Opublikowano 19 kwietnia 20187 l Od początku nowego dodatku gram Spiteful Priestem. Do 5 rangi było izi, do 3 już nie bardzo, a potem się ustabilizowało i gdyby nie to, że nie można spadać z 5 to chyba bym był pod koniec dziesiątki. Grywam z: - paladyn. Odd słabo. Musi mi podejść w miarę ok, jemu średnio. Even spoko do ogrania - hunter. tu jest po równo. z odd albo zdążę albo nie. Z secretem jest lepiej pod względem win rate, ale gry są trudne. - szaman. Tu jest izi. Nie wiem co ludzie widzą w tym szamanie, chyba raz przegrałem. A comba nie widziałem nigdy. - priest. Więcej kontrolnych jest niż spitefuli. Z kontrolnymi w miarę, mirror zależy co komu wypluje - warlock. Jezu. Mi musi podejść bosko. RNG, karty, no wszystko. I wszystko nie ma znaczenia jak jemu podejdzie średnio. A jak dobrze to nie ma co zbierać. W teorii te matchupy wyglądają ok. W praktyce 90% gier to Warlock i odd paladyn. Czyli w(pipi) ciągły
Opublikowano 20 kwietnia 20187 l https://www.hearthpwn.com/news/5513-ben-brode-leaves-blizzard-entertainment ben brode opuszcza blizzarda
Opublikowano 20 kwietnia 20187 l no nareszcie oby teraz lead designerem byl ktos kto nie uwaza rng za epic fun i ma lepsze kwalifikacje niz dostawca pizzy
Opublikowano 26 kwietnia 20186 l Jak dla mnie dodatek mega nudny, nic nowego nie wnosi. Nawet meta jest podobna, pograłem może w sumie z 7 godzin i kompletnie nie chce mi się wracać do Hearthstone.
Opublikowano 29 kwietnia 20186 l Właśnie pękły monster hunty xd chyba najgorsza była gnomka, z 75 bossami się męczyłem by nią zaliczyć run. Ogólnie fajnie, jak na darmowy kontent.
Opublikowano 29 kwietnia 20186 l fajny, ale wkurzające sytuacje, że cokolwiek byś nie zrobił to tak nie masz szans, bo np. przyzwie Ci jakies 30/30 i bez removala nie ma szans. w drugą stronę to samo np. przeciwko temu co daje czarom echo grając tess win w pierwszej turze, bo jej umiejętność daje czar 1dmg za zero:D meta czeka na nerfy choć na niższych rangach grać można prawie wszystkim.
Opublikowano 30 kwietnia 20186 l miałem tak gnomką xd magiczne pociski + minus jeden do kosztu zaklęć xd. Trudność polega na tym, że te heropower nie są jakoś przegięte, dopiero jak się je podbuffuje to można robić chore guwno. Najgorsza zdecydowanie gnomka, te cofanie tury totalnie bez sensu, mamy nieograniczony czas na ruchy, nie wpływa to na draw, jedyne do czego się nadaje to do resetowania bombiarza i sprawdzania sekretów.
Opublikowano 30 kwietnia 20186 l dokładnie. to chyba dla beki rng, że niby może być lepiej. czasami też pakiety kart są tak słabe, że aż boli jak się gra po 10min... np. houndmasterem miałem kilka zestawów do deathrattle tyle, że prawie żadnej dobrej karty z deathrattle tylko jakies czary czy buffy...
Opublikowano 1 maja 20186 l też sie na to łapałem, tak jak na berło co zmienia koszt minionków powyżej 5 many na 5 many i potem w drafcie same guwna 1-3 i sekrety XD
Opublikowano 1 maja 20186 l o dziwo w 100% przypadkow jak zabijam 3/1 co daje random deathrattle na reke to zawsze jest to sylvanas. ciekawe ile rzeczy jest tak zestakowanych w wild hunt
Opublikowano 16 maja 20186 l poszły nerfy! https://www.hearthpwn.com/news/5549-six-card-nerfs-coming-naga-sea-witch-spiteful troche beka z quest rogala XD i zobaczymy jak sie sprawdzi wolniejszy cube lock te 4 heala to jednak spory nerf. no i ta summonerka imo wzrost kosztu many o 1 to żaden nerf.
Opublikowano 16 maja 20186 l wg mnie meta się wyrówna, a może nawet decki, które teraz były słabe na locka i summonerke będą topowymi. 1 pkt many to jednak sporo. potrafiły takie nerfy już karty tak osłabiać, że przestawały być grywalne. w tym przypadku siła nadal jest ogromna bo dostajemy za 7 4/4 + średnio 10/10. karta będzie grywalna, ale już nie tak silna. dobrze, że próbują dawać mniejsze nerfy.
Opublikowano 16 maja 20186 l Jedna tura dodatkowo na zabicie 4/4 i 8/8 imo odroczenie egzekucji. Nadal talie bez hard removalu będą w doopie.
Opublikowano 17 maja 20186 l pewnie masz racje. tyle, że nefy locka osłabiają go jeszcze przeciwko aggro, a dla aggro 7 tura to już dobijanie:)
Opublikowano 22 maja 20186 l Dziś wchodzą nerfy. Jedyna talia, która umiera całkowicie to chyba even paladin. Reszta powinna być ok. Wzmacnia się priest i mag przede wszystkim
Opublikowano 22 maja 20186 l Pojawi się midrange paladyn na boskich tarczach/ murlokach i buffach to zatęsknicie za baku/genem
Opublikowano 23 maja 20186 l XD shudderwock szaman wrócił i jest w(pipi)iony, tym razem na hemecie który odstrzeliwuje sobie pół decku i na kalimosie który bije 4x po 6 w ryj. juz nawet chaingangu nie potrzebuje do klonowania.
Opublikowano 23 maja 20186 l hemet juz w drugim tygodniu dodatku sie pojawil razem z hagata albo prim drake zeby czyscil przy okazji stol tak na wszelki wypadek
Opublikowano 10 lipca 20186 l Ogłosili nowy dodatek! https://www.hearthpwn.com/news/5637-the-boomsday-project-is-hearthstones-next The expansion launches on August 7! New Keyword: Magnetic - Played by themselves or can attach to a Mech minion to add on their health, attack, and ability. Projects are new spell cards with extremely powerful effects, but they help both players. Omega Project - These cards are normal, but have a Battlecry that works when you have 10 Mana Crystals. There will be legendary spells, such as one that draws your entire deck! We're getting a new Warlock Hero - MECHA JARAXXUS! Warriors are getting a new Dr. Boom as a Legendary playable hero (at least that's what it appears to be in the video). Logging in after the expansion launches gives you 3 card packs and a random legendary minion from the set. ahahahha nowy portret w preorderze typu "mega" XD mecha jaraxxus AHAHAHHAHAHAHAHHA Preorder 49euro MEGA preorder 80EURO 350 ZŁOTY PIĘKNY KAWALERZE Edytowane 10 lipca 20186 l przez Orzeszek
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.