Skocz do zawartości

Deus Ex: Mankind Divided


Paliodor

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

 

Wrócisz jeszcze tam jeszcze, ale każdy etap w Pradze ma własne zadanie poboczne. Oprócz tego questa z Sarifem i dodatkowym ulepszeniami, bo ten jest kontynuowany przez bodajże dwie wizyty w Pradze oraz ten z kalibratorem dla Kellera.

 

 

Powiedźcie mi lepiej ile tych serwerów jest w Breach w Tier 1. Wydaje mi się, że zrobiłem wszystkie w pierwszym, a dalej pucharek nie wpadł :(

 

Widzę, że mam niedostępne jakieś dwa w 1A, ale jak je odblokować?

 

hlSQd4o.jpg

 

EDIT: Dobra mam, to nie było to :potter:

Edytowane przez MYSZa7
  • Odpowiedzi 881
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zacząłem dzisiaj grać i sam samouczek w grze daje znacznie wiecej możliwości niż nam sie początkowo wydaje. Praga też widzę z początku potrafi przytłoczyć możliwościami wykonania zadań pobocznych. Gry na pewno nie skończę do końca miesiąca. A i największy dramat tej gry - synchronizacja ust z wypowiadanymi kwestiami. Dramat zalatujący tanimi grami z kiosku z dawnych lat. Mimika też bardzo słaba. Może to psuć tzw. immersje z gry.

Opublikowano

Wlasnie skonczylem ta zacna szpile. Za(pipi)ista odslona. No i teraz zauważyłem po przeczytaniu kilku wywodow w necie, ze przegapilem az PIĘĆ misji pobocznych. Bedzie co robic. Human revolution ukonczylem 5 razy i zdobylem platyne, tutaj bedzie to samo. Miodzio

Opublikowano

15h za mną i nawet w Golem City nie byłem. Co ciekawe, podczas swobodnego spacerowania i hakowania wszystkich mieszkań, natknąłem sie na rozwiązania dla misji pobocznych, których nie aktywowałem. Gdy już to zrobiłem musiałem sie cofać do tych miejsc, bo gra wcześniejszych odwiedzin nie zaliczyła. Poza tym, fantastycznie wygląda animacja, jak podchodzimy do strażnika a temu się hełm otwiera.

Opublikowano (edytowane)

No fajna gra to była do czasu aż

 

w misji 15 w losowych momentach pojawia się panika u cywilów przez co gra automatycznie przeskakuje mi do misji nr 17 i złego zakończenia :dynia:

 

Edytowane przez Kymel
Opublikowano

Tam jest mozliwosc wyeliminowania wszystkich po cichu - po prostu ostatni musi byc:

 

dziadek z karta

 

 

Ja go zawsze jako pierwszego zalatwiam.

 

Ogolnie ani razu tam nie spartolilem roboty, trzeba uwazac na takedowny, lepiej robic non-lethal bo lethal sa glosniejsze. I dokladnie zaplanowac kogo kiedy trzepnac zeby inni nie widzieli. Dla mnie jeden z fajniejszych momentow w gierce :)

 

@Kymel

 

 

 

Wychodzisz z windy, rob od razu pizde na sam koniec, na parkiet, jest tam taki lysy staruch po prawej, zrob takedown zza covera i eloszka, sejw, a potem ostrozne planowanie, wiekszosc z nich mozna zalatwic tak zeby nikt nie widzial uzywajac corner takedown'ow, mozna tez kamery wylaczyc w pokoju na przeciwko windy [tego typa polecam zalatwic na samym koncu, dostac sie szybem do pokoju, wylaczyc kamery, otworzyc drzwi od tylu i corner tkdwn.

 

Opublikowano

Karny kutas dla Eidosu za tego Breacha, boże co za irytujący i chuyowy tryb. Gdyby nie mus do platynki to bym go nawet nie tknął.

Zrobiłem chyba ze 3 misje, stwierdziłem ze guwno i wyłączyłem. :pawel:

Opublikowano (edytowane)

 

Tam jest mozliwosc wyeliminowania wszystkich po cichu - po prostu ostatni musi byc:

 

dziadek z karta

 

 

Ja go zawsze jako pierwszego zalatwiam.

 

Ogolnie ani razu tam nie spartolilem roboty, trzeba uwazac na takedowny, lepiej robic non-lethal bo lethal sa glosniejsze. I dokladnie zaplanowac kogo kiedy trzepnac zeby inni nie widzieli. Dla mnie jeden z fajniejszych momentow w gierce :)

 

@Kymel

 

 

 

Wychodzisz z windy, rob od razu pizde na sam koniec, na parkiet, jest tam taki lysy staruch po prawej, zrob takedown zza covera i eloszka, sejw, a potem ostrozne planowanie, wiekszosc z nich mozna zalatwic tak zeby nikt nie widzial uzywajac corner takedown'ow, mozna tez kamery wylaczyc w pokoju na przeciwko windy [tego typa polecam zalatwic na samym koncu, dostac sie szybem do pokoju, wylaczyc kamery, otworzyc drzwi od tylu i corner tkdwn.

 

 

JA TO WIEM. Czasami chyba trzeba sarkazm mocniej akcentować. Ja mam takiego buga, że nieważne co zrobię i od którego mojego save'a zacznę to w losowym momencie włącza się alarm. Czasami wygląda to tak, że po przekroczeniu niewidzialnej linii na mapie npcom włącza się panika i po 1s znika. W tym momencie gra decyduje, że zje'bałem objective i serwuje mi finałowe starcie. Powinny być automatyczne save'y na starcie danej misji, które nie są nadpisywane :/

Edytowane przez Kymel
Opublikowano

Aaa to zle cie zrozumialem, myslalem ze jak kogos neutralizujesz to z dupy jakis npc lapie alerta i leci domino.

 

W takim razie troche mocny lipton, niezla lyzka dziegciu na sam koniec :x

Opublikowano

Karny kutas dla Eidosu za tego Breacha, boże co za irytujący i chuyowy tryb. Gdyby nie mus do platynki to bym go nawet nie tknął.

Nawet mi cię nie żal. Męczyć się aby zdobyć trofeum czy achievement. 20 lat temu zdobywało się 100 % w crashu dla czystego funu obecnie zmusza się do robienia bzdurnych trofeów w głupim trybie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...