Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

LOL? W przypadku calej poprzedniej generacji Naughty Dog prezentowalo pierwsze gameplaye dopiero od E3 (raz pokazali wczesniej U3 u Fallona na wiosne). Teraz na E3 otrzymamy kolejne demo, a na Gamescomie moze jeszcze jedno. Malo?

 

Na razie jestem zaskoczony jak duzo o U4 juz wiemy i widzielismy. Wiem, ze apetyt rosnie w miare jedzenia, ale bez przesadyzmu.

Opublikowano

To bardzo dużo, ja oczekiwałem zaledwie zwiastuna, a tu był gameplay. :)

Opublikowano (edytowane)

Trochę na wyrost z tą najładniejszą grą generacji, jeśli chodzi o smaczki i detale to z pewnością miażdży, ale jeśli chodzi o ogólną prezencję... na mnie to nie robi wrażenia. The Order czy Driveclub robią znacznie większe wrażenie, ale głównie gra Ready at Dawn.

Edytowane przez MYSZa7
Opublikowano

No nic dziwnego, że 1886 wygląda lepiej skoro jest już grą skończoną i dodatkowo w pasach, a Driveclub otrzymał masę patchy po premierze. U4 na bank zarządzi pod względem grafy i ND nie było by sobą gdyby tak nie było. Tym bardziej po ostatnich doniesieniach, że pójdą w 30fps jeżeli jakość nie będzie taka jak powinna.

  • Plusik 1
Opublikowano

W ND niby wszyscy się tak kochają, ale najwyraźniej z Amy Hennig musiała być jakaś grubsza afera, skoro ciągle unikają tego tematu.

Ale po co mają do tego wracać i to jeszcze by "prać" to publicznie ?

Opublikowano

 

pozostaje czekać tylko na nowy gameplay, którego strasznie mało

Rok przed premierą pokazali 15 minut gameplaya. To jest strasznie mało?

Typowy fanek mysli, ze pokazywanie całej gry przed jej premierą w stylu ubisoftu to normalna praktyka :>

Opublikowano (edytowane)

1 października to czwartek, więc na 99% nie.

 

Wywiad z co-lead designerem (widać, że koleś jest podekscytowany pracą nad U4 ;) ):

 

 

Powiedział, że lead multiplayer designer od The Last of Us zajmuje się multi U4 :banderas:

Edytowane przez SzczurekPB
Opublikowano

Powiedział, że lead multiplayer designer od The Last of Us zajmuje się multi U4 :banderas:

 

TAK kurfa. :banderas:  Niech no wyjdzie z tego coś zbalansowanego na miarę najlepszych cech multi U2 i TLOU   :obama:

Opublikowano

Powiedział, że lead multiplayer designer od The Last of Us zajmuje się multi U4 :banderas:

 

Jedna prośba, tylko niech najważniejsze cechy mutiplayera zostaną, niech multi w Uncharted, a TLoU, będą zupełnie innym rodzajem zabawy, jak jest teraz.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

No glupio bym sie czul gdybm w Uncharted musial w kuckach chodzic przez caly mecz, cos takiego pasuje do klimatu TLoU, walka ocalalych, ograniczone zapasy, trzeba podejsc po cichu i byc pewnym ze sie trafi bo brak amunicji na bledy nie pozwoli, jednak taka mechanika w U4? Kompletny niewypal ktory klocilby sie z charakterem run and gun obecnym w Uncharted.

 

Jednak gosc udowodnil ze jest utalentowany wiec mozna mu dac spory kredyt zaufania.

Edytowane przez Bansai
Opublikowano

No glupio bym sie czul gdybm w Uncharted musial w kuckach chodzic przez caly mecz, cos takiego pasuje do klimatu TLoU, walka ocalalych, ograniczone zapasy, trzeba podejsc po cichu i byc pewnym ze sie trafi bo brak amunicji na bledy nie pozwoli, jednak taka mechanika w U4? Kompletny niewypal ktory klocilby sie z charakterem run and gun obecnym w Uncharted.

 

- symetryczny level design map U2 i TLOU 

- health i gunplay TLOU

- brak kickbacków

 

Wystarczy. 

Opublikowano

Kickbacki były spoko. Wzorem poprzedników na pewno będzie tryb klasyczny, lepiej, żeby było więcej możliwości w multi niż ograniczenie się do 2-3 trybów.

Opublikowano (edytowane)

Kickbacki były spoko. Wzorem poprzedników na pewno będzie tryb klasyczny, lepiej, żeby było więcej możliwości w multi niż ograniczenie się do 2-3 trybów.

 

nope. niesamowicie psuły balans. najlepszy przykład;

- gonisz gościa który schował się za rogiem

- sam stajesz za rogiem i czekasz na otwarte face to face

- koleś w tym czasie aktywuje RPG i załatwia cię jednym strzałem

 

i właśnie dlatego w multi poprzednika najbardziej preferowałem Tryb Klasyczny.

 

Edit:

Po GameInformer nadszedł czas na nowy stuff od Edge (bez spoilerów fabularnych):

Tematem numeru najnowszego EDGE jest Uncharted 4: A Thief's End. Gracze dorwali się do tego magazynu i postanowili wrzucić do Sieci najważniejsze informacje dotyczące dzieła Naughty Dog. (...) Bez zbędnego przedłużania, zapraszamy na szczegóły:

 
System animacji z poprzednich odsłon Uncharted był przestarzały, więc zdecydowano go całkowicie przebudować w celu uzyskania pełnego ruchu analogowego (360 stopni) i tym samym usprawnić fizykę ciała postaci.
 
Drake posiada „hak”, który jest podobny do tego od Lary Croft, jednak różni się znaczącym elementem – umożliwia całkowicie swobodne poruszanie „Hak” umożliwia wspinanie, huśtanie, wznoszenie, a nawet wydłuża bieg.
 
Przeciwnicy również posiadają gadżet, który pozwala się im wspinać i tym samym gonić bohatera.
 
Gra będzie mniej liniowa i pozwoli graczom na podejmowanie istotnych decyzji. Autorzy porównali ten element do puzzli.
 
Gdy Drake ucieknie przeciwnikom, to oni nie wrócą do swojego standardowego patrolowania, a będą go wciąż szukać.
 
Walka jest mieszanką skradania się, biegania, walki wręcz i strzelania – jest to ewolucja, która postępuje od Uncharted 2.
 
Pracę nad starciami ułatwił The Last of Us – przejście z ukrywania się do walki jest bardzo płynne.
 
Redaktorzy EDGE sądzą, że Uncharted 4 to najładniejsza gra na aktualną generację.

http://www.ppe.pl/news-33458-edge_zdradza_soczyste_szczegoly_z_uncharted_4__a_thief_s_end_.html

Edytowane przez nobodylikeyou
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

The latest issue of PlayStation Official Magazine UK revealed some information regarding the long-awaited Naughty Dog’s exclusive, Uncharted 4. The “sandbox” features is confirmed, to the point that Naughty Dog “aims for a level of openness Naughty Dog hasn’t courted since Jak 3“; there will be the opportunity to explore the maps and find small extra information about the plot. The article talk also about one of the new feature, the use of the grappling hook or axe: climbing will not be easy, in fact you run the risk of falling to a minimum imbalance, if Nathan will not attempt to maintain balance while climbing. In reference to the much-talked frame-rate, developers admit that the demo available (for the magazine editors) ran at 30 frames per second, but the ultimate goal is to reach 60 without decreasing gameplay quality, which remains the absolute priority for the team. Finally is reconfirmed texture quality that would have a resolution four-times better than the previous chapter, and there will be differences between the texture of the characters shown in the cut-scenes (that even in this chapter will be shot with the game graphics) and and the textures in-gaming.

 

source: OPM

 

 

woo, najs...

Opublikowano

moje przeczucia sa takie ze graficznie ta gra nie zrobi az tak jak swego czasu U2 ale jestem wrecz przekonany ze to bedzie najlepsze uncharted z serii laczace najlepsze dotychczasowe cechy serii z tym co wymyslili przy tlou

Opublikowano

Bez obaw:

 

 


Story takes Drake and Sam to Libertalia "a mythic Madagascar colony purportedly founded by pirates"
- Says you're not going to spend the whole game on the island, teases snowy and urban enviroments

 

To z zeszłomiesięcznego Gameinformera.

 

Gość DonSterydo
Opublikowano

moje przeczucia sa takie ze graficznie ta gra nie zrobi az tak jak swego czasu U2 ale jestem wrecz przekonany ze to bedzie najlepsze uncharted z serii laczace najlepsze dotychczasowe cechy serii z tym co wymyslili przy tlou

 

Mam taką nadzieję. Umiarkowana swoboda i eksploracja dużo bardziej pasuje do takiej gry niż ciągłe gonienie za skryptami. Dotychczasowa formuła wypaliła się wraz z częścią trzecią.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...