Skocz do zawartości

Middle-earth: Shadow of Mordor

Featured Replies

Opublikowano

zapowiedzieli nową gre w świecie LOTRa

 

narazie niewiele wiadomo niestety, prawdopodonie będzie to rpg akcji, albo poprostu gra akcji z małymi elementami rpg

 

okładka gameinformera

cov_248_l.jpg

 

 

krótki filmik z twórcami opowiadającymi o grze

 

 

 

jako fan władcy pierścieni powinienem sie jarać, ale niestety podchodze do tego newsa nieufnie, ponieważ gre tworzy monolith który ostatnio niczym specjalnym sie nie popisał (mówiąc łagodnie)

w dodatku znając życie i jakość gier na bazie filmów/książek to większość jest słaba

to że gra powstaje zarówno na nowe i stare konsole tym bardziej nie zachwyca (bo wersja na nextgeny pewnie będzie zaniżona do poziomu podobnego na starych konsolach)

 

 

bardzo chciał bym sie mylić, ale narazie cienko to widze

Edytowane przez Yano

  • Odpowiedzi 388
  • Wyświetleń 54,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • od samego początku walki są łatwe a jak dopakujemy postać to lejemy każdego bez najmniejszych problemów. szału nie ma, fajna gierka na rozluźnienie po pracy.   fabuły nie oceniam bo wszystkie cutsc

  • Idź stąd  trollu i daruj sobie wyskakiwanie (kierownik, nadęty itp) co post z tą prywatą wieśniaku, którego nie stać na konsole (i potem straszny ból dupy w każdym temacie) bo na ciociorke wszystko wy

  • Także Twoja ocena nikogo. Dziękuję.

Opublikowano

Będzie lipa, czuć to już od samej okładki GI :) Tak w ogóle to Warner Bros. powinno się wstydzić za to, co oddział odpowiedzialny tam za gry wyprawia z Władcą Pierścieni. Ludzie, przecież uniwersum Tolkiena to jest - w pozytywnym tego słowa znaczenia - samograj! No nic, trzeba czekać na jakąś utalentowaną ekipę pokroju Rocksteady, która będzie potrafiła złapać się z tematem za bary.

Opublikowano

Prezentujemy garść informacji dotyczących Middle-Earth: Shadow of Mordor

  Cytat

 

Wczoraj wspominaliśmy o zapowiedzianej przez Warnera produkcji mającej przedstawić nam wydarzenia nieznane dotąd z książek ani filmów. Zagłębimy się w historię "martwego" strażnika, który wyruszył w daleką drogę po zemstę.

Wygląda na to, że do sieci wyciekło trochę informacji dotyczących tej produkcji. Na pierwszy ogień pójdzie kilka szczegółów obserwowalnych podczas samej rozgrywki. Poczytajcie co wiemy dzięki Game Informerowi.

  • Każdy przeciwnik ma swoje imię, poziom i pamięć. Jeśli z jakiegoś powodu nie zabijemy go w pierwszej walce to w drugim podejściu może być znacznie trudniej, przeciwnik zmieni swoją strategię, wzrośnie jego poziom i odporności.
  • Przeciwnicy mają swoje własne zadania do wykonania, a ich SI pozwala im na wykonywanie niektórych rzeczy bez kontroli. Przykładowo Ork, którego musimy zabić może w pewnym momencie brać udział w pojedynku z innym orkiem, lub może wykonywać rozkazy przekazane mu przez jego przełożonego. 
  • Jeśli zostaniemy pokonani w walce to nie giniemy w tradycyjnym tego słowa znaczeniu. Po pewnym czasie się odrodzimy jednak czas w grze się nie zatrzymuje. Przeciwnik, który zdołał nas powalić ma szansę awansować, może też zginąć z rąk innych wrogów, np. w wyniku pojedynku wspomnianego powyżej.
  • Jeśli naszym zadaniem jest zabicie wysoko postawionego rangą przeciwnika wcale nie musimy na niego wpadać i próbować go zabić tradycyjnie. Do wyboru mamy kilka innych ścieżek. Możemy przykładowo podkupić jego podwładnych i nasłać ich na niego. Dzięki temu będziemy mogli zorganizować zasadzki na żołdaków naszego celu na jego terytorium. Jeśli uda nam się przekabacić jego zastępcę, jest szansa, że cel zostanie unicestwiony bez naszej dalszej interwencji. Ewentualnie cel starci trochę życia, a nasza walka będzie łatwiejsza.
  • Jeśli chodzi o walkę to jest ona bardzo podobna do tej widzianej w grach z serii Batman. Jest pewien rytm, w który musimy się wczuć i nabijać coraz to większy mnożnik combo.
  • Gra posiada otwarty świat z wszystkimi jego elementami. Mamy tutaj punkty doświadczenia, zadania poboczne i przypadkowe wydarzenia. Właściwie cała gra jest jednym wielkim losowym wydarzeniem.
  • Do pokonania naszych wrogów wykorzystamy walkę z bliska, sztylety do ukrytych zabójstw, oraz łuk do walki na duże odległości. W zależności od sposobu w jaki pokonamy wroga zostaniemy różnie nagrodzeni. Jeśli zabijemy kogoś z łuku dostaniemy runę wzmacniającą walkę w ten sposób itd.

Jest jeszcze kilka innych informacji pochodzących z innych źródeł. Jedno wspomina o systemie Nemesis, który zapewni nam różnorodność w grze. 

Każdy napotkany przez gracza przeciwnik jest unikalny, ma własną osobowość, słabości i atuty. Dzięki systemowi Nemesis cechy charakterystyczne i relacje między wrogami każdego przeciwnika są kreowane na podstawie akcji i decyzji gracza, wszystko by stworzyć arcywroga, który pamięta i jest w stanie się dostosować do gracza i jest inny przy każdym posiedzeniu. Gracze są w stanie stworzyć własne bitwy, przeciwników i nagrody w tym dynamicznym świecie, który pamięta i dostosowuje się do ich wyborów, dostarczając unikalne wrażenia każdemu graczowi.

Wygląda na to, że szykuje nam się naprawdę niesamowicie dobra produkcja. Już nie mogę się doczekać pierwszych obrazków/nagrań.

http://www.pssite.com/news-29402-prezentujemy_garsc_informacji_dotyczacych_middle_earth__shadow_of_mordor.html

Opublikowano
  • Autor

informacje brzmią ciekawie, ale jakoś kompletnie w nie nie wierze... tyle raz już sie czytało podobne pomysły a i tak wszystko sprowadza się do masowego klepania randomowych wrogów. no kurde po pierwsze nie wyobrażam sobie że twórcy zrobią np 10000 wyszukanych i wymuskanych, spersonalizowanych  przeciwników z życiorysem i nazwiskiem, a po drugie nawet jeśli to gracz i tak będzie miał to kompletnie w (pipi)e bo jeśli walka ma być podobna do batmana to będzie wyskakiwało 5 na raz i w ciągu minuty zostanie z nich martwe ścierwo, i niby gracz ma sie rozwodzić nad tym jak kto miał na imie

 

podobnie akcja że mogą wrócić po jakimś czasie, już widze "stefan! kope lat!"  przecież nie ma znaczenia czy będą wracac czy nie bo gracz i tak nie zapamięta ich imion żeby po ponownym spotkaniu powiedzieć "no tak z tym to już walczyłem 10 godzin temu)

 

tak samo system zadań dla wrogów... no litości, to tak samo jak w pierwszym assasynie mówili że każdy mieszkaniec miasta ma swoje zadania i osobowość i codzienne życie, a wszyscy wiemy że biegało sie obok randomowego tłumu klonów i kompletnie nie zwracało uwagi na to czy któryś akurat idzie po ziemniaki na bazar a inny idzie zapłacić czynsz za mieszkanie...

tak samo tutaj - co z tego że jakiś wróg miał zadanie wynieść śmieci? i tak wpadamy i klepiemy wszystkich równo

 

 

wiem że strasznie marudze, ale naprawde nie wyobrażam sobie żeby to co jest opisane powyżej mogło realnie i ciekawie działać, nawet gdyby twórcom w ogole udało sie to zrobić

 

 

 

jedyne co cieszy to że będzie otwarty świat, więc licze odorobine że dostaniemy nienajgorszą kopie skyrima/wiedźmina w świecie tolkiena, już samo to mi wystarczy żeby dobrze sie bawić. nie ptorzbuje tego pieprzenia o wrogach posiadających imie i zatrudnienie na umowe zlecenie

 

 

zrobienie tego co oni opisali pewnie nawet nie było by możliwe na obecnych konsolach ani na nextgenach, w dodatku wymagało by ogromu pracy... gdyby to jesszcze powiedział rockstar to moze bym troszke uwierzył, ale jakieś no-name'owe studio które ma na koncie jakiegoś indyka z batmanem miało by ogarnąć tak skomplikowaną gre?

kompletnie im nie wierze mimo że mam nadzieje że się nie zawiode i zrobią przynajmniej gre na mocną 7/10

Edytowane przez Yano

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Animacje prosto z Assassina, walka jak z Assassina. Czyżby Assassin's Creed Mordor Edition? Plus super moce. Dziwne to trochę bo robi to studio niezwiązane z Ubi i ich serią :P

Ciekawe co z tego będzie. W sumie nie grałem jeszcze grę z tego uniwersum, która by mnie jakoś bardziej wciągnęła, a taki action-adventure open world może być ciekawy o ile nie będzie np monotonnego biegania po lokacjach.

Opublikowano
  • Autor

hm kurde nawet nieźle to wygląda

 

- bieganie po ścianach - assasin

- eagle vision - assasin

- walka - batman + assasin (oby więcej batmana)

- dwa miecze na plecach - wiedźmin

 

tylko jakoś mało w tym było LOTRa.. niby orki są, niby jest oko saurona, ale po tym filmiku to wystarczy wywalić oko i już wygląda jak standardowe fantasy a nie jak lotr, bohater bardziej przypomina połączenie assasina i wiedźmina niż jakąkolwiek postać z włądcy, mimo że to ma być ranger tak jak aragorn to przez te czarodzejsko trupie moce mało sie to czuje

 

 

no ale w sumie miałem wielkie nadzieje i jeszcze większe wątpliwości, teraz wątpliwości się troche rozwiały bo wygląda to fajnie i nawet jak wyjdzie z tego assasin creed w świecie lotr to powinna być conajmniej dobra gra

Opublikowano

Looking forward, robi wrażenie, jeszcze jak człowiek lubi LOTR'a to już w ogóle :)

Opublikowano

Dopiero wczoraj się dowiedziałam o tej grze i naprawdę robi wrażenie. Przynajmniej dla mnie, bo gra ma wszystkie elementy które lubię. Oczywiście mnóstwo chrzanienia o tym, jak to nasze działania modelują świat/wrogów i jak to każdy jest wyjątkowy blah blah. Ciekawe co z tego wyjdzie. Przed Mass Effect 3 też słyszałam takie bzdury :P

Z drugiej strony podoba mi się ten motyw z opętaniem (?), gdzie możesz wybrać co zlecasz swojemu nowemu minionowi. Fajnie, że są motywy a'la AC, ja lubię elementy skradankowo, wspinaczkowe w grach. Graf hierarchii wrogów też był ciekawy. Ale zgadzam się z przedmówcami, że LOTR jako setting to tu chyba tylko marketingowo został wciśnięty. Możnaby wywalić niektóre elementy i mamy jakikolwiek świat fantasy.

Opublikowano

Co do podobieństw do AC:

Twórca Assassin's Creed II oskarża Middle-Earth: Shadow of Mordor o przywłaszczenie kodu

  Cytat

 

Jeden z czołowych projektantów gry Assassin's Creed II nie krył zniesmaczenia faktem, że oglądając wczorajszy zwiastun Middle-Earth: Shadow of Mordor, dopatrzył się jawnej zrzynki z produkcji, nad którą pracował w przeszłości, zarzucając tym samym Monolith Productions, że wykorzystali części kodu Ubisoftu, które zostały użyte w AC II.

 

Charles Randall nie wahał się długo i postanowił podzielić się swoimi żalami na Twitterze. Jeden ze śledzących go fanów odpisał, że całość przypomina bardziej Batmana, aniżeli AC II, jednak ten stanowczym tonem zaprzeczył i powiedział, że pracował nad drugą częścią Asasyna tak długo, że jest w stanie na pierwszy rzut oka rozpoznać swoje dzieło.

AC2.png

 

Ani Ubisoft, ani Warner Bros. nie odpowiedzieli na żadne pytania dotyczące tej sytuacji, ale nawet jeśli twórcy Middle-Earth: Shadow of Mordor wzorowali się na Assassin's Creed II, to będzie to trudne do zweryfikowania, nie mając wglądu w kod gry. Niewykluczone, że za kulisami produkcji kryją się kwestie licencyjne odnośnie konkretnych partii kodu, jednak na oficjalne potwierdzenie trzeba poczekać.

Stare przysłowie mówi, że "jeśli już zrzynać, to od najlepszych", a niewątpliwie druga odsłona Assassin's Creed należała do najlepszych w historii marki.

Źródło: Twitter.com/charlesrandall

http://www.pssite.com/news-30669-tworca_assassin_s_creed_ii_oskarza_middle_earth__shadow_of_mordor_o_przywlaszczenie_kodu.html

Opublikowano

Ciekawa zapowiedź z Destructoida:

 

 

Pokaż ukrytą zawartość

 

http://www.destructoid.com/preview-middle-earth-shadow-of-mordor-269404.phtml

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

System Nemesis z Middle-earth: Shadow of Mordor zbyt wymagający dla poprzedniej generacji

  Cytat

 

Jak działa system Nemesis możecie sprawdzić na materiale wideo, który prezentowaliśmy pod koniec stycznia. Ma on bez problemu działać na platformach docelowych, czyli PlayStation 4 oraz Xbox One. Swoje wersje gry dostaną także starsze konsole, ale nie będzie na nich identyczna.

Middle-earth: Shadow of Mordor (PS4) jest projektowany z myślą o konsolach nowej generacji, co oznacza że nie wszystkie aspekty, niezwykle ciekawego systemu Nemesis trafią do wersji na starsze maszynki. W rozmowie z dziennikarzami serwisu IGN, Michael de Plater z Monolith Productions wyjaśnia, że choć poczyniono wszelkie kroki by gra na PS3 i Xboxie 360 dorównywała innym wersjom, to Shadow of Mordor jest zasadniczo grą nextgenową.

 

Skupiamy się na konsolach nowej generacji, a potem zrobimy co w naszej mocy, by wycisnąć jak najwięcej z poprzedniej.

 

W wielu kategoriach jesteśmy pewni, że gra nadal pozostanie taka sama. Główne mechaniki jak: walka, skradanie się, podstawowa kontrola i gameplay powinny być takie same, ale złożoność i różnorodność systemu Nemesis nie będzie identyczna.

 

Historia pozostanie ta sama, tak samo jak rdzeń rozgrywki, ale Nemesis jest tak duży, jeśli chodzi o zawartość, obliczenia i sztuczną inteligencję, że musimy go wykorzystać jak najlepiej.

 

Rozumiem twórców, ale z drugiej strony chyba powinni skupić się na jednej generacji. Chęć zysku jest absolutnie normalna, ale jak widać nie wychodzi to na dobre ani jednej, ani drugiej konsoli. Wersja gry na PlayStation 4 jest siłą rzeczy ograniczana, a ta na PS3 i tak niedomaga w  stosunku do tej pierwszej. Dużo bardziej odpowiada mi sytuacja, kiedy gry tworzone są z myślą o konkretnej generacji sprzętu, zamiast stać między nimi w niepotrzebnym rozkroku.

Źródło: http://uk.ign.com/

 

http://www.pssite.com/news-31239-system_nemesis_z_middle_earth__shadow_of_mordor_zbyt_wymagajacy_dla_poprzedniej_generacji.html

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nowy obrazek z Middle-Earth: Shadow of Mordor pokazuje kilka modeli orków

  Cytat

 

Nowy tytuł umieszczony w uniwersum Władcy Pierścieni zdaje się być niezwykle atrakcyjną propozycją dla wszelkich wielbicieli gier akcji. Middle-earth: Shadow of Mordor (PS4) korzysta z interesującego systemu Nemesis, który okazał się być zbyt wymagający dla konsol minionej generacji.

Na facebookowym koncie gry pojawił się nowy wpis demonstrujący nam świeży zrzut ekranu z Middle-earth: Shadow of Mordor (PS4). Grafika ujawniła kilka modeli przedstawicieli rasy orków, a przy okazji przypomina o systemie Nemesis.

1980401_225494344322237_347783294_o.jpg

Jak głosi podpis pod zdjęciem, w tej sytuacji mamy 3 wyjścia. Talion może użyć swoich zdolności do wybicia wszystkich orków i siania zniszczenia na terenie całego Mordoru. Możemy też oszczędzić jednego z nich, by następnie wyciągnąć z niego informacje. Ewentualnie możemy przejąć kontrolę nad wszystkimi pozostałymi orkami i wysłać ich na misje.

Źródło: facebook.com/ShadowofMordor

http://www.pssite.com/news-31414-nowy_obrazek_z_middle_earth__shadow_of_mordor_pokazuje_kilka_modeli_orkow.html

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Znamy datę premiery Middle-Earth: Shadow of Mordor

  Cytat

 

Długo wyczekiwany przez fanów Śródziemia tytuł, Middle-earth: Shadow of Mordor (PS4), otrzymał nowy zwiastun, na którym przedstawia historię, którą śledzić będziemy w grze. Najciekawszą informacją jaką z niego wyciągniemy jest to, że w końcu ustalono datę premiery, która może trochę dziwić.

Nie dlatego, że będzie to odległy termin, wręcz przeciwnie, bowiem premierę Middle-earth: Shadow of Mordor (PS4) zaplanowano na 7 października, niebezpiecznie blisko innego hitu wytwórni Warner Bros., Batman: Arkham Knight (PS4), który swoją premierę zaliczy tydzień później.

Może to trochę dziwić, tym bardziej, że wydawca ten sam i nałożenie na siebie premier dwóch dużych produkcji może negatywnie odbić się na sprzedaży. Muszę zaktualizować swój kalendarz i dokonać nie lada wyboru, bowiem są to dwie, równie interesujące produkcje. Obiecany zwiastun znajdziecie poniżej.

Źródło: XGN Trailers [YouTube]

http://www.pssite.com/news-32097-znamy_date_premiery_middle_earth__shadow_of_mordor.html

Edytowane przez Karas

Opublikowano

Dziwne, wydawac jedna gre po drugiej, cos mi sie wydaje ze jeszcze to troche opoznia.

 

Poza tym na trailerze bylo 10.07.2014, burgery czytaja najpierw miesiac, potem dzien - to by wiecej sensu mialo biorac pod uwage premiere Gacka.

 

Ej dobra, posralo mi sie cos :D, czyli jednak dziwna sytuacja, ciekaw jestem czy faktycznie tak bedzie. Ale nie obrazilbym sie dostac w tak krotkim terminie w swietnie zapowiadajace sie gry.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano
  W dniu 2.04.2014 o 17:37, Bansai napisał(a):
Ej dobra, posralo mi sie cos :D, czyli jednak dziwna sytuacja, ciekaw jestem czy faktycznie tak bedzie. Ale nie obrazilbym sie dostac w tak krotkim terminie w swietnie zapowiadajace sie gry.

Podejrzewam że któryś zaliczy obsuwę , pytaniem pozostaje który.

Opublikowano
  • Autor

kurde co tu sie dzieje??

 

pierwsze doniesienia o grze - zero konkretów pewnie jakieś dziwactwo na licencji

 

drugie doniesienia o grze - jakieś konkrety, nawet ciekawe

 

pierwszy filmik - wtf? ksero assasina + batmana

 

drugi filmik - kurfa co to za randomowa nędznie wykonana morda?

 

serio nowy filmik strasznie mi sie nie podobał, bohater to jakiś kompletny random z kilku-dniowym zarostem, i oczywiście że zdaje sobie sprawe z tego że to nie jest żadna postać z władcy pierścieni tylko nowa postać, ale jakoś do tej pory nie widać było jak bardzo nijaki i brzydki jest ten bohater.. jakiś niedorozwinięty wręcz

 

sory że sie uczepiłem jego mordy ale strasznie negatywne wrażenie na mnie wywarła na tym filmiku

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Świetnie się prezentuje. Pomimo różnych podobieństw do crapowatej serii AC. Tu wydaję się być fajnie zrealizowane. Poza tym gra w wersji na current-geny jest tą priorytetową a i grafika jest świetna. Mam nadzieję, że nie zawiedzie. Obok tego pojawiłby się jeszcze The Witness i PS4 u mnie juź w październiku. No i nie trzeba czekać na 2015 by pograć. Monolith pomimo tego, że to już nie ta sama ekipa z 2005 roku, dalej potrafi zaskoczyć. No i biorąc pod uwagę zainteresowanie grą, sprzeda się tak samo słabo jak reszta gier tego studia.

Opublikowano

Przeciwnicy ładnie czekają na swoją kolej jak bohater walczy z jednym goblinem. Tak jak byłem nawet zainteresowany tą grą po pierwszych zapowiedziach to teraz już mnie nie obchodzi.

Opublikowano

A w ac czy batmanie nie czekają na swoją kolej. Programiści wyznają zasadę że i Herkules dupa gdy wrogów kupa:)

Opublikowano
  W dniu 12.06.2014 o 11:56, blantman napisał(a):

A w ac czy batmanie nie czekają na swoją kolej. Programiści wyznają zasadę że i Herkules dupa gdy wrogów kupa:)

W AC czekają, w Batmanie niekoniecznie. Wiele razy miałem sytuację, że rzucało się na mnie dwóch, a nawet TRZECH przeciwników na raz.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.