Nemesis 1 269 Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 Ludzie po ostatnim materiale zaczęli pisać, że grafa zaliczyła downgrade i teraz Psiaki chcą znowu przebić samych siebie, więc dopakują oprawę do maximum. Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 Szkoda, skoro najpierw gadali o 60 klatkach, a teraz, nieoficjalnie, się z tego wycofują to lecą sobie w kulki mocno Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 Naughty Dog jeszcze nigdy nie polecieli w kulki. Cytuj
Sylvan Wielki 4 621 Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 (edytowane) Oni wszyscy celują w to combo fHD+60k/s, ale jakoś 96% pudłuje. Przecież nawet reedycje mają z tym problem i to nie z 60, a z stałym trzydzieści.Rzecz jasna jak się pracuje dla Sony, to komunikat typu : "słuchajcie, konsola nie da rady tego udźwignąć w 60klatkach", raczej nie do końca byłby wskazany podczas oficjalnego stanowiska.Autor na ppe wspomniał, że nie ma się czym przejmować, ponieważ poprzednie gry serii także w trzydziestu chodziły i było dobrze, ale coś mu generacje się przy tym generacje pomyliły.Mam na półce całą trylogię. Zawsze każda odsłona przygód Drake'a robiła ogromne wrażenie w materii szaty graficznej. Mam też TLoU, wraz z GTA V piękne ukoronowanie jakości PS Trzy tak pod względem jakości jako takiej, jak i grafiki.Ale też mam reedycje tego ostatniego. Rożnica pomiędzy trzydziestoma, a sześćdziesięcioma klatkami jest Szkoda tej wartości, ale patrząc na kunszt chłopaków z ND i tak zapewne otrzymamy jedną z najlepiej wykonanych gier tego roku i nie tylko. Edytowane 15 stycznia 2015 przez Sylvan Wielki Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 (edytowane) ale jest też cytat „Aktualnie gra działa powyżej 30 fps-ów, ale ograniczyliśmy produkcję w trakcie prezentacji.” demo było pewnie przed optymalizacją, wiec nic pewnego jeszcze czy będzie 30 czy 60, wiadomo celują w 60 Edytowane 15 stycznia 2015 przez Fanek Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 (edytowane) Ja bym sobie dał na wstrzymanie, po e3 powinniśmy być mądrzejsi Edytowane 15 stycznia 2015 przez Figuś Cytuj
Gość suteq Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 A dla mnie to jeden uj w sumie. Jak będzie 60 super, ale jak bedzie 30 to nie zmieni tego, że <mam nadzieję> będę się bawił świetnie jak przy 1 czy 2. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 Ludzie po ostatnim materiale zaczęli pisać, że grafa zaliczyła downgrade i teraz Psiaki chcą znowu przebić samych siebie, więc dopakują oprawę do maximum. Dzięki Janusze. teraz zaczynam się bac że nawet pvp i co-op nie będą mieć 60 fps. Cytuj
bickamil5 23 Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 Ludzie po ostatnim materiale zaczęli pisać, że grafa zaliczyła downgrade i teraz Psiaki chcą znowu przebić samych siebie, więc dopakują oprawę do maximum. Dzięki Janusze. teraz zaczynam się bac że nawet pvp i co-op nie będą mieć 60 fps. Gram często w multi w UNCHARTED2 ( tam jest 30fps, a może i mniej ) i praktycznie nie ma żadnych drop-ratów, więc o co ty się boisz? Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 Włącz sobie na YT obojętnie jaki filmik z multi TLOU Remaster w 60 fps. Boje się właśnie że nie otrzymamy tej płynności ruchów jakie daje w multi 60 zamiast 30 fps. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 A to na YT jest 60fpsów? Mi tam w sumie obojętnie czy będzie stałe 30 czy płynne 30-60, ważne żeby sama gra była super i multi wciągające. 1 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 widzę że nie jesteś na bieżąco z internetami Square. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 Oglądając różnej maści materiały na YT kompresja jest aż nadto widoczna. To od kiedy 60 klatek jest w obiegu na YT? Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 od miesiąca dwóch, chyba jakoś będzie. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 (edytowane) Oglądając różnej maści materiały na YT kompresja jest aż nadto widoczna. To od kiedy 60 klatek jest w obiegu na YT? Od okolo listopada chyba, ale tylko jak masz przegladarke google chrome mozna w 60 YT ogladac. Same filmiki tez musza byc nagrane w 60 fpsach rzecz jasna zeby miec opcje wyswietlania ich w ten sposob. No no panowie, ale bez offtopu juz! 60fps byloby na pewno mile widziane w U4, szczczegolnie w multi, ale mozna juz chyba o tym zapomniec, szkoda ale coz poradzic, priorytety na chwile obecna to grafika i rozdzielczosc, a dopiero potem frame-rate. Naughty Dog dzisiaj to praktycznie potwierdzilo w tej wiadomosci. Edytowane 15 stycznia 2015 przez Bansai Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 https://www.youtube.com/watch?v=iroLzZsbNB8#t=82 ustaw sobie w opcjach 720 lub 1080/60. Animacja spadającej wody w jaskini, czy oświetlenia wygląda nieporównywalnie lepiej. 1 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 z grudnia ale nie wiem czy było podawane w temacie, panel z PSE masa ciekawostek jak robili gre + modeling Nathana https://www.youtube.com/watch?v=wdUxLsNfLls Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 Singiel w 30, multi w 60, oby tak było. Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 historia mówi, że tak nie będzie. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 16 stycznia 2015 Opublikowano 16 stycznia 2015 z grudnia ale nie wiem czy było podawane w temacie, panel z PSE masa ciekawostek jak robili gre + modeling Nathana https://www.youtube.com/watch?v=wdUxLsNfLls Oczywiście, że było. KIlka stron wcześniej. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 17 stycznia 2015 Opublikowano 17 stycznia 2015 Zaje.bisci sa ci kolesie Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 18 stycznia 2015 Opublikowano 18 stycznia 2015 (edytowane) They tried to get clarification about the Amy Hennig thing but that was thrown right out the window Animation system from PS3 games was scrapped and rebuilt to allow full analogue movement through 360 degress using real body physics Slip Events (like when he used to grab on handhelds and they break or come out of place) they are not mapped to scenery like in older games but instead are dependent on the angle and distance of the jump also less stable ones will break easier if they do you need to take another route Drakes Piton which is similar to Lara’s Pickaxe from Tomb Raider differs from the latter because its designed to empower freedom The grapple points are fixed but allow Drake to swing, rappel, climb or run along and around cliff faces They say Uncharted’s most linear system has become freeform and instead of pushing up on the stick and following a preditermined path path your making your own. They also compared it to solving a puzzle. The enemies have a similar traversal set to drakes and can clamber up ledges and leap gaps in pursuit of the player. Breaking the line of sight by using the foliage or by other means and the enemy will not return to normal patrol patterns and instead seek you out or stay in place while staying in constant communication with each other The combat is a mix of stealth, traversal, melee, and gunplay which is an evolution of what they began building from UC2 Tremendous amount of The Last of Us blueprint in UC4 in regards to the combat alternating between stealth and combat is fluid Learned a lesson from Jak II where they designed a level where you Daxter rides a rocket, was kind of upset about how they spent so much time on something you only seen once in the entire game. Came to appreciate adding systems that flow throughout the entire game more Part of ND’s evolution is getting comfortable with systematic approaches, wider layouts and the intergration of Story, Gameplay, music etc., Edge thinks its the prettiest game the new gen has produced ND is pleased with the added memory and are taking advantage of it Texture resolution at least quadrupled from UC3 Drake wakes to an island shore off the coast of Madagascar waking to a backdrop of procedurally tessalated water, Dynamic wind that moves trees, bushes, Drakes hair (Head and Chest) Up close a system developed by ND and Sony’s Advanced Technology Group offers a more efficient way of making highly detailed surfaces without using performance adaptive tessellation while farther away the studio is relying more on background LOD algorithms more than ever before A physically based shader two years in the making makes materials look like their real world counterparts They were showed a wireframe wall with 100 handholds showing the shape of his body adapting to the shape of the wall as he climbed On PS3 Drake had 250 bones in his model on PS4 800 in his face alone They are over 30 but have locked at 30 for the demo they are gonna try to hit 60 but won’t compromise if they have to lose something that can impact the player experience Druckmann says the adventure has to stand on its own with hints to Drakes character in the older games for people who haven’t played if you have then you understand more of the nuances of Drake and his relationships UC3 ending gave them a clean slate dealt with all his present problems so that they could delve into his past 4 years after he’s settled down and retired when he is lured back into the life by his brother sam who he last saw 15 years ago during that time they were bosessed with finding a treasure plundered by Henry Avery who ammassed the largest haul over the space of two years in the 17th century its worth half a billion dollars by todays standards Drake moved on but Sam continued looking and came back into his bro’s life with incentive for both of them he has a new lead on Libertalia, Every’s pirate Utopia When they add new characters it has to reflect a facet of the protagonist in a unique way A brother allows them to ask who is Nathan Drake and how has he evolved into the person we see today Sam’s arrival makes it seem as if there is no female foil, Elena is seemingly at home and not really happy with him coming out of retirement and Chloe and Drake when their seperate ways in UC3 third act The only known female in the game at this point is Nadine Ross the leader of the South African Private Military army that patrols the island she was hired by Rafe Adler, another treasure hunter in which Nate and his Bro have history with They’re the enemy but ND doesn’t like to think of them like that, when they are writing these characters they don’t want to write them as cliches so they they just write it as if it were from their POV because those character’s don’t necessarily see themselves as the antagonist They are trying to look at all moments even between cutscenes as a scene; they are thinking in filmic terms but what’s important is how much they can put on the “stick” Climbing mechanics overhauled A.I has been improved with similar traversal movies to Drake’s (they can now jump gaps, climb ledges, enemies don’t return to their preset routes they’ll seek you out) Edge says it feels more like a sandbox style game Says the ledges are too obvious Lots of new (small) screenshots Shows where the demo began. He’s passed out following a shipwreck and lost all his gear Druckmann says story will stand on it’s own with hints and reveals to help newcomers understand who Drake was in previous adventures Edge says the game is 4 years later ND’s engine was extremely specialized for the PS3 and they never had a PC version In the end, EDGE goes on to call Uncharted 4 the “prettiest game” current gen has produced. What do you think? http://www.latestnewsexplorer.com/uncharted-4-gameplay-details-emerged/ Edytowane 18 stycznia 2015 przez Fanek Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 18 stycznia 2015 Opublikowano 18 stycznia 2015 Z tym, że to jest najładniejsza giera na obecną generację to Edge Ameryki nie odkrył. To było wiadome od samego początku. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 18 stycznia 2015 Opublikowano 18 stycznia 2015 dla mnie to właśnie kwestia sporna, bo największe WOW odnośnie grafiki robi w tej chwili oprawa The Order, no chyba że Edge widział coś więcej niż my U4 napewno poraża takimi smaczkami jak mimika twarzy, ruchy postaci, jest chyba 40 różnych animacji chwytu dłoni Nathana On PS3 Drake had 250 bones in his model on PS4 800 in his face alone postacie dostały więcej polygonów, pozostaje czekać tylko na nowy gameplay, którego strasznie mało swoja drogą czy przy U3 czy Tlou PS3 - ND też tak rzadko pokazywali jakieś materiały? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.