Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrałem kilka zdjęć. Zdradzają lokalizacje w jakich będziemy się bawić od połowy do końca gry.

Wszystko tutaj jest prosto z gry (nie używałem photo mode).

 

 

 

f3zvlF2.png

duoCcKV.png

O6GMFd1.png

qx3F9xS.png

UV9J4Nd.png

3GFFCMW.png

qRYhe3r.png

NQBbegM.png

rHgUbh3.png

X4LafMP.png

Z9KwxY8.png

z1qPtZg.png

2mqhuYs.png

JsOZOgb.png

shEXLKf.png

IFcostz.png

hFIltRL.png

vDn6N2t.png

oqGSvKM.png

eTEBj8U.png

 

 

 

Co? Znowu

cmentarzystko statków? Przecież to było w trójce

 

 

Rozumiem że atmosfera tak samo luźna jak w poprzednich częściach, a nie na poważnie?

Odnośnik do komentarza

Według mnie narracja jest jednak dużo poważniejsza. Oczywiście nie brakuje humoru specyficznego dla serii, ale klimat całościowo jest cięższy i taki bardziej nostalgiczny. Na pewno nie ma tu narracyjnej magii przygody obecnej w poprzednich częściach. Przynajmniej ja jej nie odczułem :)

Edytowane przez Graczdari
Odnośnik do komentarza
Gość Kyo

Z tą muzyką to potwierdzam że za dobrze nie jest. Przez całą grę coś tam przygrywa (np. gdy wchodzi jakaś grubsza akcja). Raptem tylko 3 motywy zapamiętałem przez całą grę :/ (w tym jeden na gitarce - genialny btw).

Odnośnik do komentarza

Jeszcze zalezy co bedzie do eksplorowania, bo jezeli jeździ sie jeepem dookola pustych połaci terenu i ewentualnie zbierze sie po drodze  niewiele wnoszacy zloty garnek to niezbyt fajnie, ale jesli jest to rozwiazane jak w nowych TR przy opcjonalnych grobowcach to zmiana na plus w porownianiu do poprzednikow.

Odnośnik do komentarza
Gość Kyo

W walce raptem kilka - może kilkanaście razy użyłem. Wolałem się mimo wszystko skradać. Za to dużo się ją wykorzystuje we wspinaczce. Sprawdza się ok. - czasem tylko skok z niej dziwnie trochę wygląda.

 

Fanek - nie ma, jest coś niby podobnego ale to inna scena.

Odnośnik do komentarza

(...)jeździ sie jeepem dookola pustych połaci terenu i ewentualnie zbierze sie po drodze  niewiele wnoszacy zloty garnek(...)

jest dokładnie tak niestety. aktualnie jestem na pewnej wyspie (innej od tej od jeepa). wyspa jest duża, chodzę na niej ponad godzinę. zero zagadek, cały czas na pieszo się przemieszczam. jedynymi urozmaiceniami są listy ze starych czasów (które tam napisali np. rozbitkowie) oraz skarby, które leżą sobie "pochowane" w taki sposób, jak w TLoU. w TR na takiej wyspie byłoby 10 innych rodzajów atrakcji, z komnatami z zagadkami (czytaj: z grobowcami) włącznie. tu takich komnat brak.

[EDIT]: aha - zero przeciwników, ZERO! jedyne żywe dusze na wyspie to ja i towarzysz.

 

Kyo, napisz jak się linka sprawuje. GOTY mechanika? Dużo jest okazji by ją w walce użyć i robić fajne akcje?

 

W walce w ogóle się linki nie używa. Jej użycie wygląda maksymalnie nierealistycznie, jak tylko się da. Mnie generalnie złości, bo jej użycie jest idiotoodporne - od razu widać, że trzeba jej użyć i nie sposób zrobić tego źle. Tak samo intuicyjne i proste jak chodzenie do przodu.

Edytowane przez mr_pepeush
Odnośnik do komentarza

o, widze że graczdari nie bez kozery ma w nicku gracz. dochodzimy więc do sedna. pojęcie computer generated imagery funkcjonuje raczej w kinematografii

 

I to fakt, natomiast CGI to CGI ......obraz w grze też jest generowany komputerowo, jak choćby film animowany. To, że gra jest Real Time CGI to inna sprawa ;)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...