Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Wow, cóż to był za weekend. W całości poświęcony becie multi U4. I to w większości w doborowym towarzystwie forumkowej ekipy. 

Piątek grało się cudownie. Wraz z Bansaiem tłukliśmy przeciwników aż miło, sobota i niedziela to już full opcja forumkowa: Bansai, Square, Zetta, Kazub, Yano, Infestor84 i kilku innych (sorry, że nie pamiętam nicków). O ile w piątek i sobotę grało się bez większych problemów tak wczoraj ciężko było się dołączyć do drużyny. Czasami też wyrzucało graczy tuż przed rozpoczęciem meczu albo ekran robił się czarny i dupa, pograne. Ale później ogarnięto problem i jazda.

W większości meczy to była całkowita dominacja głównie dzięki dwóm szerminatorom: Bansai'owi i Square'owi. Mają skilla chłopaki  :obama:  Ale reszta też dawała radę. Nawet Yano był pomocny. A rozgrywkę umilał nam Masorz puszczając szlagiery prosto od The Prodigy.

Poniżej kilka akcji z solowej rozgrywki z iście dramatycznym zakończeniem

 

Tutaj meczyk solo, który potwierdza jedną rzecz: bez Bansai'a idzie mi lepiej bo nie ma kto kraść fragów :D Jeden z dobrych meczy choć początek tego nie zwiastował.

 

Po ograniu co i jak są pewne zastrzeżenia. Po pierwsze muszą poprawić rzucanie granatami bo po łuku zbyt często granat lockuje się tuż przy twarzy (gdy zwisamy). Można rzucać podczas celowania ale wciąż nie jest to precyzyjny rzut. Albo za daleko pada albo za blisko. 

Wyszukiwanie meczy bądź graczy rówież mogłoby być szybsze. 

RPG zostało mocno ograniczone względem U3. Jest znacznie mniej precyzyjny. Zapomnij o szybkim obrocie o 180 stopni podczas ostrzału i precyzyjnym strzale w agresora. Zasięg również nie jest najlepszy i chyba dodali opadanie pocisku.

Zniszczalność otocznia jest zauważalna ale szału nie robi. Nie ma takich akcji jak z U2 gdzie na jednej mapce wyjeżdża czołg czy śmigłowiec ostrzeliwuje otoczenie. Raptem filary mogą na kogoś spaść jak się ma szczęście. Lemury na leśnej mapce są ze stali. 

 

Ogólnie jestem bardzo zadowolony z multi i z chęcią zagram na premierę.

Edytowane przez Farmer.
  • Plusik 5
Odnośnik do komentarza

Szkoda, że gra nie jest bardziej brutalna jak w TLOU, strzelanie to dalej takie kapiszony, zero krwi, mają target na pegi więc pewnie dlatego jest jak jest.

Do poprawy jeszcze rzut paczką dynamitu, nigdzie tego sie nie da dorzucić.

 

Feeling ze strzelania całkiem spoko, chodz bronie mogły by być głośniejsze, kopią dobrze, recoil też ok, tylko where is the blood :/

Goty strzelanka by wyszła, gdyby poszli w brutality, a tak tylko takie coś na zabicie czasu raczej będzie

  • Minusik 5
Odnośnik do komentarza

Bo Uncharted to taki odpowiednik Indiana Jonesy, gra dla całej rodziny, stylistyka, kolory, humor, postacie, wszystko jest napisane, stworzone pod tym kierunkiem, wielkiej przygody dla całej rodziny. Więc nic dziwnego, że zamiast fucky i odpadają kończyny tak jak w TLoU, usłyszymy co najwyżej "oh, crap". Zresztą ND podkreślało, Uncharted ma być Uncharted, a nie kopią TLoU czy jakieś innej gry.

 

Dobrze wiedzieć, że zaje.bi.stość multiplayera zalezy od tego jak bardzo jest brutalny. :rotfl:

Edytowane przez YETI
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

fraguje, porusza się po mapie wertykalnie (parkour, linka z hakiem) i steruje postaciami bardzo przyjemnie. dbałość o detale i fizykę robią bardzo dobrze, ale po ograniu jestem tak samo sceptyczny co po obczajeniu pierwszego zwiastuna na TGS (?).

 

opcja ożywiania postaci, totemy, kupowane rpgi i tępe boty skutecznie psują odbiór całości. jest zwyczajnie nieuczciwie. fajnie było pograć te kilka godzin, ale do czasu dodania klasycznego TDM to mp jest dla mnie martwe.

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Niby na planszach mamy trochę interaktywnych elementów otoczenia które ładnie możemy zdemolować ale....... zauważyliście że ciuchy postaci nie mokną / brudzą się. Niby taka pierdoła a jednak wkurza, zwłaszcza że w takim stareńkim U2 taki efekt był !

 

Oby w finalnym produkcie takie szczegóły były poprawione......i nie było powtórki z U3.

 

P.S. I mam też nadzieję ze nie będzie tak jak w TLOU gdzie rzeczy do odblokowanie w grze było tyle co kot napłakał a " tony " ubranek i dodatkową silniejszą broń mogliśmy nabyć za realne pieniądze w DLC.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

 

 

wyglada jakby wzieli multi z tlou i zabrali najlepszy i najwazniejszy element wokol ktorego zbudowana byla cala reszta - skradanie.

Farmer na tym filmiku lata totalnie bez sensu, jest nawet moment ze 5 razy spada i z powrotem wspina sie na murek. Lol.

I jeszcze te kapiszony bez zadnej mocy... Nie wyglada to dobrze.

 

co do banzaja zlodzieja fragow - widze ze od czasu tlou wiele sie nie zmienilo :pawel:

Do kiedy ta beta?

Nie wiem czy warto wyciagac PS4 z szafy (doslownie - lezy w szafie).

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

 

P.S. I mam też nadzieję ze nie będzie tak jak w TLOU gdzie rzeczy do odblokowanie w grze było tyle co kot napłakał a " tony " ubranek i dodatkową silniejszą broń mogliśmy nabyć za realne pieniądze w DLC.

 

Też mam taką nadzieje. Czapeczki i inne popierdółki jeszcze zrozumiem ale bronie to już przegięcie. Taki model to może się sprawdzić w world of tanks ale nie w grze co płacimy za nią na starcie. http://www.pssite.com/news/45417/mikroplatnosci-dostepne-od-dnia-premiery-uncharted-4-kres-zlodzieja.htmltutaj napisali, że każdy przedmiot będzie do odblokowania, a walutą pewnie będą te fioletowe punkty. Pamięta ktoś jak je można było zdobyć? Nie zwróciłem na to właśnie uwagi.

Odnośnik do komentarza

Uncharted ma ze skradaniem 1 element, że trzeba wbić do trofeum X zabić po cichu. KONIEC skradania w tej grze. To nie TLOU i bardzo dobrze, choć wg mnie zapożyczeń i tak jest za dużo ;).

 

Niektórzy to mają chyba takie podejście - hm... Naughty Dog... hm co oni zrobili hm...? Uncharted i TLOU więc porównuję!

 

Kurfa zrobili też Crasha więc wg mnie multi U4 jest do dupy bo się jabłuszek nie zbiera i gdzie do uja jest aku aku?

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Uncharted ma ze skradaniem 1 element, że trzeba wbić do trofeum X zabić po cichu. KONIEC skradania w tej grze. To nie TLOU i bardzo dobrze, choć wg mnie zapożyczeń i tak jest za dużo ;).

 

Niektórzy to mają chyba takie podejście - hm... Naughty Dog... hm co oni zrobili hm...? Uncharted i TLOU więc porównuję!

 

Kurfa zrobili też Crasha więc wg mnie multi U4 jest do dupy bo się jabłuszek nie zbiera i gdzie do uja jest aku aku?

ale co ty bredzisz? Przeciez 80% multiplayera to ctrl c ctrl v z tlou.

Kurde, nawet tabelki i komunikaty sa takie same.

Wez moze zmniejsz dawke mocarza.

Odnośnik do komentarza

no i coz moge powiedziec...2 dni katowania gry z randomami i kazdy kolejny mecz smakowal coraz lepiej...masa fajnych akcji, zdecydowanie bardziej lezy ta warsja multi niz z poprzednich czesci, akurat te wszystkie totemy i pomocnicy nie przeszkadzaja, dynamizuja rozgrywke i nie ma ciaglego siedzenia za oslona IMO
Ogolnie nie spodziewalem sie ze multi tak mi zasmakuje...przede wszystkim strasznie fajnie mi sie strzela z broni, szkoda ze nie bylo okazji pobawic sie jakos teamowo z kims (po dopiero musi byc rzeka miodu) ;) Zapowiada sie ze Uncharted bedzie moja glowna gra do grania po sieci..tylko eszcze 2 miesiace :(
co do ostatniej akcji na filimku...trafilem tam w granat lub c4??;)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Raczej sam granat wyrządził takie spustoszenie. Ma bardzo krótki czas detonacji, a goście siedzieli w kupie.

 

Czezky jaki ból dupy o kapiszony. I skradanie z TLoU? Serio Dave? Przecież w multi nie ma nawet skręcania karków (a szkoda) znanego z poprzednich części, który można było wykonać jak zaszło się przeciwnika od tyłu. Z TLoU zaczerpnęli tylko element strategiczny, tutaj w postaci artefaktów i pomocników. I na tym koniec strategii. No i podnoszenie kompanów jeszcze. 

 

Co do artefaktów to rzucanie ich na pałę nie przyniesie żadnych korzyści. Trzeba wyczuć czy opłaca się w danym miejscu i czasie ustawiać artefakt. Z pomocnikami jest inna sprawa. Są przegięci. Umiejętne rozlokowanie Snajpera może zapewnić sporo powaleń na nasze konto. "Dusiciel" jest szybki i dość długo przytrzymuje ofiarę dodatkowo zadając mu obrażenia plus od czasu do czasu wspiera nas ogniem z pistoletu. Przed "Brutem" zazwyczaj przeciwnicy robią obrót na pięcie bo ma sporą siłę ognia i mocny pancerz. Najlepszą taktyką na niego to nokaut z góry z liny. Medyk leczy nas plus zapewnia okazjonalnie ostrzał. Choć czasami gubi się i nie wie czy strzelać czy leczyć.

Co do poprawek to dym z granatu wygląda strasznie wg mnie. Jego działanie ok ale wygląd już nie. Detekcję kolizji też mogliby poprawić. Czasami po powaleniu przeciwnika wywala na kilka metrów. Widać to na filmikach. Na filmie od Szymka też (2.28 min). Moment gdy dostali granatem pomocnika wyrzuciło ekspresem w niebo. I tak jak przy trójce lepiej wchodzą kopniaki z krawędzi niż ściąganie przy zwisaniu.

Odnośnik do komentarza

Szkoda, że gra nie jest bardziej brutalna jak w TLOU, strzelanie to dalej takie kapiszony, zero krwi, mają target na pegi więc pewnie dlatego jest jak jest.

Do poprawy jeszcze rzut paczką dynamitu, nigdzie tego sie nie da dorzucić.

 

Feeling ze strzelania całkiem spoko, chodz bronie mogły by być głośniejsze, kopią dobrze, recoil też ok, tylko where is the blood :/

Goty strzelanka by wyszła, gdyby poszli w brutality, a tak tylko takie coś na zabicie czasu raczej będzie

 

Lulz lmao sam jestes ku.Rwa dynamit. To jest C4, to sie przykleja do sciany/podlogi, uzbraja i wysadza. 

Gore bylo super w tlou czy girsach, w uncharted TEGO NIE POTRZEBA. Nie ten setting, to inne klimaty i rozwalanie glow pasuje tu swini siodlo. Co wy ku.rwa 15 lat macie ?

 

Sporo bylo opinii o przegietych totemach i sidekickach. Po zagraniu tych kilkudziesieciu meczy wyglada to raczej na lament casuali. O boze bozenko eldorado mnie bije. Murzyni prosze was. To nawet nie sluzy tyle do zabijania, co bardziej do siania fermentu i ploszenia camperow. Na razie ZADEN z tych bajerow nie wydaje sie przegiety. Moga byc super przydatne, kiedy sa dobrze uzyte, ale mozna sobie z nimi radzic. Dodaja pikanterii rozgrywce i wprowadzaja sporo taktyki.

Co do opinii pana recenzenta zeratula, jakoby sidekicki i totemy nie pasowaly do uncharted, to nie zgadniecie, ale sa to elementy ze swiata uncharted. Eldorado - U1, cintamani - U2, brutal - U3, hunter - misje z coopa, djin - U3, Indra - komiks i tak dalej

 

Przed zagraniem bylem sceptyczny do tej linki z hakiem. Po zagraniu dziwie sie, ze nie bylo tego wczesnie. To wiecej niz bajer, to swietnie zaimplementowany element rozgrywki. Wzbogaca element platformowy, daje ladowany atak melee i pozwala sadzic kozackie akcje w powietrzu ze spadnieciem z piacha na czele. To bylo potrzebne 

 

Kontrowersje budzi zabranie stealth killa zza plecow, ale mozna to potraktowac jako element balansu wzgledem linki. Nie mozna juz uwalic goscia podczas walki w zwarciu wskakujac mu na plecy, ale mozna one hitowac linka....po czerdzu, takze cos za cos. Atak z powietrza na lince ma byc ekwiwalentem. Mysle, ze starego stealth killa moznaby jeszcze umiesicic, wraz z one hit ko, bez obalania, tylko trzebaby wydluzyc animacje, co nadaloby balansu i klmatu przy okazji

 

Djin jest zayebisty. Beda super akcje na jutubie. Wazne, ze na djinie sciagamy cale zycie nie trzema melee, tylko dwoma. Nie trwa zbyt dlugo, wyglada kozacko, jest w sam raz

  • Plusik 2
  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza

No i ma zastosowanie zarówno ofensywne jak i defensywne. Jak taki gość wpadnie w grupę to rozpieprza ich linię obrony co pozwala na atak kolegów, a gdy zrobi się za gorąco można błyskawicznie prysnąć. Indra też jest przydatna choć jak za blisko rzucimy może stać się bronią obusieczną bo zwalnia wszystkich w obrębie działania.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...