Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Linka w multi

 

edit.

900p/60fps w multi potwierdzone. Jak ja to odpalę na moim 55 ledzie?

 

To slabo cos jak jest w 900p. Mogli sie bardziej postarac, 5 v 5 ? To dosyc slabiutki wynik jak na ilosc przeciwnikow, nie zamierzam biegac jak glupi po mapie i szukac przeciwnikow. Multi zapowiada sie dosyc przecietnie, zawiodlem sie na Naughty Dog  w tym momencie.

 

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

Ta FALL był za(pipi)isty przez kilka miesięcy, później go znerfili (osłabili o ok. 20%, 1-1,5 strzała więcej aby zabić) i tak zostało aż do dziś - obecnie broń prkatycznie niegrywalna, gorsza nawet od AK  ; )

Opublikowano

A co wam przeszkadza to leczenie?

Ja chyba najwięcej biegałem z FALLem i podstawowym pistoletem, który też dawał radę. Była jeszcze taką broń, która powstała po 3 seriach i miała lunetę, również bardzo ok.

G-Mal fajna broń ale na średni dystans. Na krótki nieskuteczna właśnie przez to, że strzela serią. Jak masz cela to jeszcze ok ale ze "skoczkami" sobie nie radziła. 

Ja biegałem głównie z M9 z dopałką na szybkostrzelność (głównie przez ograniczenia lvl), kałachem strasznie rzucało, a Dragonem nie umiałem ubijać na pro jak to w filmikach pokazują.

Opublikowano

 

Linka w multi

 

edit.

900p/60fps w multi potwierdzone. Jak ja to odpalę na moim 55 ledzie?

 

To slabo cos jak jest w 900p. Mogli sie bardziej postarac, 5 v 5 ? To dosyc slabiutki wynik jak na ilosc przeciwnikow, nie zamierzam biegac jak glupi po mapie i szukac przeciwnikow. Multi zapowiada sie dosyc przecietnie, zawiodlem sie na Naughty Dog  w tym momencie.

 

Mroku, ale ze słabym trollingiem idź do CW. Mecze 5vs5 są idealne przy formule Uncharted, mapy są odpowiednio przygotowane, pojedynki są bardzo dynamiczne itp. Oczywiście to są opinie osoby, która spędziła w multi U2/3 kilkaset godzin i jeżeli tylko nie zwalą tego co serwowali dotychczas to z U4 będzie identycznie. Nie każda gra multi potrzebuje starć 16vs16 czy więcej. No i chyba najważniejszy plus, jak wbijasz z drużyną, to nie trzeba się męczyć z randomami.

Opublikowano

 

 

Linka w multi

 

edit.

900p/60fps w multi potwierdzone. Jak ja to odpalę na moim 55 ledzie?

 

To slabo cos jak jest w 900p. Mogli sie bardziej postarac, 5 v 5 ? To dosyc slabiutki wynik jak na ilosc przeciwnikow, nie zamierzam biegac jak glupi po mapie i szukac przeciwnikow. Multi zapowiada sie dosyc przecietnie, zawiodlem sie na Naughty Dog  w tym momencie.

 

Mroku, ale ze słabym trollingiem idź do CW. Mecze 5vs5 są idealne przy formule Uncharted, mapy są odpowiednio przygotowane, pojedynki są bardzo dynamiczne itp. Oczywiście to są opinie osoby, która spędziła w multi U2/3 kilkaset godzin i jeżeli tylko nie zwalą tego co serwowali dotychczas to z U4 będzie identycznie. Nie każda gra multi potrzebuje starć 16vs16 czy więcej. No i chyba najważniejszy plus, jak wbijasz z drużyną, to nie trzeba się męczyć z randomami.

 

 

 

Tez sporo godzin spedzilem w U2(multi), w trojce mniej, ba nawet kampanii nie ukonczylem.  W TLoU moglem to zniesc, ale multi w uncharted powinno byc bardziej dynamiczne cos w stylu CoD'a

  • Plusik 2
  • Minusik 3
Opublikowano

Skoro grałeś (na twoim PSN ID jakoś tego nie widać) to powinieneś wiedzieć, że ilość graczy idealnie pasowała do wielkości map. No i jak można się zawieść w tym momencie na ND, skoro nigdy nie obiecywali, że będzie większa ilość graczy, a po ograniu poprzedniczek w multi powinieneś być przyzwyczajony do takiego stanu rzeczy.

Opublikowano

Skoro grałeś (na twoim PSN ID jakoś tego nie widać) to powinieneś wiedzieć, że ilość graczy idealnie pasowała do wielkości map. No i jak można się zawieść w tym momencie na ND, skoro nigdy nie obiecywali, że będzie większa ilość graczy, a po ograniu poprzedniczek w multi powinieneś być przyzwyczajony do takiego stanu rzeczy.

 

Kiedys gralem na innym PSN ID, mam cala trylogie na poleczce, co do multi to sprawdzi sie, mam nadzieje ze kampania mnie jako tako wciagnie, bo trojke nie skonczylem. Dwojeczka byla jedna z lepszych gierek w jakie gralem na PS3.

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

Był tak dobry, że nikt nim prawie nie grał i mówię tu o meczach ligowych np: na frag nation, ewentualnie turniejach organizowanych przez big2crew. Zresztą w polskiej lidzie u3, kilku edycjach M9 też dominowało. Jak ktoś wyskakiwał z kałachem to był fajnym celem do zabijania.

 

Tam praktycznie 90% wyboru to M9 - najlepsza broń w 3. Spordaczynie w zależności od mapy Dragon (1 na 5 grajków czasami miał). (...)

 

Jedynym mocnym momentem AK w historii multi U3 była pierwsza beta - gdzie jeszcze sieć subway rozdawała kody w zestawach. Można wtedy było dołożyć do kałacha modyfikację RoFa i siekało aż miło, potem broń zaliczała tylko nefry, więc wprowadzili tę niby... celność +10% co szczerze (pipi) dawała. Zupełnie jak w Gmalu.

 
Bzdura. Wiesz czemu po 1.5 roku M9 był lepszy od AK z modem accuracy? Bo posiadał 2-3 mody (Jade's/Chloe's/Marlowe's M9), a AK tylko ten jeden. M9 dominował, ale nie tak jak swego czasu, na krótsze dystansy przegrywając w face to face z AK, ze względu na jego stopping power na strejfujących przeciwników. 
 
Najlepszy okres dla tego mp nastąpił po znerfieniu ROF i hipfire dla M9, Kal7 i Para9. Wraz z resztą broni był to nieporównanie najbardziej zbalansowany okres od czasów premiery. 
 

prowadzili tę niby... celność +10% co szczerze (pipi) dawała. Zupełnie jak w Gmalu.

 

Miałem long range medale za G-Mala z modem accuracy (3 fragi z min. 50 m w meczu). I to nawet kiedy znerfiono jego recoil do tego stopnia że bandwagon G-Mal loversów nie potrafił już bez niego cokolwiek ugrać. Mimo to i tak udało mi się nim ugrywać więcej niż z M9 na dużych, otwartych mapach. Na każdym jego etapie znerfienia. I bez tego modu.
 

Hitboxy w 3 były i są mocno zrąbane, liczy się zawsze, kto pierwszy strzela i jak się buja na perku "szybki i celny" tak to wygląda od około roku a może więcej.

 

No a w 2 wcale nie xD Beta była osom, ale niższy health i lagi w mp U2 i tak świadczyły na plus trójki. 
 
LOL Mroku ile prawdy pisze w temacie. O.o COD'owe Run'gun bez obawy o wpadanie na miny czy inne C4 to była esencja mp U2 i trybu Classic w trójce. 
Edytowane przez nobody
Opublikowano

To chyba graliśmy w inną grę.

 

Nie chodzi tu o ilość perków w broni bo jak jakaś m9 miała 3, to tym 3cim było zaznaczanie wrogów po trafieniu. AK przecież też wychodziły z 2 perkami.

Nie zauważyłem, żeby M9 przegrywało f2f z AK47 na krótkich dystansach, nawet bez moda RoF, M9 jest znacznie szybsza pod względem strzelania i lepiej kroi, stopping power w tej grze jest jeszcze bardziej zbugowany niż hitboxy, więc dużej przewagi to nie dawało w AK.

 

Zresztą wystarczy popatrzeć na trunieje, ligi tam króluje m9 i nawet na ciasnych mapach ludzie nie wybierają AK - to fakty, nie moje "widzi mi się".

 

Ja się cieszę, że nie grasz/grałeś eMką tylko AK czy GMalem - szacun na dzieli, ja nie potrafię.

Szkoda, że sie nie spotkaliśmy online w meczyku to może bym zobaczył jakie to Ak jest dobre w Twoich łapach (i może bym zmienił zdanie, bo znam tylko jedną osobę z Polski, która ogarniała tę broń), mam nadzieje, że nadrobimy  to w U4 ;)

Opublikowano

Ja używałem czapki Chloe, dającej Cloacked lv.1, więc nie martwiłem się o oznaczanie, które i tak było zbanowane na turniejach. :pawel:

M9 wymagało o jedno trafienie więcej niż AK i nie spowalniało tak silnie strefjowania w F2F. Na turniejach wybierano je częściej dlatego bo np. szybszy reload i większy clip Jade's M9 były lepsze od jednego moda poprawiającego Accuracy. Chloe's M9 było tam zabronione.

 

Schemat zależności face to face był taki:

Accuracy AK i zwykłe AK > M9 na close range

Accuracy AK = M9 na close to mid range

Accuracy AK = M9 na mid range

M9 > Accuracy AK na mid to long i long range

 

Czyli zupełnie odwrotnie niż w przypadku G-Mal, który dominował na mid to long i long rang na tle automatów, a wraz z perkiem Scope In lv.3 pozwalał nawet podejmować bliższe face to face. W sumie jedyną bronią, która była bezużyteczna na dobrych userów M9 był osłabiony FAL.

 

Nie twierdzę że M9 nie było lepsze, ale AK w rękach dobrych graczy bywał w niektórych sytuacjach równie dobry, a nawet lepszy, jeśli gracz był pogodzony z wolniejszym reload i mniejszym clipem.

Opublikowano

Ja bym sobie życzył U4 jako sandbox, np. wielka dżungla typu Far Cry 3 z grafiką od ND :D

 

Ciężko powiedzieć, ale chyba czwórka była najgorsza. Prologów, demek i tym podobnych tworów oczywiście nie liczę. W GT4 nie szło nawet "bączka" wykręcić, tak z(pipi)ali fizykę. Jedynka, wiadomo, Yamauchi-san sam kodował, człowiek-bóg. Dwójkę niby można traktować jako "mission pack", ale, (pipi)a mać, 650 samochodów w tamtych czasach? Szok, niedowierzanie. Trójka sprzedała miliony PS2. Piątka - PS3. W szóstce s(pipi)enia dźwięku w LFA N-ring Package nie wybaczę. Musiałem jeździć zwykłym.

 

Ech... ciężkie jest życie prawdziwego gracza.

  • 5 tygodni później...
Opublikowano (edytowane)

Rozgląda się za kopią składanki Uncharted. :ninja:

Chyba znów to zrobią, będzie granę przez dłuuuugie miesiące. Ta broń na drugiej mapie z przybliżeniem i strzelająca pojedynczymi strzałami (Fall) <333333333

 

Trochę nowych informacji, które pojawił się podczas streama.

 

  • Since this will the last Uncharted game, Naughty Dog added a lot of fanservice to the multiplayer, giving birth to the mysticals.
  • With the PS4 Naughty Dog could do things with AI that couldn’t be done with the PS3. That’s why they created the sidekicks.
  • In the presentation at Paris Games Week, the Cintamani Stone mystical followed the player. Now it’s a ranged grenade-like ability. It has a quite big area of effect.
  • The Wrath of Eldorado mystical isn’t a one hit down, but it just does damage.
  • The Staff of Ayar Manco is a new mystical: upon activation a staff appears on the ground and pulses periodically, it reveals the enemy team location on the radar. The radar is a new element, and you appear on it when you shoot your gun. The staff can be destroyed by the enemy for cash.
  • Indra’s Eternity is another newly introduced mystical: the player throws a dagger on the battlefield. It activates a large area of effect field that slows down the enemy team. They can still get out of it, shoot and throw weapons, but they’re slowed down until they are free.
  • Sidekicks can earn cash for you as they act on your behalf. The enemy team also gets more cash when they are killed as the sidekick performs.
  • The message of the day will give you periodic updates on what’s happening with the game. There will also be surveys.
  • The challenge pop up appears every time you log into the game. It gives you an overview on the challenges that you can accomplish and gain “Relics.”
  • Relics are used to purchase items in the out-of-match store.
  • Uncharted Points can be used to purchase specific items.
  • There are customization options including outfits, taunts and hats. Some taunts have props.
  • Beta points are used exclusively during the beta to unlock weapons and sidekicks. You will get them while playing.
  • Gear ranges from grenades to revive packs, mines and C4. It can be purchased with cash eaned while playing, and during the match you can increase the number you carry and change how it functions
  • As the match progresses you can pick treasures up. They give 200 cash and some ammo. You have also a chance to get a relic.
  • Killed players can also drop a relic.
  • Revive stacks, the more people are involved the faster. The revive pack also makes it faster.
  • Loadouts are governed by Loadout Points. You have 25 points and each item costs a certain amount of points.
  • You can have “Booster” abilities that can be upgraded.
  • You can purchase things from the in-match store on the fly instead of opening the backpack.
  • The beta will be periodically updated as it runs.
  • The cash price of items during matches increases the more you use them, that will prevent players from using them over and over.
  • Uncharted 4 will be released with eight new multiplayer maps. The beta will include two.
  • The team is “really excited” about the content that they’ll launch after the game releases.
  • The beta will roll out across different regions at slightly different times of the day.
  • The team has been experimenting a lot on new modes, and they are seeing “positive results” with them.
  • There will be only one mode in the beta, but there will be many more in the game. There’s “so much more to show off.”
  • The time limit of each match is 12 minutes, and the kill objective is 35. Match generally last between 8 and 10 minutes.
  • The beta will be 7 gigabytes. The install size is different depending on region. There will be no pre-load option.
  • There’s “a lot of content” in the beta, more than in the average beta.
  • No player data will carry over from the beta to the final game.
  • Players spawns are not random. They take a wide variety of elements in account.
  • You can equip up to three sidekicks at the same time, but you can spawn only one at a time. If you spawn a new one, the one you have out will die.
  • A few more streams on Twitch will be broadcasted by Naughty Dog during the beta.

http://www.dualshockers.com/2015/12/01/uncharted-4-gets-tons-of-new-info-on-multiplayer-check-out-menus-and-customization-from-the-beta/

Edytowane przez YETI

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...