Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

dokładnie tak jak Square, sami do końca nie wiemy jeszcze na co stać PS4, jaką grafike jest w stanie uciągnąć, przykład DriveClub, gdzie przy 12 autach oddzielnych refleksach na każym + to wszystko co dzieje sie do okoła, betonowe 30fps i konsola wcale sie jakoś nie poci

 

jeśli ktoś ma sprawdzić granice konsoli to właśnie ND, 60fps jest realne

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Nie nastawiałbym się na 60fps. Do czasu premiery pewnie podciągną nieco grafikę i będzie betonowe 30fps.

Te 15 minutowe demko z początku nie zrobiło na mnie wrażenia.. ba czułem wręcz zawód (przy czym na początku pomyślałem, ze taka cena 60fps.. jak się później okazało - gra jednak chodzi w 30... co tylko powiększyło uczucie zawodu). Później ściągnąłem gameplay z Gamersyde i obejrzałem wszystko dokładnie.

Detali jest cała masa, różnic w stosunku do części z PS3 jest bardzo dużo... problem w tym, ze są to przede wszystkim drobne detale związane głównie z roślinnością, których nie widać tak wyraźnie na pierwszy rzut oka. Całość wygląda jednak świetnie i nie sądze aby PS4 było w stanie wygenerować to w stabilnych 60fps. Mimo to widać też trochę uproszczeń i w kilku miejscach tragicznie niską rozdzielczość cieni.

Ne napalajcie się zbytnio. ND to mistrzowie szczegółów i tych tutaj nie zabraknie i mimo wszystko najpewniej U4 i ich następne gry będa należały do najładniejszych w tej generacji (jak zawsze). Po prostu nie będzie już takiego przeskoku i szoku jak kiedyś. Fakt, ze PS4 to stosunkowo słaba konsola tego nie ułatwia.

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza

Wyższy health trójki i możliwość zmian perków w czasie meczu bardzo szanuję. Brak tych dwóch elementów, w połączeniu z lagiem zabijały dla mnie multi dwójki ze względu na perk Rozpoznanie Sytuacji. Przez co Tryb Klasyczny który dodano pół roku później w multi U3 był dla mnie spełnieniem. Zero kickbacków, wszyscy startują z AK47 i kapiszonem, możliwość zmiany podstawowych perków w czasie meczu, więcej zdrowia. W Multi U2, jeśli nie miałem na sobie Uników musiałem handlować tak cały mecz z tymi kurfami kampiącymi w rogu ze strzelbą, lub granatnikiem, co w połączeniu z randomami w moim teamie, które nie miały nawet odpowiedniego poziomu by się bronić było mega wkurfiające. Za to co-op w dwójce to ideał. ♥

Edytowane przez nobodylikeyou
Odnośnik do komentarza

Ogólnie to wywalić te wszystkie perki, zostawić sprint i odrzucanie granatów, start z takim samym ekwipunkiem, i wyszukiwanie jak wyżej wspomniał McDrive, ewentualnie dedykowane serwery(w co wątpię), większe mapy i po ośmiu zawodników w ekipie. A i obowiązkowo beta ze trzy miechy przed premierą, w betę trójki lepiej mi się grało niż w finalny produkt.

 

Multi U2 nadal żywe, ale praktycznie tylko ludzie wykorzystujący glitche, pomijając to przyjemnie było w te święta sobie przypomnieć tą produkcje, o dziwo bez problemów z wyszukiwaniem. Lubiłem też tryb grabieży, tylko ze zgraną ekipą, do 4-0 i sieczka :) do końca czasu.

Edytowane przez Figuś
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Odrzucanie granatów było akurat spoko, bo dawało się je ominąć rzucając je tak by nie dało się teho robić (zamiast pod nogi o ścianę obok). Tak samo uwielbiałem rzucanie ich za siebie podczas skoków. ♥ Start z tym samym ekwipunkiem i brak sprintu były by super, sle obawiam się że można o tym zapomnieć. Z drugiej strony loadouty i sprint w multi TLoU też mają miejsce, a tryb jest za(pipi)iście zbalansowany.

Odnośnik do komentarza

Przy jakiej grafie? Przy tej z 15 minutowego filmiku? Jak najbardziej mogą wyciągnąć 60 klatek, bo to nie wygląda jakoś mega super. Przy 30 klatkach ja oczekuje jeszcze ładniejszej gry od ND.

Może nie wygląda mega super, ale wygląda świetnie, w dodatku ND dba o szczegóły. Myślisz, że ta masa detali nie zżera zasobów? Wręcz przeciwnie. Nie sądzę aby było betonowe 60fps, pewnie będzie 30fps+.

Odnośnik do komentarza

A ja właśnie jestem rozdarty bo jedynka i dwójka miały najlepszą imersję, a ja miałem największą wczutę w poszukiwacza skarbów przez spójną miejscówkę. Z drugiej strony znając skilla ND to aż szkoda, żeby się nie wykazali na znacznie moczniejszym sprzęcie i piz.gneli jakieś amazing levels

 

No chyba że na tej wyspie będzie miasto (i tam level), jakiś port, dżungla, wulkany, jaskinie, osnieżone szczyty, obszry pustynne itp.

Odnośnik do komentarza

wyspa jako jedna lokacja tak ale wzorem lokacji jak w nowym tomb raiderze bo tam byla roznorodnosc

 

dzungla z jedynki i golden abyss to byla zbyt dluga przygoda na jedno kopyto za wajatkiem paru momentow (jak fort z jedynki czy jaskinie na vicie)

 

mimo wszystko jestem za tripem choc cos mi sie zdaje, ze tym razem to wlasnie ta wyspa to bedzie main event

Odnośnik do komentarza

Tak w ogóle, to fanom Eleny, a właściwie jej głosu polecam serial Haven. Emily jest super. W jednym odcinku nawet występuje Drake :D

 

Ja nie miałbym nic przeciwko gdyby akcja działa się tylko na wyspie i stylistycznie była podobna do UDF, ale różnymi miejscówkami nie pogardzę. Seria Uncharted to dla mnie system seller i PS4 kupuje przed premierą przygód Nathana jeżeli ciągle nie będę miał tej konsoli :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...