Fanek 669 Opublikowano 5 kwietnia 2016 Opublikowano 5 kwietnia 2016 Te tereny Brakuje tylko mniejszych/wiekszych wiosek i wygladalo by jak Wiedzmin 4 Będziesz brał? gramy multi pozniej? Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 5 kwietnia 2016 Opublikowano 5 kwietnia 2016 Czolganie sie do totemu gdy w tym samym czasie wychodzi Mesjasz Doom 4 Gre biore na premiere, przechodze singla i do zyda jak z kazda czescia Uncharted. Cytuj
MEVEK 3 576 Opublikowano 5 kwietnia 2016 Opublikowano 5 kwietnia 2016 Czyli jednak zleży Tobie na grze bardziej niz sie spodziewałem. Dobrze.. niech Psiaki zarabiają. Cytuj
PiotrekP 1 802 Opublikowano 5 kwietnia 2016 Opublikowano 5 kwietnia 2016 Albo jak Nate nie przenika przez line wyciągarki tylko wskakuje na maske, przeskok nad szybą, karabin z plerów hyc między fotele i jazda. Detale waszmościowie. Detale. Co oni wymodzą przy TLoU2 to strach się bać. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 5 kwietnia 2016 Opublikowano 5 kwietnia 2016 Co oni wymodzą przy TLoU2 to strach się bać. to ja piszę petycję o ten jeep i motyw konnej ucieczki po takim "korytarzu" Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 6 kwietnia 2016 Opublikowano 6 kwietnia 2016 (edytowane) Edytowane 6 kwietnia 2016 przez Maciomaniak Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 8 kwietnia 2016 Opublikowano 8 kwietnia 2016 https://www.youtube.com/watch?v=zvymwtEoQaY&nohtml5=False 4 Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 8 kwietnia 2016 Opublikowano 8 kwietnia 2016 (edytowane) Heheh, czyli jednak nie korytarzyk z kapiszonami. PS. Ale ta gra zniszczy, będzie powtórka z U2 i najlepsza część z całej serii. Edytowane 8 kwietnia 2016 przez YETI Cytuj
Tankietka 24 Opublikowano 8 kwietnia 2016 Opublikowano 8 kwietnia 2016 (edytowane) Nie licząc oczywiście pewnej dozy odtwórczości, wszystkie materiały wskazują, że to faktycznie będzie najlepszy U. Nawet mnie, małego hejtera jednostajnych kapiszoniaków ciągnie. Naprawdę wygląda na to, że połączenie drobnych zagadek, eksploracji, furiackiej akcji, stealthu, wyścigów samochodowych i pewnie jeszcze czego innego będzie bezbłędne. (pipi) to chyba jednak będzie gruby masakrator. Edytowane 8 kwietnia 2016 przez Tankietka Cytuj
smallv86 857 Opublikowano 8 kwietnia 2016 Opublikowano 8 kwietnia 2016 (edytowane) Podobno U4 ma najlepszy prolog od czasów The last of us. 4:34 Edytowane 8 kwietnia 2016 przez smallv86 Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 9 kwietnia 2016 Opublikowano 9 kwietnia 2016 (edytowane) no nie jest to zbyt trudne, biorąc pod uwage fakt, ze the last of us była ostatnią ich grą przed u4 Edytowane 9 kwietnia 2016 przez Andżej Cytuj
Figaro 8 234 Opublikowano 14 kwietnia 2016 Opublikowano 14 kwietnia 2016 (edytowane) https://giant.gfycat.com/GrandioseInfantileBergerpicard.gif Edytowane 15 kwietnia 2016 przez Square Cytuj
Figuś 21 179 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Opublikowano 15 kwietnia 2016 - Deweloperzy zadbali o system "przerywania dyskusji" w trakcie jazdy. Po wyjściu z jeepa rozmowa zostaje przerwana i jest kontynuowana po powrocie do wozu. - Gracze, którzy chcą przemierzać lokacje na piechotę mogą zajść "naprawdę daleko" i oddalić się na znaczną odległość od samochodu. Autorzy chcą by gracze sami wybrali czy chcę jechać, czy przemierzać miejscówki z buta. - Gra ma "znaczącą długość". Deweloperzy zapowiadają, że mamy bawić się dłużej niż w trzech pierwszych grach, ale nie podano przybliżonej ilości godzin potrzebnej na zaliczenie tytułu. Trudno jest podać taką wartość ze względu na dużą ilość zmiennych i możliwość przechodzenia gry na różne sposoby (ze względu na otwarty charakter lokacji). - Przed premierą Uncharted 4 dowiemy się znacznie więcej na temat trybu multiplayer. - Meyer zapowiedział, że gra ma umożliwiać robienie pięknych screenshotów. Tryb Foto włączamy przez wciśnięcie R3+L3. - Zespół zastanawiał się jak umożliwić graczom, którzy nie lubią stealth pokonywanie trudności. Dodano zatem ścieżki dla jeepa, które są bardziej ukryte, ale nie trzeba po ich wybraniu długo przemieszczać się pieszo. - Schemat sterowania można zmieniać "w wysokim stopniu". Autorzy wykonali też ukłon w kierunku osób niepełnosprawnych, wprowadzając szereg ułatwień sterowania. - Samochodem można zjechać z klifu. W takim przeypadku auto będzie respawnowane w najbliższym checkpoincie. - Naughty Dog nie pokazuje menusów, bo czają się w nich spoilery. - Część Trofeów zostanie ujawniona przed premierą - Sam i Sully strzelają podczas jazdy jeepem. Nie uwzględniono opcji prowadzenia ognia przez głównego bohatera w trakcie jazdy, bo to zachęcało graczy do niewychodzenia samochodu. - Wyższe poziomy trudności dodają inne typy przeciwników. Przykładowo na wieżach można spotkać tylko snajperów wyposażonych w karabiny na poziomie Normal. Na Hard i Crushing pojawiają się tam adwersarze wyposażeni również w granatniki. Wrogowie są też bardziej agresywni i zdeterminowani. - Na poziomie trudności Crushing pojawia się mniej informacji o zagrożeniach i o tym, kto obserwuje postać gracza. - W kilku sytuacjach można się przekraść, nie zabijając nikogo za co otrzymamy Trofeum. W wielu miejscach walki nie da się jednak uniknąć. - Sam i Sully pomagają w walce, również w trybie stealth. W takich sytuacjach postacie nie będą opuszczać trybu skradania. - W kampanii nie występuje opcja rozgrywki kooperacyjnej. - W menu można wyłączyć markery i wskaźniki zagrożenia. - Jeśli nie odwiedzisz pewnych lokacji możesz pominąć konwersacje między postaciami i bonusowe scenki. - Można pomijać cut-scenki. - Twórcy nie przewidzieli przycisku aktywującego sprint. W walce postać porusza się jednak trochę szybciej niż podczas zwykłej eksploracji. - Jeep nie może zostać zniszczony przez wrogów, ale może zostać uszkodzony. http://www.ppe.pl/news/43046/godzina-gameplayu-z-uncharted-4-swieze-informacje-o-poziomie-trudnosci-dlugosci-zabawy-dzialaniu-si.html 1 Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Ta gra tak niesamowicie wygląda, ze nie jeden zrezygnuje z samochodu, a jak było widać w ostatnim materiale, taki madagaskar to spory teren do zwiedzania. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Opublikowano 15 kwietnia 2016 https://giant.gfycat.com/GrandioseInfantileBergerpicard.gif od czasu akcji ze skaczącym jeepem na Madagaskarze to chyba pierwszy gif typu "o kurfa chce to zagrać" zamiast "o wow jak to wygląda" te tagowa akcja też goty https://u.pomf.is/nlglno.gif Cytuj
Gość suteq Opublikowano 15 kwietnia 2016 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Kompletnie mi się nie podoba to podejście z otwartymi lokacjami. Jeszcze jak chodzi o stealth to rozumiem, ale jeżdżenie jeepem po większej miejscówce? Po co? Przecież to traci jakąkolwiek dynamikę, którą wprowadza właśnie jazda jeepem. Cytuj
czeskimaster 3 311 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Suteq, ludzie narzekają że drogi w Polsce są w złym stanie, jak drogę naprawiaja, to ludzie marudza że muszą stać w korkach, bo remontuja drogę. Kumasz czacze? Cytuj
czeskimaster 3 311 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Było kiedyś marudzennie że serii U, brakuje trochę free zagłądania tu i tam, jak wprowadzili w jakimś stopniu, to marudza że nie pasi i jest BE.. Bez urazy :-) 1 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 15 kwietnia 2016 Opublikowano 15 kwietnia 2016 No ale ja napisałem, że w etapach chodzonych to bardzo spoko opcja wzięta z TLOU, ale w dynamicznej sekwencji jeżdżeniu jeepem jest to dla mnie totalnie bezsensowne. Co będę tam oglądał? Szyszunię? Mleczyk? Cytuj
czeskimaster 3 311 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Spoko loko luz i spontan, pogadamy po premierze :-) Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 15 kwietnia 2016 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Weź nie wydziwiaj suteq xd jakby zrobili 5 razy szynowego corrirdora to by ich ludzie zjedli Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Opublikowano 15 kwietnia 2016 fragmenty eksploracji w Uncharted > średniawe strzelanie w Uncharted Postawienie na dłuższą i bardziej swobodną eksploracje to jest to czego ta seria potrzebowała, Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Opublikowano 15 kwietnia 2016 (edytowane) ograniczenie pipaf na korzyśc opcjonalnego stealth również. miło że dorobek tlou nie idzie na marne i jest rozwijany. samo opcjonalne łażenie daje też nadzieję na bardziej wymagające (bo nieobowiazkowe) puzzle i elementy platformowe. no ale może ich teraz przeceniam. Edytowane 15 kwietnia 2016 przez nobody Cytuj
Lukas_AT 1 194 Opublikowano 16 kwietnia 2016 Opublikowano 16 kwietnia 2016 Trochę spokojnej eksploracji nie zaszkodzi - szukania skarbów, plądrowania jaskiń czy jakiś ruin, jak to pokazano na ostatnim gameplayu. Bez przesady, tym jeepem nie będziemy jeździć tam 2h. Poza tym w innej części gry jest dynamiczna akcja z jeepem, gdy ściga nas cała armia przeciwników. Widać, że w grze będzie trochę stealth, trochę szybkiej akcji, trochę eksploracji, zwiedzania i intensywnej strzelaniny. A to wszystko w różnych, różnorodnych lokacjach. Singiel raczej nie pozwoli się nudzić. Cytuj
MEVEK 3 576 Opublikowano 16 kwietnia 2016 Opublikowano 16 kwietnia 2016 ograniczenie pipaf na korzyśc opcjonalnego stealth również. miło że dorobek tlou nie idzie na marne i jest rozwijany. samo opcjonalne łażenie daje też nadzieję na bardziej wymagające (bo nieobowiazkowe) puzzle i elementy platformowe. no ale może ich teraz przeceniam. Mnie wystarcza poukrywane skarby w jakiś czadowych miejscówkach. Cos jak podziemna relikwia w U2. Puzzle będą pewnie tylko częścią fabularna. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.