Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja wyłączyłem po jednym meczu. Tego typu multi na rynku mnóstwo. Bieganina i strzelanina pif-paf zero myślenia czy taktyki. Chyba już wyrosłem z tego typu strzelanek online. Do takiego multi z TLOU czy r6 to się nie umywa

Opublikowano (edytowane)

ciężko się przestawić na takie ADHD z czary mary po TLOU ;) na razie mnie nie porwało, sporo się dzieje ale gunplay średni, jakbym strzelał z kapiszonów...może się wkręce w to jeszcze ale z Uncharted multi to tylko ten z U2 był mocny, potem już szło w stronę easy mode...tu też jest sporo bzdur pod niedzielnego gracza...unlock z bazooką, jakieś moce supersprintu teleporty...sidekick jeszcze zrozumiem bo zmienia dynamikę na mapie (trzeba się pozbyć gnojka szybko) tak samo czary mary zmieniają układ sił - wyciąłem tym totemem cały team więc spory to ma wpływ na wynik meczu...aha miny to taniocha straszna, jeszcze tylko turretów jak w Killzone brakuje :/ za duzo syfu napchane widać jaki Naughty miało target - żeby każdy niedzielniak miał szansę wbić fraga, dziwne że nie ma unlocków za killstreaki jeszcze

 

fajnie ze jest betaweekend to się oceni czy to komuś pasuje czy nie

Edytowane przez nero2082
Opublikowano

pomocnicy powinni byc ograniczeni czasowo sam nie wiem jakies np 10 sekund i tyle, caly czas jednak licze ze bedzie tryb klasyczny bez tego badziewia

 

 

Generalnie to jest tak, że mało kto wie co z nimi zrobić, a tak naprawdę wystarczy kilka strzałów w głowę i już ich nie ma.

Opublikowano

Drobne wrażenia z bety bo pograłem parę meczy. Ogólnie bardzo miodnie, ciekawie się strzela. Podoba mi się kontrukcja poziomów i ich wertykalność. Graficznie też jest bardzo dobrze, ale wiadomo od dawna było, że nie ma za bardzo różnicy między 900p a 1080p. Najważniejsze, że jest bardzo płynnie. Absolutnie zaszokowała mnie liczba mapek w becie, bo jest ich chyba 3 albo 4, co jest całkiem niezłą liczbą jak na beta. Na pewno poprawiłbym kod wyszukiwania bo niejednokrotnie łatwiej było mi restartować szukanie niż znaleźć kilka jednego brakującego. Jedyne do czego się mogę naprawdę doczepić to te perki które kupujemy. Moim zdaniem nie tylko zbędne ale i tak bardzo nie pasują do settingu gry, że kłuje to w oczy. Fajne multi dla relaksu się zapowiada :)

Opublikowano (edytowane)

Nie rozumiem po co to w ogóle porównywać do multi z TLOU, przecież jedyna wspólna płaszczyzna między Uncharted a TLOU to studio i tyle. Multi U4 jak już lepiej porównywać do multi U3, U2 wtedy to ma jakiś sens. Dużo biegania, chaos? TAK kurde... guess what? - To nie TLOU2.

Edytowane przez michu86-
  • Plusik 3
Opublikowano (edytowane)

Bansai ty morderco biednych randomow.

Jojcylem wczesniej na U4 ale jak sie ma taka zgrana ekipe to sie spoczko gra.

Zapomniales dodac do listy Masorza ktory przy okazji dj'owal zapuszczajac kawalki takie jak Voo Doo people od Prodigy by bylo lepsze wczucie przy fragowaniu.

Edytowane przez Zetta
Opublikowano

No gralem chwile w piatek, w sobote i srednio mi to podchodzilo. Chaos byl straszny (moze przez to ze gralem z randomami) i do tego nie moglem dobrac dla siebie broni. Teraz juz mam giwere z ktora mi sie spoko lata, wiecej ubijam niz gine i jest pieknie. Nie gralem w multi ani w u2 ani u3 ale u4 bedzie grane mocno. Z ekipa podejrzewam ze wrazenie 2x lepsze. Az zal konsole wylaczac, tym bardziej ze jutro koniec. Niedziele przeznaczam na ciagle napjerdalanie xd

Opublikowano (edytowane)

Dziwne, że żeby rozbroić minę trzeba strzelać w czerwone światełko, a nie centralnie w minę. Czyli minimalnie wyżej niż ona jest położona. Większość graczy, których oglądam zawsze na początku ładuje za nisko w tym ja ;)

 

Nie podoba mi się bardzo 1 rzecz, w tabeli wyników ostatecznie liczy się kto ile kasy zdobył. Fajnie, że jest kasa za leczenie, podnoszenie, asysty to jak najbardziej ok - ale za podnoszenie lootu z ziemi albo perk, że dostajesz kasę wraz z respawnem - dla mnie bez sensu.

 

Bardzo dobrze, że obniżyli moc i celność blindfire - ufff. W U3 to była przeginka. Tutaj jest tak jak powinno być.

 

Czy ja mam wrażenie, czy jest za mało ammo ogólnie? Przede wszystkim do kałacha. 75 na starcie, a max 90 naboi to zdecydowanie za mało. W dodatku, że tylko przy KO dropi z wroga ammo. A wiadomo, że wiara podbiera powalonych graczy i ich dobija. Wg mnie powinno dostawiać się ammo przede wszystkim za powalenie = więcej roboty. No i zwiększyłbym liczbne naboi do 120 - minimum :).

Edytowane przez michu86-
Opublikowano

Tak będzie bardziej " timowo " przez co granie samemu nie będzie miało praktycznie sensu. Jak dla mnie jedynym ratunkiem dla tego multi będzie duża różnorodność trybów gry w tym takich jak najbardziej przypominających rozgrywką U2 / U3 ( choć wątpię  by takie były).

Zrozumiał bym gdyby kilka trybów gry było bardzo opartych na grze zespołowej ( obalanie przeciwników  /  cucenie towarzyszy ) ale nie cały trzon rozgrywki, jak na razie jestem dość sceptyczny co do tego multi , przez wpychanie wszędzie na siłę mechanik z TLOU nie jest to już to samo multi które tak bardzo podobało mi się w poprzednich częściach, zwłaszcza w U2.

 

P.S. Nie wiem kto wymyślił konieczność oczekiwania na odrodzenie ale powinien dostać za to po głowie, już w TLOU się to kiepsko sprawdzało a co dopiero tutaj.

Opublikowano

 

Podczas przeprowadzonego przez Naughty Dog streamu na Twitchu, programista Edward Pereira i projektant Uncharted 4 - Vinit Agarwal - podzielili się kilkoma ciekawymi informacjami dotyczącymi pełnej wersji Kresu Złodzieja. Przede wszystkim ogrywana przez graczy w ten weekend beta reprezentuje zaledwie 20% zawartości całego planowanego trybu sieciowego. Ponadto ogrywany aktualnie w studiu build gry jest już mocno zmieniony w stosunku do udostępnionej na potrzeby testów wersji. Twórcy zdradzili również, że nie zapadła jeszcze decyzja czy i jakie elementy trybu sieciowego odblokowywane będą podczas kampanii dla pojedynczego gracza.

Z pomniejszych ciekawostek zdradzono również, że z początku klasa postaci miała być dopasowana do konkretnego bohatera, jednak z czasem deweloperzy postanowili oddać w ręce graczy większą wolność zabawy.

http://www.ppe.pl/news/42256/beta-uncharted-4-to-zaledwie-20-trybu-multiplayer-tworcy-zdradzaja-szczegoly-na-temat-gry.html

 

20% :notsure:

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...