Skocz do zawartości

Deus Ex: Mankind Divided


Paliodor

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 881
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

kanabol- ale zakladanie ze jakas droga dystrybucji zniszczy danego wydawce jest naiwna.

 

gry sa rozne, i z tego powodu, niektore rozwiazania pasuja bardziej niz inne. HITMAN to gra ktora dobrze dziala w epizodach, bo kazda misja jest odseparowana od calosci, zamknieta, skonczona. opracowywanie pojedynczo misji pozwala na wieksza kontrole nad nimi. fabula ktora sie przewija w tle nie jest najwazniejszym elementem jak w TLoU. przerwy miedzy epizodami nie wplywaja na rozgrywke w nich, bo nie czekasz na rozwoj wydarzen. wszystko co musisz wiedziec, zrobic, dostajesz w obrebie danego epizodu. a wykonac glowny cel epizodu mozesz na kilkadziesiat sposobow, zadajac sobie i innym wyzwanie zrobienia czegos w konkretny sposob.

 

bronilem tego rozwiazania w temacie hitmana, i oczywiscie tam tez sie ktos oburzyl, ze bronie zlych korporacji.

Edytowane przez Najtmer
Opublikowano

Uu ale mi pojechałeś. Błaznisz się takim wypowiedziami tylko. SE ma się bardzo dobrze i mądrze zarządza swoimi IP i testuje różne możliwości dystrybucji. 

 

Wiesz dlaczego Hitman wyszedł w odcinkach? Bo poprzednia część sprzedała się na tyle słabo, że nie trafiła w target zarządu. Sleeping Dogs? Fajna gierka nie? Słabo się sprzedała i też studio poszło do piachu, reebot Tomb Raidera dzieki remasterowi dobił do kilku milionów i zrobili sequela. To jest biznes i SE jest bardzo dobrze aktualnie zarządzane kiedy kilka lat temu stali na krawędzi przepaści przez swoje durne pomysły, teraz miliony zarobione na mobilnych Finalach pozwalają im dobrze funkcjonować i wypuszczać kilka dużych gier w przeciągu roku, ale kabanos z ostołęki myslący, że cyfrowa dystrybucja nie zabije mu małego sklepiku twierdzi inaczej. Comedy gold.

Opublikowano

Przeciez ten hitman sprzedaje sie zalosnie wiec co ty bredzisz dzieciaczku ze to swietna decyzja i square sie ma dobrze bo dobrze im idzie na mobilnym rynku o ktorym nie rozmawiamy.

Jak narazie mam praktyczne przeslanki a nie jak w twoim przypadku wizyte u wrozbity teodora zeby tylko wysmiac ciebie razem z twoimi tekstami czy o tym ze pudelka maja sie zle czy innym wege belkotem wiec odbij z laski swojej.

Zblazniles sie ty. Nie pierwszy nie ostatni raz.

Opublikowano

Co za roznica skoro liczy sie sprzedaz. Skoro tak dobrze idzie im na zyskowym mobilnym rynku gdzie ludzie graja w pier.doly nie duze produkcje to skoro hitman bedzie sie tak sorzedawal jak sprzedaje to chyba logiczne ze z niego zrezygnuja. Widocznie bluber nie rozumie ze na rynku gier licza sie zsyki a nie , ok super zarabiamy na rynku mobilnym wiec bedziemy wypuszczac czasem produkcje ktora generuje straty. Comedy gold. No ale niedostarczanie wszystkich aminokwasow nie dziala dobrze na prace mozgu wiec wybaczam

Opublikowano

Przeciez ten hitman sprzedaje sie zalosnie wiec co ty bredzisz dzieciaczku ze to swietna decyzja i square sie ma dobrze bo dobrze im idzie na mobilnym rynku o ktorym nie rozmawiamy.

Jak narazie mam praktyczne przeslanki a nie jak w twoim przypadku wizyte u wrozbity teodora zeby tylko wysmiac ciebie razem z twoimi tekstami czy o tym ze pudelka maja sie zle czy innym wege belkotem wiec odbij z laski swojej.

Zblazniles sie ty. Nie pierwszy nie ostatni raz.

 

 

Co za roznica skoro liczy sie sprzedaz. Skoro tak dobrze idzie im na zyskowym mobilnym rynku gdzie ludzie graja w pier.doly nie duze produkcje to skoro hitman bedzie sie tak sorzedawal jak sprzedaje to chyba logiczne ze z niego zrezygnuja. Widocznie bluber nie rozumie ze na rynku gier licza sie zsyki a nie , ok super zarabiamy na rynku mobilnym wiec bedziemy wypuszczac czasem produkcje ktora generuje straty. Comedy gold. No ale niedostarczanie wszystkich aminokwasow nie dziala dobrze na prace mozgu wiec wybaczam

 

Odniosłem się tylko do twojej bezsensownej wypowiedzi, że Square upadnie. Tyle, ty sie znów zagotowałeś i zacząłeś wplatać jakies farmazony związane z moją osobą. Jesteś słaby psychicznie i nie umiesz dyskutować. Handluj z tym, że napisałeś totalną bzdurę przyjmij to na klate i przestań się pogrążać

 

 

 

In terms of money, Square Enix pulled in ¥214 billion, which is up 27.5 percent from ¥167 billion during the same period last year. Profit was also on the rise, coming in at ¥19.8 billion, which represented a 102.3 percent increase year-over-year.

Square Enix's Digital Entertainment unit, the company's video game division, also saw its revenue increase compared to last year. Total net sales wee ¥158 billion, up 42 percent compared to last year. Additionally, profit was ¥27.4 billion, an increase of 58.9 percent year-over-year.

 

Wyniki nie uwzględniają premiery FF XV

Widocznie bluber nie rozumie ze na rynku gier licza sie zsyki a nie , ok super zarabiamy na rynku mobilnym wiec bedziemy wypuszczac czasem produkcje ktora generuje straty. 

 

No to zrobią to co z Sleeping Dogs, Deus Exem, Hitmanem w normalnej formie - przestaną produkować sequele

Opublikowano

moze sprzedaje sie zle, bo ludzie zamiast zagrac w jeden epizod, wola narzekac ze nie dostaja do miski od razu calego worka pedigree?

takie Life is strange od square tez wyszlo w odcinkach i sprzedalo sie za(pipi)iscie. Jak gra jest dobra to sie obroni nawet w kawalkach.

Opublikowano (edytowane)

nie do konca to dziala - wiele jest fajnych gier, ktore sie mimo wszystko nie sprzedaly tak, jak wyhajpowane gry. A te czesto nie sa tak dobre jak sie sprzedaja.

 

mialem gadke z kumplem pare dni temu o nowym hitmanie. mowil ze gral u ziomka, ale mu sie nie podobal. Pociagniety za jezyk powiedzial ze to chyba byl ten sprzed 3 lat (Absolution, bo nie byl na czasie z ta seria)

Wniosek taki - ludzie czesto nie zdaja sobie sprawy z tego, ze tkwia w bledzie. Sa uprzedzeni do nowych czesci, bo poprzednia byla skopana, a nastepna to pewnie odgrzany kotlet. Choc w dzisiejszych czasach bezpiecznie jest byc pesymista, to czasem trzeba dac grze szanse, chocby u kumpla. a potem kupic. w sklepie.

Edytowane przez Najtmer
Opublikowano

 

Przeciez ten hitman sprzedaje sie zalosnie wiec co ty bredzisz dzieciaczku ze to swietna decyzja i square sie ma dobrze bo dobrze im idzie na mobilnym rynku o ktorym nie rozmawiamy.

Jak narazie mam praktyczne przeslanki a nie jak w twoim przypadku wizyte u wrozbity teodora zeby tylko wysmiac ciebie razem z twoimi tekstami czy o tym ze pudelka maja sie zle czy innym wege belkotem wiec odbij z laski swojej.

Zblazniles sie ty. Nie pierwszy nie ostatni raz.

Co za roznica skoro liczy sie sprzedaz. Skoro tak dobrze idzie im na zyskowym mobilnym rynku gdzie ludzie graja w pier.doly nie duze produkcje to skoro hitman bedzie sie tak sorzedawal jak sprzedaje to chyba logiczne ze z niego zrezygnuja. Widocznie bluber nie rozumie ze na rynku gier licza sie zsyki a nie , ok super zarabiamy na rynku mobilnym wiec bedziemy wypuszczac czasem produkcje ktora generuje straty. Comedy gold. No ale niedostarczanie wszystkich aminokwasow nie dziala dobrze na prace mozgu wiec wybaczam

Odniosłem się tylko do twojej bezsensownej wypowiedzi, że Square upadnie. Tyle, ty sie znów zagotowałeś i zacząłeś wplatać jakies farmazony związane z moją osobą. Jesteś słaby psychicznie i nie umiesz dyskutować. Handluj z tym, że napisałeś totalną bzdurę przyjmij to na klate i przestań się pogrążać

 

In terms of money, Square Enix pulled in ¥214 billion, which is up 27.5 percent from ¥167 billion during the same period last year. Profit was also on the rise, coming in at ¥19.8 billion, which represented a 102.3 percent increase year-over-year.

Square Enix's Digital Entertainment unit, the company's video game division, also saw its revenue increase compared to last year. Total net sales wee ¥158 billion, up 42 percent compared to last year. Additionally, profit was ¥27.4 billion, an increase of 58.9 percent year-over-year.

Wyniki nie uwzględniają premiery FF XV

Widocznie bluber nie rozumie ze na rynku gier licza sie zsyki a nie , ok super zarabiamy na rynku mobilnym wiec bedziemy wypuszczac czasem produkcje ktora generuje straty.

No to zrobią to co z Sleeping Dogs, Deus Exem, Hitmanem w normalnej formie - przestaną produkować sequele

Może jestem głupi czy coś ale weź mi wytłumacz jak zysk całego square był 19.8 miliarda to jak zysk square entertainment mógł być 27.4 miliarda?

Opublikowano (edytowane)

Square Enix pulled in ¥214 billion, profit ¥19.8 billion

 

Square Enix's Digital Entertainment ¥158 billion, profit ¥27.4 billion

 

teraz rozumiesz?

Edytowane przez _Be_
Opublikowano

Dwie osobne spółki, dwa osobne obroty i zyski spółek. Co tu jest trudne do zrozumienia?

No właśnie nie bardzo. Bo myślałem że ten zysk to jest ze skonsolidowanego sprawozdania. A wychodzi na to że skonsolidowane ma mniejszy zysk niż spółka córka. Jak macie linka z danymi źródłowymi tzn. nie z gamestopu to podrzućcie.

Opublikowano (edytowane)

Może jednak ten square wcale tak dobrze nie przędzie na gierkach. Tak czy inaczej jeśli chodzi o te dlc, gry we fragmentach itd. tj. kwestia tego że kilku panów w szarych garniturach usiadło i policzyło że to będzie się opłacać i nie wmówicie mi że to przez to że źli gracze okradają biednych dewów bo kupują używki. I to gry które rąbane są często na starych silnikach w których główne rozdziałka tylko podciągnieta jest. Xone jak niektórzy twierdzą 8 razy mocniejszy niż 360 a łapie dropy jak psone przy wyjściu na miasto gdzie są 3 budynki i 5 przechodniów. To nawet nie jest śmieszne.

Edytowane przez bloody_gipsy
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Tylko, że znowu jak kulą w płot termin. Narzekali na sprzedaż, to wydają pewnie fajne DLC w czasie marcowego zalewu hitów ;]

 

 

Imo wygląda jakby SE naprawdę chciało zakopać tą markę z jakiegoś powodu, nawet jeśli nie dostaliby zielonego od Marvela to co innego by kombinowali.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...