjechałem do 12 przegrywając jeden mecz z podobnym dragonpriestem

 

### Kapłan
# Klasa: Kapłan
# Format: Standard
# Rok Mamuta
#
# 2x (1) Gorliwa kapłanka
# 2x (2) Baśniowy smok
# 2x (2) Historyczka Otchłariona
# 1x (2) Krysztalnik many <---------------- nie musi być ale czasami tak robi przeciwko agro bo barany nie wiedzą co to robi XD (można zamienić na gluta jak sie trafia na bronie)
# 2x (2) Wyniesiona cieni <----------------- też ładnie robi, "bajtuje" guwnozaklęcia u przeciwnika, czasami siądzie i ładnie podpompuje stwora (nie musi być)
# 2x (3) Szponokapłan Konfraterni
# 2x (4) Płomień zmierzchu
# 2x (5) Drakonid tajny agent
# 2x (5) Kobaltowy zgubołusk
# 2x (5) Pieśniokrad z Konfraterni (wyciszenie aktualnie musi być grane)
# 1x (6) Kościany smokowiec
# 1x (6) Mikstura smoczego ognia
# 2x (6) Zajadła przywoływaczka (genialna karta, daje takie tempo w 6 turze albo 5tej z coinem <3)
# 2x (8) Naczelny archiwista (jw. geniusz z bursztynem tworzy cuda i skraca deck)
# 2x (8) Wyzwolenie z bursztynu 
# 1x (9) Ysera (nie musi być ale smok jak bym miał tego "ortaliona" co po zgonie wysypuje smoki z ręki bym go grał)
# 2x (10) Kontrola umysłu

AAECAZ/HAgSiCb27Auq/AsfLAg0I4QTyDIK1Arq7AvC7AuG/ApnIAsrLAs7MAsvmAtDnAtfrAgA=

# Aby używać tej talii, skopiuj ją do schowka i stwórz nową talię w Hearthstone

 

mamy early, dobrze radzi sobie z aggro, przez te nowe smoki głównie co walą po stole na wejściu , plus jeszcze te kryształki, smoczki i inne pierdołki dają rade na początku gry, potem już rzucamy smoki i duze koksy aż sie skończą odpowiedzi przeciwnika. :) dużo epików no ale muszą być, ysera opcjonalna za innego duzego smoka, ew karty niszcząca bronie jak glut, czy na bogatości harrison
 

Edytowane przez Orzeszek
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

dwie duże zmiany w ladderze od marca:

- na koniec sezonu spadek tylko o 4 rangi w dół

- każda ranga będzie miała 5 gwiazdek

 

wydaje się to spoko dla wszystkich. poziom gier się wyrówna, a szansa na wbicie legendy dla graczy jak ja, którzy grają mało wzrośnie, bo "tylko" 4 rangi będzie trzeba odrabiać co sezon.

Gość Orzeszek
Opublikowano (edytowane)

No w końcu sie zlitowali z tymi rangami

aktualna meta xd

 

Edytowane przez Orzeszek
Gość Orzeszek
Opublikowano

co do mary nadal mocna karta, raze mogli darowac sobie bo wylatuje z nastepna rotacją, czerw xdddddd niegrywalny chyba ze w jakims kombie na bestiach albo kaplanie w nowym dodatku, a kaprawe oczko tez dziwne, ze dopiero teraz bo tez wypada z rotacji za te 2 miechy.

Opublikowano (edytowane)

Ludzie narzekali, że za długo to trwa, a Pacześ oraz In the caverns I go deeper obrzydzają im każdy dzień życia. Może słupki wyświetleń spadały. Ostatnio trochę grałem w rankingu i przyznam, że gra jest dość monotonna w takim układzie. Ale w takiej karciance chyba musi tak być. Zabili Razę, osłabili karty obecne w każdej niemal talii bo są za mocne? No to może trzeba będzie powitać jeszcze więcej czarnoksiężnika i modlić się, by nie miał broni w ręce, przyzwanie madafaki 3/9, kopiuj, zaraz są cztery madafaki 3/9 z prowokacją, nara, przegrałeś, mroczny pakt, zabijamy tego kolesia 2/2, przyzywamy demona, wszystko uleczona. 

 

 

Ale kto wie? Bronie mają mocne kontry, a na razie pierwsze typy na mocne talie to te, w których bronie są dość ważne (czarnoksiężnika, maga i łotra). Więc pewnie te nerfy wprowadzą trochę fermentu wśród graczy W MECIE.

Edytowane przez ogqozo
Gość Orzeszek
Opublikowano

jestem ciekaw co będzie w nowym roku HS kolejne 4 duże dodatki czuje mega beke u warlocka i rogala na szanse stworzenia chorego guwna. Dziwne też że khaleset czy jak tam sie zwie ten kasztan, co buffuje minionki, może okazać must have legendą w tym roku jak kaprawy.

Kaprawy jest przegięty, bo aktualnie jest grany bez taniego pirata,tylko z tym kapitanem co odrazu daje mu +1 do statystyk i jescze jak był zagrany khaleset to juz wooogle 3/3 szarża kreatura 4/4 w 3 turze i skrócenie decku w zestawie, nawet kontra w postaci tego kraba nie jest tak opłacalna i racja to jest zbyt duża presja i "oszukiwanie"

Dziwne że nie znerfili Wielkiego pomoru. Kolejnym rakiem moze być Zajadła przywoływaczka (co na okrzyku przywoływuja losowego stronnika o koszcie zaklęcia w decku) deck na big spellach to mega impact 5-6 tura dostajesz Y"saraja czy Innego deathwinga 12/12 i to imo mega przegięcie.

 

Jeszcze jest kwestia hall of fame, bo pewnie jakieś karty z classica wypadną z obiegu, ploty chodzą o iceblocku u maga, że to pewniak do odstrzału, więc moze być śmiesznie, ludzie widze że przez cubelocka tez sapią na doomguardy, ciekawe czy poleca xd

 

Opublikowano

Mam nadzieje ,że w tym roku nie będzie hall of fame. Sapanie o ice bloka jest głupie, jest karta która to kontruje a dwa nie jest to karta mocno utrudniająca życie. Równie dobrze można się przywalić do rogala w tym temacie. Klasyczne powinny zostać w takiej formie jakiej są. A wywalenie sylvany i ragnarosa do dzisiaj mnie boli. Bardzo lubiłem te legendy. 

 

Na bronie też jest bardzo dobra kontra w postaci ich zniszczenia, tylko jakoś ludzie tego nie grają. 

 

Jedynie można się przywalić do tak późnego nerfu razy która w połączeniu z Shadowreaper była op. W tali była sama defensywa oprócz 4 kart, no to był żart który Blizzard ignorował. Każda talia która ma ratio wygranych na poziomie 60% na randze 5 do legendy powinna być nerfiona (obecne statystyki nie są miarodajne, zobaczymy co będzie za kilka dni).  Kaprawe oczko mi kompletnie nie przeszkadzało. Za to czerwia zniszczyli a nie znerfili. Mogli dać statystyki 3/5 i zobaczyć co się będzie działo. 

 

Kupiłem tą nową paczkę 30 pakietów, żadnej legendy :sapek: za to kilka epików. 

 

Gość Orzeszek
Opublikowano

problem z iceblockiem jest taki, że o ile 2 icebloki to nie problem to karty generujące inne karty powodowały, że dało rade założyć 5 icebloków przez gre, a to juz słabe.

mi z paczek 3 legendy wypadły XD 

złożyłem sobie teraz cube locka i powiem ze deck jest mega mocny.

 

Opublikowano

Ice Block zawsze z natury będzie podstawą do "grania" na zasadzie "siedź i patrz co robi mag". Rozumiem raczej Blizzard, to jest mało ciekawe. Wraz z nowym sekretem itp., coraz bardziej mag wygląda jak zabawa "z pominięciem planszy", ot, ty nie możesz nic zrobić magowi bo blok i zamrażanie, a on wali cię zaklęciami w pysk. 

 

 

Raczej Hall of Fame będzie wykorzystane, a odwrotnie, Blizzard promuje granie w Dzicz, gdzie te karty są dostępne. Podobno jest to ciekawszy tryb, ale jakoś nie miałem czasu się mu przyjrzeć. Nie jest też nawet chyba taki drogi, bo popularne talie często nie różnią się bardzo od tych w standardzie. Za parę tygodni przez jakiś czas Arena będzie w trybie dziczy, będą specjalne bójki prezentujące przykładowe "dzikie" talie. 

 

 

Pojawił się patch i sporo zmian, w tym w progresie rankingowym oraz oczywiście osłabienia karty. Kurczę, już nie wiem nawet co można teraz grać gdy Pacześ, mara i Creeper osłabione. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...