Skocz do zawartości

Hearthstone


Ruther

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie no, nawet ja wiem, że to nieprawda. Część kart osłabionych nawet specjalnie nie była używana przez nikogo w rankingu, ale je osłabiono, bo były irytujące i ludzie narzekali. Tak samo tutaj. Nie wygrywa się tym quest łotrem najwięcej, ale jest to zdecydowanie najbardziej denerwujące granie. Ja od jakiegoś czasu jak widzę tego questa to się poddaję, nie ma nic ciekawego w obserwowaniu z przerwami jak ktoś gra w Solitaire'a, z którym nic nie możesz zrobić, bo w Hearthstone'ie nie można wpływać na rękę przeciwnika. Koleś nic nie ma na planszy, więc jeśli grasz kontrolę, co moim zdaniem jest zazwyczaj ciekawsze i tak zazwyczaj robię, to po prostu nic nie robisz, aż nagle w każdym ruchu masz zalew 5/5 z szarżą czy dodających po dwa 5/5 do ręki za 1 many. Na co nie ma odpowiedzi.

 

Trochę jak nefrytowy druid - jak grasz szybko to wygrasz, jak wolno to przegrasz, nie ma specjalnie co robić podczas meczu.

Edytowane przez ogqozo
Opublikowano (edytowane)

Przesadzacie z tym questem łotra aż tak upierdliwy to nie jest. Bardziej mnie irytuje pirat warrior albo kapłan który jak ma stronnika na polu bitwy może nas w każdej chwili zabić od 5 tury albo i wcześniej jeśli tym stronnikiem jest promieniejący żywiołak. Cytując fun and interactive game.

 

Faktem jest ,że teraz jest masa talii gdzie po prostu brak jakiejś karty znacznie obniża jej skuteczność. Do tego jest masa talli gdzie czeka się na odpowiednie karty i zabicie przeciwnika w jednej turze. Rozgrywkę z quest łotrem można jeszcze jako tako kontrolować jeśli ma się jak czyścić stół. Ja co prawda nigdy nie płaciłem za karty ale gram prawie od samego początku więc z pyłem nie mam problemu. Jednak gram tylko paladynem, magiem, szamanem i kapłanem reszta kart leci na pył. 

 

To już nie czasy mechów ,że była jakaś większa interakcja między graczami na stole i wymiana kart, teraz gra się głównie pod kombinacje aby rozegrać przeciwnika w 1-2 turach. Wcześniej walki były bardziej wyrównane a teraz gra się robi bardziej kamień papier nożyce. Jak grasz szybkie talie to wygrać z quest wojownikiem jest bardzo ciężko itp. 

Edytowane przez Ukukuki
Gość Orzeszek
Opublikowano (edytowane)

imo tak od przedwiecznych bogów zaczęły się cyrki na składanie talii na generatory innych kart, rzuć x by dostać 3xyz karty, przez ostatnie dwa dodatki narobili tyle tego, że najłatwiej wygrać przez karty które dostaliśmy z innych kart

Edytowane przez Orzeszek
Opublikowano

 

będzie nerf questa rogalowego - 5 zamiast 4 takich samych minionów.

 

trudno ocenić, ale może zabić ten deck, który jest bardziej upierdliwy niż op.

Nic się nie martw, oni to wyciągają na podstawie swoich statystyk. Jeśli jakaś talia ma zbyt wielkie win ratio to ją uwalają. 

 

http://metastats.net/ - quest rogue tak jak pisze ogórek nie jest talią z wysokim ratio tylko talią irytująco, bo przy dobrych wiatrach w 4/5 turze jest po grze.

Opublikowano (edytowane)

Pytanie tylko, kiedy. Nawet bym pograł coś w rankingu bez tego raczywa, ale jak zwykle po ogłoszeniu zmian mija nie wiadomo ile, zanim one faktycznie są w grze. A przecie za jakiś miesiąc-dwa będzie nowy dodatek i nowa masa kluczowych legendarnych i epickich kart, których nie mam, nie kupię i będę oglądał "metę" przez szybkę. 

 

Akurat ostatnio mi wypadła nowa legenda z areny. Ten dinozaur łowcy, 9/9 atakuje wroga... Szału nie ma. Ewentualnie się przyda do tej samej talii łowcy, co zawsze, czyli po prostu najlepsze bestie i synergie z bestiami. Ale wiadomo, że łowca powyżej 20. rangi wygrywa raczej tylko w jeden sposób - 2-3 bestie w pierwszym ruchu, hiena w drugim i jedziemy... 

Edytowane przez ogqozo
Gość Orzeszek
Opublikowano (edytowane)

nie no normalna zapowiedź w postaci animacji + stream, jak to ma zawsze miejsce

http://www.hearthpwn.com/news/2944-hearthstones-next-expansion-is-being-announced-on

 

jak by ktoś chciał zobaczyć czym aktualnie gram to sie dziele: 

Szaman na ewolucjach, w rankedzie idzie się jak burza, dobra odpowiedź na aggro, właściwie nie ma słabego matchupu

### ewolucja
# Klasa: Szaman
# Format: Standard
# Rok Mamuta
#
# 1x (1) Kaprawe Oczko (no musi być)
# 2x (1) Korsarz Krwawych Żagli (wyciąga kaprawe oczko, na pirat woja i paladyna dobry troll)
# 2x (1) Przekształcenie (rng fiesta nie polecam używać na jedynkach, wysokie ryzyko proroka zagłady xd)
# 2x (1) Świetlik (2 many 2/4)
# 1x (2) Degeneracja (musi być na agonie i inne guwna nieusuwalne z racji na brak grania hexa)
# 2x (2) Nefrytowe pazury (kochane golemy)
# 2x (2) Portal Malstromu (mozna dać błyskawice, jak nie ma sie karazanu, albo błyskawice i wulkan)
# 2x (2) Totem ognistego języka (pompuje dmg u gówniaków)
# 2x (2) Totem Pierwopłetwów (goty karta spawnuje gówniaki, moje ulubiona kombinacja 1 tura coin i totem, druga tura totem ognistego języka i 6dmg na ryj)
# 2x (3) Obrońca Skałkogórza (XD troll karta, wyciąga białookiego, a'lakira i inne prowokacje, zawsze sie sprawdza)
# 2x (3) Totem przypływu many (draw)
# 2x (4) Nefrytowa Błyskawica (dmg+ kochane golemy)
# 2x (4) Nefrytowy duch (kochane golemy)
# 2x (5) Doppelgangster (pod kombo z evolvem imo deck bez sensu bez tej karty)
# 1x (5) Żądza krwi (jak nawalimy gówniaków, można wbić kilogramy wpyerdolu)
# 1x (6) Aya Czarny Pazur (golemy x2 (można olać i grać inną legende/to co checie)
# 2x (6) Istota z Otchłani (prowo z mniejszonym kosztem, musi być i fajnie wchodzi z evolvem)
AAECAfe5AgSTCZG8ApS9Ava9Ag2BBOUH8Af6qgL7qgKgtgKHvALPvALRvAL5vwKRwQKbwgLrwgIA
# Aby używać tej talii, skopiuj ją do schowka i stwórz nową talię w Hearthstone
Edytowane przez Orzeszek
Opublikowano

Nawet bym skosztował, ale nigdy nic z golemami gupimi nie zagram!

 

 

Ogłoszenie dzisiejsze nie wiem, co znaczy. Ma być przez tydzień podwójne złoto z zadań? Chyba od jutra. <bogactwo>

Opublikowano (edytowane)

a ja przetestuje. ostatnio mam dużą niechęć do tej gry...

 

fajnie działa to linkowanie deckow. nawet nie wiedziałem. kopiujesz link i gra sama pyta i sciaga i podopowiada czego nie się nie ma.

 

ja gram głównie:

### miracle
# Class: Rogue
# Format: Standard
# Year of the Mammoth
#
# 2x (0) Backstab
# 2x (0) Counterfeit Coin
# 2x (0) Preparation
# 2x (1) Hallucination
# 1x (1) Patches the Pirate
# 2x (1) Swashburglar
# 1x (2) Bloodmage Thalnos
# 2x (2) Eviscerate
# 2x (2) Razorpetal Lasher
# 1x (3) Edwin VanCleef
# 2x (3) Fan of Knives
# 2x (3) Mimic Pod
# 1x (3) Questing Adventurer
# 1x (3) SI:7 Agent
# 1x (4) Sherazin, Corpse Flower
# 2x (5) Vilespine Slayer
# 2x (6) Gadgetzan Auctioneer
# 2x (12) Arcane Giant
AAECAYO6AgayAu0FlwbdCJG8AoLCAgy0AZsFiAekB4YJgrQCkrYC9bsC+MEC/MECgcICm8gCAA==
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone
Edytowane przez luk_ash
Gość Orzeszek
Opublikowano

no jutro rano się dowiemy co tam blizzard nam szykuje, troche jarango. tak odpalam sobie nową bójkę i teraz tak patrze jak karty z poprzednich dodatków były przegięte. Śluzożer [*] ponury klient [*] szatkownik mały, duży i największy [*] echhhhh

 

ale mnie w(pipi)ia agrro druid 

Gość Orzeszek
Opublikowano

ok łamiąca wiadomość, rycerze mroźnego tronu

Frozenthroneleak.jpg

Opublikowano

wątpię żeby było coś nowego poza kartami. przydało by się odświeżyć rozgrywkę nową postacią i trybem, ale to pewnie jeszcze sporo czasu przecież dostaliśmy sloty i brawla...

Gość Orzeszek
Opublikowano

nowa postać musiała by być często balansowania a blizz nie kwapi sie do częstych nerwów/buffow

Opublikowano

i?

 

obecna meta to jakieś 20 decków w tym zero warlocka i jeden hunter, a np. shamanem można grać praktycznie wszystkim - 4 mocne decki.

przed dodatkiem praktycznie niegrywalny był hunter i nic z tym nie zrobili.

 

jasne, że za każdym razem któraś z klas dostaje b.dobrą kartę, która jest potem w każdym decku, ale często klasy są olewane i nie widzę powodu dla którego balansowanie klas miało by być argumentem przeciwko DK.

Opublikowano (edytowane)

No więc będą walić tym klasom silne karty w przyszłości aż to się zmieni, tak jak szamanowi i kapłanowi gdy nimi mało kto grał. Trochę czasu to zajmuje zaplanować cały taki dodatek kart.

Edytowane przez ogqozo
Gość Orzeszek
Opublikowano

 

  • The expansion releases this August.
  • More card reveals will begin on July 24.
  • We're getting 135 new cards.
  • Everyone dies! Each of the original heroes has a Death Knight version of themselves.
  • A new card type is being added that allows you to put Heroes into your deck. This is used for Death Knights.
  • Your Hero Power will change when you change your Hero.
  • A new mechanic is being added to the game called Lifesteal. When you deal damage with Lifesteal, your hero heals for the amount of damage dealt.
  • The adventure portion of the expansion will be taking us to Icecrown Citadel.
    • There are three wings followed by the final fight, The Lich King!
    • You will earn 1 card pack for completing each wing.
    • Completing the prologue of the expansion's adventure content rewards you with a Legendary Hero Card.
  • A pre-order is available which will give out a sweet new card back - Frostmourne!
Opublikowano (edytowane)

Grasz arenę za 150, wpada 300 i jeszcze 200 za zrobione zadanie dzienne, nie ogarniasz że tyle golda można mieć. A już do zrobienia kolejne zadanie za 100. Hearthstone obecnie:

 

tumblr_nuf5vviwwu1uukgmzo1_250.gif

Edytowane przez ogqozo
Opublikowano (edytowane)

Już dziś osłabiony został quest łotra, co zapewne uczyni świat lepszym. Ale nieco ciszej, kto gra na arenie jeno jak ja, może liczyć za to na osłabienie "questu łotra areny", czyli adaptujące pisklę. Ten cholerny 3/3 potrafił irytująco szybko urosnąć.

 

 

Teoretycznie ta karta, jak Flamestrike i ten demon co zabiera wszystkim 3, ma mieć obniżoną o 50% szansę pojawienia się. Ale właściwie... to obu tych dotychczasowych kart w życiu na arenie nie widziałem od czasu ich zmiany. To wręcz dziwne, że po prostu nigdy się nie pojawia Flamestrike. Za to Blizzarda mogę się spodziewać praktycznie zawsze w szóstej turze. Mam wrażenie, że to najczęstsza karta na arenie, z jakimś bonusem.

 

Ponadto kilka kart dostało tytuł żywiołaka, co w sumie może zachęcić np. do robienia talii nefryto-żywiołakowych. Ja bym zrobił, ale ni ma pyłu na Kalimosa...

Edytowane przez ogqozo
Gość Orzeszek
Opublikowano

imo obrońca z skałkowzgórza co wyciąga 3 prowokacje do wyboru z naciskiem na klasowe powinien dostać nerfa na szanse wyciągnięcia klasowej prowokacji, 6 tyrionów w jednej grze mi sie przewinęło ostatnio i weź tu graj ;/

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...