Skocz do zawartości

Deus Ex: Mankind Divided


Paliodor

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 881
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Fajny ten nowy gameplay. Oj będzie zacne granie w sierpniu :)

 

 

Mogliby pokazać jakiś gameplay z otwartym ogniem dla odmiany.

To nie CoD,gdzie napierdala się  z gunów. Stealth zawsze był najlepszy i też po części priorytetowy w Deus Ex więc nie dziwne,że skupiają się na takim stylu gameplay'u.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dosyc fajny artykul na PS blogu.

 

https://blog.eu.playstation.com/2016/07/05/how-eidos-montreal-is-augmenting-your-gameplay-choices-in-deus-ex-mankind-divided/

 

Kilka cytatow:

 

 

“Sometimes you may not be aware of them but others require you to choose between two specific paths which impact your end game. And how you approach the final mission will depend on all these choices through the game, meaning you’ll get a different experience of the ending to someone else.

 

 

 

“We wanted to add more environmental storytelling like we did in Human Revolution, so by exploring apartments you see these little micro stories through their appearance – things like emails and other details that have nothing to do with your objective, but flesh out the world you’re in.”

 

 

 

“Your augmentations in New Game + really let you take advantage and get access to stuff that you didn’t know was there the first time, especially as we designed the game to feature more verticality and 360 entrances for some of the buildings.”
  • Plusik 1
  • 2 tygodnie później...
Gość suteq
Opublikowano

No jakby Deus Ex stał głównie grafiką to może bym się przejął. :pawel: 

Opublikowano

Graficznie jest tylko dobrze ale gameplayowo to dla mnie klasa .

Uwielbiam granie stealth, hr przeszedłem nie zabijając nikogo i bez 1 alarmu, ciekawe czy tu też będą podobne trophy, oby .

W tym roku jedna z niewielu premier na którą bardzo czekam .

Opublikowano

Parę rzeczy, które mi się nie podoba:

- mimika i animacje postaci, to drugie w sumie ujdzie ale mimika będzie psuć immersję z gry

- brak płynnego przejścia z gameplayu do cuscenek powalenie/zabicia, czarny ekran pomiędzy za każdym razem się pojawia

- środowisko nie sprawia wrażenia żywego, fajnie zaprojektowane ale brakuje tej iskry życia, tym bardziej że HR też na to cierpiał

 

To tyle, co można z tych materiałów zobaczyć. Ja już nic nie oglądam i czekam do 23.

Opublikowano (edytowane)

Fakt, graficznie temu do szału daleko, szczególnie jeśli chodzi o wspomnianą mimikę twarzy. A reszta wygląda jak tylko lekko podkręcone Human Revolution - widać wyższą rozdzielczość i lepsze oświetlenie. Nie żeby mi jakoś bardzo zależało na wizualnych wodotryskach, ale coś nie widać tutaj mocy tego rzekomo nowego super-silnika (Dawn Engine), którym devsi się tak chwalili.

 

Mnie dużo bardziej rażą te toporne przejścia z gameplayu do animacji takedawnów i cut scenek, choć nie jestem pewien czy i w HR nie wyglądało to tak samo. Martwi także wspomniana przez Quaza spora ilość bugów. Zważywszy na to, że do premiery został niemal dokładnie miesiąc i na to, ilokrotnie data premiery była już przesuwana (4 razy? 5?), nie nastraja to zbyt optymistycznie... Ale i tak biorę day one. :D Nie wiem jeszcze tylko czy na PS4, czy na blachę - zależy od wymagań na tę ostatnią.

Edytowane przez Frantik
Opublikowano

Fakt, graficznie temu do szału daleko, szczególnie jeśli chodzi o wspomnianą mimikę twarzy. A reszta wygląda jak tylko lekko podkręcone Human Revolution - widać wyższą rozdzielczość i lepsze oświetlenie. Nie żeby mi jakoś bardzo zależało na wizualnych wodotryskach, ale coś nie widać tutaj mocy tego rzekomo nowego super-silnika (Dawn Engine), którym devsi się tak chwalili.

 

Polecam zagrać w Human Revolution, a potem pisać takie rzeczy. Poprzednia część wyjątkowo źle zniosła próbę czasu i wygląda bardzo staro i mówienie o tym, że MD to lekko podkręcone HR to mówiąc najdelikatniej.... farmazony.

Opublikowano (edytowane)

Wygląda bardzo staro... :pawel: :pawel: :pawel:

 

Co wy ćpiecie to ja nawet nie... Dla mnie wciąż jest to nadal bardzo ładna gra i w zasadzie nic się nie zestarzała. Gram obecnie na WiiU i jedyne, JEDYNE, do czego mogę się przyczepić to mimika twarzy. Nic więcej.

 

A to co widzę w nowym Deusie to już jest czysta po-kur.wa-ezja. Gadanie że grafika jakoś specjalnie ładna nie jest to, bez urazy, pyerdolenie o szopenie. :lapka:

Edytowane przez ireniqs
  • Plusik 1
Opublikowano

Wygląda bardzo staro... :pawel: :pawel: :pawel:

Bo wygląda. Sory, ale Human Revolution w 2011 jak wychodziło to już wyglądało przestarzale. Mimika twarzy, modele postaci, zważywszy jeszcze na to, że HUBy w grze były dość małe nie świadczyło dobrze o stronie technicznej. Podkreślam, stronie technicznej. Bo genialny design, który się nie zestarzał wcale to inna sprawa.

 

Mankind Devided technicznie na razie prezentuje się świetnie. Dużo bardziej na czasie, niż wtedy Human Revolution. Technicznie jest super, ale tak jak piszecie jest mankament - mimika twarzy. Nie leży Edios Montreal ten element.

  • Plusik 1
Opublikowano

Możliwe, że w moich wspomnieniach HR wygląda lepiej niż faktycznie, a zapamiętałem go jako grę bardzo ładną. No cóż, 5 lat od premiery to kawał czasu, a grałem zaraz po niej. :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...