Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

 

Mogliby teraz walnąć coś na wzór Crasha lub Jak'a pierwszego w jakimś fajnym klimaciku.

 

Coś mi się wydaje, że Naughty Dog odeszło od bajkowych klimatów i zamierza się teraz skupić na bardziej dojrzałych produkcjach, które będą mocno stawiały na fabułę. Zwłaszcza, jeśli dalej reżyserami będą Bruce i Neil.

 

Ktoś z ND kiedyś się wypowiadał na temat platformówek. Z tego co pamiętam nie będzie żadnego wracania do starych serii (Crash i Jak) i "wydorośleli" z tworzenia platformówek. 

Co do dalszych losów Drake'a po 4-ce to zdanie wróżbity Macieja może być równie dobrze brane pod uwagę. Jeszcze nie było premiery U4, a wy już uprawiacie bajkopisarstwo. Co ma być to będzie. Zaraz Squere wróci z niedzielnego spaceru i zrobi porządek bo takie dyskusje wracają co chwilę jak bumerang.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

Nowy projekt Amy Henning, byłej projektantki z Naughty Dog, osadzony w uniwersum Gwiezdnych Wojen, ma przypominać w założeniach serię Uncharted oraz anulowane dwa lata temu Star Wars 1313.

Gra powstaje w studiu Visceral Games, odpowiedzialnym za cykl Dead Space i ostatnią odsłonę serii Battlefield.

Taki opis przedstawił aktor Nolan North podczas panelu dyskusyjnego na Metrocon 2015. North wciela się między innymi w postać Nathana Drake'a.

- Odeszła do EA i pracuje nad nową marką w świecie Star Wars w stylu Uncharted - powiedział publiczności North. - Tak się składa, że sporo wiem o tym projekcie. Będzie naprawdę wspaniały.

Następnie aktor sprecyzował, że produkcja na pewno nie jest grą Star Wars 1313, ale „jest do niej podobna”. Przy okazji, przyznał, że pracował przy pierwszych testach motion capture do 1313.

North powiedział także, że Henning pracowała nad Uncharted 4 zanim odeszła z Naughty Dog. Przygotowano już część scen na podstawie jej scenariusza.

- Osiem miesięcy zajmowaliśmy się kręceniem scen na podstawie jej historii, a później wszystko to zostało wyrzucone - stwierdził. - Przyszli ludzie od The Last of Us i chcieli... Rozumiecie, nowi producenci, nowa ekipa, sami chcieli to stworzyć.

- Nie znam dokładnych okoliczności odejścia Amy. To moja bliska przyjaciółka, jest wspaniała. Ale zespół The Last of Us przejął prace, chcieli dodać coś od siebie. Usunęli też niektórych zaangażowanych przy poprzedniej wersji i zrobili wszystko od nowa.

Według Northa, projekt autorstwa Henning różnił się od obecnej wersji gry „tonem i stylem”.

Amy Henning odeszła z Naughty Dog na początku ubiegłego roku. Pełniła rolę reżysera projektu, współtworzyła także scenariusze do trzech części Uncharted.

http://www.eurogamer.pl/articles/2015-06-29-projektantka-uncharted-pracuje-w-ea-nad-gra-akcji-w-uniwersum-star-wars

 

Ciekawe co miał na myśli mówiąc, że miała się różnić tonem i stylem. Stawiam, że Amy chciała zrobić z Uncharted bardziej dorosłą i poważną grę. Wells i Druckmman podkreślali niejednokrotnie, że chcą aby duch serii pozostał niezmieniony, nie chcą robić z Nathana drugiego Joela.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...