Skocz do zawartości

Hearthstone


Ruther

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

To jest dosłownie najpopularniejsza talia dzisiaj. Grałem przeciw niej dużo, dużo więcej niż szamanowi czy łowcy. No jakieś pokolenie geniuszy chyba się trafiło żeby używać tej niesamowicie trudnej strategii. Używając manipulatora, można i bez Thaurissana zrobić 40 obrażeń w jednym ruchu. Przez te dwa dni przeszedłem od "o jaka ciekawa nowinka" do "ok poddaję się bo szkoda mi czasu".

 

 

Sęk w tym, że powinienem się adaptować do tego szajsu, jeśli bym grał dla wyniku, a nie dla przyjemności. Może jest super odpowiedź na tę taktykę i po prostu można z niej korzystać zamiast z tego co obecnie gram. Ale mi się nie chce. Jednak mógłbym zamiast tego mówić, że po prostu nie mam szczęścia.

 

Jak dla mnie wymaganie dotyczące "drabinki" jest mniej więcej właśnie takie, żeby być na bieżąco. Ty mówisz, że nic się nie zmieniło przez miesiąc. Ja po paru tygodniach grania tylko arena wracam i widzę spore różnice i że dlatego mi nie idzie, ale nie zależy mi na tyle, żeby to jakoś ściśle śledzić.

Edytowane przez ogqozo
Opublikowano

Nie przesadzaj, deck jest łatwo skontrować. Nie radzi sobie z tauntami ani z dobrym tempem. Do tego, jak powiedział smoo, jest (pipi) trudny w graniu.

 

Jasne, że drabina polega na adaptacji. Przecież o to właśnie chodzi, nie?

Opublikowano

Bez platformy do turniejów takie pykanie jest słabe. Mogliby to bardziej rozbudować, myślałem, że pójdzie to w kierunku mtgo, ale stoją w miejscu...

 

Jak ktoś chce mnie dodać to zapraszam

maksior#21175

 

Dziś wbijania ciąg dalszy. Przedwczoraj straciłem dużo, wczoraj miałem siłę tylko na kilka gier, ale wróciłem do top1000. Może się uda w jakiś 200-300 skończyć

Opublikowano

może słabe, ale pograć można:) 

tak tylko proponuje, ale np. liga (jedna tabela, po 2 mecze każdy z każdym do 3-4 wygranych systemem 1 klasa 1 win) można na luzie pograć jakby byli chętni.

 

jak coś to też mogę pyknąć - harry#2725

 

ostatnio gram bardzo mało, ale udało mi się (w końcu) wbić drugiego golda - magiem, wcześniej był shaman i nowy portret do shamana:D

dla mnie obecna meta jest bardzo ok z racji na zróżnicowanie. robiąc codziennie questy + trochę dodatkowej gry można spokojnie zebrać kilka top decków i się bawić.

 

obecnie i dragon warrior i token/cthun druid i tempo mage i totem/agro shamy i zoo oczywiście czy nawet nzoth priest dają radę, a przecież jest jeszcze kilka fajnych tali, ale nie na wszystko można sobie pozwolić nie wrzucając kasy do gry.

 

mi brakuje (też) systemu turniejowego i jakiś statystyk. blizz kiedyś tłumaczył czemu nie ma praktycznie żadnych statystyk i achivów?

Opublikowano (edytowane)

Bo zbyt skomplikowane, jak wszystko? Hearthstone z tabelkami cyferek byłby tak samo dziwny, jak Hearthstone, którego włączam i nie ma 1,5 GB danych do pobrania żeby zmienić dwie ikonki i jedną bójkę.

 

 

Ja... może za dużo gram w tę grę, ale jestem teraz wręcz "na bieżąco" z kartami. Kiedyś miałem ogromne zaległości, ale nie wydałbym ani grosza na głupią giereczkę online która nigdy się nie kończy. Zawsze grałem w bieda-wersję, bez praktycznie żadnych legend, epików itp. To wszystko, o czym ludzie mówili - rzadko kiedy mogłem to grać. Teraz zaś? Gram regularnie na arenie i dzienne zadania. Jak wiadomo, na arenie wpadają zawsze paczki tylko z nowego dodatku. I z tego nowego dodatku mam teraz: niemalże wszystkie zwykłe i rzadkie, około połowy epickich, i dość sporo legend. Do tych ostatnich miałem szczęście, bo wpadły mi głównie te lepsze: wszyscy bogowie (Yogga stworzyłem za pył), Veklor, Hallazeal. Fandrala musiałem sobie stworzyć, bo ta karta jest przegięta - trudno sobie wyobrazić robienie czegokolwiek sensownego druidem bez niego, nawet jeśli tak naprawdę niewiele jest meczów, w których zrobi faktycznie dużą różnicę. W sumie jeszcze tylko Malkoroka by się chciało.

 

Myślę, że jeśli nie zmądrzeję i będę nadal marnować czas na tę gierkę, to do wyjścia nowego rozszerzenia (przygody nie liczę bo ona dużo "tańsza") powinieniem nabrać tyle dubli, by pouzupełniać też większość braków z klasyka i wielkiego turnieju.

Edytowane przez ogqozo
Gość Orzeszek
Opublikowano (edytowane)

 

  • Portale są wszędzie: Przyjęcie tak się rozbujało, że zakrzywia strukturę czasu i przestrzeni, by sprowadzić dodatkowych gości! Użyj nowych kart z portalami, by wyzwolić magię i przywołać na pole bitwy losowych stronników.

Więcej rng? :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

tutaj wsyztsko w jednym miejscu 

http://www.hearthpwn.com/guides/1548-one-night-in-karazhan-a-hearthstone-adventure

 

ewidentnie idą totalnie pod rng. widze juz tego rogala na włamach i ostowych herbatkach xd

Edytowane przez Orzeszek
Opublikowano

Podoba mi sie klimat tego dodtaku i to w sumie na ta chwile wszystko.

 

Wiadomo, ze omawianie kilku kart wyrwanych z kontekstu jest glupie, ale poki co nie pokazali nic ciekawego ani rewolucyjnego.

 

Niestety, jak widze takie cos

636053556902251035.png

 

 

to rece opadaja. Mordobicia i tempo spamu ciag dalszy.

Gość Orzeszek
Opublikowano (edytowane)

xd za 2 many 4/3 troche beka, ale i tak szamanowe 4 7/7 śmieszniejsze. coraz bardziej klaruje się druid na bestiach, ten konik szachowy palladyna mi sie podoba, te dwie legendy jakoś bez szału, portal zadaj 5dmg i dostań 5manowego stronnika imo średnio będzie grany, za 5 many mozna wylosować hiene 2/2 lub żywiołaka ziemi z prowo 7/8 wiec sporo guwna mozna wylosować skończy karta pewnie jak ten typek z ostatniego dodatku 5/5 i przyzwij miniona o wartości 3 many, albo 5/4 i losowy spell do 5 many. raczej w standardzie tego nie zobaczymy. na arenie spoko.

 

premiera 11stego sierpnia. ide zbierac gelda

Edytowane przez Orzeszek
Opublikowano

portal zadaj 5dmg i dostań 5manowego stronnika imo średnio będzie grany, za 5 many mozna wylosować hiene 2/2 lub żywiołaka ziemi z prowo 7/8 wiec sporo guwna mozna wylosować skończy karta pewnie jak ten typek z ostatniego dodatku 5/5 i przyzwij miniona o wartości 3 many, albo 5/4 i losowy spell do 5 many. raczej w standardzie tego nie zobaczymy.

hmm szukalem ale nie znalazlem hieny 2/2 za 5 many. ten spell jest za 7 i mysle ze go zobaczymy w standardzie tak samo jak ten wymieniony 5/5 co przyzywa 3 manowego jest w kazdym tempo obecnie. ludzie grali bane of doom to moga grac i tym bo "dobrych" plebow jest z tego wiecej niz przecietnych a karty ktore moga rozwalic wszystko co zrobil przeciwnik w swojej turze i nadal cos nam zostawiaja na stole sa zawsze w cenie.

Gość Orzeszek
Opublikowano (edytowane)

poebało mi się z wygłodniałym sępem 5 3/2. zamiast tego 

33178.png

wole wrzucić sylwane, albo księge kabalisty. ale tak jak piszecie wyjdzie w praniu czy grywalne czy nie. Osobiście nie lubie tej karty powyżej. ew ten portal można za flame lance podmienić i to by miało sens. ważne że te 5 dmg można wlepić w mordę oponenta a nie tylko w minionki.

636053558091624582.png

 

ta karta najbardziej mnie intryguje, ciekawe czy dadzą jeszcze jakieś inne karty do "kradzieży" kart oponenta dla rogala, jest włam, jest pan faworek, ewentualnie gaangbang dla klonowania pana faworka, no i karty z "discover" ale to chyba tylko klasowe dobiera a jeszcze nefarian. u warlocka by sie sprawdziło z odrzuceniem ciemności, albo z priestem. a tak rogal narazie bez perspektywy.

Edytowane przez Orzeszek
Opublikowano (edytowane)

Eteryczny wygląda jak taka typowa karta, o których pisałem niedawno, że można na nich robić bójki. Kradnięcie to ciekawy motyw, ale nigdy nie będzie wystarczająco regularne, by ktoś tym grał na wygrywanie. W taliach robionych tak, żeby chociaż czasem wygrać nimi mecz, synergie pomiędzy kartami dotyczą większej ilości kart i są dużo mocniejsze i bardziej regularne, niż coś takiego.

 

Podobnie pozostałe karty. Część z nich nada się do ciekawego wyzwania klasowego w przygodzie (już o nich zapomniałem! Wręcz najlepszy ich element. Zawsze są napisane ciekawiej, niż bójki) i może ktoś je włoży do talii tak zupełnie na spróbowanie.

 

W porównaniu do legend z Odkrywców, jak były one mocne i wpływowe, to...

 

Babcia mocna, ale żyjemy w epoce 7/7 w 4. turze. Zoo rzuca w 3. turze kolesia z 5 życia, któremu rośnie atak, wojownik w 2. turze 3/3 z szarżą itp. Babcia to karta klasowa dla klasy, dla której brak dobrej opcji na 2. turę jest przyczyną, że mało się nią gra - a mimo to przecież to i tak nie jest tak mocna zagrywka, jaką były pajączki czy w większości przypadków jajeczko. Podobnie druidowe 2/2 za 1 many. Na rzut oka niby mocne, ale w praktyce nawet nie wiem, czy mocne, a tym bardziej czy ludzie będą tego używać w jakimkolwiek celu, gdy nawet 1/3 z rosnącym atakiem czy efektem musi idealnie trafiać w motyw talii, by było jakieś warte zmieszczenia w "trzydziestce", a druid ma przecież korzenie, kartę która przydaje się lepiej w większości sytuacji.

Edytowane przez ogqozo
Gość Orzeszek
Opublikowano

ja sobie już szykuje różowe ciuchy i dzwony na premiere. Trzeba wyglądać szałowo przy komputerze

Opublikowano

 

 

Niestety, jak widze takie cos

636053556902251035.png

 

 

to rece opadaja. Mordobicia i tempo spamu ciag dalszy.

 

 

Zeby bylo zabawniej to Big Bad Wolf rowniez ma beast tag. A jeszcze nie tak dawno ludzie uwazali ze haunted creeper jest przegiety xd

Gość Orzeszek
Opublikowano

ten imp :obama: w końcu talia u guldana na przewijaniu się ma potencjał.

a te tomiszcze 1/1 spoko na arenke. ew kombo z brannem by dwa spelle z jednej karty wyłuskać a tak to meh, chociaż z drugiej strony mag ma większość spoko zaklęć, może być grywalne

Opublikowano (edytowane)

Kur.wa manam co oni narobili w tym ostatnim patchu, wlasnie mi gre zfreezowalo na final bossie, a tak dobrze szla farma golda. :/ Ktos dostal free 12 wina na arenie, szkoda ze to niigdy nie jestem ja :frog:

 

 

N4qG8rv.jpg

 

 

 

 

 

A co do warlocka na discardach to na ta chwile nie bedzie dzialac, za malo dobrych kart pod ta mechanike, chyba ze kiedys dodadza cos w stylu graveyardu z innych karcianek.

 

 

 

Edyta: nowe karciochy

 

636055325883877556.png636055326348540087.png

 

I kolejne

 

636056326355250285.png636056309142515491.png

 

 

Dat Fatigue Value 495cb16a3e41920d25ef4aa89371d386-loopgif

Edytowane przez smoo
Gość Orzeszek
Opublikowano

ten demon :obama: nie dość, że dodatkowe karty wrzuca do decku to jeszcze legendy. jaram się.

moroes chyba grywalny tylko u paladyna na boskich tarczach

Opublikowano (edytowane)

Ostatni dodatek pokazał, że w epoce 7/7 w 4. turze, karta musi być napraaaawdę mocna, żeby był sens ją grać tak późno. Nawet karta, która w 10. turze przyzywa ci Tyriona, Sylwanę i co tam jeszcze, albo karta, która zadaje od razu 36 obrażeń na planszę, właściwie dość rzadko są obecnie używane na serio.

 

Na tym tle, Medivh wypada trochę średniacko. Jedna z wielu kart legendarnych, które JAK SIĘ ROZKRĘCĄ... to by był super zysk, ale to już będzie po meczu.

 

 

Wygląda to trochę jak test, jak wypadnie w praniu neutralna broń, którą można tutaj użyć w różnych kombinacjach. No ale jak na kartę "reklamującą" przygodę to trochę niespecjalnie wielki efekt - w porównaniu do ostatniej, gdzie dostaliśmy Finleya, Reno, Elise i Branna...

Edytowane przez ogqozo

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...