blantman 5 780 Opublikowano 16 czerwca 2016 Opublikowano 16 czerwca 2016 To i South Park dla mnie największe must have w tym roku. (no i mesjasz co wychodzi 24 czerwca) Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 16 czerwca 2016 Autor Opublikowano 16 czerwca 2016 Fajny ten nowy gameplay. Oj będzie zacne granie w sierpniu Mogliby pokazać jakiś gameplay z otwartym ogniem dla odmiany. To nie CoD,gdzie napierdala się z gunów. Stealth zawsze był najlepszy i też po części priorytetowy w Deus Ex więc nie dziwne,że skupiają się na takim stylu gameplay'u. Cytuj
estel 806 Opublikowano 4 lipca 2016 Opublikowano 4 lipca 2016 Gdzies mi ta informacja uciekla wczesniej - bedzie New Game+. Dla mnie super wiadomosc. Uwielbiam w drugim czy trzecim przejsciu czuc sie jak madafaka Cytuj
estel 806 Opublikowano 5 lipca 2016 Opublikowano 5 lipca 2016 Dosyc fajny artykul na PS blogu. https://blog.eu.playstation.com/2016/07/05/how-eidos-montreal-is-augmenting-your-gameplay-choices-in-deus-ex-mankind-divided/ Kilka cytatow: “Sometimes you may not be aware of them but others require you to choose between two specific paths which impact your end game. And how you approach the final mission will depend on all these choices through the game, meaning you’ll get a different experience of the ending to someone else. “We wanted to add more environmental storytelling like we did in Human Revolution, so by exploring apartments you see these little micro stories through their appearance – things like emails and other details that have nothing to do with your objective, but flesh out the world you’re in.” “Your augmentations in New Game + really let you take advantage and get access to stuff that you didn’t know was there the first time, especially as we designed the game to feature more verticality and 360 entrances for some of the buildings.” 1 Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 13 lipca 2016 Opublikowano 13 lipca 2016 Live http://www.gamespot.com/videos/deus-ex-mankind-divided-and-deus-ex-go-livestream/2300-6433322/?ftag=GSS-05-10aaa0b Piękny downgrade widać wzorują się na ubi 1 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 13 lipca 2016 Opublikowano 13 lipca 2016 No jakby Deus Ex stał głównie grafiką to może bym się przejął. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 13 lipca 2016 Opublikowano 13 lipca 2016 No zywcem wyjete z ps3, boze jak sie zawiodle, preorder cancelled. W (pipi)e to wszystko mam, dawac mi juz ta gre. Cytuj
estel 806 Opublikowano 13 lipca 2016 Opublikowano 13 lipca 2016 Wyglada ok. Nic specjalnego. Fajne oswietlenie i design miejscowek. Pod wzgledem czysto technicznym to juz niech sie specjalisci wypowiedza, ale pewnie bieda I tak bedzie grane. Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 13 lipca 2016 Opublikowano 13 lipca 2016 O ja yebie, jeszcze mesiąc . Ale będę mlócił Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 13 lipca 2016 Opublikowano 13 lipca 2016 A mi hajp opadł i chyba nie biore na premiere Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 13 lipca 2016 Opublikowano 13 lipca 2016 Bo ty zbok od Nintedo jezdeś hehe Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 13 lipca 2016 Opublikowano 13 lipca 2016 No niby ale bardzo czekałem na deusa ale już od dłuższego czasu 0 jaranga, pewnie z tydzień przed premierą znowu powróci. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 13 lipca 2016 Opublikowano 13 lipca 2016 A mi hajp opadł i chyba nie biore na premiere Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 14 lipca 2016 Opublikowano 14 lipca 2016 Graficznie jest tylko dobrze ale gameplayowo to dla mnie klasa . Uwielbiam granie stealth, hr przeszedłem nie zabijając nikogo i bez 1 alarmu, ciekawe czy tu też będą podobne trophy, oby . W tym roku jedna z niewielu premier na którą bardzo czekam . Cytuj
Frantik 2 574 Opublikowano 18 lipca 2016 Opublikowano 18 lipca 2016 Pierwsze wrażenie po przegraniu ok. 6. godzin:http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=11384Dawać mnie to Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 18 lipca 2016 Opublikowano 18 lipca 2016 Jakieś embargo minęło, bo wysypało też wrażeniami z gry na innych portalach. Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 20 lipca 2016 Opublikowano 20 lipca 2016 Parę rzeczy, które mi się nie podoba: - mimika i animacje postaci, to drugie w sumie ujdzie ale mimika będzie psuć immersję z gry - brak płynnego przejścia z gameplayu do cuscenek powalenie/zabicia, czarny ekran pomiędzy za każdym razem się pojawia - środowisko nie sprawia wrażenia żywego, fajnie zaprojektowane ale brakuje tej iskry życia, tym bardziej że HR też na to cierpiał To tyle, co można z tych materiałów zobaczyć. Ja już nic nie oglądam i czekam do 23. Cytuj
Frantik 2 574 Opublikowano 22 lipca 2016 Opublikowano 22 lipca 2016 (edytowane) Fakt, graficznie temu do szału daleko, szczególnie jeśli chodzi o wspomnianą mimikę twarzy. A reszta wygląda jak tylko lekko podkręcone Human Revolution - widać wyższą rozdzielczość i lepsze oświetlenie. Nie żeby mi jakoś bardzo zależało na wizualnych wodotryskach, ale coś nie widać tutaj mocy tego rzekomo nowego super-silnika (Dawn Engine), którym devsi się tak chwalili. Mnie dużo bardziej rażą te toporne przejścia z gameplayu do animacji takedawnów i cut scenek, choć nie jestem pewien czy i w HR nie wyglądało to tak samo. Martwi także wspomniana przez Quaza spora ilość bugów. Zważywszy na to, że do premiery został niemal dokładnie miesiąc i na to, ilokrotnie data premiery była już przesuwana (4 razy? 5?), nie nastraja to zbyt optymistycznie... Ale i tak biorę day one. Nie wiem jeszcze tylko czy na PS4, czy na blachę - zależy od wymagań na tę ostatnią. Edytowane 22 lipca 2016 przez Frantik Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 22 lipca 2016 Opublikowano 22 lipca 2016 Fakt, graficznie temu do szału daleko, szczególnie jeśli chodzi o wspomnianą mimikę twarzy. A reszta wygląda jak tylko lekko podkręcone Human Revolution - widać wyższą rozdzielczość i lepsze oświetlenie. Nie żeby mi jakoś bardzo zależało na wizualnych wodotryskach, ale coś nie widać tutaj mocy tego rzekomo nowego super-silnika (Dawn Engine), którym devsi się tak chwalili. Polecam zagrać w Human Revolution, a potem pisać takie rzeczy. Poprzednia część wyjątkowo źle zniosła próbę czasu i wygląda bardzo staro i mówienie o tym, że MD to lekko podkręcone HR to mówiąc najdelikatniej.... farmazony. Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 22 lipca 2016 Opublikowano 22 lipca 2016 (edytowane) Wygląda bardzo staro... :pawel: Co wy ćpiecie to ja nawet nie... Dla mnie wciąż jest to nadal bardzo ładna gra i w zasadzie nic się nie zestarzała. Gram obecnie na WiiU i jedyne, JEDYNE, do czego mogę się przyczepić to mimika twarzy. Nic więcej. A to co widzę w nowym Deusie to już jest czysta po-kur.wa-ezja. Gadanie że grafika jakoś specjalnie ładna nie jest to, bez urazy, pyerdolenie o szopenie. Edytowane 22 lipca 2016 przez ireniqs 1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 22 lipca 2016 Opublikowano 22 lipca 2016 HR to gra z poprzedniej generacji bez jaj... Niemniej mówić że MD to lekko podkręcone HR to chyba tą drugą widziało się tylko na materiałach promocyjnych. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 22 lipca 2016 Opublikowano 22 lipca 2016 Wygląda bardzo staro... :pawel: Bo wygląda. Sory, ale Human Revolution w 2011 jak wychodziło to już wyglądało przestarzale. Mimika twarzy, modele postaci, zważywszy jeszcze na to, że HUBy w grze były dość małe nie świadczyło dobrze o stronie technicznej. Podkreślam, stronie technicznej. Bo genialny design, który się nie zestarzał wcale to inna sprawa. Mankind Devided technicznie na razie prezentuje się świetnie. Dużo bardziej na czasie, niż wtedy Human Revolution. Technicznie jest super, ale tak jak piszecie jest mankament - mimika twarzy. Nie leży Edios Montreal ten element. 1 Cytuj
Frantik 2 574 Opublikowano 22 lipca 2016 Opublikowano 22 lipca 2016 Możliwe, że w moich wspomnieniach HR wygląda lepiej niż faktycznie, a zapamiętałem go jako grę bardzo ładną. No cóż, 5 lat od premiery to kawał czasu, a grałem zaraz po niej. Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 22 lipca 2016 Opublikowano 22 lipca 2016 Ostatnio ogrywałem HR pół roku temu. Fakt - graficznie szału nie ma ale to wciąż bardzo ładna gra. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.