Skocz do zawartości

Deus Ex: Mankind Divided


Paliodor

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gierka na PS4 wyglada nieziemsko, jestem ogromnie zaskoczony tym co im sie udalo osiagnac, po wczesniejszych materialach wydawalo mi sie ze to znacznie gorzej wyglada, porobilem kilka screenow z wlasnej gry [wszystko gameplay, 0 cutscenek], niestety share mam ustawione na te gorsza jakosc wiec troche rozmyte sie moze wydawac, choc w rzeczywistosci gra jest ostra jak zyleta:

 

13995581_1192584027470101_13517614028199

 

13958023_1192583954136775_77357444204500

 

14066412_1192583950803442_63985145709639

 

13995485_1192583944136776_24689549992453

  • Plusik 3
  • Odpowiedzi 881
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja mam ustawione sterowanie z Human Revolution (i tak nie jest przeniesione 1:1 co jest irytujące) i muszę przytrzymywać przycisk by chować się za osłonę.

 

Mam pytanie do pierwszego zadania pobocznego Złoty bilet.

Jak pozbyć się Drahomira bez zabijania go? Jak pójdziemy się z nim skonfrontować to zacznie do nas strzelać, a jak pójdziemy do policjantki to ona pójdzie go zabić. Gram na najwyższym poziomie trudności bez zabójstw i alarmów. W HR by wpadło trofeum Pacifist trzeba było nie tylko nikogo nie zabijać, ale np. przez dialogi potoczyć w ten sposób by Sandoval się nie zabił. Tutaj podejrzewam, że śmierć Drahomira może zostać zaliczona przeciwko Pacyfiście.

 

 

Swoją drogą w końcu jest wprowadzona historia odblokowanych/przeczytanych rzeczy. Dzięki temu będzie można prześledzić wszystkie E-booki, które się ma przeczytane.

A czy po odwiedzeniu doktorka mozna jeszcze zwiedzac prage? Robie wlasnie questy poboczne (w ogole bardzo fajny patent jest z tym ze jedno zadanie prowadzi do nastepnego), ale chcialbym najpiere odwiedzic doktorka zeby naprawic co zepsute.
Opublikowano

Wiecej tego samego + usprawnienia. Jak ci Human Revolution siadlo to tu tez bedziesz sie dobrze bawic.

 

System walki/strzelania rzeczywiscie troche poprawili, ale nie za bardzo. Ja staram sie skradac i nie zabijac, ale jak mnie odkryja to siegam po karabin i na(pipi)iam. W strzelaniu brakuje mi dobrych odglosow. Slychac to bardziej jakby Combat Rifle to byl jakis pistolet na powietrze.

 

Design miejscowek mega klimatyczny i muzyka miazdzy. Duzo zwiedzania, rozne drogi do celu, rozne miejscowki z poukrywanymi sekretami.

 

Dla mnie to mocna 8, moze 8+. Nie wiem jak z fabula, moze pozniej urywa dupe i gra podskoczy o oczko czy pol.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Jak wypada framerate? Rock solid, czy płynne 25-30 fps w czasie zadym/ bardziej zatłoczonych miejsc?

 

e: a no i dołączam się do pytania o muzykę, wciąż robi?

Edytowane przez nobody
Opublikowano

Klatki czasem spadna, ale glownie podczas dialogow czy icarus landing, podczas samej gry nic nie czuc. Jest bardzo solidnie pod tym wzgledem biorac pod uwage to jak ta giera wyglada.

 

Co do mesjasza czy przebieranca, to jak najbardziej mesjasz, jesli HR to byla dla mnie gra na 9 z minusem, tak MD poki co zapowiada sie na 10, pod warunkiem ze scenariusz nie zawiedzie, bo gameplay to HR na grubych sterydach, czyli wiecej i lepiej. Jesli sie komus HR podobalo to nie ma co nawet sie zastanawiac, jesli sie komus nie podobalo bo nie lubi sie skradac, to moze omijac, choc sam aspekt strzelankowy poprawili wiec kiedys moze sprobowac.

  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

Gra wygląda rewelacyjnie pod względem graficznym, a jak to pisałem to pukaliście się w czoło i padały nawet stwierdzenia, że to raptem remaster Human Revolution.

 

Gameplayowo tak jak Bansai pisze - HR na sterydach. Wszystko jest lepsze, jest tego więcej i mam szczerą nadzieję, że fabularnie nie zawiedzie. HR pod tym względem to moim zdaniem jedna z lepszych gier poprzedniej generacji (abstrahując od tego, że finał sprowadzał się do wciśnięcia przycisku to jest to bardzo dopieszczony fabularnie tytuł).

 

Ponowie pytanie o quest poboczny z początku, czy

Drahomira można wyeliminować bez zabijania?

 

 

Zauważyliście takie szczegóły jak we fragmencie z E3, na stacji w Pradze na tablicy odjazdów i przyjazdów są Katowice, Kraków i Warszawa. Nie zauważyłem Wrocławia, choć możliwe że tam też jest :)

 

Daras, widzę, że HR w sygnaturze. Platynujesz? :D

Edytowane przez Voytec
Opublikowano

Voytec, co do spoilera, to chyba nie, probowalem kilka opcji i zawsze efekt taki sam.

 

Wysmarowalem tez niemala cegle nt gry, ale w jezyku angielskim skierowana do tworcow gry na ich forum i FB, kilka pochwal i lizania rowa, a co, nalezy im sie, ale glownie skupilem sie na aspektach "do poprawy", gdyby ktos byl ciekaw to spoiler:

 

 

Hey, I got lucky and bought the game yesterday in the morning, of course when I came back to my house I got completely devoured by Deus Ex and already sinked more or less 10+ hours with the game. I wanna post some feedback so maybe you can get more things on your radar before the release if you're planning to work on a patch.

So, to start things off, let me just say that I LOVE IT. I'm a fan of Human Revolution, so I'm glad to see that you managed to keep what made HR great intact, and even managed to further build up on that formula, making it more fresh and up to date without streamlining the game too much for more casual audience. Great job on that.

It's also worth noting that the graphics on PS4 are amazing, I'm honestly shocked by how good it runs and looks. Huge kudos to you guys.

I probably could go on praising the atmosphere, the whole notion of apartheid and how believably you guys represented the divide between "normals" / "augs" and the repression augs are facing, it's really immersive and downright depressing at times.

But since I wanna make the game as best as possible, I want to focus on some minor issues. And since I'm not a native speaker, I'm gonna simply list them so I can make it clear and brief [playing the 1.02 version]:

- Some corner takedowns hide the body completely, while some do not, especially non lethal ones, there is one where at least half of the body is visible and it can lead to an easy discovery when wrong animation plays out at a wrong time

 

- There is a 1 second screen blackout before takedown animations play out, in HR when you pressed/held the button, animation almost instantly played, in MD, screen goes black and you need to wait, it kind of disrupts the flow

- There is a fair amount of takedown animations [especially from around the corner], but when you apporach someone from behind and do a lethal takedown, 100% of the time the same animation plays, it's getting very repetitive, similary with lethal/non lethal double takedowns, I hoped there'd be more, since this is one of my favorite aspect combat wise in the series since HR

- Battery is getting exhausted far too quickly, and I already maxed it out, I also wish it would recharge a little more, for at least 2 takedowns or different actions since I'm pretty skimpy with my biocells, but that's probably very subjective

- There is virtually no sound when you throw throwable objects e.g. fire extinguisher, boxes, crates - the radar shows huge amount of sound created, but even if you're standing 1 meter from the impact point, it's practically silent, not really an issue, but it's weird nonetheless

- The reticle slows down when you're aiming at somebody, even though I turned off aim assist, my crosshair is getting reeeeeeallllyyyy slow when I'm aiming at someone, it's really annoying when you need to pull of 2-3 quick tranq shots on different targets, you shoot one, and you have to fight the reticle to "unsnap" from target A before I can aim at target B, I can see the idea behind this feature, wanting to make it harder to miss but it's counter-intuitive, especially if your targets are moving while you're trying to snipe

I'm always playing full stealth, but I wanted to test the combat a little on a separate save, here are some notes:

- Bullet holes on enemies are only appearing on their uncovered skin [e.g. head, hands], when you shoot them in clothes/armor there's no visible effect

- No blood puddles, not a big deal, but kind of silly when someone riddled with bullets is lying on the ground dry as a desert

- Gun sounds are pretty weak, battle rifle sounds like an ASG instead of a death dealing machine gun


Nothing really major, but definitely something to keep in mind.

P.S. I hope I won't get scr*wed out of my Day One DLC just because I got lucky and bought it yesterday :(

 

  • Plusik 1
Opublikowano

W kolejnych reckach:

PC Gamer: 88% - wszystko pięknie, tylko scenariusz troszkę słabuje

 

http://www.pcgamer.com/deus-ex-mankind-divided-review/

 

GryOnline: 8/10 - Bardzo solidny sequel z kulejącym finałem i walka tylko z jednym bossem  :pawel:

 

http://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=11452

Opublikowano

W kolejnych reckach:

 

PC Gamer: 88% - wszystko pięknie, tylko scenariusz troszkę słabuje

 

http://www.pcgamer.com/deus-ex-mankind-divided-review/

 

GryOnline: 8/10 - Bardzo solidny sequel z kulejącym finałem i walka tylko z jednym bossem  :pawel:

 

http://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=11452

 

Tylko jeden? Lol, walki z bossami to nie jest mocna strona Deusa. Do tego, można z nim w ogóle nie walczyć wg trofeów.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...